quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
hij denkt dat internet-leven net zo werkt als real-life. Maar goed Lamon anders maak je even een Centraal Lamon topic aan?![]()
ontopic: de Smeerpijp Bouwe Slamponius heeft zich vanavond in slaap gehuild
Ben ik nu de enige die denkt dat hij dat mailtje helemaal niet heeft gestuurd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:23 schreef RemCOW het volgende:
Lamon, waarom heb je dat mailtje nou gestuurd naar Geenstijl? Want ik kwam nergens je nickname tegen tot je het mailtje stuurde
Even de foto's gechecked, geen bekende billen tegengekomen.
quote:Billenfotograaf opgepakt door politie
GRONINGEN - De politie heeft de 24-jarige Bouwe S. uit Winsum aangehouden op verdenking van het heimelijk fotograferen van blote vrouwenbillen.
Dat heeft de regiopolitie Groningen donderdagavond bekend gemaakt. S. wordt aanranding ten laste gelegd. Hij zit nog vast. Onderzoek moet uitwijzen of er meer mensen betrokken zijn bij de zaak. De Winsummer was enerzijds verrast door de aanhouding, volgens politiewoordvoerder Martin Tillema, maar hij had het ook wel aan zien komen.
De man plaatste opnames van de heimelijk gefilmde en gefotografeerde billen op diverse websites. De zaak kwam donderdag aan het licht dankzij de website GeenStijl. Die begon vervolgens een digitale klopjacht en na een paar uur werd duidelijk dat het om S. gaat. De politie besloot er geen gras over te laten groeien en de Winsumer nog dezelfde avond op te pakken.
Bij de politie zijn nog geen aangiften gedaan door de gefilmde vrouwen. De politie verzoekt vrouwen die door S. onder de rok gefilmd zijn om contact op te nemen met de politie.
Alsof dat nodig is, staat al tussen de commentsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die denkt dat hij dat mailtje helemaal niet heeft gestuurd?
quote:Billenfotograaf opgepakt door politie
GRONINGEN - De politie heeft de 24-jarige Bouwe S. uit Winsum aangehouden op verdenking van het heimelijk fotograferen van blote vrouwenbillen.
Dat heeft de regiopolitie Groningen donderdagavond bekend gemaakt. S. wordt aanranding ten laste gelegd. Hij zit nog vast. Onderzoek moet uitwijzen of er meer mensen betrokken zijn bij de zaak. De Winsummer was enerzijds verrast door de aanhouding, volgens politiewoordvoerder Martin Tillema, maar hij had het ook wel aan zien komen.
De man plaatste opnames van de heimelijk gefilmde en gefotografeerde billen op diverse websites. De zaak kwam donderdag aan het licht dankzij de website GeenStijl. Die begon vervolgens een digitale klopjacht en na een paar uur werd duidelijk dat het om S. gaat. De politie besloot er geen gras over te laten groeien en de Winsumer nog dezelfde avond op te pakken.
Bij de politie zijn nog geen aangiften gedaan door de gefilmde vrouwen. De politie verzoekt vrouwen die door S. onder de rok gefilmd zijn om contact op te nemen met de politie.
Omdat ze het op een presenteerblaadje krijgen? Dudequote:
Nee, omdat ze maandenlang intensief onderzoek hebben gedaan naar deze belhamel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat ze het op een presenteerblaadje krijgen? Dude
Ik heb dat mailtje zo wel gestuurd, alsof ik daarom zou liegen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef DirkZz het volgende:
Over 2 weken dus een boel vrouwelijke agenten billen op internet
Maakt geen flikker uit. Hij publiceert het hier op het www dus heeft toch geen kans meer van slagen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
hahahaha heldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef DirkZz het volgende:
Over 2 weken dus een boel vrouwelijke agenten billen op internet
En Google's cache heeft ook een ijzersterk geheugen. Als iets eenmaal op internet staat is verwijderen echt enorm lastigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Rapaille het volgende:
Gelukkig hebben internetproviders nu bewaarplicht. Die gast heeft echt supernsnel alles proberen te verwijderen wat maar mogelijk is.
Deze opmerking mist het doel op veel verschillende punten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Rapaille het volgende:
Gelukkig hebben internetproviders nu bewaarplicht. Die gast heeft echt supernsnel alles proberen te verwijderen wat maar mogelijk is.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef FicoF het volgende:
Ik zie Lamon niet meer reageren, is hij ook opgepakt?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb dat mailtje zo wel gestuurd, alsof ik daarom zou liegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |