Zijn stage bij de gemeente Assenquote:Bouwe Samplonius uit Winsum, vw_caddy @Fok
Upskirt-fotograaf blijkt Fok!-user!
Ok dames We got him! De vrolijke zomerspeurtocht is voorbij. Dankzij noest speurwerk van onze reaguurders en enkele mannen in regenjassen kunnen we u mededelen dat de upskirt-man, de stiekeme meisjesfotograaf, de vrouwelijke collega-filmert, niemand minder dan Bouwe Samplonius uit Winsum is, ook wel bekend als 'vw_caddy', de gewaardeerde moderator op Fok.nl. Ja, dus toch wéér een Fok!ertje hè! Het leuke is dat Bouwe niet door de mand in gevallen dankzij een loslippige buurman maar gewoon door zijn eigen stomme fout. Zo plaatste hij dit geinige gifje op het forum van Mokkels.nl, uiteraard in de hoedanigheid van Blizzard de übercoole upskirt-man. Een ding vergat hij hierbij echter, en dat is dat de lokatie van het plaatje eenvoudig te herleiden is naar een e-mailadres. Dat ging zo. Dit klinkt vast vaag, maar om er zeker van te zijn mailden we blizzard, en kregen zo het ip-nummer van zijn bedrijf, namelijk Bollegraaf Recycling Machinery. Kortom, Bouwe, ga je nu zelf naar de politie, of moet iemand anders voor je gaan? Voordeel is wel dat Bouwe zijn verklaring al klaar heeft. Die postte hij namelijk vorig jaar al als reactie op het nieuws van een collega-rokjesfilmer die veroordeeld werd: "Sommige vrouwen vragen er nou eenmaal om." Waarvan akte. His famous last words hierrrr!
Update: POLITIE GRONINGEN SCHIET OP! Het is een IT-expert, hij is nu dingen aan het wissen. Gelukkig hebben we genoeg sluitend bewijs dat hij het is. Maar verzegel de computers op zijn werk, die gebuirkt hij om te uploaden. Grote kans dat hij thuis dingen aan het wissen is. Gelukkig we hebben ook nog een filmpje dat hij vanuit zijn eigen huis de buuv filmde. He is going down, maar maak het uzelf niet te lastig.
Speciaal voor geschokte Groningse dames, hieronder zijn complete C.V. Voor zover we konden nagaan heeft op al deze bedrijfsplekken, heimelijke videoopnamen van vrouwen gemaakt, dat doet hij namelijk élke dag. Ook van zijn blonde buuv trouwens.
Systeembeheerder at Bollegraaf Recycling Machinery November 2008 — Present (9 months)
Interim Professional at Tempo Team IT Professionals February 2008 — November 2008 (10 months)
Systeembeheerder at Bollegraaf Recycling Machinery September 2008 — November 2008 (3 months)
IT Security Officer at Atos Origin May 2008 — August 2008 (4 months)
Werkplekbeheerder at UMCG February 2008 — May 2008 (4 months)
Afstudeerstage at Ordina February 2007 — September 2007 (8 months)
IT Onderzoeksstage at Gemeente Assen
Operationeel Beheerder ICT at NDC|VBK
Operationeel Beheerder ICT / stage at NDC|VBK
Hanzehogeschool Groningen
Alfa College
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:33 schreef Lamon het volgende:
Zo, mailtje naar de redactie van GeenStijl is verstuurd.
Geachte Heer/Heren, Dame/Dames,
In uw amusante zoektocht naar een Groningse rokjesfilmer zijn bij de reacties enkele links geplaatst naar mijn persoon, zonder enige aanleiding.
Via die links, zijn mijn Foto, Woonplaats, en andere informatie, die ik open heb staan voor ingeschreven leden op het FOK!forum openbaar gemaakt, in combinatie met de eventuele suggestie dat ik mogelijk de persoon zou zijn, die deze filmpjes gemaakt zou hebben.
Geziene het feit dat ik nooit dergelijke films gemaakt heb, zelf nooit bekeken heb, voel ik mij aangetast in mijn persoon. Dit is een serieuze beschadiging, al was het eindresultaat dat het iemand anders was, die deze onzin op internet geplaatst heeft. Aangezien de link naar mijn naam en persoonlijke gegevens icm een volledig ongefundeerde suggestie dat ik iets te maken zou hebben met deze filmpjes, een dag op uw site heeft gestaan, ben ik serieus van plan gerechtelijke stappen te ondernemen.
Het enige wat u rest, is mij vertellen of uw disclaimer de poster van de desbetreffende reactie verantwoordelijk stelt, of ik bij u als site zelf moet zijn voor het niet tijdig verwijderen van de reactie.
In het eerste geval zou ik graag willen, dat u de gegevens van diegene die de link naar mijn persoon als eerste plaatste op uw site vrij zou willen geven, zodat ik verder kan met de stappen die daarop volgen.
Om het 1 en ander duidelijk te maken, mijn username op het FOK!forum is Lamon, dit vergemakkelijkt eventueel het zoeken naar de desbetreffende aantijging die mij onterecht en volledig ongefundeerd aangedaan werd.
Zou mooi zijn als het hem lukt.quote:Met Lamon die Geenstijl kapot gaat maken
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:33 schreef Lamon het volgende:
Zo, mailtje naar de redactie van GeenStijl is verstuurd.
Geachte Heer/Heren, Dame/Dames,
In uw amusante zoektocht naar een Groningse rokjesfilmer zijn bij de reacties enkele links geplaatst naar mijn persoon, zonder enige aanleiding.
Via die links, zijn mijn Foto, Woonplaats, en andere informatie, die ik open heb staan voor ingeschreven leden op het FOK!forum openbaar gemaakt, in combinatie met de eventuele suggestie dat ik mogelijk de persoon zou zijn, die deze filmpjes gemaakt zou hebben.
Geziene het feit dat ik nooit dergelijke films gemaakt heb, zelf nooit bekeken heb, voel ik mij aangetast in mijn persoon. Dit is een serieuze beschadiging, al was het eindresultaat dat het iemand anders was, die deze onzin op internet geplaatst heeft. Aangezien de link naar mijn naam en persoonlijke gegevens icm een volledig ongefundeerde suggestie dat ik iets te maken zou hebben met deze filmpjes, een dag op uw site heeft gestaan, ben ik serieus van plan gerechtelijke stappen te ondernemen.
Het enige wat u rest, is mij vertellen of uw disclaimer de poster van de desbetreffende reactie verantwoordelijk stelt, of ik bij u als site zelf moet zijn voor het niet tijdig verwijderen van de reactie.
In het eerste geval zou ik graag willen, dat u de gegevens van diegene die de link naar mijn persoon als eerste plaatste op uw site vrij zou willen geven, zodat ik verder kan met de stappen die daarop volgen.
Om het 1 en ander duidelijk te maken, mijn username op het FOK!forum is Lamon, dit vergemakkelijkt eventueel het zoeken naar de desbetreffende aantijging die mij onterecht en volledig ongefundeerd aangedaan werd.
Het wordt maar eens tijd dat jullie allemaal leren dat het internet geen vrijplaats is zonder regelsquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:49 schreef Florian_ het volgende:
The internet is a bitch, maar dat begrijp je nog niet echt zie ik.
Ik verheug me nu al op de interviews op SBS Shownieuws met een paar van die huilende kippen die zich nu plots aangerand voelen...quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:51 schreef enforcermoh het volgende:
Ik zie het probleem niet echt, een loser die een paar foto's en filmpjes heeft gemaakt van vrouwen die door de stad lopen, niks aan de hand mensen, doorlopen
edit: er zitten een paar best zieke bij
Ik heb de halve dag tegen vrouwenreten aan zitten loerenquote:
Bouwe Samplonius bedoel jequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:59 schreef gabberklaas het volgende:
Die kan zijn toekomstige banen ook wel op z'n buik schrijven.
Ik zit al 10 jaar op internet, ik begrijp alles prima.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:49 schreef Florian_ het volgende:
Lamon, je begrijpt het echt niet. Je had - als je al iets eraan had willen doen - beter gewoon een kort mailtje kunnen sturen waarin je vraagt of ze de comments waarin jouw nickname genoemd wordt willen verwijderen. Je had er dan nog bij kunnen zeggen dat men via je nickname je normale naam kan traceren, en je dit i.v.m. je werk niet echt prettig vindt. Je had ook kunnen opperen dat ze het over een weekje o.i.d. verwijderen, als het topic al wat naar beneden gezakt is, waardoor het niet opvalt. Gebrabbel over een rechtzaak heeft totaal geen nut. In tegendeel. Daarnaast is het natuurlijk ook niet slim om dat mailtje in dit topic te zetten, aangezien het nu al op GS staat.
The internet is a bitch, maar dat begrijp je nog niet echt zie ik.
Deze jongen kan zo aan de bak als systeem beheerder bij Don&Ad wees gerustquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:02 schreef MikeyMo het volgende:
Ja jullie lachen er wel om maar dit is dus gewoon weer een autochtoon in de WW straks. Jullie schoppen Geerts cijfers in de war mensen
Nope, staan d'r nog.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:05 schreef iszinloos het volgende:
Volgens mij is het commentaar dat lamon hier in betrok verwijdert.
Op Gs staan alleen nog de comments die verwijzen naar deze comments.
Inderdaad. Ik ben namelijk van mening dat Lamon het wel degelijk is. Ik bedoel, het bewijs liegt niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
Lamon, ga je ook Danny aanklagen omdat mensen je hier met de upskirtman in verband brengen?
Excuus onder het eerste nieuws bericht staan inderdaad de comments nog. ik keek bij de tweede.quote:
ik denk eerder als cameraman, hij heeft er oog voorquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Deze jongen kan zo aan de bak als systeem beheerder bij Don&Ad wees gerust
Mwah, zo ver ik niet gaan, maar zonder meer de eerste op Fok! die ook maar iets wat lijkt op een ruggegraat toont....quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:04 schreef MikeyMo het volgende:
Lamon, het braafste jongetje van de klas
Uitkijken met dat soort grapjes, mijn jong.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben namelijk van mening dat Lamon het wel degelijk is. Ik bedoel, het bewijs liegt niet.
Welnee, hij wordt overeind gehouden door zijn harnas dat hij als echte moraalridder draagt...quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mwah, zo ver ik niet gaan, maar zonder meer de eerste op Fok! die ook maar iets wat lijkt op een ruggegraat toont....
Sherlock, Lamon werd hier op FOK! als upskirtman genoemd. Dit werd op GS in de comments overgenomen. Deze comments zijn verwijdertquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef Chau het volgende:
Ik had ook een mail gestuurd als dit mij zou gebeuren, immers het is GS en die wil zich gewoon ergens invast bijten dus als 1 iemand Lamon roept gaat de rest het internet een beetje door spitten of ze iets kunnen vinden zodat ze een link kunnen koppelen aan iets.
wil je hem zijn mening verbieden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uitkijken met dat soort grapjes, mijn jong.
Nou, ik vind het een verademing ten opzichte van het zinloos stoken wat elke andere anonieme luk op Fok! doet... That's all...quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Welnee, hij wordt overeind gehouden door zijn harnas dat hij als echte moraalridder draagt...
Zo'n naam vergeet je ook nooit meer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:59 schreef gabberklaas het volgende:
Die kan zijn toekomstige banen ook wel op z'n buik schrijven.
En moeder Bouwe, en de buurvrouwquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:12 schreef NoFidea het volgende:
Ik denk dat alle (zullen er niet zoveel zijn daar gok ik) vrouwen bij Bollegraaf Recycling Machinery wel even anders tegen hun systeembeheerder aankijken
ik vond het qua upskirts maar magertjes, hij excelleerde wel in gewoon waggelende asspicca's.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef siemi het volgende:
Hij zou natuurlijk ook gewoon zelf een upskirt site in een ver land kunnen beginnen en daar geld voor vragen. Previews genoeg :-)
dus danny kan ook een mail tegemoet zijn met opmerkingen over gerechtelijke stappenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sherlock, Lamon werd hier op FOK! als upskirtman genoemd. Dit werd op GS in de comments overgenomen. Deze comments zijn verwijdert
Nu gaan zeiken bij GS dat je gegevens van die reaguurders wil of dat je GS gaat aanklagen slaat gewoon nergens op
Grapjas.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uitkijken met dat soort grapjes, mijn jong.
Ik deed het toch niet met een kloon zoals ik beloofde, maar gezien de reacties en het gedoe, ben je dan nu bereid om even na te denken over wat FOK! aan het worden is?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef FallujahFighter het volgende:
[ afbeelding ]
currenthij heeft wel humor, leuke reclame voor het bedrijf waar die werkt
Nah goed misschien kan die zichzelf als werknemer ergens anders recyclen........bijvoorbeeld schoffelen bij de gemeente.
Kijk maar uit, voor je het weet wordt je door een AT-tje van je bed gelichtquote:
quote:
Nee hoor, m'n belofte staat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik deed het toch niet met een kloon zoals ik beloofde, maar gezien de reacties en het gedoe, ben je dan nu bereid om even na te denken over wat FOK! aan het worden is?
Of ben je die belofte van mij alweer vergeten?
quote:
misschien is dit zijn breakquote:
Ik ga niet mailen, dan moet je wel echt een teringlijer zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:32 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
misschien is dit zijn breakBouwe het komt goed, wacht nog even met die lus die je nu in je handen hebt
Kom op man, dit kan stukken beter...quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik deed het toch niet met een kloon zoals ik beloofde, maar gezien de reacties en het gedoe, ben je dan nu bereid om even na te denken over wat FOK! aan het worden is?
Of ben je die belofte van mij alweer vergeten?
zijn computer aan het vernietigenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:34 schreef NoFidea het volgende:
Wat is Bouwe Samplonius nu aan het doen denken jullie?
In dat filmpje is niks te zien, en is met een duidelijke knipoog gemaakt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens, Rutger die upskirtfilmpjes maakt is helemaal geweldig op GeenStijl. Doet een ICT-nerdje het en het is een viezerik
Hypocrisie
Jezus man, ik laat GeenStijl posts weghalen, neem een topic en gooi het over de 10000 views heen, laat me compleet kennen, wat moet ik nog meer doen dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kom op man, dit kan stukken beter...
Uitloggen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jezus man, ik laat GeenStijl posts weghalen, neem een topic en gooi het over de 10000 views heen, laat me compleet kennen, wat moet ik nog meer doen dan?
Dat zeg je alleen maar omdat je er niet van houdt dat je niet in the picture staat vandaag, leer mij mensen kennen.quote:
wat een triest persoon ben je eigenlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jezus man, ik laat GeenStijl posts weghalen, neem een topic en gooi het over de 10000 views heen, laat me compleet kennen, wat moet ik nog meer doen dan?
God worden ofzo?
Vind dat allemaal niet zo aansluiten op wat je in dat FB-topic aanhaaldequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
God worden ofzo?
Ken jij het nummer Hero van Bowie? Dat is wat iedereen wil zijn namelijk, en vooral op internet.quote:
Nee, ken jij toevallig het nummer Child Molester van Cheap Sex?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ken jij het nummer Hero van Bowie? Dat is wat iedereen wil zijn namelijk, en vooral op internet.
Dit bedoel ik dus, Yvonne.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:46 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
wat een triest persoon ben je eigenlijklog eens uit man
je bent gemiddeld bijna 15 jaar ouder dan de rest hier flip.
geklier en geneuzel, waar het ook over gaat, en altijd op de man spelen, ik zie de overeenkomsten wel anders.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vind dat allemaal niet zo aansluiten op wat je in dat FB-topic aanhaaldeVerder ben ik het helemaal eens met je verachting voor GS hoor...
Ik had een deal met Yvonne om te laten zien hoe dingen op internet uit de hand kunnen lopen als je alle pubers gewoon laat gaan, en ze zou er over nadenken om een beetje regulering in positieve richting te maken, als ik dat kon bewijzen met een topic, nu is het de vraag of ik dat bewezen heb in haar mening.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Lamon je stelt je best wel aan hoor![]()
Maar ja je zal je redenen wel hebben ofzo
Maar wat win je er nou mee, behalve hoofdpijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had een deal met Yvonne om te laten zien hoe dingen op internet uit de hand kunnen lopen als je alle pubers gewoon laat gaan, en ze zou er over nadenken om een beetje regulering in positieve richting te maken, als ik dat kon bewijzen met een topic, nu is het de vraag of ik dat bewezen heb in haar mening.
En zo niet, dan kan ik nog best een stapje verder gaan hoor.
Iemand filmt billen en onder rokjes --> zet ze op internet..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:02 schreef PeZu het volgende:
samenvatting svp, ik heb geen zin om alles te lezen_!
en wat heeft lamon daarmee te maken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:09 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Iemand filmt billen en onder rokjes --> zet ze op internet..
Geenstijl maakt topic, reaguurders gaan opzoek en 4 uur later hebben ze de dader te pakken
Ow dat.. op een of andere manier werd zijn naam genoemd in de zoektocht maar hij bleek het niet te zijn.quote:
Yvonne had ons allemaal gemaild met de vraag of we voor de verandering een keer puberaal wouden reageren. Zodat jij je 3 minutes of fame kon hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had een deal met Yvonne om te laten zien hoe dingen op internet uit de hand kunnen lopen als je alle pubers gewoon laat gaan, en ze zou er over nadenken om een beetje regulering in positieve richting te maken, als ik dat kon bewijzen met een topic, nu is het de vraag of ik dat bewezen heb in haar mening.
En zo niet, dan kan ik nog best een stapje verder gaan hoor.
[link]quote:Maar eerst wil ik een foto, die kun je sturen naar dvankeppel@hotmail.com, en als je lekker genoeg bent gaan we het doen! ZO! Nu geen wijf meer? ...
oohquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:12 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ow dat.. op een of andere manier werd zijn naam genoemd in de zoektocht maar hij bleek het niet te zijn.
Ik heb nooit hoofdpijn, gek genoeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar wat win je er nou mee, behalve hoofdpijn?
Nee, dat heeft ze niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Yvonne had ons allemaal gemaild met de vraag of we voor de verandering een keer puberaal wouden reageren. Zodat jij je 3 minutes of fame kon hebben.
Nee dat is Bouwe niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef NoFidea het volgende:
Ik heb hier ff gepost
http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=149&p=300432#p300432
Het moet Bouwe toch wel zijn?
quote:
http://home.hetnet.nl/~b.samplonius/ Zal wel puur toeval zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:18 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Nee dat is Bouwe niet.
Tel jij even alle Blizzards van het internet? Succes.
http://home.hetnet.nl/~b.samplonius/quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:18 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Nee dat is Bouwe niet.
Tel jij even alle Blizzards van het internet? Succes.
hij denkt dat internet-leven net zo werkt als real-life. Maar goed Lamon anders maak je even een Centraal Lamon topic aan?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze niet.
Kap eens met liegen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
hij denkt dat internet-leven net zo werkt als real-life. Maar goed Lamon anders maak je even een Centraal Lamon topic aan?![]()
ontopic: de Smeerpijp Bouwe Slamponius heeft zich vanavond in slaap gehuild
Ben ik nu de enige die denkt dat hij dat mailtje helemaal niet heeft gestuurd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:23 schreef RemCOW het volgende:
Lamon, waarom heb je dat mailtje nou gestuurd naar Geenstijl? Want ik kwam nergens je nickname tegen tot je het mailtje stuurde
Even de foto's gechecked, geen bekende billen tegengekomen.
quote:Billenfotograaf opgepakt door politie
GRONINGEN - De politie heeft de 24-jarige Bouwe S. uit Winsum aangehouden op verdenking van het heimelijk fotograferen van blote vrouwenbillen.
Dat heeft de regiopolitie Groningen donderdagavond bekend gemaakt. S. wordt aanranding ten laste gelegd. Hij zit nog vast. Onderzoek moet uitwijzen of er meer mensen betrokken zijn bij de zaak. De Winsummer was enerzijds verrast door de aanhouding, volgens politiewoordvoerder Martin Tillema, maar hij had het ook wel aan zien komen.
De man plaatste opnames van de heimelijk gefilmde en gefotografeerde billen op diverse websites. De zaak kwam donderdag aan het licht dankzij de website GeenStijl. Die begon vervolgens een digitale klopjacht en na een paar uur werd duidelijk dat het om S. gaat. De politie besloot er geen gras over te laten groeien en de Winsumer nog dezelfde avond op te pakken.
Bij de politie zijn nog geen aangiften gedaan door de gefilmde vrouwen. De politie verzoekt vrouwen die door S. onder de rok gefilmd zijn om contact op te nemen met de politie.
Alsof dat nodig is, staat al tussen de commentsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die denkt dat hij dat mailtje helemaal niet heeft gestuurd?
quote:Billenfotograaf opgepakt door politie
GRONINGEN - De politie heeft de 24-jarige Bouwe S. uit Winsum aangehouden op verdenking van het heimelijk fotograferen van blote vrouwenbillen.
Dat heeft de regiopolitie Groningen donderdagavond bekend gemaakt. S. wordt aanranding ten laste gelegd. Hij zit nog vast. Onderzoek moet uitwijzen of er meer mensen betrokken zijn bij de zaak. De Winsummer was enerzijds verrast door de aanhouding, volgens politiewoordvoerder Martin Tillema, maar hij had het ook wel aan zien komen.
De man plaatste opnames van de heimelijk gefilmde en gefotografeerde billen op diverse websites. De zaak kwam donderdag aan het licht dankzij de website GeenStijl. Die begon vervolgens een digitale klopjacht en na een paar uur werd duidelijk dat het om S. gaat. De politie besloot er geen gras over te laten groeien en de Winsumer nog dezelfde avond op te pakken.
Bij de politie zijn nog geen aangiften gedaan door de gefilmde vrouwen. De politie verzoekt vrouwen die door S. onder de rok gefilmd zijn om contact op te nemen met de politie.
Omdat ze het op een presenteerblaadje krijgen? Dudequote:
Nee, omdat ze maandenlang intensief onderzoek hebben gedaan naar deze belhamel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat ze het op een presenteerblaadje krijgen? Dude
Ik heb dat mailtje zo wel gestuurd, alsof ik daarom zou liegen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef DirkZz het volgende:
Over 2 weken dus een boel vrouwelijke agenten billen op internet
Maakt geen flikker uit. Hij publiceert het hier op het www dus heeft toch geen kans meer van slagen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
hahahaha heldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef DirkZz het volgende:
Over 2 weken dus een boel vrouwelijke agenten billen op internet
En Google's cache heeft ook een ijzersterk geheugen. Als iets eenmaal op internet staat is verwijderen echt enorm lastigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Rapaille het volgende:
Gelukkig hebben internetproviders nu bewaarplicht. Die gast heeft echt supernsnel alles proberen te verwijderen wat maar mogelijk is.
Deze opmerking mist het doel op veel verschillende punten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Rapaille het volgende:
Gelukkig hebben internetproviders nu bewaarplicht. Die gast heeft echt supernsnel alles proberen te verwijderen wat maar mogelijk is.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef FicoF het volgende:
Ik zie Lamon niet meer reageren, is hij ook opgepakt?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb dat mailtje zo wel gestuurd, alsof ik daarom zou liegen...
Zou wel een goeie zijn, bij GS op de redactie zitten wel zulke achterlijke idioten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:38 schreef FicoF het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uit. Hij publiceert het hier op het www dus heeft toch geen kans meer van slagen.
Opzich kunnen wij ook een mail naar GS sturen waarin we ons voordoen als advocaat van Lemon. Dan wordt het morgen sowieso een topic op GS. Kijken of ze daar intrappen.
De mirrors zijn geen bewijs lijkt mij? Wie bewijst immers dat echt van zijn site afkomstig is?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:41 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Deze opmerking mist het doel op veel verschillende punten.Ja ze hebben bewaarplicht, maar dat gaat meer over activiteitenlogs dan de daadwerkelijke content. Je denkt dat ze al zijn geüploade foto's en filmpjes daar bewaren?
Daarnaast zou je er dan nog geen toegang tot hebben. Dáárnaast zijn er van de meeste zaken gewoon mirrors/alternatieven te vinden via FOK!, geenstijl, mokkelforum e.d.
Dat is waar. Maar ze kunnen wel zien welk bestandsnaam via welk IP adres op welke server is gezet. Dus als er van die Bouwe zijn ip adres heel veel kont.jpg plaatjes zijn geupload naar die site van hem, is hij de lul.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:41 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Deze opmerking mist het doel op veel verschillende punten.Ja ze hebben bewaarplicht, maar dat gaat meer over activiteitenlogs dan de daadwerkelijke content. Je denkt dat ze al zijn geüploade foto's en filmpjes daar bewaren?
Daarnaast zou je er dan nog geen toegang tot hebben. Dáárnaast zijn er van de meeste zaken gewoon mirrors/alternatieven te vinden via FOK!, geenstijl, mokkelforum e.d.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef FicoF het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ze kunnen wel zien welk bestandsnaam via welk IP adres op welke server is gezet. Dus als er van die Bouwe zijn ip adres heel veel kont.jpg plaatjes zijn geupload naar die site van hem, is hij de lul.
Bron: XS4ALLquote:Wat moet er precies worden opgeslagen onder de Bewaarplicht Telecommunicatiegegevens:
Bij internettoegang:
- Inlognaam (toegewezen gebruikersidentificatie)
- IP adres (gebruikersidentificatie van elke communicatie met het netwerk)
- NAW gegevens van de gebruiker en NAW gegevens van de beoogde ontvanger
- Datum en tijdstip van de log-on en log-off van een internetsessie (gebaseerd op bepaalde tijdzone)
- De gebruikte internetdienst
- Inbelnummer in het geval van inbelverbinding
- DSL of ander eindpunt van de initiatiefnemer van de communicatie, zoals bij:
* Inbellen - telefoonnummer waarmee wordt gebeld;
* WIFI - MAC-adres;
* DSL - telefoonnummer en/of poortnummer.
Bij e-mail, per mailbericht:
- IP-adres (waarmee mail wordt opgehaald en verstuurd)
- User ID
- E-mail adres verzender (ook het “FROM” veld) en e-mail adres beoogde ontvanger (ook het “TO”, “CC” en ” BCC” veld)
- Andere e-mailadressen/aliassen van de gebruiker
- Datum en tijdstip van communicatie
- NAW gegevens (indien aanwezig)
- Wijze waarop mail wordt verzonden/ontvangen (POP, webmail, etc.)
Bij internettelefonie:
- Telefoonnummer beller
- Telefoonnummer ontvanger
- IP adressen
- NAW gegevens
- Datum en tijdstip start en einde communicatie
- Welke protocol/telefoondienst wordt gebruikt
- Zowel van geslaagde verbindingen als van pogingen tot verbinden
Ehm, Hardeschijf + Mokerhamer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef NoFidea het volgende:
Ze zullen nu vast zijn hardeschijf aan het doorpluizen zijn. Geloof niet dat hij alles heeft kunnen verwijderen Gutmann method 35x overschrijven duurt wel een aantal dagen
had jij niet zo'n mooi plaatje van lame-onquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef NoFidea het volgende:
Ze zullen nu vast zijn hardeschijf aan het doorpluizen zijn. Geloof niet dat hij alles heeft kunnen verwijderen Gutmann method 35x overschrijven duurt wel een aantal dagen
die heeft ie allang vernietigd natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef NoFidea het volgende:
Zelfs in een encrypted container is niet alles echt weg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef alexis_ het volgende:
Als ie slim is had ie alles in een encrypted container zitten. En dan is het echt weg na een delete.
En anders hoop ik dat de pliesie zo snugger is om de data te restoren.
als ie slim is heeft hij truecrypt gebruikt. dat is helemaal gebouwd rond plausible deniabilityquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef NoFidea het volgende:
Heeft ie' wel foto's/filmpjes gemaakt waarbij ook het gezicht in beeld is?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef FallujahFighter het volgende:
nou die meiden die ook vol met hun geizcht in beeld komen moeten gewoon naar voren treden en dan is ie gewoon zwaar de lul. In ieder geval een fikse boete.
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_upskirt_man.html en zo waren en nog wat voornamelijk foto'squote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:50 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Heeft ie' wel foto's/filmpjes gemaakt waarbij ook het gezicht in beeld is?
Klopt, maar je moet dan bij een delete het start en eindpunt + de master key van de container weten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:49 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Zelfs in een encrypted container is niet alles echt weg.
Hij is niet slimquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als ie slim is heeft hij truecrypt gebruikt. dat is helemaal gebouwd rond plausible deniability
Ik ben nu ook mijn harde schijf aan het wissen met de Gutmann method, omdat iemand op internet een paint heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
had jij niet zo'n mooi plaatje van lame-on_!
Zou het niet zo zijn dat opsporingsdiensten beschikken over de achterdeurtjes die in de encryptie software zit ingebouwd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:55 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet dan bij een delete het start en eindpunt + de master key van de container weten.
Vervolgens zou je hem met een hex util terug kunnen halen.
Dit kan nog lukken bij een lege hd, maar als er ook andere rotzooi of meerdere containers op de hd staan wordt het vrijwel onmogelijk.
Hier staan de mirrors gepost van de filmpjes (zonder de download links)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:51 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_upskirt_man.html en zo waren en nog wat voornamelijk foto's
beter zet je alle sectoren eerst op 1 en daarna op 0quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben nu ook mijn harde schijf aan het wissen met de Gutmann method, omdat iemand op internet een paint heeft gemaakt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben nu ook mijn harde schijf aan het wissen met de Gutmann method, omdat iemand op internet een paint heeft gemaakt.
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat opsporingsdiensten beschikken over de achterdeurtjes die in de encryptie software zit ingebouwd?
GeenStijl , wat een moderne ridders zijn het toch, he?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:05 schreef APK het volgende:
Goh, een moderne heksenjacht en weer iemands leven kapot gemaakt.
Right at ya!quote:
Hier lopen net zulke griezels rond, ik zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
GeenStijl , wat een moderne ridders zijn het toch, he?
Ja, nu wil je wel hè.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Over dieren en groene kleurtjes praten anders?
Klopt, ik krijg daar nog een beloofde reactie op van Yvonne, maar het duurt natuurlijk even voordat ze er over uit is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Hier lopen net zulke griezels rond, ik zie het verschil niet.
Hardeschijf platstampen, overheen pissen en weggooien. Niks meer op te vinden! Ofeuhh, denk ik nu te simpel..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:55 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet dan bij een delete het start en eindpunt + de master key van de container weten.
Vervolgens zou je hem met een hex util terug kunnen halen.
Dit kan nog lukken bij een lege hd, maar als er ook andere rotzooi of meerdere containers op de hd staan wordt het vrijwel onmogelijk.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:07 schreef Lisulaarz het volgende:
[..]
Right at ya!
21 pagina's vol met onzin voor het leven!
Heerlijk deze soap
Nee. Zonder een master key en begin en eindpunt van de container begin je niets. Achterdeurtjes zijn er niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat opsporingsdiensten beschikken over de achterdeurtjes die in de encryptie software zit ingebouwd?
Tip via de mail is mijn guess...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:10 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe ging de bal eigenlijk rollen? waarom vond geenstijl het nodig om dit te gaan uitzoeken?
Als ie slim had ie sowieso niet aan die smeerlapperij begonnen. Of tenminste voor zichzelf gehouden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef alexis_ het volgende:
Als ie slim is had ie alles in een encrypted container zitten. En dan is het echt weg na een delete.
En anders hoop ik dat de pliesie zo snugger is om de data te restoren.
Ik vond het maar knap vervelend eigenlijk,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had minstens een bedankje verwacht voor het feit dat je wat te lezen hebt.
Zal wel een mail zijn, en reacties van hemzelf als " Ik doe dit al jaren en ik ben nog nooit gepakt " zullen er ook aan bijgedragen hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:10 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe ging de bal eigenlijk rollen? waarom vond geenstijl het nodig om dit te gaan uitzoeken?
Voorbeeldfunctie voor anderen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:14 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Als ie slim had ie sowieso niet aan die smeerlapperij begonnen. Of tenminste voor zichzelf gehouden.
Geen stijl deed dat zelf toch ook al eens?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:17 schreef NoFidea het volgende:
Ik gok een afrekening in het upskirtfilm circuit
lol, Bouwe is peanuts vergeleken met dit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:21 schreef NoFidea het volgende:
Check dat filmpje dat is de Japanse Bouwe
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=416455
Lekker is dat, ik doe mijn best om nog wat van dit troosteloze forum te maken, en dan krijg ik dat....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond het maar knap vervelend eigenlijk,.
iets met een trap in een parkeer garagequote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen stijl deed dat zelf toch ook al eens?
Water naar de zee dragen zeg ik je.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lekker is dat, ik doe mijn best om nog wat van dit troosteloze forum te maken, en dan krijg ik dat....
als dit je best doen is kun je maa rbeter stoppen want het lijkt echt werkelijk waar nergens opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lekker is dat, ik doe mijn best om nog wat van dit troosteloze forum te maken, en dan krijg ik dat....
Ik kan me niet voorstellen dat Amerikaanse opsporings- en inlichtingendiensten niet beschikken over een 'override' in wat voor vorm dan ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Nee. Zonder een master key en begin en eindpunt van de container begin je niets. Achterdeurtjes zijn er niet.
Kraken kost duizenden jaren of langer...
Op zich wel geinig om even bij te lezen. :-)
http://www.truecrypt.org/faq
http://en.wikipedia.org/wiki/Truecrypt
Dus dan mag het wel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
iets met een trap in een parkeer garage_!
ja dat zeg ik daar indirect meequote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een achterdeurtje hebben ze echt niet. De versleuteling is een knap staaltje wiskunde. Alleen de goede sleutel past. Er is geen manier om daar onderuit te komen. Alleen met heel erg brute rekenkracht kraak je het uiteindelijk wel. Maar dat is dan gewoon een voor een alle mogelijke sleutels uitproberen. En dat kan heel erg lang gaan durenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:33 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Amerikaanse opsporings- en inlichtingendiensten niet beschikken over een 'override' in wat voor vorm dan ook.
omgquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:21 schreef NoFidea het volgende:
waarom zou ik dat zeggen als ik dat helemala niet vindquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je toch ook zeggen dat ze hypocriet zijn.
Die martellen het wel uit je.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:33 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Amerikaanse opsporings- en inlichtingendiensten niet beschikken over een 'override' in wat voor vorm dan ook.
Hier zijn tenminste wat echte billen te zien ipv het slappe net-niet-zaadwaardig materiaal van Douwe S.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:28 schreef alexis_ het volgende:
Whaha en GS-reaguurders zich hier druk maken over een paar net-stukjes-bil die je ziet. Daar wordt gewoon een complete slip weggetrokken en is alles zichtbaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:21 schreef NoFidea het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou ik dat zeggen als ik dat helemala niet vind![]()
waarom moet jij mij persee woorden en mening in de mond leggen? heb je er zelf geen?
relquote:
Want gisteren en eergisteren waren veeeeel spannender, vandaar het lage aantal views van vandaag...quote:
ik zie niet in waarom ik dit beter zou willen kunnenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Want gisteren en eergisteren waren veeeeel spannender, vandaar het lage aantal views van vandaag...
no fucking idea (de user dan heh )quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:04 schreef Jojoortje het volgende:
Even serieuze vraag he, heb beetje het topic doorgelezen. Hoe is Lamon er bij betrokken geraakt dan?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom ik dit beter zou willen kunnen![]()
[..]
toen was het ook al triestheid ten top
Neequote:
omdat ie z'n echte naam bij de foto's heeft gezet in een treinen-topic hieroquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:09 schreef Jojoortje het volgende:
Als zijn naam echt gewoon met de natte vinger is aangewezen, is dat heus wel kut voor hem. Dan kan iedereen wel zeggen dat ze zijn manier van verdedigen niet goed of juist vinden, maar boeienAls je er niks mee te maken hebt, heb je er niks mee te maken.
Maar het is wel zeker dat die 'vw_caddy' wel de enge fotograaf is? Hoe zijn ze daar achter gekomen dan?
Ja, ik weet dat het antwoord vast wel ergens in het topic staat. Iemand hier ff snel een antwoord?
Bouwe Samplonius is al door de politie opgepakt:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:09 schreef Jojoortje het volgende:
Als zijn naam echt gewoon met de natte vinger is aangewezen, is dat heus wel kut voor hem. Dan kan iedereen wel zeggen dat ze zijn manier van verdedigen niet goed of juist vinden, maar boeienAls je er niks mee te maken hebt, heb je er niks mee te maken.
Maar het is wel zeker dat die 'vw_caddy' wel de enge fotograaf is? Hoe zijn ze daar achter gekomen dan?
Ja, ik weet dat het antwoord vast wel ergens in het topic staat. Iemand hier ff snel een antwoord?
lamon naam werd genoemd door users in de comment bij een artikel, nou poe poequote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:09 schreef Jojoortje het volgende:
Het blijft natuurlijk internet en iemand kan dingen misbruikt hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:10 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
omdat ie z'n echte naam bij de foto's heeft gezet in een treinen-topic hiero
Aanranding, de heren van de politie moeten eens in het wetboek kijken, dat zou een hoop onzin schelen.quote:
Lang verhaal kort,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:09 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:11 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Bouwe Samplonius is al door de politie opgepakt:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=83549#
Studeer je strafrecht? zou je het dan kunnen uitleggen, ze hadden het over indirecte feiteliijke aanrading oid?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aanranding, de heren van de politie moeten eens in het wetboek kijken, dat zou een hoop onzin schelen.
Volgende keer noemen we jouw naam dus, kijken hoe jij dat gaat 'handlen'quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
lamon naam werd genoemd door users in de comment bij een artikel, nou poe poe![]()
vw caddy is de dader en is inmiddels gearresteerd![]()
lezen biatch
waarschijnlijk als volgtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgende keer noemen we jouw naam dus, kijken hoe jij dat gaat 'handlen'
Ik studeer geen recht en heb dat ook nooit gedaan, maar:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:16 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Studeer je strafrecht? zou je het dan kunnen uitleggen, ze hadden het over indirecte feiteliijke aanrading oid?
Edit: Artikel 246 wetboek v. strafrecht, feitelijke aanranding???
quote:Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen, wordt als schuldig aan feitelijke aanranding van de eerbaarheid, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Maar het zegt ook;quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik studeer geen recht en heb dat ook nooit gedaan, maar art 246 Sr laat weinig ter interpretatie open:
Artikel 246 Wetboek van Strafrecht, Aanranding:
[..]
Niet in mijn wetbundel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:21 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Maar het zegt ook;
"Het heimelijk filmen van seksuele handelingen is een onaanvaardbare inbreuk op iemands privacy en is dan ook in strijd met sociaal-etische normen. Het kan daarom worden gekwalificeerd als een ontuchtige handeling in de zin van artikel 246 Sr. "
Je bent duidelijk nog nooit opgepakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarschijnlijk als volgt![]()
ik heb toch niks gedaan dus waarom zou ik me druk maken
Nee. Een inbreuk op privacy dat wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:21 schreef Eltonno het volgende:
Of begrijp ik dat verkeerd... Is onder rokjes filmen een seksuele handeling?
Hij wel dan? Waarom ga je zo tegen hem in? Je weet helemaal niksquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarschijnlijk als volgt![]()
ik heb toch niks gedaan dus waarom zou ik me druk maken
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet in mijn wetbundel.Verder vraag ik mij af welke seksuele handelingen er gepleegd zijn. Aanranding is actief, dit is volledig passief, er is geen enkele interactie met het slachtoffer.
ik zeg toch niet dat hij iets heeft gedaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wel dan? Waarom ga je zo tegen hem in? Je weet helemaal niks
Dat staat niet in artikel 246, dus ik vraag mij af hoe Tillema daar bij komt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:29 schreef Jojoortje het volgende:
"Dan moeten die opnamen wel tegen de zin van deze vrouwen zijn gemaakt. Het moeten geen vriendinnen van de fotograaf zijn, die daarvoor toestemming hebben gegeven. Wanneer het tegen de wil van deze vrouwen is gebeurd, is het aanranding en strafbaar via artikel 246", zegt Tillema.
Heb zelf geen idee hoor, ik kopieer alleen maar wat er in het Dagblad van het Noorden staatquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:32 schreef NoFidea het volgende:
zegt Tillema.volgens Jojoortje is dat het wetboek.
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_24-07-2009quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:32 schreef Jojoortje het volgende:
Heb zelf geen idee hoor, ik kopieer alleen maar wat er in het Dagblad van het Noorden staat
Die Tillema is een Groningse politiewoordvoerder. Kwestie van even de wetten opnieuw leren?
Ja die politieman moet de wetten opnieuw leren hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_24-07-2009Artikel 246 SR is nog steeds hetzelfde.
Heheh, oh zo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die politieman moet de wetten opnieuw leren he [ afbeelding ]
Veel verder kan de aanklacht niet gaan, de dader heeft een verborgen camera gebruikt, dat wordt wel vaker toegepast.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het zou behoorlijk hypocriet zijn als de overheid/OM mensen daar voor gaat vervolgen.
Ben je nu zo domquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Veel verder kan de aanklacht niet gaan, de dader heeft een verborgen camera gebruikt, dat wordt wel vaker toegepast.
Die gast is redelijk goed met computers, en heeft de tijd. Dan kan je die google resultaten wel beinvloeden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:29 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, eindelijk bijgelezen zeg! Heb ik eens een leven buiten Fok! en ben ik eens andere dingen aan het doen, mis ik dit allemaal!![]()
Die gast is voor de rest van zijn leven getekend, bij elke sollicitatie die hij voortaan doet in de toekomst en zijn naam even in Google wordt gegooid (wat bijna een standaard procedure is tegenwoordig bij HRM) komen deze topics en die van GS naar boven...
Die gast komt echt nergens meer aan de bak voor de rest van zijn leven.. Internet vergeet niks!
Jij moet echt eens bij jezelf te rade gaan of je over enige tijd nog steeds zo trots bent dat je juichend aan de zijlijn stond toen iemands leven kapot gemaakt werd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:42 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Ben je nu zo domof doe je je alleen zo voor
ja natuurlijk ligt fout helemaal niet bij degene die ongewenste foto's en filmpjes maaktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet echt eens bij jezelf te rade gaan of je over enige tijd nog steeds zo trots bent dat je juichend aan de zijlijn stond toen iemands leven kapot gemaakt werd.
Ben blij dat ik gek ben, kan het niet meer worden dan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:42 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Ben je nu zo domof doe je je alleen zo voor
Moet een straf niet verhouding staan met de handeling? Lui die een overval plegen staan na 3 maanden alweer anoniem op straat. Deze gast heeft totaal geen inbreuk gepleegd of iemands lichamelijke integriteit en wordt nu sociaal gezien zeer zwaar gestraft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:56 schreef PeZu het volgende:
ja natuurlijk ligt fout helemaal niet bij degene die ongewenste foto's en filmpjes maakt_!
Het was teamwork.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus niet vw_caddy maar Lamon is de upskirtman?..
Als jij niet ziet dat de gevolgen door die actie van gs buitenproportioneel zijn dan heb jij net zo'n grote kronkel in jouw hoofd als die vogel met zijn upskirtcamera.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja natuurlijk ligt fout helemaal niet bij degene die ongewenste foto's en filmpjes maakt_!
is er dan nu al bekend wat dit voor de rest van zijn leven betekent?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Moet een straf niet verhouding staan met de handeling? Lui die een overval plegen staan na 3 maanden alweer anoniem op straat. Deze gast heeft totaal geen inbreuk gepleegd of iemands lichamelijke integriteit en wordt nu sociaal gezien zeer zwaar gestraft.
overdijven is een kunst en jij bent de meesterquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij niet ziet dat de gevolgen door die actie van gs buitenproportioneel zijn dan heb jij net zo'n grote kronkel in jouw hoofd als die vogel met zijn upskirtcamera.
Toch is het een feit dat er veel gruwelijker handelingen volstrekt in de anonimiteit voorbij gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:07 schreef PeZu het volgende:
is er dan nu al bekend wat dit voor de rest van zijn leven betekent?
het is ene hype, hypes waaien over, over 3 maanden is heel niet forumend nederland deze man alweer vergeten
Ben even PeZu zijn postgeschiedenis checken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Toch is het een feit dat er veel gruwelijker handelingen volstrekt in de anonimiteit voorbij gaan.
-Hij zit nu op het politiebureau.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:07 schreef PeZu het volgende:
overdijven is een kunst en jij bent de meester
klopt maar zo is het leven nu eenmaal, de een heeft pech de ander geluk en soms heeft de ander iets meer pech door toedoen van een ander maar in de basis staat deze jongen aan de wieg van zijn eigen lotquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Toch is het een feit dat er veel gruwelijker handelingen volstrekt in de anonimiteit voorbij gaan.
hij filmde ongevraagd dames kontjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
-Hij zit nu op het politiebureau.
-Hij is morgen zijn baan kwijt.
-Gaat op zoek naar nieuwe baan, potentieele werkgever doet even een google search en komt topics tegen waar mensen juichend zijn volledige naam blijven posten.
Ignorance is a bliss.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben even PeZu zijn postgeschiedenis checken.
Stuur hem een bloemetjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
-Hij zit nu op het politiebureau.
-Hij is morgen zijn baan kwijt.
-Gaat op zoek naar nieuwe baan, potentieele werkgever doet even een google search en komt topics tegen waar mensen juichend zijn volledige naam blijven posten.
Ignorance is a bliss.
geef eens een voorbeeldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dus?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
-Hij zit nu op het politiebureau. door eigen toedoen
-Hij is morgen zijn baan kwijt. door eigen toedoen
-Gaat op zoek naar nieuwe baan, potentieele werkgever doet even een google search en komt topics tegen waar mensen juichend zijn volledige naam blijven posten. door eigen toedoen
Ignorance is a bliss.
Is, mede door jouw zieke aanmoedigingen, iemand naar de kloten.quote:
vreemd genoeg zijn dat alledaagse events. Dus weinig nieuwswaarde. Dit gedoe van die gast met een camera op zijn schoen is toch wel enigszins excentriek natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Overvallen, bedreigingen, doodslag.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Is, mede door jouw zieke aanmoedigingen, iemand naar de kloten.
Trots?
Die meisjes lopen nog gewoon rond zonder trauma.
De punten die je opsomt falen hard. Je weet dat het allemaal door zijn eigen toedoen is en dan kom je met dit aan? Had je nou echt niks beters kunnen verzinnen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Is, mede door jouw zieke aanmoedigingen, iemand naar de kloten.
Trots?
Die meisjes lopen nog gewoon rond zonder trauma.
En de straf is bij voorbaat buitenproportioneel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:24 schreef PeZu het volgende:
_!
serieus hoe weet jij nu of geen van die dames ene trauma heeft of zich ernstig beperkt voelt in haar vrijheid omdat een of andere dweep besluit haar kont pontificaal ongevraagd te publiceren?
deze jongeman is gewoon teruggepakt met het middel waarmee hij anderen zo nodig te kijk moest zetten
Nogmaals een bewijs dat Lamon gelijk heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:26 schreef NoFidea het volgende:
[..]
De punten die je opsomt falen hard. Je weet dat het allemaal door zijn eigen toedoen is en dan kom je met dit aan? Had je nou echt niks beters kunnen verzinnen?
Daders zijn in jouw optiek slachtoffer, chapeau voor die kijk op zaken
wat ben jij een ongekende kortzichtige droeftoeter die een mening van een ander gelijk af moet doen als domquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
En de straf is bij voorbaat buitenproportioneel.
Nogmaals, als je dat niet snapt dan ben je net zo dom als die vogel zelf.
Doei.
Op jou is nog maar 1 plaatje van toepassingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
En de straf is bij voorbaat buitenproportioneel.
Nogmaals, als je dat niet snapt dan ben je net zo dom als die vogel zelf.
Doei.
Gelijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ben jij een ongekende kortzichtige droeftoeter die een mening van een ander gelijk af moet doen als dom
Zomaar met artikelen gaan smijten is meestal niet de manier. Een juridische redenatie opzetten is niet iets wat je uit de losse mouw schudt. Ik zou in ieder geval met iemand overleggen die deskundig is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:27 schreef Lamon het volgende:
Ik heb artikel 262 nog even goed nagelezen, en we hebben binnenkort een GeenStijl die hun manier van doen ernstig zal moeten aanpassen, of een "reaguurder" die heel veel geld zal moeten neerleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |