ja hej, dat zijn mn vormpjes die er doorheen komenquote:
Een schepje, wat voor schepje is dat? Een theelepel, eetlepel, taartschepje?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef kwakveense het volgende:ik voelde een naamtopic aankomen...
@CF ze zijn zoutigen een gek gevoel aan je verhemelte als je ze eet. en te vet. echt heel raar. ik heb 225 gram boter/bloem/suiker gebruikt en 3 eieren, en naar aanwijzing 2 schepjes bicarb en 4 schepjes cream of tartar (is verhouding ter vervanging van bakpoeder) maar dat was denk ik teveel.
mn eieren waren wat oud, en de boter was half margarine (zeeuws meisje en half restje roomboter (ik denk per ongeluk gezouten roomboter)
kortom: ik heb lopen rotzooien!
Echt, heel fraaiquote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja hej, dat zijn mn vormpjes die er doorheen komen
O dat had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja hej, dat zijn mn vormpjes die er doorheen komen
ja een theelepel...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een schepje, wat voor schepje is dat? Een theelepel, eetlepel, taartschepje?
Dan snap ik het ook nietquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een schepje, wat voor schepje is dat? Een theelepel, eetlepel, taartschepje?
Hahahaaaaaaaaaaaaaahahaha. Droge.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
ohja, lau, bah, wat balen. ik zou je wel een taartje willen aanbieden, maar... eh... ja...
Ja, zo'n blik met taart, daar knap ik vast van op! Maar ze smaken dus een beetje... hartig?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
ohja, lau, bah, wat balen. ik zou je wel een taartje willen aanbieden, maar... eh... ja...
Mini!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, zo'n blik met taart, daar knap ik vast van op! Maar ze smaken dus een beetje... hartig?
Het gaat alweer hoor (ik ben er tenslotte aan gewend). Ik zit nu fijn met de mini thuis, die heeft aangekondigd "van een gewone dag een hele leuke dag!"
te gaan maken. Dus er worden hier allerlei dino's en wilde zwijnen gekleid, geverfd en straks gevernist.
Een zielig paard?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:40 schreef Totziens het volgende:
Wat een kunstige cupcakes![]()
Ik zag vandaag in de dure yuppenwijk waar mijn uni staat een paard met wagen (fruitverkoop) en ze zag er niet zo gezond uit
Ik had het met zelfgemaakte pepernoten. Veel te veel suiker in gedaan. Toen liepen ze enorm uit en werden het een soort kletskoppen met speculaassmaakquote:Op maandag 22 juni 2009 16:44 schreef Syrena het volgende:
Kwaz0r!
Ik heb ook zoiets eens gehad, met zandkoekjes. Was 1 grote hele vettige plak koek geworden. Niet te etenveel te veel boter gebruikt. Ofzo. Ik heb het uitgebannen wat de reden was
Dat klinkt eigenlijk best lekkerquote:Op maandag 22 juni 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het met zelfgemaakte pepernoten. Veel te veel suiker in gedaan. Toen liepen ze enorm uit en werden het een soort kletskoppen met speculaassmaak
Ik vond het zielig jaquote:
How's Walter?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Zo ziet mijn MSN er nu uit:
[ afbeelding ]
Ik heb niks gedaan. Ik werd gekickt en ineens was het zo (ik bedoel dus wit scherm, geen contactpersonen te zien...). Heb het even helemaal afgesloten en nu is 'ie weer goedquote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook de upgrade gedaan Vik, ben er ook niet echt blij mee
Oh potver, daar zou ik dus echt wakker van liggenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:57 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik vond het zielig jaUitstekkende botten enzo, en het was ook veuls te warm om zo'n eind te lopen (buiten Istanbul --> binnenstad und zuruck)
Oehhhh, jumquote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik wilde een keer spritsen maken en toen was ik de bloem vergetentoen was het toffee geworden! Erg lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diner wordt toch: roergebakken spinazie met knoflook en ui, gehaktbal van tartaar en verse sperzieboontjes met daarbij een gekookte tomaat erdoor (lekker! ) en een schep zelfgemaakte appelmoes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Dat was een recept van progje, kortgeleden.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:08 schreef Phaidra het volgende:
Wie is er goed in topics zoeken? Van het weekend werd er een linkje gepost waarin een lekkere marinade voor lamsvlees stond, met balsamico. Ik kan het zo snel niet vinden!
Het is wel even door mijn hoofd geschoten maar uiteindelijk toch niet gedaan, waardoor ik er nu dus toch weer aan moet denken. Maar het is ook weer zo'n tegenstelling... naast het paard stond een superdeluxe range roverquote:Op maandag 22 juni 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh potver, daar zou ik dus echt wakker van liggen
Had je niet de neiging om een emmer water te gaan regelen? Alhoewel dat dier daar waarschijnlijk niets aan heeft, want morgen moet hij het dan weer zonder water doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Daph_ op 22-06-2009 17:32:09 ]
Eh okee, gelukkig maarquote:Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Staat je leuk Daph!Heel vlot (op een goede manier, niet op een hippe oma-manier).
Dat moet je niet zo klein neerzetten?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry kwak, maar ik heb echt heel hard zitten lachen..
En ik heb een 8 gekregen voor m'n stage, moet alleen nog een paar dingetjes in het stageverslag aanpassen.
Nouja, vlot is zo'n woord dat ook gebruikt wordt voor oma's die een driekwartbroek aandurven, maar ik wist even geen beter woord.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:54 schreef Daph_ het volgende:
Thanks!Het is heel licht op m'n hoofd nu
![]()
[..]
Eh okee, gelukkig maar![]()
Nee, m'n stagedocent, die toevallig ook m'n scriptiebegeleider is. M'n stagebegeleider, dus van het instituut, was steeds wel tevreden.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, vlot is zo'n woord dat ook gebruikt wordt voor oma's die een driekwartbroek aandurven, maar ik wist even geen beter woord.
Gefeliciteerd DaD!
Ik dacht dat je stagebegeleider laatst iets naars had gezegd? Dan is dit toch een stuk positiever! Of ging dat ergens anders over?
Hahahaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, vlot is zo'n woord dat ook gebruikt wordt voor oma's die een driekwartbroek aandurven, maar ik wist even geen beter woord.
Gefeliciteerd DaD!
Ik dacht dat je stagebegeleider laatst iets naars had gezegd? Dan is dit toch een stuk positiever! Of ging dat ergens anders over?
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, m'n stagedocent, die toevallig ook m'n scriptiebegeleider is. M'n stagebegeleider, dus van het instituut, was steeds wel tevreden.
Ik ben er wel blij mee ja.. Met een 7 zou ik niet blij geweest zijn, zeg maar.
Nietes, dat is kwak want die heeft dr diploma cum laude gehaald. Daar hoef ik nog even niet over te dromenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Chico is trouwens onze topicknapperd. Die had ook echt absurd hoge cijfers!
Oh dit moet ik onthouden, ik word namelijk áltijd ziek tijdens de vakantiequote:Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja dan kost het je niet je vakantiedagen. Altijd doen dus al je tijdens je vakantie ziek wordt.
Dit soort dingen is mijn vakgebied
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Succes en plezier met inleveren vandaag!!![]()
Interessant onderwerp lijkt me dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een mooie cake in de OP, met mini-vormpjes erin!![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een mooie cake in de OP, met mini-vormpjes erin!![]()
ozzewozquote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: eh ja![]()
T: pakje el fake-o sultana's in de trein![]()
![]()
L: twee sneetjes brood met fricandeau (het tij keert!)
T: bakje vanille kwark met aardbeispul
T: volkoren piccolini met filet americain en een half gekookt ei
D: Bord linzensoep van Ainsley met daarbij een Italiaanse bol met ozzewoz
S: denk dat ik zo ga steppen!
T: glas dunne limonade met misschien wat hazelnuts
Op het begin na best netjes geloof ik
Thanks Chico!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
ozzewoz. Maar je begint inderdaad steeds netter te eten! Nu nog even ontbijten en de sultana's de deur uit . Steppen, al eerder gedaan?
Ik heb ook mijn best gedaan, en heb minder hard gefaald dan eerdere dagen ... maar mn eten was op na lunch en ik had honger + ben zomaar ongesteld geworden terwijl dat niet de bedoeling was, dus de slagroomcake niet afgeslagen (en het was vies want ik hou helemaal niet van slagroom).
O: Brinta met kaneel
T: Boterham sandwichspread
L: 2 Boterhammen sandwichspread
T: Stuk slagroomcake
T: 3 dropjes
D: Roerbakgroentes, aardappelpartjes met zoetzure saus. Hamburger . Griesmeelpudding met zoete saus
T: Straks snoepen van het beslag enzo van de taart
Grrrrr mn reactie verdween omdat ik op een smiley klikte.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh noez, what the deuce! I have taken zeh topique and killeth it dead!
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef Totziens het volgende:
Ik kwam trouwens een schattig katje tegen op straatZe had alleen wel met dr pootjes aan het stopcontact gezeten ofzo
*woesssj*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welnee joh, morgen neem ik gewoon een lekkerdere vervanger mee voor de slagroomcake: cheesecakequote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks Chico!De Sultanas waren ook meer noodzaak om toch iets als soort van ontbijt te hebben
Vriendje neemt ze mee naar zn werk
Ik heb al eerder gestept ja! Wel geinig, zal mn favoriet niet worden, maar okee
En vanwege een 'moment of urgency' vanuit het 'girls don't poop'-departement heb ik nu het begin van mn les gemist
FAAAAL. Ik ga morgenochtend dus ehh *checkt sportrooster* body balance doen. Ook leuk om eens te proberen
![]()
Jouw lijstje begon idd heel netjes!Nu nog wat meer broodjes meenemen (4 ofzo?) en een extra stuk fruit of bakje yoghurt/kwark en dan sla jij die slagroomcake volgende keer zo hard af dat ie van tafel klettert
![]()
![]()
Dan vraag ik me alleen nog af waarom je beslag snoepen inplantMaar soms heb je van die dingen he
Je begrijpt natuurlijk dat ik nu op stel en sprong naar Istanbul wil om dat beest mee te nemen?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef Totziens het volgende:
Ik kwam trouwens een schattig katje tegen op straatZe had alleen wel met dr pootjes aan het stopcontact gezeten ofzo
*woesssj*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Horen die rode ringen om zijn oogjes zo dik te zijn?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Dat katjeDaar is iets niet helemaal goed met zijn rechter oogje
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Horen die rode ringen om zijn oogjes zo dik te zijn?
Ja een grote stoer zingende hond!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Laat ik mezelf dan maar inprenten dat iemand zich daar heus wel over gaat ontfermen.
Toch?
Toch?
Anders lig ik er wakker van
Wat naar zeg...quote:Op maandag 22 juni 2009 21:01 schreef ElisaB het volgende:
Gofter! Voor de 10e dag op rij migraine en ik ben het zó verschrikkelijk zat
Kut!
OHhhhquote:
Welk boek, welk boek!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Weten jullie wat ik nu fijn ga doen?
Mijn bed induiken met een boek![]()
Fijne avond en tot morgen!
Morgen laatste dag op kantoor al..
Genuflect, show some respect, down on one kneeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welk boek, welk boek!
Geniet ervan Daph! En succes morgen![]()
Prince Ali, fabulous he, Ali Ababwaaa![]()
Harry Potter and the Chamber of Secretsquote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welk boek, welk boek!
Geniet ervan Daph! En succes morgen![]()
Prince Ali, fabulous he, Ali Ababwaaa![]()
HBP is 15 juliquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Harry Potter and the Chamber of Secrets
De film komt op 15 juli uit dus ik wil weer goed in het verhaal zittenDeze heb ik in Londen gekocht, de Nederlandse boeken heb ik al gelezen maar de Engelse nog niet
Thanks, zal vast wel lukken. Ik kom donderdag nog even melden of ik geslaagd ben, maar dan wil ik niet zo lang op kantoor blijven eigenlijk
Duh! Maar het is niet leuk om alleen HPB te lezen, dus lees ik gelijk de hele serie maar weerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
HBP is 15 juliChamber of Secrets is allang geweest!
Truequote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Duh! Maar het is niet leuk om alleen HBP te lezen, dus lees ik gelijk de hele serie maar weer
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
True
Ik moet ook maar weer eens opnieuw beginnen
Waarom zou ikquote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Nog een HP lezer die me niet belachelijk maakt
Dito!quote:
En geen spoilers hier he! Ik had mn broertje beloofd dat ik met hem zou gaan, als kadootje voor zn vejraardag ... en hij is de eerste week dat de film uitkomt op vakantiequote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef Totziens het volgende:
Nieuwe harry potter filmmmm(alhoewel de boeken nog steeds de voorkeur hebben)
Maar ik ga het voorbeeld van Daph volgen, wie weet heb ik dan morgen wel een productieve dag!![]()
Heb vanmiddag ruim 3 uur liggen pitten en het gaat nu eigenlijk wel weer prima. Nog wel last van m'n keel, maar daar trek ik me gewoon niks van aanquote:Op maandag 22 juni 2009 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Snape !
Jah Elisa, wat enorm kut!
XcuZ, hoe gaat het nu met jou?
I knew I could count on youquote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
"Ah, yes. Mr. Potter. Our new...celebrity"
Da's ook sportquote:Op maandag 22 juni 2009 22:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat kut Elisa...
Uniekhoorn: ehh, thanks for sharing.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Chicolate het volgende:
Leuk haar Daph! En mooi cijfer Totziens + DaD.
Ik ga straks taart bakken want ik heb vandaag teveel gesloopt op lab.
[..]
Nietes, dat is kwak want die heeft dr diploma cum laude gehaald. Daar hoef ik nog even niet over te dromen... oh wacht, nu zie ik de cupcakes
. Geweldig
.
[..]
Oh dit moet ik onthouden, ik word namelijk áltijd ziek tijdens de vakantie. Werkt dit ook met weekenden?
[..]
Interessant onderwerp lijkt me dat!Het is inderdaad heel interessant, ik heb mensen gesproken en verhalen gehoord... Vrij heftig en zeer bijzonder.. het lijkt me zo ontzettend', tsja hoe zeg je dat... als je gewoon iemand in je hoofd hoort die allemaal nare beledigende dingen zegt, dreigementen maakt en je verschrikkelijke opdrachten geeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vreselijk ook, van je nicht...
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Wat lief van je!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom ff binnen vallen zonder gelezen te hebben, maar hoe is het met cyclechick?
Truste XM, hopelijk voel je je morgen weer helemaal goed!quote:
Wat goed dat je hebt hardgelopen!!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef SiTu het volgende:
Hai![]()
Beetje willekeurige reactie op alles wat ik onthouden heb:
Kwak, de cupcakes. Of nou ja, de cake![]()
Gefeliciteerd Miss_S met jullie anderhalf jaar
Hoera voor de 8 van DaD en het goedvoelen van Goodbye en de laatste scriptiedag van Daph![]()
En bleuh voor de migraine van ElisaB. Kunnen ze daar nou werkelijk niets aan doen? Het lijkt me op deze manier echt een handicap.
Ik ga morgen voor het eerst échte muffins bakken, met baking soda dus. Ik ben benieuwd
Oh en ik ben gaan hardlopenNa heel veel weken niets doen. Mijn bovenbeen en knie protesteerden niet eens
Mijn conditie daarentegen...
Fijn dat t goed gaat met je! McWhatever is een sukkel! Dat je t ff weet!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
Wat lief van je!
goed hoorNet gefietst, dus de endorfinen stromen weer lekker rond
hoe heeft Kaas 't dit weekend gedaan, hij moest verder dan ooit fietsen toch?
En hoe is het met jou? ben jij ook nog een beetje aan het sporten/netjes eten? dat probeerde je een tijdje terug wel, of niet?
3equote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Fijn dat t goed gaat met je! McWhatever is een sukkel! Dat je t ff weet!
Kaas is in ongeveer 18 uur van Heerlen naar Groningen gereden achter elkaar, hij was als 3e binnen!
En ik ben gestopt met sporten, om de volgende redenen: eerst moest ik 6 weken lang 3 of 4 keer per week naar het paard, tijdens die weken moest ik 4 weken lang 3 of 4 keer per week om 5 uur 's ochtends op, ben ik aan een afstudeer onderzoek begonnen waardoor ik 3 tot 4 uur per dag in de trein zit en ben ik 2 weken geleden bij Kaas van de trap gepleurd waardoor ik nog geen 5 minuten kan lopen zonder veel pijn in mn voet te hebben. Helaas, want ik was best goed bezig met 3 keer per week fitness. Maar ben wel één keer van Den Haag centrum naar Kaas gefietst
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed bezig, SiTu!
Ik moet toch ook weer eens gaan sporten... Laatste keer was vorige week.
Dan nog, het oppakken is juist moeilijk!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef SiTu het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij 'goed bezig'. Ik had al wéken niet meer hardgelopen. Het was een beetje demotiverend, dan een kapotte teen, m'n knie die steeds opspeelde etc. Maar nu heb ik er weer goede moed in, dan maar een beetje minder snel naar die 10km
![]()
Welke sport doe jij eigenlijk?Ook allemaal van die lesjes in de sportschool?
Tjee. Wat een prestatie van Kaas.
Mij lijkt dat eigenlijk best leuk, bewust je lichaam shapen. Op een andere manier dan groepssporten dan die ik overigens zelf helemaal niks vind, maar ik kan me voorstellen dat zoiets erg motiverend kan werken. Ik ben alleen niet zo van de verplichtingen. Kan de hobby nog zo leuk zijn, als ik me ingeschreven heb voor een cursus ben ik het vrij snel weer zatquote:Op maandag 22 juni 2009 23:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan nog, het oppakken is juist moeilijk!
Ik doe soms lesjes en anders gewoon fitness. Niet leuk maar wel gezond.
Dankjewelquote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef SiTu het volgende:
Hai![]()
Beetje willekeurige reactie op alles wat ik onthouden heb:
Kwak, de cupcakes. Of nou ja, de cake![]()
Gefeliciteerd Miss_S met jullie anderhalf jaar
Hoera voor de 8 van DaD en het goedvoelen van Goodbye en de laatste scriptiedag van Daph![]()
En bleuh voor de migraine van ElisaB. Kunnen ze daar nou werkelijk niets aan doen? Het lijkt me op deze manier echt een handicap.
Ik ga morgen voor het eerst échte muffins bakken, met baking soda dus. Ik ben benieuwd
Oh en ik ben gaan hardlopenNa heel veel weken niets doen. Mijn bovenbeen en knie protesteerden niet eens
Mijn conditie daarentegen...
Hoe/waarom ben jij eigenlijk ooit begonnen met fietsen? Het is niet zo'n typische meisjeshobby als dansen of volleybal, zeg maar. Zoiets lijkt me nou ook wel weer leuk. Wel in een groep, maar je fietst toch voor jezelf.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga begin juli naar rock werchter en ik kijk er gewoon een beetje tegenop dat ik dan 4 dagen niet kan fietsenik ben raar
![]()
En inderdaad het opnieuw oppakken is juist het moeilijkste, dus zeker goed bezig!
Ik had me ook al voorgenomen woensdag weer te gaan! Om alle bovenstaande redenen. Behalve... Zelfbeeld? Heb ik niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef cyclechick het volgende:
3eWat goed!! feliciteer hem maar even van mij
![]()
En dat zijn een hoop redenen om niet te sportenAls het met je voet beter gaat, ga je er dan wel weer tijd voor inplannen? sporten is goed voor je
ik heb vandaag weer mogen studeren dat het wetenschappelijk is bewezen dat je stemming er beter van wordt, je er minder angstig van wordt, beter tegen stress kunt wapenen, natuurlijk gezond voor je lichaam en gewichthandhaving, beter voor je zelfbeeld... zal ik nog even doorgaan
?
maar van Den haag naar kaas is goedschouderklopje voor jou!
hmm tsja het is er een beetje ingeslopen ofzo denk ikquote:Op maandag 22 juni 2009 23:08 schreef SiTu het volgende:
[..]
Hoe/waarom ben jij eigenlijk ooit begonnen met fietsen? Het is niet zo'n typische meisjeshobby als dansen of volleybal, zeg maar. Zoiets lijkt me nou ook wel weer leuk. Wel in een groep, maar je fietst toch voor jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi 3e dus en ´t was echt heel zwaar, ik kreeg zondagmorgen de laatste uren ook haast niks meer door mn keel behalve bananen en wat chocolade. En ik was misselijk en alles deed pijn. Nu gaat ´t wel weer, nog wel heel moe enzo.
Vandaag beetje uitgerust en even met de babe wat kleding geshopt in de stad en een cadeautje voor mn nichtje gekocht.
Alles goed met jullie?
edit:
heb je nietquote:Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had me ook al voorgenomen woensdag weer te gaan! Om alle bovenstaande redenen. Behalve... Zelfbeeld? Heb ik niet hoor
De oefeningen vind ik ook best leuk om te doen, maar als ik een kwartier op zo'n fiets of crosstrainer moet zitten ben ik toch blij dat ik m'n iPod bij me heb want dat is behoorlijk saai. Ach ja, nu het beter weer is doe ik bijna alleen spieroefeningen, fietsen doe ik wel buiten.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef SiTu het volgende:
[..]
Mij lijkt dat eigenlijk best leuk, bewust je lichaam shapen. Op een andere manier dan groepssporten dan die ik overigens zelf helemaal niks vind, maar ik kan me voorstellen dat zoiets erg motiverend kan werken. Ik ben alleen niet zo van de verplichtingen. Kan de hobby nog zo leuk zijn, als ik me ingeschreven heb voor een cursus ben ik het vrij snel weer zatSad.
Maar goed dat je het even goed doet dan, ook al vind je't niet zo leuk
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:13 schreef kaasplankje het volgende:
Hey hoi! Ja sorry hoor maar ik ben nog een beetje herstellende van 't weekend enzo en vandaag waren hier ook klussers om de badkamer te her- betegelen.
De race ging heul goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3e dus en ´t was echt heel zwaar, ik kreeg zondagmorgen de laatste uren ook haast niks meer door mn keel behalve bananen en wat chocolade. En ik was misselijk en alles deed pijn. Nu gaat ´t wel weer, nog wel heel moe enzo.
Vandaag beetje uitgerust en even met de babe wat kleding geshopt in de stad en een cadeautje voor mn nichtje gekocht.
Alles goed met jullie?
voor jou, held!! gefeliciteerd, supergoed gedaan!!
Enne als je weer eens hersteld bent, heb je zin om binnenkort nog een keer samen met mij met ledig erf mee te fietsen?Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
jaaahh die is leukquote:Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Instant vrolijkheid (of kenden jullie deze al?) Ik word er in elk geval blij van
tuurlijk! ben wel benieuwd hoe je vooruit bent gegaan inmiddelsquote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
voor jou, held!! gefeliciteerd, supergoed gedaan!!
Enne als je weer eens hersteld bent, heb je zin om binnenkort nog een keer samen met mij met ledig erf mee te fietsen?
ieuw!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ging net nog even naar de garage en toen stapte ik met blote voeten op een naaktslak...
Okee, dat is dusGatver
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ging net nog even naar de garage en toen stapte ik met blote voeten op een naaktslak...
Okee, dat is dusGatver
ik hoop heel erg met je mee, man wat lijkt me dat vervelend! ik heb zelf ook bijna nooit hoofdpijn, maar als ik (gewone) hoopdpijn heb, baal ik altijd al onzettend, kan me dus niet voorstellen hoe het moet zijn om zullke zware migraine aanvallen te hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:45 schreef ElisaB het volgende:
Nou goed, ik ben er dus weer![]()
Dank allemaal voor de lieve berichtjesJammer dat ik ze gisterenavond niet meer gelezen heb, want ik had ze kunnen gebruiken! Dit was een aanval van de buitencategorie en ik kan me maar één keer eerder herinneren dat ik het zo zwaar heb gehad met mijn migraine. Fuck, poep!
Nu dus maar weer hopen dat dit het was voor deze ronde
Het is gelukkig niet altijd even erg. De aanval begint met een aura (ongeveer een half uur) en wordt gevolgd door hoofdpijn (4 tot 12 uur). Meestal is het dan weer over (hoewel een zweempje hoofdpijn meestal wel blijft) en is het wachten op de volgende aanval. Dat gaat zo een dag of 10 door en dan ben ik er weer vanaf voor een paar maanden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:50 schreef cyclechick het volgende:
ik hoop heel erg met je mee, man wat lijkt me dat vervelend! ik heb zelf ook bijna nooit hoofdpijn, maar als ik (gewone) hoopdpijn heb, baal ik altijd al onzettend, kan me dus niet voorstellen hoe het moet zijn om zullke zware migraine aanvallen te hebben![]()
Is het nu helemaal over?
Die zegt: "Tsja... kan gebeuren. Als het té erg wordt moeten we maar eens wat medicijnen gaan proberen...."quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat klinkt echt afschuwelijk Elisa. Wat zegt je huisarts ervan?
phoe, bah.. ik vind het wel zielig voor je inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zegt: "Tsja... kan gebeuren. Als het té erg wordt moeten we maar eens wat medicijnen gaan proberen...."
Weet je wat het is; de meeste migraine-middelen hebben akelige bijwerkingen. En daar zit een mens ook niet op te wachten. Zolang het eens in de zoveel maanden een paar dagen is, overleef ik het wel. Alleen als ik er middenin zit of als het zo heftig is als gisteren, dan zie ik het soms even niet meer zitten.
Jeetje, klinkt echt onbehoorlijk akelig zeg! Is er niks dat je zelf kan doen om de aanval te couperen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:45 schreef ElisaB het volgende:
Nou goed, ik ben er dus weer![]()
Dank allemaal voor de lieve berichtjesJammer dat ik ze gisterenavond niet meer gelezen heb, want ik had ze kunnen gebruiken! Dit was een aanval van de buitencategorie en ik kan me maar één keer eerder herinneren dat ik het zo zwaar heb gehad met mijn migraine. Fuck, poep!
Nu dus maar weer hopen dat dit het was voor deze ronde
cornflakes worden gemaakt van mais, dat is een relatief simpel/suikerachtig koolhydraat. er zijn ook volkorentarweflakes te krijgen. maar goed, beter cornflakes dan die chocozooiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:52 schreef Lastpost het volgende:
Je doet het zo gek nog niet hoor VulcanJ!
Zal het even voor je doorlopen:
- De melk is prima, daar hoef je ook echt geen 0% vet variant voor te gebruiken.
- Cornflakes, ligt er even aan welke variant, zijn ook goed te gebruiken om af te vallen/slank te geraken omdat het complexe koolhydraten zijn en die heb je nou eenmaal nodig (40-70% van de energiebehoefte dient hier uit gehaald te worden, de rest uit eiwit en vet btw)
ook de slechte suikers worden omgezet in glucose - alle koolhydraten worden glucose. alleen de sukikers en simpele zetmelen zetten zich snéller om in glucose waardoor je een piek in je bloedsuiker krijgt, je lichaam gaat flink insuline aanmaken, dus na die piek komt een dal en krij je opnieuw honger. bovendien wordt de hoeveelheid glucose in je bloed die niet verbruikt wordt omgezet in vet (als reserve): als je langzame koolhydraten eet kom je minder snel boven die grens uit: de geleidelijke afgifte zorgt dat jelichaam geen reserve hóeft aan te maken.quote:Die schelpjes erin zijn wel écht fout, die suikers zijn dan weer niet goed omdat het uit het groepje simpele koolhydraten komt en die suikers doen meer kwaad dan goed, niet iedere suiker op de doos is dus hetzelfde.
* De zetmeel en góede suikers worden door je lichaam afgebroken tot bloedsuiker (glucose) en dat hebben je hersenen en zenuwstelsel nodig.
dat lijkt me een bar slecht idee, eerlijk gezegd. waarom zou je pure suiker naar binnen gieten als je na het sporten je glycogeen voorraad ook aan kunt vullen met gezonde koolhydraten? het is trouwens alleen nodig als je hardcore krachttraining doet en bezig bent met spieren opbouwen - zo'n advies vind ik behoorlijk overdreven voor iemand die net start met afvallen en nog niet weet dat chocoschelpjes zwaarder ween dan cornflakes en veel suiker bevatten.quote:Extra tip: Binnen 15 minuten na het sporten een energiedrankje naar binnen werken óf frisdrank, fruitdrank of gewoon fruit (geen aardbeien) zodat je spieren die vrijgekomen suikers opnemen (wil je dát doen, lichaamsgewicht in kilo's x 0,8 = aantal gram aan koolhydraten dat je naar binnen moet werken en dat is niet zo heel veel)
als je volkoren brood neemt voortaan, ipv bolletjes bruin (bruin is meestal half wit half volkoren meel) is t een prachtige lunch! let bij brood op het volgende: donkerbruin is niet altijd volkoren. sterker og, sommige donkerbruin supermarktbrood is gekleurd met een karamel achtige stof. let op de term "volkoren" in de naam van het brood: alleen als dat er in staat weet je dat je volkoren broed hebt. meergranen kan vanalles zijn, zelfs bijna wit brood (en wit brood levert simpele koolhydraten, bijna net als suiker).quote:Anyway we dwalen af, op naar de lunch:
De term bruin bolletje zegt niet zoveel, volkoren/meergranen/gewoon bruin?
Bruin is niet ten alle tijden beter dan wit, slechter is het nooit mits het "echt" wit is.
De gebraden kipfilet is prima, relatief veel eiwitten en een laag aantal kcal en de rest van het beleg trouwens ook.
Ook de salade is prima, niets op aan te merken.
ik zou als ik jou was vaker eten overdag: tussendoortjes nemen (gezonde! zuivel, of een extra boterham, een stuk fruit, een stukje vette vis, een handje ongezouten nootjes) en dan s avnd ook gewoon gezond eten. je weet zelf ook wel at turkse pizza niet ok is natuurlijk. een kroket valt mee, maar niet te vaak!quote:Je vrijdag maaltijd is niet zo geweldig (kroket!) en de Turkse pizza smaakt heerlijk maar is niet bepaald ideaal.
Wat is trouwens je doorsnee avondmaaltijd? Die maakt voor velen het verschil tussen een goed afvalschema en een averechts effect.
Overigens zit je nogal laag in de totaal aantal kcal, maar dat kan prima rechtgetrokken worden door het avondmaaltje.
Dat de schelpjes niet goed zijn snap ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:52 schreef Lastpost het volgende:
Die schelpjes erin zijn wel écht fout, die suikers zijn dan weer niet goed omdat het uit het groepje simpele koolhydraten komt en die suikers doen meer kwaad dan goed, niet iedere suiker op de doos is dus hetzelfde.
Gewoon bruin denk ik: de bolletjes zijn voorverpakte bruine bolletjes van de supermarkt. Nothing special. Ook weer een compromis eigenlijk: beter dan wit maar wel slechter dan bijvoorbeeld de junglebroodjes van bakker bart(toch?)quote:Anyway we dwalen af, op naar de lunch:
De term bruin bolletje zegt niet zoveel, volkoren/meergranen/gewoon bruin?
Bruin is niet ten alle tijden beter dan wit, slechter is het nooit mits het "echt" wit is.
De gebraden kipfilet is prima, relatief veel eiwitten en een laag aantal kcal en de rest van het beleg trouwens ook.
Ook de salade is prima, niets op aan te merken.
Snap ik ookquote:Je vrijdag maaltijd is niet zo geweldig (kroket!) en de Turkse pizza smaakt heerlijk maar is niet bepaald ideaal.
Ik probeer ook nog goede tussendoortjes te vinden maar dat is nog niet echt gelukt. Krentenbol maar weer geschrapt(zit niks nuttigs in en veel suikers, en aangezien die ik al genoeg had(ontbijt)). Samen met wat nieuwe tussendoortjes ( 11:00 en 15:00 ofzo ) moet het toch op een respectabel aantal komen toch?quote:Wat is trouwens je doorsnee avondmaaltijd? Die maakt voor velen het verschil tussen een goed afvalschema en een averechts effect.
Overigens zit je nogal laag in de totaal aantal kcal, maar dat kan prima rechtgetrokken worden door het avondmaaltje.
Ik weet niet of gewone pijnstillers niets doen. Maar het gaat er in elk geval niet van over.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef cyclechick het volgende:
phoe, bah.. ik vind het wel zielig voor je inderdaad![]()
![]()
en gewone pijnstillers verlichten dan zeker ook niet echt?
Maar het moet toch ergens vandaan komen? het is toch niet normaal om zo vaak hoofdpijn te hebben? stress, bepaalde voedingsstoffen/alcohol waar je niet tegen kunt/ik weet het niet, maar het is toch raar dat ik dat nooit heb, en jij elke maand?
Ik heb het helaas nog niet kunnen vinden. Sommige mensen kunnen een aanval stoppen door direct iets intens te doen. Bijvoorbeeld in de tuin knetterhard gaan staan schreeuwen, heel erg hardlopen, klaarkomen (jawel) of iets heel scherps eten. Bij mij wordt de hoofdpijn daar alleen maar erger van.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje, klinkt echt onbehoorlijk akelig zeg! Is er niks dat je zelf kan doen om de aanval te couperen?
Haha ja sorry maar er is toch echt ruim 10 cm van mijn haar af (aan de voorkant zelfs nog meer)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:37 schreef Phaidra het volgende:
Haha, daph, ik moet lachen om je dramaqueen, sorry. Ik had vorige week ook zoiets. Had nieuwe schoenen aan (mooie open schoenen met hakje) en niemand op mijn werk had er iets over gezegd, terwijl mijn collega's doorgaans wel oplettend zijn. Een dag later zegt een collega: "Hee, vandaag heb je niet die leuke schoentjes aan!".
![]()
Dus misschien zien ze het wel, maar hebben ze het te druk om er iets van te zeggen ofzo!
Heb je toevallig kennisen die duiken? Ik weet toevallig dat mensen met clusterhoofdpijn er baat bij hebben zuurstof te gebruiken bij een aanval. Je zou het eventueel een keer kunnen proberen? Baat het niet dan schaadt het niet!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het helaas nog niet kunnen vinden. Sommige mensen kunnen een aanval stoppen door direct iets intens te doen. Bijvoorbeeld in de tuin knetterhard gaan staan schreeuwen, heel erg hardlopen, klaarkomen (jawel) of iets heel scherps eten. Bij mij wordt de hoofdpijn daar alleen maar erger van.
Nou ja, weet je; iedereen heeft wel wat, en ik heb dit. Het zij zo.
15 gram suiker is een hele eetlepel suiker. das best veel en juist voor je ontbijt is dat onhandig omdat je dan een lekkere bloedsuiker schommeling krijgt de hele dag. maar als t voor jou makkelijker is om vol te houden als je het gevoel hebt dat je iets lekkers eet s ochtends kan ik er wel inkomen dat je dit graag doet. maar kun je niet zoetstof over je cornflakes doen ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:36 schreef VulcanJ het volgende:
Tnx Lastpost!![]()
[..]
Dat de schelpjes niet goed zijn snap ik. Maar daarvoor eet ik ze ook niet, de schelpjes eet ik om het vol te kunnen houden(fun/lekker/enz). Ik probeer het dan ook als geheel te zien. Zijn ze dan nog steeds 'echt' fout?
Ontbijt is:
96.6 gr koolhydraten
wv 14.1 gr suiker ( waarschijnlijk de slechte variant..? )
jungle broodjes zijn gok ik nog slechter dan det arwebolletjes die je nu eet. zoals ik zei: donkerbruin in niet persé goed, en pitjes enzo ook niet persé (wel lekker). waarom eet je niet gewoon volkoren botehammen. waarom zou je een compromis zoeken ipv je an te leren om de gezondere variant te eten.ik vond volkoren brood eerst ook niet lekker, maar ik heb t ook geleerd te eten, omdat het zoveel gezonder is... bolletjes zijn sowieso niet zo handig: ze zijn vaak al snel even zwaar als twee boterhammen: je eet er ongemerkt meer van.quote:Gewoon bruin denk ik: de bolletjes zijn voorverpakte bruine bolletjes van de supermarkt. Nothing special. Ook weer een compromis eigenlijk: beter dan wit maar wel slechter dan bijvoorbeeld de junglebroodjes van bakker bart(toch?)
[..]
ligt er een beetje aan hoe vaak je dat "grotere geheel" ziet... als je én een suikerrijk ontbijt eet én turkse pizza, dan is het niet zo'n geslaagddagplan. als je bezig bent emt afvallen kun je beter beginnen meteen gezond plan. dan kun nje best 1 kee rin de maand of week voor mijn part pizza eten, maar neem dan niet ó;ok een kroketquote:Snap ik ook. Ik weet dat het slecht is, maar wederom: als geheel gezien... 1x in de week iets echt lekkers. Dat het niet goed is weet ik, maar volgens mij is het niet 'echt' slecht als je dit 1x in de week doet toch?
[..]
ideën:quote:Ik probeer ook nog goede tussendoortjes te vinden maar dat is nog niet echt gelukt. Krentenbol maar weer geschrapt(zit niks nuttigs in en veel suikers, en aangezien die ik al genoeg had(ontbijt)). Samen met wat nieuwe tussendoortjes ( 11:00 en 15:00 ofzo ) moet het toch op een respectabel aantal komen toch?
varkensvlees is niet persé evil. hoe veel aardappelen risjt pasta neem je? he tis de moeite waard dat eens af te wegen. ca. 75-125 gram ongekookte pasta p.p. is normaal...quote:Avondmaaltijd is praktisch altijd van het zelfde stramien:
aarappelen/rijst/pasta
groenten ( 150-200 gr pp )
vlees ( vegetarisch/kip/rund/ zo min mogelijk varkensvlees )
125 gram ongekookte pasta? Dat vind ik echt heeeul veul! Ik had laatst voor de lunch pasta gemaakt, toen had ik 75 gram ongekookt en dat vond ik eigenlijk al best veelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:44 schreef kwakveense het volgende:
[...]
varkensvlees is niet persé evil. hoe veel aardappelen risjt pasta neem je? he tis de moeite waard dat eens af te wegen. ca. 75-125 gram ongekookte pasta p.p. is normaal...
Hebben jullie laatst die uitzending gezien van 'Je zal het maar hebben' over een meisje met clusterhoofdpijn? Ik werd helemaal naar alleen maar door ernaar te kijken. Dat meisje had elke dag meerdere aanvallen. Zo zielig... Maar misschien helpt zuurstof idd ook wel bij migraine!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je toevallig kennisen die duiken? Ik weet toevallig dat mensen met clusterhoofdpijn er baat bij hebben zuurstof te gebruiken bij een aanval. Je zou het eventueel een keer kunnen proberen? Baat het niet dan schaadt het niet!
het is een man héquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
125 gram ongekookte pasta? Dat vind ik echt heeeul veul! Ik had laatst voor de lunch pasta gemaakt, toen had ik 75 gram ongekookt en dat vond ik eigenlijk al best veel
Linkje?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hebben jullie laatst die uitzending gezien van 'Je zal het maar hebben' over een meisje met clusterhoofdpijn? Ik werd helemaal naar alleen maar door ernaar te kijken. Dat meisje had elke dag meerdere aanvallen. Zo zielig... Maar misschien helpt zuurstof idd ook wel bij migraine!
@Daph, ik had die schoenen aan op de foto's die ik laatst postte met nieuwe kleding. Was misschien niet zo heel duidelijk te zien, maar toch.
Jij weet ook altijd wel nog iets positiefs te noemen he!quote:
Wat zit daar weinig wortel inquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanavond dit maken: klik. Had gisteravond zo'n kant-en-klaar mix gemaakt, maar die was ffffiiiees geworden.
Je moet toch watquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij weet ook altijd wel nog iets positiefs te noemen he!![]()
voor de pijn
Die gaan we halen! waar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef kwakveense het volgende:
cornflakes worden gemaakt van mais, dat is een relatief simpel/suikerachtig koolhydraat. er zijn ook volkorentarweflakes te krijgen. maar goed, beter cornflakes dan die chocozooi![]()
2 Junglebroodjes van bakker Bart dan i.p.v. de 3 bruine, niet volkoren, bolletjes. Ken je die Junglebroodjes?quote:als je volkoren brood neemt voortaan, ipv bolletjes bruin (bruin is meestal half wit half volkoren meel) is t een prachtige lunch! let bij brood op het volgende: donkerbruin is niet altijd volkoren. sterker og, sommige donkerbruin supermarktbrood is gekleurd met een karamel achtige stof. let op de term "volkoren" in de naam van het brood: alleen als dat er in staat weet je dat je volkoren broed hebt. meergranen kan vanalles zijn, zelfs bijna wit brood (en wit brood levert simpele koolhydraten, bijna net als suiker).
lunch is vrder prima! goed idee kipfilet en de extra groentes.
Ik zat te denken aan wat vruchtenkwark om 11:00. Dan begin ik meestal honger te krijgen (ontbijt is om 7:00 al naar binnen gewerkt).quote:ik zou als ik jou was vaker eten overdag: tussendoortjes nemen (gezonde! zuivel, of een extra boterham, een stuk fruit, een stukje vette vis, een handje ongezouten nootjes) en dan s avnd ook gewoon gezond eten. je weet zelf ook wel at turkse pizza niet ok is natuurlijk. een kroket valt mee, maar niet te vaak!
De vriendin van de broer van m'n vriend (volg je het nog?) maakt echt bij élke gelegenheid worteltjestaart voor iedereen. En we houden helemaal niet van worteltjestaart.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanavond dit maken: klik. Had gisteravond zo'n kant-en-klaar mix gemaakt, maar die was ffffiiiees geworden.
Dan heb je mijn worteltjestaart nog niet geproefdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De vriendin van de broer van m'n vriend (volg je het nog?) maakt echt bij élke gelegenheid worteltjestaart voor iedereen. En we houden helemaal niet van worteltjestaart..
U vraagt, wij draaien!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Linkje?Die heb ik niet gezien namelijk..
volgens mij een soort huismerk special K vand e Albert heijn ofzo...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:55 schreef VulcanJ het volgende:
%@#$%@#$@# GRMBLTekst van mn post foetsie. Nog een keer dan maar, iets minder uitgebreid dan maar want het werk wacht!
![]()
[..]
Die gaan we halen! waar?![]()
Moet ik dan nog steeds de chocoschelpjes killen?![]()
[..]
ik zou er niet op rekenen dat het antwoord dat ze geven bij de bakker bart ergens op slaat. waarom eet je nou niet gewoon boterhammen? die bolletjes zijn duur en nergens voor nodig. ik ken die broodjes wel en het is lekker, maar echt iets voor "extra" voor een bijzondere dag...quote:2 Junglebroodjes van bakker Bart dan i.p.v. de 3 bruine, niet volkoren, bolletjes. Ken je die Junglebroodjes?
Geen idee of dat echt volkoren is maar dat gaan we een keer vragen.
[..]
een tussendoortje s ochtends vruchtenkwark klinkt goed. wel opletten dat je een magere variant neemt, niet volvette kwark.quote:Ik zat te denken aan wat vruchtenkwark om 11:00. Dan begin ik meestal honger te krijgen (ontbijt is om 7:00 al naar binnen gewerkt).
Na de lunch heb ik nooit honger tot aan het avondeten. Dat komt door de weldadige lunch denk ik![]()
had je mn commentaar op laspost's post ook gelezen? staat nog wel wat nuttigs in misschienquote:Dank je kwak!
Ik hou ook niet van speculaas.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan heb je mijn worteltjestaart nog niet geproefddaar zit ook kaneel, nootmuskaat en gember doorheen dus het smaakt ook een beetje naar speculaas.
Ahahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van speculaas.. 't Begint ook gewoon heel grappig te worden. Laatst had lief een picknick met hun (ik moest werken) en toen 'ie terugkwam vroeg ik: "En?" "Ja. Worteltjestaart."
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het is een man hé![]()
tsja, ik kan in mn eentje wel 150 gram op als ik niet uitkijken ik word depressief van het kutbeetje in de pan als ik 75 gram kook. dus ik ga er meestal maar ergens tussenin zitten, en eet daarom ook niet zo vaak pasta.
rood vlee sis idd. minder gezond dan wit vlees, maar met mate heb je die complexe ijzerverbinding juist nodig. (en wie eet er nou regelmatig een pond vlees per keerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:01 schreef cyclechick het volgende:
Varkensvlees is best wel ongezond hoor! sowieso is rood vlees slechter dan wit vlees. In rood vlees zit veel haem, een complexe ijzerverbinding die het zuurstoftransport in het bloed verzorgt. Als er veel vlees wordt gegeten,(een pond per keer) stijgt de haemconcentratie in de dikke darm, waar cellen worden beschadigd. Dit kan uitmonden in tumorvorming. bovendien is varkensvlees veel vetter dan andere soorten vlees en zitten er meer verzadigde vetten in vlees.
witvlees en vis kun je beter wat meer eten en dan af en toe een stukje rood vlees.
Altijd worteltjestaart.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahahamaar maakt ze dan nooit iets anders? Dat wordt toch saai?
Dank jequote:
Dat dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zonde.
Geef haar anders een taartenreceptenboek voor haar verjaardag
Ik ken helemaal niemand die duikt. Maar ik zal van de week nog eens een afspraakje maken met de dok!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Heb je toevallig kennisen die duiken? Ik weet toevallig dat mensen met clusterhoofdpijn er baat bij hebben zuurstof te gebruiken bij een aanval. Je zou het eventueel een keer kunnen proberen? Baat het niet dan schaadt het niet!
O die lijkt mij ook wel leuk iddquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond naar The Proposal
Echt zo'n ouderwetse Sandra-Bullock-zit-er-in-dus-zal-het-wel-leuk-zijn film!
Zo, na deze uiting van blijdschap ga ik even de rest bijlezen![]()
Mag ik meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond naar The Proposal
Echt zo'n ouderwetse Sandra-Bullock-zit-er-in-dus-zal-het-wel-leuk-zijn film!
Zo, na deze uiting van blijdschap ga ik even de rest bijlezen![]()
Ik denk dat het wel veel uitmaakt dat ik van huis uit nooit varkensvlees heb gegeten (dat krijg je met een turkse vader), dus ik hou er gewoon niet echt van, het idee staat me een beetje tegen. (hoewel ik het soms wel eet hoor! bijvoorbeeld een tosti ham kaas ofzo, maar meestal vermijd ik het)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
rood vlee sis idd. minder gezond dan wit vlees, maar met mate heb je die complexe ijzerverbinding juist nodig. (en wie eet er nou regelmatig een pond vlees per keer)
dat varkensvlees veel vetter is is gewoon niet waar! een mager filetlapje of een magere schnitzel (ongepaneerd) een magere ribkarbonade of magere fricandeau zijn bijna net zo mager als kipfilet. je moet bij varkensvlees gewoon ook de juiste keuzes maken. varkensworst en spek enzo zijn uiteraard erg vet en ongezond. maar ik vind de hetze tegen varkensvlees zwaar overdreven. net als dat je er pukkels van zou krijgen
ik kan het me voorstellen, maar je wilt het toch wel weten uiteindelijk, dus hup! moed verzamelen en gaan, ik duim voor je dat het aan je hoorapparaat ligtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O die lijkt mij ook wel leuk idd.
Ik zit het moment om naar de audiciën te gaan uit te stellen, want nu kan ik me iig nog voorhouden dat het aan m'n hoorapparaat ligt en als ik straks zekerheid heb niet meer.
Hij wordt toch goed gewaardeerd. Vier sterren met 53 stemmen. Dus ga 'm eerst toch zo even proberen. Kan later altijd nog een keer maken, nietwaar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zit daar weinig wortel inik had voor de mijne 3 middelgrote winterpenen op een mix van 2 koppen bloem en 4 eieren.
En... waarom, als ik vragen mag? Zijn alle goede voornemens down the drain?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet helemaal fris ende fruitig Greys. Zwaar hoofd vol snot. En, geen idee. Ooit. Denk ik.
*duikt weg*
Nouja, het gaat best goed met eten en zeker het sporten de laatste tijd, dus ik vind het gewoon niet meer zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En... waarom, als ik vragen mag? Zijn alle goede voornemens down the drain?![]()
Dan had je net zo goed niet naar de dokter kunnen gaan dus. Zonde. Je was zo goed bezig.
GOOD for you!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gaat vandaag iets stoers doen:
met alleen maar mannen van de studievereniging zwemmen
net mn badpak even gepast en ik voel me een stuk beter in mn badpak dan in TIJDEN!![]()
whoehhaaaaaaaaaaaaaa
Is er niet iets van een gedragstraining voor migraine, ofzo? Ik geloof dat ik laatst zoiets las. Dat als je snel bij de eerste symptomen actie onderneemt, je in een aantal gevallen de aanval als het ware in de kiem kunt smoren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:37 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja, weet je; iedereen heeft wel wat, en ik heb dit. Het zij zo.
Zaterdag is de release-party voor RPM waar ik me voor opgegeven heb. Anderhalf uur lang. Nou hoorde ik dat het free-spinning gaat worden ipv RPM. Dat heb ik 1x gedaan en dat vond mijn lijf níet leuk. Nu twijfel ik een beetje what to do. Wel gaan en rustig aan meedoen of maar niet gaan. Ik neig naar het eerste, lijkt me verder wel leuk om erbij te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast niet. Denk gemiddeld rond 1000 - 1200 per dag.Gezond gaat prima, voldoende m.i. ook wel.quote:kost het je geen moeite om gezond en voldoende te eten?Nope.quote:compenseer je niet alles 3x, zoals een x uiteten gaan, of een alcholisch drankje tussendoor?Het zit gedurende de hele dag wel in m'n hoofd. Het is er nooit níet, als je begrijpt wat ik bedoel. Soms op de voorgrond, soms op de achtergrond.quote:ben je er niet de hele of halve dag mee bezig in je hoofd?Wisselend. Soms wel, soms nietquote:ben je tevreden met hoe je eruit ziet nu, voel je je goed over jezelf?. Na het sporten voel ik me wel heel goed
.
Hoe bedoellu?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
XM: je weet dat je metabolisme inmiddels echt een optater heeft gehad van het spinnen?
Jamaar ik ben wel echt wat te zwaar, met een blubberbuikje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, bij mij staat het afvallen ook even stil. STiekem toch een beetje balen, hëMaar on the bright side: jij hoeft ook echt niet veel af te vallen! Een beetje strakker hier en daar en je hebt een perfect figuur! Lig er dus maar niet van wakker!
Ik voel me heel dapper: ik heb een rokje op de krimp gekocht; dat durf ik eindelijk, tegenwoordigVan de categorie: hij kan wel dicht, maar hij past niet
Maatje M. Streven: aan het eind van de zomer
Hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar ik ben wel echt wat te zwaar, met een blubberbuikje!met 71 komma nogwat kilo gemiddeld bij 1.68 lang ben ik niet bepaald toonbeeld van Slankie
Maar ik vind het wel lief
En het beurt ook wel wat op om dat te lezen
![]()
En ik eet best wel netjes en sport ook best wel netjes (vorige week netjes 3x bijvoorbeeld, en dat tussen de scriptie-afronding in) en dan wil ik gewoon duidelijk resultaat
Bij broeken en bh's denk ik nog: "Ze zitten losser!
Maar misschien zijn ze gewoon uitgelubberd
"
Da's idd dapper!En je weeeet dat je het kan
Dus gaat het goed komen!
En dan kan je heel trots foto's posten van jij-in-rokje!
Heel goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
De albert heyn is gewoon open tot 22:00!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef Chicolate het volgende:
Shit ik ben een ingredient vergeten te kopen en de winkels zijn al dicht ... nouja, dan maar een laag zonder zure room, doe dr wel wat extra griekse yoghurt in.
Niet overal PFje en wat een heerlijke mosterd na de maaltijd die post van jouquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Voor XM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Voor XM:QFT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We wruff you. *reikt telefoon aan op zilveren dienblaadje met mini-vaasje met bloem ernaast, verkleed als butler inclusief handdoek over de arm*"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Lekker wijf dat je d'r bentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
QFT!![]()
We wruff you. *reikt telefoon aan op zilveren dienblaadje met mini-vaasje met bloem ernaast, verkleed als butler inclusief handdoek over de arm*
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
QFT!![]()
We wruff you. *reikt telefoon aan op zilveren dienblaadje met mini-vaasje met bloem ernaast, verkleed als butler inclusief handdoek over de arm*
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik vind alleen maar sites over zielige kindjes in Afrika en artsen zonder grenzen enzo!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker wijf dat je d'r bent
XM, je kunt nu het gevoel hebben dat je genoeg eet, qua porties. Geen hongergevoel enzo. Wil ik nog best geloven. Maar dat zegt niet dat je jezelf niet ondervoedt! Google eens op de lange-termijneffecten van ondervoeding?
Als broeken losser gaan zitten, doe je toch iets goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar ik ben wel echt wat te zwaar, met een blubberbuikje!met 71 komma nogwat kilo gemiddeld bij 1.68 lang ben ik niet bepaald toonbeeld van Slankie
Maar ik vind het wel lief
En het beurt ook wel wat op om dat te lezen
![]()
En ik eet best wel netjes en sport ook best wel netjes (vorige week netjes 3x bijvoorbeeld, en dat tussen de scriptie-afronding in) en dan wil ik gewoon duidelijk resultaat
Bij broeken en bh's denk ik nog: "Ze zitten losser!
Maar misschien zijn ze gewoon uitgelubberd
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |