ik zeg toch niet dat hij iets heeft gedaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wel dan? Waarom ga je zo tegen hem in? Je weet helemaal niks

Dat staat niet in artikel 246, dus ik vraag mij af hoe Tillema daar bij komt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:29 schreef Jojoortje het volgende:
"Dan moeten die opnamen wel tegen de zin van deze vrouwen zijn gemaakt. Het moeten geen vriendinnen van de fotograaf zijn, die daarvoor toestemming hebben gegeven. Wanneer het tegen de wil van deze vrouwen is gebeurd, is het aanranding en strafbaar via artikel 246", zegt Tillema.

Heb zelf geen idee hoor, ik kopieer alleen maar wat er in het Dagblad van het Noorden staatquote:

quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:32 schreef NoFidea het volgende:
zegt Tillema.volgens Jojoortje is dat het wetboek.

http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_24-07-2009quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:32 schreef Jojoortje het volgende:
Heb zelf geen idee hoor, ik kopieer alleen maar wat er in het Dagblad van het Noorden staat
Die Tillema is een Groningse politiewoordvoerder. Kwestie van even de wetten opnieuw leren?
 Artikel 246 SR is nog steeds hetzelfde. Tillema kan dus zo veel zeggen.
 Artikel 246 SR is nog steeds hetzelfde. Tillema kan dus zo veel zeggen.  

Ja die politieman moet de wetten opnieuw leren hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_24-07-2009Artikel 246 SR is nog steeds hetzelfde.

Heheh, oh zo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die politieman moet de wetten opnieuw leren he [ afbeelding ]

Veel verder kan de aanklacht niet gaan, de dader heeft een verborgen camera gebruikt, dat wordt wel vaker toegepast.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het zou behoorlijk hypocriet zijn als de overheid/OM mensen daar voor gaat vervolgen.

Ben je nu zo domquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Veel verder kan de aanklacht niet gaan, de dader heeft een verborgen camera gebruikt, dat wordt wel vaker toegepast.
 of doe je je alleen zo voor
 of doe je je alleen zo voor  

Die gast is redelijk goed met computers, en heeft de tijd. Dan kan je die google resultaten wel beinvloeden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:29 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, eindelijk bijgelezen zeg! Heb ik eens een leven buiten Fok! en ben ik eens andere dingen aan het doen, mis ik dit allemaal!
Die gast is voor de rest van zijn leven getekend, bij elke sollicitatie die hij voortaan doet in de toekomst en zijn naam even in Google wordt gegooid (wat bijna een standaard procedure is tegenwoordig bij HRM) komen deze topics en die van GS naar boven...
Die gast komt echt nergens meer aan de bak voor de rest van zijn leven.. Internet vergeet niks!

Jij moet echt eens bij jezelf te rade gaan of je over enige tijd nog steeds zo trots bent dat je juichend aan de zijlijn stond toen iemands leven kapot gemaakt werd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:42 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Ben je nu zo domof doe je je alleen zo voor

ja natuurlijk ligt fout helemaal niet bij degene die ongewenste foto's en filmpjes maaktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet echt eens bij jezelf te rade gaan of je over enige tijd nog steeds zo trots bent dat je juichend aan de zijlijn stond toen iemands leven kapot gemaakt werd.
 _!
 _!

Ben blij dat ik gek ben, kan het niet meer worden dan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:42 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Ben je nu zo domof doe je je alleen zo voor

Moet een straf niet verhouding staan met de handeling? Lui die een overval plegen staan na 3 maanden alweer anoniem op straat. Deze gast heeft totaal geen inbreuk gepleegd of iemands lichamelijke integriteit en wordt nu sociaal gezien zeer zwaar gestraft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:56 schreef PeZu het volgende:
ja natuurlijk ligt fout helemaal niet bij degene die ongewenste foto's en filmpjes maakt_!

Het was teamwork.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus niet vw_caddy maar Lamon is de upskirtman?..

Als jij niet ziet dat de gevolgen door die actie van gs buitenproportioneel zijn dan heb jij net zo'n grote kronkel in jouw hoofd als die vogel met zijn upskirtcamera.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja natuurlijk ligt fout helemaal niet bij degene die ongewenste foto's en filmpjes maakt_!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |