Er zijn drie dagen voorbij, dus je mag hem nu sms'en / bellenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh en ik moet nog toevoegen dat loveli ondertussen helemaal niet genoeg haar best doet om meneer uit te horen wat híj er nou van vond![]()
quote:
Ik heb net zoveel zin in koekjes als in brood. Dus nee. Heb een Opkikkertje genomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
XM,
Heb je al (al dan niet met tegenzin) iets gegeten?
Of ga je vanmiddag weer een heel pak koekjes opeten omdat je uitgehongerd bent?
Nou komt 'ie:quote:
Leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou komt 'ie:
tuniekje voor
[ afbeelding ]
tuniekje zij/achter
[ afbeelding ]
jurkje
[ afbeelding ]
Hotpants die vriendlief uit de USA mee heeft genomen. Had 'm vorige week aan toen het zo'n mooi weer was (alleen in en om het huis) maar voelde me toch wat ongemakkelijk.![]()
[ afbeelding ]
En 2 shirts, ook van de meneer gehad
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh en ik moet nog toevoegen dat loveli ondertussen helemaal niet genoeg haar best doet om meneer uit te horen wat híj er nou van vond![]()
Copy paste de brandy-baconchicken eens ajb?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
De cupcakes staan nu ook in mijn recepten&aanradersFOK.doc![]()
Daar heb ik ook al de banoffee pie staan en o.a. brandy-bacon chicken van Mo
![]()
Ik heb al eerder gepost dat je ook best zonder zin kunt eten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb net zoveel zin in koekjes als in brood. Dus nee. Heb een Opkikkertje genomen.
Inderdaad! Helemaal niet nodig om je daar onzeker in te voelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Tinkepink het volgende:
Die hotpants vind ik het leuksteJe hebt prachtige benen phaidra
Dat, en wat zeggen de konijnen op het rose shirtje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Tinkepink het volgende:
Die hotpants vind ik het leuksteJe hebt prachtige benen phaidra
Leuk, een foto van Phaidra.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef Phaidra het volgende:
Nou komt 'ie:
Als je dat soort dingen post krijg ik het idee dat je om aandacht verlegen zit. Serieus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel zin in koekjes als in brood. Dus nee. Heb een Opkikkertje genomen.
Ik doe hem wel onder een spoiler en als Mo het niet tof vindt haal ik het weer weg!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Copy paste de brandy-baconchicken eens ajb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |