abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71651231
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:22 schreef Boxxy het volgende:
Hey, een vrouwelijke versie van mij!
Felicitaties aan TS, ziehier je nieuwe vriend
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:13:12 #27
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_71651273
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef Bastian het volgende:

[..]

Als een vriend als Jezus geprobeerd?
(afgezien dan van de seksuele drang Daar zou je toch een vleselijke man voor moeten vinden.)
Maar TS hééft al een zuiver imaginaire vriend.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_71651410

Zo te horen klink je wel erg wanhopig. Naar mijn mening stralen zij dit ook uit, en ben je te makkelijk om te pakken. Wij willen liever wat moeilijkere meisjes. Iets waar je moeite voor moet doen.
Als jij zo makkelijk bent, dan komt er wellicht een one-night stand van, maar daar houdt het bij op

Kortom: even relativeren en subtiel een vriendje vinden. Dus niet gelijk: mooi haar, neuken? Maar een langdurig vriendje vind je alleen door iets op te bouwen. Gewoon uitgaan en wat sjansen met jongens. Niet gelijk een kort rokje aan zonder string eronder, maar subtiel hinten naar jongens. Dan komt het echt wel goed hoor!

Uitgaan is de place to be. En als het echt erg is, dan ken ik er nog wel en paar wat wat kan worden!

( )
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:20:30 #29
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_71651453
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:21 schreef Anchor het volgende:
Doet me denken aan die film 'Lars and the real girl'

OT: Het is een jaar geleden zeg je. Blijkbaar heb je het zoals je zelf zegt nog niet verwerkt. Gewoon lekker gaan stappen met vrienden en je komt vanzelf wel weer die leuke man tegen.
Mij ook die film heb ik alleen gekeken omdat mijn naam ook Lars is
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_71651487
Waarom ben je er zo mee bezig? Wat is volgens jou de achterliggende reden?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:23:20 #31
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71651539
Misschien een cliche, maar je volgens mij zoek je zo wanhopig omdat je niks "waard" bent zonder kerel. Waarschijnlijk straal je dat bij 't uitgaan (of whatever) ook nog eens uit waardoor je hoogstens de verkeerde types aan zult trekken. Dus als je ten eerste blij met jezelf en je leven wordt, dan pas kun je aan een relatie gaan denken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71651607
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:18 schreef mafkees01 het volgende:

Zo te horen klink je wel erg wanhopig. Naar mijn mening stralen zij dit ook uit, en ben je te makkelijk om te pakken. Wij willen liever wat moeilijkere meisjes. Iets waar je moeite voor moet doen.
Als jij zo makkelijk bent, dan komt er wellicht een one-night stand van, maar daar houdt het bij op

pi_71652505
Zou toch haast denken dat het gemis van een vriendje eerder een symptoom is van het ontevreden zijn over een deel van jezelf of een deel van je leven. Dat de mannelijke aandacht slecht een afleiding is voor je echte probleem

(tevens: je zal toch zelf ook wel snappen dat je met de zin "wat zit je haar leuk neuken" geen blijvertjes gaat aantrekken.. toch. )
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:10:44 #34
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71652775
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ja maar maar, hóe dan?

Ik sta al op een datingsite, maar ik vind daar serieus niemand leuk (Paiq). Drie jaar geleden waren de mannen daar wél okee. Jaren terug daar een leuk scharrel opgedaan, maar na drie keer was ik wel klaar met de inhoudsloze seks (hij spreekt me op msn nog steeds aan met hey tijger terwijl 'ie alweer tidjen een vriendin heeft, echt zó fout)
Ik sta op Paiq
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:21:39 #35
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_71653070
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:17 schreef minnemin het volgende:
Zo, even een taboe doorbreken. En ja, het is een kloon, sorry, mijn eigen profiel is te bekend.

Ik ben wanhopig op zoek naar een man. Ik voel me niets waard zonder een kerel. Als ik er maar even bij stilsta hoe rot ik me voel zonder arm om me heen, zonder seks, zonder zoenen, zonder liefde en aandacht, dan krimp ik helemaal ineen. Het gewicht van de hele wereld komt plotseling op mijn schouders, ik krijg steken in mijn zij, er vormt zich een nare steen in mijn buik en mijn keel zet op.

Ik heb wel een denkbeeldig vriendje. Als ik wakker word kijk ik naar de lege plek in bed naast me. Ik klets tegen hem als ik ontbijt maak. 's Avonds, alleen voor de tv, ga ik op zijn schoot liggen. Als ik gemasturbeerd heb, fluister ik iets als 'dat was fijn, schatje'. Als ik de kamer inloop, zie ik hem zitten op de bank. Als ik samen met hem ergens heen fiets, praat ik honderduit. En dan af en toe, als een andere fietser me raar aankijkt (hee, realitycheck) doe ik maar net of ik aan het zingen was.

Ik loop al bij een psycholoog, maar daar ging ik eigenlijk heen voor andere klachten. Heb nu, na een aantal maanden, het gevoel dat die klachten wel eens wegloopgedrag zouden kunnen zijn voor het bovenstaande. Ga ik het volgende keer dan maar over hebben.

Het helpt niet echt om met vrienden af te spreken, ik doe niet anders deze week, en ik blijf me kut voelen. Ik dacht eerst dat ik me eenzaam voelde, en dat vrienden opzoeken zou helpen. Ik dacht ook dat als ik maar weer aan de studie ging (gebed zonder end, maar dat diploma gaat er komen), dat mijn leven weer nut zou hebben en dat ik vanzelf leuk word. Ik zorg ook een stuk beter voor mezelf, elke dag warm eten en een schoon huisje, voel ik me goed bij. Intellectueel en sociaal etc. ben ik de afgelopen maanden dus best op peil.

Maar die man.... Ach, het is zó ongezond hoe ik nu denk, het verlamt me compleet. Ik heb twee vriendjes gehad, en een aantal scharrels. Eerste vriendje was meer omdat hij verliefd was en ik dan eindelijk een kerel had. En hee, hij was ook best heel leuk eigenlijk. Bij de tweede kwam het ook van zijn kant, en op die jongen ben ik echt verliefd geweest, een schatje, fijne tijd. Afijn, dat is nu een jaar terug, en ik ben nog niet klaar met hem. Vannacht een hysterische huilbui gehad (niet per se om hem, meer om 'de man' in het algemeen). Met wat hulp van mensen in een chat kwam ik er weer bovenop, gelukkig. Maar ik ben dat eeuwige gedoe van mij nu zó zat. Ik heb mijn ex gemaild of 'ie open staat voor een gesprek, om te kijken hoe het nou kan ik dat ik hem nog niet verwerkt heb; ik denk dat dat ook deel van het probleem is.

Afijn, heel verhaal. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat praktische tips van mensen om hier op een gezonde manier mee om te gaan. Ik ben geen versierster, ik ben daar echt heel slecht in. Nou ja, áls ik het eens doe is het meer op deze manier: 'Mooi haar, neuken?'. Eerlijk gezegd kom ik waar ik woon ook weinig leuke mannen tegen, allemaal te jong (ben blijven steken in een typische studentenstad). Ik ben geen lelijk gedrocht, geen topmodel, maar heb wel een leuk koppie en een mooi lijf.

Bottom line: wat moet ik nou met mezelf aan?
Normaal zou ik vragen "heb je msn ??" maar dit gaat mij zelfs te ver. Daarom: www.altrecht.nl ??
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:34:33 #36
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_71653411
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef Ps2K het volgende:
Ik sta op Paiq
In dat geval vindt TS jou serieus niet leuk.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_71656523
Je imaginaire vriendje is natuurlijk 100% perfect he. Er is geen man die dat kan evenaren.

Misschien dat je daardoor geen enkele man leuk vind. Je moet nodig eens even je hoofd leegmaken en wat meer realiteitszin krijgen.
pi_71656964
Als ik het zo lees leer eerst maar eens gewoon alleen te zijn , en lekkerder in je vel te zitten.
Leer gewoon eens dingen alleen te doen in plaats van met gesprekken met denkbeeldig vriendje aan te gaan.

Zoals lekkere ontspannen dingen waar je niet eens een man nodig hebt en leer even blij te zijn met je eigen gezelschap want ik denk eigenlijk dat hem daarin steekt .
Niet het denkbeeldige vriendje wat meer een soort symptoon is maar je ontvlucht jezelf gewoon op deze manier.
pi_71658188
Na een paar keer lezen van je OP heb ik een dringende tip voor je: als een man je ooit begint te slaan of te onderwerpen, eigenlijk tegen je zin in (misschien dat je het voor jezelf goedpraat of iets dergelijks), ga dan ALSJEBLIEFT bij hem weg! Ik ga zeker niet met diagnoses gooien, maar moet dit voor mijn gemoedsrust gezegd hebben.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:00:22 #40
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_71658714
Ik kan niet voorstellen dat je als vrouw zijnde geen man kan vinden. Er lopen naar mijn idee meer mannelijke desperados rond dan vrouwelijke. Maargoed.

ik denk dat je maar eens de stoute schoenen aan moet trekken en gewoon met luxuria op mannen jacht moet gaan. Lijkt me als vrouw zijnde niet echt moeilijk om een dozijn potenciele mannen te regelen en daaruit een selectie te maken.
1 uit de 12 moet een blijver zijn, denk ik.

Maar als 1st kan je beter de relatie met je denkbeeldige buddy uitmaken, denk dat als je daar te lang mee door gaat, niet echt bevordelijk is voor je geestelijke gesteldheid.

Nah zou zeggen succes met je zoek tocht en probeer eerst al je knikkers op een rij te krijgen voordat je je overgeeft aan een relatie.
pi_71658830
Het is al eerder gezegd, maar je bent waarschijnlijk te geforceerd bezig om een relatie te zoeken waardoor je het veel te moeilijk maakt voor jezelf. Take it easy, just enjoy life! Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, alleen jij kan jezelf veranderen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:30:01 #42
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71659604
Imaginaire vriendjes .

Ga naar een sportschool, en werk aan een goddelijk lichaam. De rest komt vanzelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verlicht op 06-08-2009 21:10:01 ]
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:14:56 #43
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_71664664
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:22 schreef Boxxy het volgende:
Hey, een vrouwelijke versie van mij!
Precies wat ik dacht, wat toevallig.
pi_71665861
Ff iets rechtzetten. Ik ben niet wanhopig op zoek. Verre van dat laatste, ik onderneem niets namelijk. Uit angst afgewezen te worden misschien? Die muur is best hoog bij mij...

Dat ik op Paiq zit is overigens niet om van mijn wanhoop af te komen, iemand hier vroeg me direct of ik op een datingsite sta, dus vandaar dat ik dat meldde. Eerlijk gezegd kom ik er al weken niet meer...

Maar goed, ik ga het er in ieder geval met de psych over hebben. Iedereen heel erg bedankt voor de tips. Ik wéét ook wel dat het allemaal eigenlijk zo werkt, maar toch is het harder en duidelijker als anderen het tegen je zeggen.

[ Bericht 33% gewijzigd door minnemin op 06-08-2009 23:03:34 ]
pi_71667894
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:48 schreef minnemin het volgende:
Ff iets rechtzetten. Ik ben niet wanhopig op zoek. Verre van dat laatste, ik onderneem niets namelijk. Uit angst afgewezen te worden misschien? Die muur is best hoog bij mij...

Dat ik op Paiq zit is overigens niet om van mijn wanhoop af te komen, iemand hier vroeg me direct of ik op een datingsite sta, dus vandaar dat ik dat meldde. Eerlijk gezegd kom ik er al weken niet meer...

Maar goed, ik ga het er in ieder geval met de psych over hebben. Iedereen heel erg bedankt voor de tips. Ik wéét ook wel dat het allemaal eigenlijk zo werkt, maar toch is het harder en duidelijker als anderen het tegen je zeggen.
In je eerste zin van je OP schrijf je:
quote:
Ik ben wanhopig op zoek naar een man
?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:48:17 #46
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_71668022
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

[..]

?
Maar nu niet meer.

Borderline gevalletje dit verklaard ALLES!!
pi_71668246
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Maar nu niet meer.

Borderline gevalletje dit verklaard ALLES!!
verklaart
pi_71668390
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef mafkees01 het volgende:

[...wanhopig op zoek....]
?
Ik wilde eigenlijk schrijven: "Wanhopig voor een man". Maar dat is heul slecht Nederengels. Voor de duidelijkheid: ik onderneem geen concrete acties. Een vriendin van me kan het wel, en dat is frustrerend. Maar goed, ik moet het idd niet eens willen op dit moment.
pi_71668494
Maar je wil toch graag een vent? Je denkbeeldige vriend inruilen voor een echte man?
Ik denk ook wel dat je dat wilt, maar dat je het nog niet zo durft te verwoorden. Er zijn meer wanhopige mensen hoor. Ik vind (mijn mening) dat wanneer je je gaat inschrijven op een datingsite, dat je dan de fase van "wanhoop" zojuist betreden hebt
Je hoeft je daar niet voor te schamen hoor. Iedereen wil samen iets opbouwen. Weinig mensen willen dit alleen..
pi_71668562
Ik wil die van mij wel inruilen is dat mogelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')