abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:34:33 #36
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_71653411
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef Ps2K het volgende:
Ik sta op Paiq
In dat geval vindt TS jou serieus niet leuk.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_71656523
Je imaginaire vriendje is natuurlijk 100% perfect he. Er is geen man die dat kan evenaren.

Misschien dat je daardoor geen enkele man leuk vind. Je moet nodig eens even je hoofd leegmaken en wat meer realiteitszin krijgen.
pi_71656964
Als ik het zo lees leer eerst maar eens gewoon alleen te zijn , en lekkerder in je vel te zitten.
Leer gewoon eens dingen alleen te doen in plaats van met gesprekken met denkbeeldig vriendje aan te gaan.

Zoals lekkere ontspannen dingen waar je niet eens een man nodig hebt en leer even blij te zijn met je eigen gezelschap want ik denk eigenlijk dat hem daarin steekt .
Niet het denkbeeldige vriendje wat meer een soort symptoon is maar je ontvlucht jezelf gewoon op deze manier.
pi_71658188
Na een paar keer lezen van je OP heb ik een dringende tip voor je: als een man je ooit begint te slaan of te onderwerpen, eigenlijk tegen je zin in (misschien dat je het voor jezelf goedpraat of iets dergelijks), ga dan ALSJEBLIEFT bij hem weg! Ik ga zeker niet met diagnoses gooien, maar moet dit voor mijn gemoedsrust gezegd hebben.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:00:22 #40
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_71658714
Ik kan niet voorstellen dat je als vrouw zijnde geen man kan vinden. Er lopen naar mijn idee meer mannelijke desperados rond dan vrouwelijke. Maargoed.

ik denk dat je maar eens de stoute schoenen aan moet trekken en gewoon met luxuria op mannen jacht moet gaan. Lijkt me als vrouw zijnde niet echt moeilijk om een dozijn potenciele mannen te regelen en daaruit een selectie te maken.
1 uit de 12 moet een blijver zijn, denk ik.

Maar als 1st kan je beter de relatie met je denkbeeldige buddy uitmaken, denk dat als je daar te lang mee door gaat, niet echt bevordelijk is voor je geestelijke gesteldheid.

Nah zou zeggen succes met je zoek tocht en probeer eerst al je knikkers op een rij te krijgen voordat je je overgeeft aan een relatie.
pi_71658830
Het is al eerder gezegd, maar je bent waarschijnlijk te geforceerd bezig om een relatie te zoeken waardoor je het veel te moeilijk maakt voor jezelf. Take it easy, just enjoy life! Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, alleen jij kan jezelf veranderen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:30:01 #42
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71659604
Imaginaire vriendjes .

Ga naar een sportschool, en werk aan een goddelijk lichaam. De rest komt vanzelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verlicht op 06-08-2009 21:10:01 ]
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:14:56 #43
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_71664664
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:22 schreef Boxxy het volgende:
Hey, een vrouwelijke versie van mij!
Precies wat ik dacht, wat toevallig.
pi_71665861
Ff iets rechtzetten. Ik ben niet wanhopig op zoek. Verre van dat laatste, ik onderneem niets namelijk. Uit angst afgewezen te worden misschien? Die muur is best hoog bij mij...

Dat ik op Paiq zit is overigens niet om van mijn wanhoop af te komen, iemand hier vroeg me direct of ik op een datingsite sta, dus vandaar dat ik dat meldde. Eerlijk gezegd kom ik er al weken niet meer...

Maar goed, ik ga het er in ieder geval met de psych over hebben. Iedereen heel erg bedankt voor de tips. Ik wéét ook wel dat het allemaal eigenlijk zo werkt, maar toch is het harder en duidelijker als anderen het tegen je zeggen.

[ Bericht 33% gewijzigd door minnemin op 06-08-2009 23:03:34 ]
pi_71667894
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:48 schreef minnemin het volgende:
Ff iets rechtzetten. Ik ben niet wanhopig op zoek. Verre van dat laatste, ik onderneem niets namelijk. Uit angst afgewezen te worden misschien? Die muur is best hoog bij mij...

Dat ik op Paiq zit is overigens niet om van mijn wanhoop af te komen, iemand hier vroeg me direct of ik op een datingsite sta, dus vandaar dat ik dat meldde. Eerlijk gezegd kom ik er al weken niet meer...

Maar goed, ik ga het er in ieder geval met de psych over hebben. Iedereen heel erg bedankt voor de tips. Ik wéét ook wel dat het allemaal eigenlijk zo werkt, maar toch is het harder en duidelijker als anderen het tegen je zeggen.
In je eerste zin van je OP schrijf je:
quote:
Ik ben wanhopig op zoek naar een man
?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:48:17 #46
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_71668022
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

[..]

?
Maar nu niet meer.

Borderline gevalletje dit verklaard ALLES!!
pi_71668246
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Maar nu niet meer.

Borderline gevalletje dit verklaard ALLES!!
verklaart
pi_71668390
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef mafkees01 het volgende:

[...wanhopig op zoek....]
?
Ik wilde eigenlijk schrijven: "Wanhopig voor een man". Maar dat is heul slecht Nederengels. Voor de duidelijkheid: ik onderneem geen concrete acties. Een vriendin van me kan het wel, en dat is frustrerend. Maar goed, ik moet het idd niet eens willen op dit moment.
pi_71668494
Maar je wil toch graag een vent? Je denkbeeldige vriend inruilen voor een echte man?
Ik denk ook wel dat je dat wilt, maar dat je het nog niet zo durft te verwoorden. Er zijn meer wanhopige mensen hoor. Ik vind (mijn mening) dat wanneer je je gaat inschrijven op een datingsite, dat je dan de fase van "wanhoop" zojuist betreden hebt
Je hoeft je daar niet voor te schamen hoor. Iedereen wil samen iets opbouwen. Weinig mensen willen dit alleen..
pi_71668562
Ik wil die van mij wel inruilen is dat mogelijk?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:06:41 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_71668761
Minnemeis, zoiets komt toch vanzelf of het komt niet maar als je er op gaat wachten komt het zeker niet!
En zorg eerst maar dat dat psych gedoe opgelost is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_71668834
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:00 schreef sig000 het volgende:
Ik heb er ook 1 in de aanbieding. Betrouwbaar, aardig, goed te sturen, maar hij zeikt wel de oren van je kop.
Een relatie is ook niet altijd alles
pi_71668892
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Ik heb er ook 1 in de aanbieding. Betrouwbaar, aardig, goed te sturen, maar hij zeikt wel de oren van je kop.
Een relatie is ook niet altijd alles
Je hebt wel altijd iemand om ruzie met te maken.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:16:22 #54
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71669048
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:17 schreef minnemin het volgende:

Ik ben wanhopig op zoek naar een man. Ik voel me niets waard zonder een kerel. Als ik er maar even bij stilsta hoe rot ik me voel zonder arm om me heen, zonder seks, zonder zoenen, zonder liefde en aandacht, dan krimp ik helemaal ineen. Het gewicht van de hele wereld komt plotseling op mijn schouders, ik krijg steken in mijn zij, er vormt zich een nare steen in mijn buik en mijn keel zet op.

De eeuwige vraag die ik stel: hoeveel mannenvrienden of -kennissen waar je goed mee kunt opschieten heb je? Klinkt misschien een beetje suf, maar bij mij begint een liefde vaak met een uitgebalanceerde vriendschappelijke relatie. Van een snelle liefde word ik a-relax en wanhopig en ga ik veel te snel etc. etc. etc. Misschien moet je eert proberen gewoon eens eh. Brutaal te zijn en bij veel mannen schijnbaar op vriendschap aandringen. Om vervolgens bij degene die je t leukste vindt toe te slaan
pi_71670058
Ehm... een man of twintig waar ik goed mee overweg kan. De een is een wat betere vriend dan de andere, natuurlijk. De bezette mannen even totaal buiten beschouwing gelaten, zijn er een stuk of zes waar ik wel meer in zou kunnen zien. Met een van die zes gezoend trouwens; hij ziet wel wat in mij, ik vind hem gewoon leuk en ook wel knap, maar meer? Geen idee. Dan is er nog eentje die ik de oren van zijn hoofd gepraat heb dat ik hem wil, dat hij leuk is, maar hij is te rechtschapen om een ONS'je voor zichzelf te kunnen verantwoorden. En hij merkte terecht op dat ik waarschijnlijk hem niet wil, maar íemand.
pi_71670273
Keiveel gaan daten.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:13:38 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_71670438
Je kunt ook gewoon met keiveel mannen het bed delen en wie weet blijft er 1 plakken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:41:01 #58
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71670920
pfff, als je 8 jaar alleen bent zoals moi open dan nog maar eens een topic

Slotje.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 02:42:16 #59
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71671357
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:41 schreef KirkLazarus het volgende:

Slotje.
Gaan we daarmee pimpen? Dat win ik met gemak
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 03:12:34 #60
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71671595
Als je niet lelijk bent kom je er wel uit, anders zou je nog verder van huis zijn. Er zijn vast zat mogelijkheden voor jou, je ziet ze wellicht nog niet.

[ Bericht 30% gewijzigd door Schenkstroop op 07-08-2009 15:25:33 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71672232
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 03:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je niet lelijk bent kom je er wel uit, anders zou je nog verder van huis zijn. Er zijn zat mogelijkheden voor jou, je ziet ze alleen nog niet.
omg, ga jij nu advies geven aan anderen?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:34:40 #62
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71672716
TS, ik denk dat er sowieso een steekje los zit als je een vriendje bedenkt. Vroegah toen ik mezelf wijsmaakte dat ik op jongens viel, was ik ook wel een beetje desperate en ik denk dat veel vrouwen dat van tijd tot tijd hebben. Maar dit gaat wel heel erg ver. Weet je psycholoog al dat je een vriendje in je hoofd hebt?
Resistance is futile
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:47:48 #63
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71673921
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:34 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TS, ik denk dat er sowieso een steekje los zit als je een vriendje bedenkt. Vroegah toen ik mezelf wijsmaakte dat ik op jongens viel, was ik ook wel een beetje desperate en ik denk dat veel vrouwen dat van tijd tot tijd hebben. Maar dit gaat wel heel erg ver. Weet je psycholoog al dat je een vriendje in je hoofd hebt?
Nou nou nou.

Je kan het echt overdrijven (of zullen we ook even stellen dat er bij vrouwen die niet op mannen vallen een steekje los zit?). Het is gewoon een verzachtende omstandigheid en waarschijnlijk moedwillig gekozen i.t.t. als er wel een steekje bij je los zit.
pi_71675631
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef minnemin het volgende:

[..]
Een vriendin van me kan het wel, en dat is frustrerend. Maar goed, ik moet het idd niet eens willen op dit moment.
Frustrerend, ja zeker als je in je omgeving wél iedereen z'n gang ziet gaan. Ik ben wél met je eens dat je dat op dit moment niet moet willen, eerst jezelf op orde, weten wie je bent, wat je wilt van jezelf en van anderen en dan kun je eens voorzichtig proberen open te staan voor.
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:41 schreef KirkLazarus het volgende:

Slotje.
broekkie
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 02:42 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Gaan we daarmee pimpen? Dat win ik met gemak
Precies, factor 3 haal ik al dus wat dat aangaat
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:31:31 #65
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_71676615
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef Verlicht het volgende:

Ga naar een sportschool, en werk aan een goddelijk lichaam. De rest komt vanzelf.
Anorexia-patienten denken ook op die manier

Werkt trouwens ook niet, je krijgt dan een hoop oppervlakkige aandacht maar of je ook liefde krijgt? Of de man die jij wilt? Zelfs als je aanbeden wordt, dan nog zul je het zelf niet kunnen zien/voelen als je een laag zelfbeeld hebt.
of niet
pi_71676984
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:31 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

dan nog zul je het zelf niet kunnen zien/voelen als je een laag zelfbeeld hebt.
Heel herkenbaar
pi_71677016
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:31 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

Anorexia-patienten denken ook op die manier

Werkt trouwens ook niet, je krijgt dan een hoop oppervlakkige aandacht maar of je ook liefde krijgt? Of de man die jij wilt? Zelfs als je aanbeden wordt, dan nog zul je het zelf niet kunnen zien/voelen als je een laag zelfbeeld hebt.
Bovendien trek je met een goddelijk lichaam wel in eerste instantie een man aan, maar als je een messed up karakter hebt is ie ook zo weer weg

Minnemeis, ik zou eerst uitzoeken waarom het hebben van een vriend een soort levensvervulling voor je is en daar wat aan doen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_71677122
En voor de rest hulp zoeken.

[ Bericht 68% gewijzigd door Mordreth op 07-08-2009 13:52:59 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71680943
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:00 schreef sig000 het volgende:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71681337
Gaat t wel puur om die vent, of misschien om de uiteindelijke continuatie daarvan (gezin, kinderen, hui/boo/bee)? Hoe oud ben je? Misschien is t wel een midlife crisis

Sterkte iig
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')