wil je hem zijn mening verbieden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uitkijken met dat soort grapjes, mijn jong.
Nou, ik vind het een verademing ten opzichte van het zinloos stoken wat elke andere anonieme luk op Fok! doet... That's all...quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Welnee, hij wordt overeind gehouden door zijn harnas dat hij als echte moraalridder draagt...
Zo'n naam vergeet je ook nooit meer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:59 schreef gabberklaas het volgende:
Die kan zijn toekomstige banen ook wel op z'n buik schrijven.
En moeder Bouwe, en de buurvrouwquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:12 schreef NoFidea het volgende:
Ik denk dat alle (zullen er niet zoveel zijn daar gok ik) vrouwen bij Bollegraaf Recycling Machinery wel even anders tegen hun systeembeheerder aankijken
ik vond het qua upskirts maar magertjes, hij excelleerde wel in gewoon waggelende asspicca's.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef siemi het volgende:
Hij zou natuurlijk ook gewoon zelf een upskirt site in een ver land kunnen beginnen en daar geld voor vragen. Previews genoeg :-)
dus danny kan ook een mail tegemoet zijn met opmerkingen over gerechtelijke stappenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sherlock, Lamon werd hier op FOK! als upskirtman genoemd. Dit werd op GS in de comments overgenomen. Deze comments zijn verwijdert
Nu gaan zeiken bij GS dat je gegevens van die reaguurders wil of dat je GS gaat aanklagen slaat gewoon nergens op
Grapjas.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uitkijken met dat soort grapjes, mijn jong.
Ik deed het toch niet met een kloon zoals ik beloofde, maar gezien de reacties en het gedoe, ben je dan nu bereid om even na te denken over wat FOK! aan het worden is?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef FallujahFighter het volgende:
[ afbeelding ]
currenthij heeft wel humor, leuke reclame voor het bedrijf waar die werkt
Nah goed misschien kan die zichzelf als werknemer ergens anders recyclen........bijvoorbeeld schoffelen bij de gemeente.
Kijk maar uit, voor je het weet wordt je door een AT-tje van je bed gelichtquote:
quote:
Nee hoor, m'n belofte staat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik deed het toch niet met een kloon zoals ik beloofde, maar gezien de reacties en het gedoe, ben je dan nu bereid om even na te denken over wat FOK! aan het worden is?
Of ben je die belofte van mij alweer vergeten?
quote:
misschien is dit zijn breakquote:
Ik ga niet mailen, dan moet je wel echt een teringlijer zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:32 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
misschien is dit zijn breakBouwe het komt goed, wacht nog even met die lus die je nu in je handen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |