Ik had een deal met Yvonne om te laten zien hoe dingen op internet uit de hand kunnen lopen als je alle pubers gewoon laat gaan, en ze zou er over nadenken om een beetje regulering in positieve richting te maken, als ik dat kon bewijzen met een topic, nu is het de vraag of ik dat bewezen heb in haar mening.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Lamon je stelt je best wel aan hoor![]()
Maar ja je zal je redenen wel hebben ofzo
Maar wat win je er nou mee, behalve hoofdpijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had een deal met Yvonne om te laten zien hoe dingen op internet uit de hand kunnen lopen als je alle pubers gewoon laat gaan, en ze zou er over nadenken om een beetje regulering in positieve richting te maken, als ik dat kon bewijzen met een topic, nu is het de vraag of ik dat bewezen heb in haar mening.
En zo niet, dan kan ik nog best een stapje verder gaan hoor.
Iemand filmt billen en onder rokjes --> zet ze op internet..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:02 schreef PeZu het volgende:
samenvatting svp, ik heb geen zin om alles te lezen_!
en wat heeft lamon daarmee te maken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:09 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Iemand filmt billen en onder rokjes --> zet ze op internet..
Geenstijl maakt topic, reaguurders gaan opzoek en 4 uur later hebben ze de dader te pakken
Ow dat.. op een of andere manier werd zijn naam genoemd in de zoektocht maar hij bleek het niet te zijn.quote:
Yvonne had ons allemaal gemaild met de vraag of we voor de verandering een keer puberaal wouden reageren. Zodat jij je 3 minutes of fame kon hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had een deal met Yvonne om te laten zien hoe dingen op internet uit de hand kunnen lopen als je alle pubers gewoon laat gaan, en ze zou er over nadenken om een beetje regulering in positieve richting te maken, als ik dat kon bewijzen met een topic, nu is het de vraag of ik dat bewezen heb in haar mening.
En zo niet, dan kan ik nog best een stapje verder gaan hoor.
[link]quote:Maar eerst wil ik een foto, die kun je sturen naar dvankeppel@hotmail.com, en als je lekker genoeg bent gaan we het doen! ZO! Nu geen wijf meer? ...
oohquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:12 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ow dat.. op een of andere manier werd zijn naam genoemd in de zoektocht maar hij bleek het niet te zijn.
Ik heb nooit hoofdpijn, gek genoeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar wat win je er nou mee, behalve hoofdpijn?
Nee, dat heeft ze niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Yvonne had ons allemaal gemaild met de vraag of we voor de verandering een keer puberaal wouden reageren. Zodat jij je 3 minutes of fame kon hebben.
Nee dat is Bouwe niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef NoFidea het volgende:
Ik heb hier ff gepost
http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=149&p=300432#p300432
Het moet Bouwe toch wel zijn?
quote:
http://home.hetnet.nl/~b.samplonius/ Zal wel puur toeval zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:18 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Nee dat is Bouwe niet.
Tel jij even alle Blizzards van het internet? Succes.
http://home.hetnet.nl/~b.samplonius/quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:18 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Nee dat is Bouwe niet.
Tel jij even alle Blizzards van het internet? Succes.
hij denkt dat internet-leven net zo werkt als real-life. Maar goed Lamon anders maak je even een Centraal Lamon topic aan?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze niet.
Kap eens met liegen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
hij denkt dat internet-leven net zo werkt als real-life. Maar goed Lamon anders maak je even een Centraal Lamon topic aan?![]()
ontopic: de Smeerpijp Bouwe Slamponius heeft zich vanavond in slaap gehuild
Ben ik nu de enige die denkt dat hij dat mailtje helemaal niet heeft gestuurd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:23 schreef RemCOW het volgende:
Lamon, waarom heb je dat mailtje nou gestuurd naar Geenstijl? Want ik kwam nergens je nickname tegen tot je het mailtje stuurde
Even de foto's gechecked, geen bekende billen tegengekomen.
quote:Billenfotograaf opgepakt door politie
GRONINGEN - De politie heeft de 24-jarige Bouwe S. uit Winsum aangehouden op verdenking van het heimelijk fotograferen van blote vrouwenbillen.
Dat heeft de regiopolitie Groningen donderdagavond bekend gemaakt. S. wordt aanranding ten laste gelegd. Hij zit nog vast. Onderzoek moet uitwijzen of er meer mensen betrokken zijn bij de zaak. De Winsummer was enerzijds verrast door de aanhouding, volgens politiewoordvoerder Martin Tillema, maar hij had het ook wel aan zien komen.
De man plaatste opnames van de heimelijk gefilmde en gefotografeerde billen op diverse websites. De zaak kwam donderdag aan het licht dankzij de website GeenStijl. Die begon vervolgens een digitale klopjacht en na een paar uur werd duidelijk dat het om S. gaat. De politie besloot er geen gras over te laten groeien en de Winsumer nog dezelfde avond op te pakken.
Bij de politie zijn nog geen aangiften gedaan door de gefilmde vrouwen. De politie verzoekt vrouwen die door S. onder de rok gefilmd zijn om contact op te nemen met de politie.
Alsof dat nodig is, staat al tussen de commentsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die denkt dat hij dat mailtje helemaal niet heeft gestuurd?
quote:Billenfotograaf opgepakt door politie
GRONINGEN - De politie heeft de 24-jarige Bouwe S. uit Winsum aangehouden op verdenking van het heimelijk fotograferen van blote vrouwenbillen.
Dat heeft de regiopolitie Groningen donderdagavond bekend gemaakt. S. wordt aanranding ten laste gelegd. Hij zit nog vast. Onderzoek moet uitwijzen of er meer mensen betrokken zijn bij de zaak. De Winsummer was enerzijds verrast door de aanhouding, volgens politiewoordvoerder Martin Tillema, maar hij had het ook wel aan zien komen.
De man plaatste opnames van de heimelijk gefilmde en gefotografeerde billen op diverse websites. De zaak kwam donderdag aan het licht dankzij de website GeenStijl. Die begon vervolgens een digitale klopjacht en na een paar uur werd duidelijk dat het om S. gaat. De politie besloot er geen gras over te laten groeien en de Winsumer nog dezelfde avond op te pakken.
Bij de politie zijn nog geen aangiften gedaan door de gefilmde vrouwen. De politie verzoekt vrouwen die door S. onder de rok gefilmd zijn om contact op te nemen met de politie.
Omdat ze het op een presenteerblaadje krijgen? Dudequote:
Nee, omdat ze maandenlang intensief onderzoek hebben gedaan naar deze belhamel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat ze het op een presenteerblaadje krijgen? Dude
Ik heb dat mailtje zo wel gestuurd, alsof ik daarom zou liegen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef DirkZz het volgende:
Over 2 weken dus een boel vrouwelijke agenten billen op internet
Maakt geen flikker uit. Hij publiceert het hier op het www dus heeft toch geen kans meer van slagen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
hahahaha heldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef DirkZz het volgende:
Over 2 weken dus een boel vrouwelijke agenten billen op internet
En Google's cache heeft ook een ijzersterk geheugen. Als iets eenmaal op internet staat is verwijderen echt enorm lastigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Rapaille het volgende:
Gelukkig hebben internetproviders nu bewaarplicht. Die gast heeft echt supernsnel alles proberen te verwijderen wat maar mogelijk is.
Deze opmerking mist het doel op veel verschillende punten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Rapaille het volgende:
Gelukkig hebben internetproviders nu bewaarplicht. Die gast heeft echt supernsnel alles proberen te verwijderen wat maar mogelijk is.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef FicoF het volgende:
Ik zie Lamon niet meer reageren, is hij ook opgepakt?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb dat mailtje zo wel gestuurd, alsof ik daarom zou liegen...
Zou wel een goeie zijn, bij GS op de redactie zitten wel zulke achterlijke idioten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:38 schreef FicoF het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uit. Hij publiceert het hier op het www dus heeft toch geen kans meer van slagen.
Opzich kunnen wij ook een mail naar GS sturen waarin we ons voordoen als advocaat van Lemon. Dan wordt het morgen sowieso een topic op GS. Kijken of ze daar intrappen.
De mirrors zijn geen bewijs lijkt mij? Wie bewijst immers dat echt van zijn site afkomstig is?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:41 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Deze opmerking mist het doel op veel verschillende punten.Ja ze hebben bewaarplicht, maar dat gaat meer over activiteitenlogs dan de daadwerkelijke content. Je denkt dat ze al zijn geüploade foto's en filmpjes daar bewaren?
Daarnaast zou je er dan nog geen toegang tot hebben. Dáárnaast zijn er van de meeste zaken gewoon mirrors/alternatieven te vinden via FOK!, geenstijl, mokkelforum e.d.
Dat is waar. Maar ze kunnen wel zien welk bestandsnaam via welk IP adres op welke server is gezet. Dus als er van die Bouwe zijn ip adres heel veel kont.jpg plaatjes zijn geupload naar die site van hem, is hij de lul.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:41 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Deze opmerking mist het doel op veel verschillende punten.Ja ze hebben bewaarplicht, maar dat gaat meer over activiteitenlogs dan de daadwerkelijke content. Je denkt dat ze al zijn geüploade foto's en filmpjes daar bewaren?
Daarnaast zou je er dan nog geen toegang tot hebben. Dáárnaast zijn er van de meeste zaken gewoon mirrors/alternatieven te vinden via FOK!, geenstijl, mokkelforum e.d.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef FicoF het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ze kunnen wel zien welk bestandsnaam via welk IP adres op welke server is gezet. Dus als er van die Bouwe zijn ip adres heel veel kont.jpg plaatjes zijn geupload naar die site van hem, is hij de lul.
Bron: XS4ALLquote:Wat moet er precies worden opgeslagen onder de Bewaarplicht Telecommunicatiegegevens:
Bij internettoegang:
- Inlognaam (toegewezen gebruikersidentificatie)
- IP adres (gebruikersidentificatie van elke communicatie met het netwerk)
- NAW gegevens van de gebruiker en NAW gegevens van de beoogde ontvanger
- Datum en tijdstip van de log-on en log-off van een internetsessie (gebaseerd op bepaalde tijdzone)
- De gebruikte internetdienst
- Inbelnummer in het geval van inbelverbinding
- DSL of ander eindpunt van de initiatiefnemer van de communicatie, zoals bij:
* Inbellen - telefoonnummer waarmee wordt gebeld;
* WIFI - MAC-adres;
* DSL - telefoonnummer en/of poortnummer.
Bij e-mail, per mailbericht:
- IP-adres (waarmee mail wordt opgehaald en verstuurd)
- User ID
- E-mail adres verzender (ook het “FROM” veld) en e-mail adres beoogde ontvanger (ook het “TO”, “CC” en ” BCC” veld)
- Andere e-mailadressen/aliassen van de gebruiker
- Datum en tijdstip van communicatie
- NAW gegevens (indien aanwezig)
- Wijze waarop mail wordt verzonden/ontvangen (POP, webmail, etc.)
Bij internettelefonie:
- Telefoonnummer beller
- Telefoonnummer ontvanger
- IP adressen
- NAW gegevens
- Datum en tijdstip start en einde communicatie
- Welke protocol/telefoondienst wordt gebruikt
- Zowel van geslaagde verbindingen als van pogingen tot verbinden
Ehm, Hardeschijf + Mokerhamer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef NoFidea het volgende:
Ze zullen nu vast zijn hardeschijf aan het doorpluizen zijn. Geloof niet dat hij alles heeft kunnen verwijderen Gutmann method 35x overschrijven duurt wel een aantal dagen
had jij niet zo'n mooi plaatje van lame-onquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef NoFidea het volgende:
Ze zullen nu vast zijn hardeschijf aan het doorpluizen zijn. Geloof niet dat hij alles heeft kunnen verwijderen Gutmann method 35x overschrijven duurt wel een aantal dagen
die heeft ie allang vernietigd natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef NoFidea het volgende:
Zelfs in een encrypted container is niet alles echt weg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef alexis_ het volgende:
Als ie slim is had ie alles in een encrypted container zitten. En dan is het echt weg na een delete.
En anders hoop ik dat de pliesie zo snugger is om de data te restoren.
als ie slim is heeft hij truecrypt gebruikt. dat is helemaal gebouwd rond plausible deniabilityquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef NoFidea het volgende:
Heeft ie' wel foto's/filmpjes gemaakt waarbij ook het gezicht in beeld is?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef FallujahFighter het volgende:
nou die meiden die ook vol met hun geizcht in beeld komen moeten gewoon naar voren treden en dan is ie gewoon zwaar de lul. In ieder geval een fikse boete.
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_upskirt_man.html en zo waren en nog wat voornamelijk foto'squote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:50 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Heeft ie' wel foto's/filmpjes gemaakt waarbij ook het gezicht in beeld is?
Klopt, maar je moet dan bij een delete het start en eindpunt + de master key van de container weten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:49 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Zelfs in een encrypted container is niet alles echt weg.
Hij is niet slimquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als ie slim is heeft hij truecrypt gebruikt. dat is helemaal gebouwd rond plausible deniability
Ik ben nu ook mijn harde schijf aan het wissen met de Gutmann method, omdat iemand op internet een paint heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
had jij niet zo'n mooi plaatje van lame-on_!
Zou het niet zo zijn dat opsporingsdiensten beschikken over de achterdeurtjes die in de encryptie software zit ingebouwd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:55 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet dan bij een delete het start en eindpunt + de master key van de container weten.
Vervolgens zou je hem met een hex util terug kunnen halen.
Dit kan nog lukken bij een lege hd, maar als er ook andere rotzooi of meerdere containers op de hd staan wordt het vrijwel onmogelijk.
Hier staan de mirrors gepost van de filmpjes (zonder de download links)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:51 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_upskirt_man.html en zo waren en nog wat voornamelijk foto's
beter zet je alle sectoren eerst op 1 en daarna op 0quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben nu ook mijn harde schijf aan het wissen met de Gutmann method, omdat iemand op internet een paint heeft gemaakt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben nu ook mijn harde schijf aan het wissen met de Gutmann method, omdat iemand op internet een paint heeft gemaakt.
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat opsporingsdiensten beschikken over de achterdeurtjes die in de encryptie software zit ingebouwd?
GeenStijl , wat een moderne ridders zijn het toch, he?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:05 schreef APK het volgende:
Goh, een moderne heksenjacht en weer iemands leven kapot gemaakt.
Right at ya!quote:
Hier lopen net zulke griezels rond, ik zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
GeenStijl , wat een moderne ridders zijn het toch, he?
Ja, nu wil je wel hè.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Over dieren en groene kleurtjes praten anders?
Klopt, ik krijg daar nog een beloofde reactie op van Yvonne, maar het duurt natuurlijk even voordat ze er over uit is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Hier lopen net zulke griezels rond, ik zie het verschil niet.
Hardeschijf platstampen, overheen pissen en weggooien. Niks meer op te vinden! Ofeuhh, denk ik nu te simpel..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:55 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet dan bij een delete het start en eindpunt + de master key van de container weten.
Vervolgens zou je hem met een hex util terug kunnen halen.
Dit kan nog lukken bij een lege hd, maar als er ook andere rotzooi of meerdere containers op de hd staan wordt het vrijwel onmogelijk.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:07 schreef Lisulaarz het volgende:
[..]
Right at ya!
21 pagina's vol met onzin voor het leven!
Heerlijk deze soap
Nee. Zonder een master key en begin en eindpunt van de container begin je niets. Achterdeurtjes zijn er niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat opsporingsdiensten beschikken over de achterdeurtjes die in de encryptie software zit ingebouwd?
Tip via de mail is mijn guess...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:10 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe ging de bal eigenlijk rollen? waarom vond geenstijl het nodig om dit te gaan uitzoeken?
Als ie slim had ie sowieso niet aan die smeerlapperij begonnen. Of tenminste voor zichzelf gehouden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef alexis_ het volgende:
Als ie slim is had ie alles in een encrypted container zitten. En dan is het echt weg na een delete.
En anders hoop ik dat de pliesie zo snugger is om de data te restoren.
Ik vond het maar knap vervelend eigenlijk,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had minstens een bedankje verwacht voor het feit dat je wat te lezen hebt.
Zal wel een mail zijn, en reacties van hemzelf als " Ik doe dit al jaren en ik ben nog nooit gepakt " zullen er ook aan bijgedragen hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:10 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe ging de bal eigenlijk rollen? waarom vond geenstijl het nodig om dit te gaan uitzoeken?
Voorbeeldfunctie voor anderen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:14 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Als ie slim had ie sowieso niet aan die smeerlapperij begonnen. Of tenminste voor zichzelf gehouden.
Geen stijl deed dat zelf toch ook al eens?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:17 schreef NoFidea het volgende:
Ik gok een afrekening in het upskirtfilm circuit
lol, Bouwe is peanuts vergeleken met dit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:21 schreef NoFidea het volgende:
Check dat filmpje dat is de Japanse Bouwe
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=416455
Lekker is dat, ik doe mijn best om nog wat van dit troosteloze forum te maken, en dan krijg ik dat....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond het maar knap vervelend eigenlijk,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |