wil je hem zijn mening verbieden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uitkijken met dat soort grapjes, mijn jong.
Nou, ik vind het een verademing ten opzichte van het zinloos stoken wat elke andere anonieme luk op Fok! doet... That's all...quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Welnee, hij wordt overeind gehouden door zijn harnas dat hij als echte moraalridder draagt...
Zo'n naam vergeet je ook nooit meer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:59 schreef gabberklaas het volgende:
Die kan zijn toekomstige banen ook wel op z'n buik schrijven.
En moeder Bouwe, en de buurvrouwquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:12 schreef NoFidea het volgende:
Ik denk dat alle (zullen er niet zoveel zijn daar gok ik) vrouwen bij Bollegraaf Recycling Machinery wel even anders tegen hun systeembeheerder aankijken
ik vond het qua upskirts maar magertjes, hij excelleerde wel in gewoon waggelende asspicca's.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef siemi het volgende:
Hij zou natuurlijk ook gewoon zelf een upskirt site in een ver land kunnen beginnen en daar geld voor vragen. Previews genoeg :-)
dus danny kan ook een mail tegemoet zijn met opmerkingen over gerechtelijke stappenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sherlock, Lamon werd hier op FOK! als upskirtman genoemd. Dit werd op GS in de comments overgenomen. Deze comments zijn verwijdert
Nu gaan zeiken bij GS dat je gegevens van die reaguurders wil of dat je GS gaat aanklagen slaat gewoon nergens op
Grapjas.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uitkijken met dat soort grapjes, mijn jong.
Ik deed het toch niet met een kloon zoals ik beloofde, maar gezien de reacties en het gedoe, ben je dan nu bereid om even na te denken over wat FOK! aan het worden is?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef FallujahFighter het volgende:
[ afbeelding ]
currenthij heeft wel humor, leuke reclame voor het bedrijf waar die werkt
Nah goed misschien kan die zichzelf als werknemer ergens anders recyclen........bijvoorbeeld schoffelen bij de gemeente.
Kijk maar uit, voor je het weet wordt je door een AT-tje van je bed gelichtquote:
quote:
Nee hoor, m'n belofte staat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik deed het toch niet met een kloon zoals ik beloofde, maar gezien de reacties en het gedoe, ben je dan nu bereid om even na te denken over wat FOK! aan het worden is?
Of ben je die belofte van mij alweer vergeten?
quote:
misschien is dit zijn breakquote:
Ik ga niet mailen, dan moet je wel echt een teringlijer zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:32 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
misschien is dit zijn breakBouwe het komt goed, wacht nog even met die lus die je nu in je handen hebt
Kom op man, dit kan stukken beter...quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik deed het toch niet met een kloon zoals ik beloofde, maar gezien de reacties en het gedoe, ben je dan nu bereid om even na te denken over wat FOK! aan het worden is?
Of ben je die belofte van mij alweer vergeten?
zijn computer aan het vernietigenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:34 schreef NoFidea het volgende:
Wat is Bouwe Samplonius nu aan het doen denken jullie?
In dat filmpje is niks te zien, en is met een duidelijke knipoog gemaakt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens, Rutger die upskirtfilmpjes maakt is helemaal geweldig op GeenStijl. Doet een ICT-nerdje het en het is een viezerik
Hypocrisie
Jezus man, ik laat GeenStijl posts weghalen, neem een topic en gooi het over de 10000 views heen, laat me compleet kennen, wat moet ik nog meer doen dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kom op man, dit kan stukken beter...
Uitloggen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jezus man, ik laat GeenStijl posts weghalen, neem een topic en gooi het over de 10000 views heen, laat me compleet kennen, wat moet ik nog meer doen dan?
Dat zeg je alleen maar omdat je er niet van houdt dat je niet in the picture staat vandaag, leer mij mensen kennen.quote:
wat een triest persoon ben je eigenlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jezus man, ik laat GeenStijl posts weghalen, neem een topic en gooi het over de 10000 views heen, laat me compleet kennen, wat moet ik nog meer doen dan?
God worden ofzo?
Vind dat allemaal niet zo aansluiten op wat je in dat FB-topic aanhaaldequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
God worden ofzo?
Ken jij het nummer Hero van Bowie? Dat is wat iedereen wil zijn namelijk, en vooral op internet.quote:
Nee, ken jij toevallig het nummer Child Molester van Cheap Sex?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ken jij het nummer Hero van Bowie? Dat is wat iedereen wil zijn namelijk, en vooral op internet.
Dit bedoel ik dus, Yvonne.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:46 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
wat een triest persoon ben je eigenlijklog eens uit man
je bent gemiddeld bijna 15 jaar ouder dan de rest hier flip.
geklier en geneuzel, waar het ook over gaat, en altijd op de man spelen, ik zie de overeenkomsten wel anders.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vind dat allemaal niet zo aansluiten op wat je in dat FB-topic aanhaaldeVerder ben ik het helemaal eens met je verachting voor GS hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |