Ik had een deal met Yvonne om te laten zien hoe dingen op internet uit de hand kunnen lopen als je alle pubers gewoon laat gaan, en ze zou er over nadenken om een beetje regulering in positieve richting te maken, als ik dat kon bewijzen met een topic, nu is het de vraag of ik dat bewezen heb in haar mening.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Lamon je stelt je best wel aan hoor![]()
Maar ja je zal je redenen wel hebben ofzo
Maar wat win je er nou mee, behalve hoofdpijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had een deal met Yvonne om te laten zien hoe dingen op internet uit de hand kunnen lopen als je alle pubers gewoon laat gaan, en ze zou er over nadenken om een beetje regulering in positieve richting te maken, als ik dat kon bewijzen met een topic, nu is het de vraag of ik dat bewezen heb in haar mening.
En zo niet, dan kan ik nog best een stapje verder gaan hoor.
Iemand filmt billen en onder rokjes --> zet ze op internet..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:02 schreef PeZu het volgende:
samenvatting svp, ik heb geen zin om alles te lezen_!
en wat heeft lamon daarmee te maken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:09 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Iemand filmt billen en onder rokjes --> zet ze op internet..
Geenstijl maakt topic, reaguurders gaan opzoek en 4 uur later hebben ze de dader te pakken
Ow dat.. op een of andere manier werd zijn naam genoemd in de zoektocht maar hij bleek het niet te zijn.quote:
Yvonne had ons allemaal gemaild met de vraag of we voor de verandering een keer puberaal wouden reageren. Zodat jij je 3 minutes of fame kon hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had een deal met Yvonne om te laten zien hoe dingen op internet uit de hand kunnen lopen als je alle pubers gewoon laat gaan, en ze zou er over nadenken om een beetje regulering in positieve richting te maken, als ik dat kon bewijzen met een topic, nu is het de vraag of ik dat bewezen heb in haar mening.
En zo niet, dan kan ik nog best een stapje verder gaan hoor.
[link]quote:Maar eerst wil ik een foto, die kun je sturen naar dvankeppel@hotmail.com, en als je lekker genoeg bent gaan we het doen! ZO! Nu geen wijf meer? ...
oohquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:12 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ow dat.. op een of andere manier werd zijn naam genoemd in de zoektocht maar hij bleek het niet te zijn.
Ik heb nooit hoofdpijn, gek genoeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar wat win je er nou mee, behalve hoofdpijn?
Nee, dat heeft ze niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Yvonne had ons allemaal gemaild met de vraag of we voor de verandering een keer puberaal wouden reageren. Zodat jij je 3 minutes of fame kon hebben.
Nee dat is Bouwe niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef NoFidea het volgende:
Ik heb hier ff gepost
http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=149&p=300432#p300432
Het moet Bouwe toch wel zijn?
quote:
http://home.hetnet.nl/~b.samplonius/ Zal wel puur toeval zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:18 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Nee dat is Bouwe niet.
Tel jij even alle Blizzards van het internet? Succes.
http://home.hetnet.nl/~b.samplonius/quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:18 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Nee dat is Bouwe niet.
Tel jij even alle Blizzards van het internet? Succes.
hij denkt dat internet-leven net zo werkt als real-life. Maar goed Lamon anders maak je even een Centraal Lamon topic aan?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze niet.
Kap eens met liegen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
hij denkt dat internet-leven net zo werkt als real-life. Maar goed Lamon anders maak je even een Centraal Lamon topic aan?![]()
ontopic: de Smeerpijp Bouwe Slamponius heeft zich vanavond in slaap gehuild
Ben ik nu de enige die denkt dat hij dat mailtje helemaal niet heeft gestuurd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:23 schreef RemCOW het volgende:
Lamon, waarom heb je dat mailtje nou gestuurd naar Geenstijl? Want ik kwam nergens je nickname tegen tot je het mailtje stuurde
Even de foto's gechecked, geen bekende billen tegengekomen.
quote:Billenfotograaf opgepakt door politie
GRONINGEN - De politie heeft de 24-jarige Bouwe S. uit Winsum aangehouden op verdenking van het heimelijk fotograferen van blote vrouwenbillen.
Dat heeft de regiopolitie Groningen donderdagavond bekend gemaakt. S. wordt aanranding ten laste gelegd. Hij zit nog vast. Onderzoek moet uitwijzen of er meer mensen betrokken zijn bij de zaak. De Winsummer was enerzijds verrast door de aanhouding, volgens politiewoordvoerder Martin Tillema, maar hij had het ook wel aan zien komen.
De man plaatste opnames van de heimelijk gefilmde en gefotografeerde billen op diverse websites. De zaak kwam donderdag aan het licht dankzij de website GeenStijl. Die begon vervolgens een digitale klopjacht en na een paar uur werd duidelijk dat het om S. gaat. De politie besloot er geen gras over te laten groeien en de Winsumer nog dezelfde avond op te pakken.
Bij de politie zijn nog geen aangiften gedaan door de gefilmde vrouwen. De politie verzoekt vrouwen die door S. onder de rok gefilmd zijn om contact op te nemen met de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |