Yup. Je kan minstens 3x in die vrouw op die motorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef kwakveense het volgende:
hm...dit is een recente: hier "dartel" ik als een klein koetje over het boerenerf
[ afbeelding ]
Ik knip gewoon de labeltjes waar de maat op staat eruitquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe ja dat deed die vriendin inderdaad ook.. "Ik heb maat 36 en XS!" terwijl iedereen kon zien dat dat niet de juiste maat was voor haar
en in NL is dat zoooo goed betaald voor een aio! M'nquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
voor mijn baan loopt het uiteen (en aio's worden gezien als: niet denderend betaald. wel goeie secundaire voorwaarden)
ca.2000 p/m bruto in t eerste jaar
2200 p/m bruto in t tweede jaar
2300 p/m bruto in t derde jaar
2500 p/m bruto in t vierde jaar
komt nog bij: ca. 1 maandsalaris aan eindejaarsuitkering, en 8% vakantiegeld (bruto allebei uiteraard) verder 230 vakantie uren per jaar.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik knip gewoon laat de labeltjes waar de maat op staat eruitgewoon zitten. Het zijn maar maten
![]()
.
ja ik klaag ook niet hoor!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en in NL is dat zoooo goed betaald voor een aio! M'ngaat dus naar Bremen, en daar krijgt hij voor Dld. veel betaald. een studiebeurs voor 3 jaar, 1250 in de maand. Ongeloofelijk vind ik dat eigenlijk...
Nee, dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja ik klaag ook niet hoor!
al betaalt hij denk ik geen belasting over die beurs? netto verdiende ik de afgelopen jaren tussen de 1300 en 1500 euro.
Wat heeft die flapdrol met jouw scriptie te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
Jeez, stagebegeleider van kantoor heeft zijn feedback gemaild ipv dat we het bespreken vanmiddagDat vind ik niet zo leuk!!
En zoals ik verwacht had wil hij de insteek van de scriptie weer terugveranderen naar de insteek die het was toen het dus niet goed was.. *zucht*
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yup. Je kan minstens 3x in die vrouw op die motor scooter:Y.
zien zien zien!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Kwak, jij bent écht niet even dik als dat mokkel op de scooter; die weegt minstens 150 kg! Je hebt wel gelijk wat betreft je kledingstijl.
Over kleding gesproken, ik heb van het weekend ook wat nieuwe dingetjes gekocht! Zal ik straks even een foto doen?
Waddisser scooterbloempje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Woei! Wat goed!! Ben je wel tevreden over dit cijfer?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef Muis006 het volgende:
Weer een vak binnen. Dat brengt het totaal van dit jaar op 14 studiepunten. Met de mogelijkheid van nog eens 17.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waddisser scooterbloempje?
jij maakt vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hij moet het goedkeuren, hij geeft een cijfer over m'n scriptie. Zonder het cijfer vanuit het bedrijf kan ik niet afstuderenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat heeft die flapdrol met jouw scriptie te maken?
Ik vind mezelf pas ziek >39graden koorts.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Even offtopic hè, wat vinden jullie de grens tussen verkouden en ziek? Ik wil niet zo iemand zijn die voor een verkoudheidje thuis blijft maar ik heb het gevoel dat ik mijn kamergenoten nogal tot last ben met mijn constante gehoest en gesnotter.
Ja hoor, een 6.5 Maar het was een onderzoekstraject dat vanaf september duurde (was incl. onderzoeken, data analyse en wetenschappelijk verslag schrijven) maar het onderwerp boeide me niet zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Woei! Wat goed!! Ben je wel tevreden over dit cijfer?
Ja euh, ik heb in m'n leven nog nooit op een scooter, brommer of motor gezeten, dus ik zie al die verschillen niet hoorquote:
Heujjj! Go muis!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor, een 6.5 Maar het was een onderzoekstraject dat vanaf september duurde (was incl. onderzoeken, data analyse en wetenschappelijk verslag schrijven) maar het onderwerp boeide me niet zo
Het gaat me erom dat ik hem binnen heb
Ikke wel, toen ik een klein Muisje was. Bij mijn oom achterop de Kawasaki die ik overigens een Kawaski noemdequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja euh, ik heb in m'n leven nog nooit op een scooter, brommer of motor gezeten, dus ik zie al die verschillen niet hoor
Hij was toch diegene met "persoonlijke omstandigheden"?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
Jeez, stagebegeleider van kantoor heeft zijn feedback gemaild ipv dat we het bespreken vanmiddagDat vind ik niet zo leuk want ik heb speciaal verschillende afspraken ingepland voor het lezen van de stukken en het geven van feedback
Dat is best een lange tijd voor iets dat niet zo boeiend is!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor, een 6.5 Maar het was een onderzoekstraject dat vanaf september duurde (was incl. onderzoeken, data analyse en wetenschappelijk verslag schrijven) maar het onderwerp boeide me niet zo
Het gaat me erom dat ik hem binnen heb
Het is hier 10 graden en het regent, dus het kan alleen maar beter worden. Jammer dat ik donderdag gelijk door ga naar het strand en het hele weekend ga kamperen en beachvolleyen, dat is dan wel een beetje shit..quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Muis006 het volgende:
Nynke komt naar NL!Ik ga meteen verse regen voor je bestellen!
Lang leve de june gloom
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is best een lange tijd voor iets dat niet zo boeiend is!Dan is het helemaal relaxed dat je het gehaald hebt ja.
Wat een waardeloze regeling zeg. School geeft cijfers. Niet iemand in je stagebedrijf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij moet het goedkeuren, hij geeft een cijfer over m'n scriptie. Zonder het cijfer vanuit het bedrijf kan ik niet afstuderen![]()
Grmbl.Z'n feedback is ook nog eens niet duidelijk "Je zegt dat *****" en zegt vervolgens niet waar het staat, dus mag ik alles gaan opzoeken terwijl ik er paginanummers aan heb toegevoegd
15 graden en regen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is hier 10 graden en het regent, dus het kan alleen maar beter worden. Jammer dat ik donderdag gelijk door ga naar het strand en het hele weekend ga kamperen en beachvolleyen, dat is dan wel een beetje shit..
Jup.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij was toch diegene met "persoonlijke omstandigheden"?
Heeft hij alleen feedback of ook al een cijfer gegeven?
Bij mij was het zo dat mijn stagebegeleider een cijfer gaf over mijn functioneren en de docent over het verslag. Daarvan werd een gemiddelde genomen voor het definitieve cijfer. Dat vind ik wel acceptabel. Moet er wel bij gezegd worden dat mijn afstuderen er niet vanaf hing... Dan wordt het wel een ander verhaal.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een waardeloze regeling zeg. School geeft cijfers. Niet iemand in je stagebedrijf.
Serieus
Vertel mij watquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een waardeloze regeling zeg. School geeft cijfers. Niet iemand in je stagebedrijf.
Serieus
Geef ze elkaars telefoonnummer en laat ze het onderling lekker uitvechtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Nu zit ik met een begeleidster vanuit school die mijn scriptie op de ene manier wil zien, en mijn begeleider vanuit stage die het op de andere manier wil zien. Allebei moeten ze me beoordelen, dus wtf moet ik hier nou weer mee?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf pas ziek >39graden koorts.
Leuke foto Kwak!
De vrolijkheid straalt er vanaf.![]()
Op dat moment voelde je je echt happy, toch?
Goed ideequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geef ze elkaars telefoonnummer en laat ze het onderling lekker uitvechten. Weet jij ook waar je aan toe bent.
dat dus. tegen allebei zeggen dat ze precie shet tegenovergestelde van elkaar willen, en dat je niet aan beide eisen kunt voldoen. en dan ze elkaar laten bellen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geef ze elkaars telefoonnummer en laat ze het onderling lekker uitvechten. Weet jij ook waar je aan toe bent.
Esprit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een leuk spijkerrokje kan scoren? In Gouda al alle winkels afgelopen maar het is óf modelletje broekriem óf modelletje 'kuis mijn kruis'. Ik had een leuk rokje in een lengte ertussenin, maar die zakt van m'n kont af. Misschien moet ik die maar in laten nemen ofzo.
Ook al geweest, zonder succes. Echt, of veel te kort, of fladdermodel, of model hippe omaquote:
Mja voordat dat kan is het dus al maandag helaas, en ik had eigenlijk gepland om maandag al klaar te zijn tot en met deelvraag 4 en ik heb weinig zin om weer van insteek te veranderen als het door mijn begeleidster weer eens niet goed wordt gedaan. Hmmpf. Leuk ditquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat dus. tegen allebei zeggen dat ze precie shet tegenovergestelde van elkaar willen, en dat je niet aan beide eisen kunt voldoen. en dan ze elkaar laten bellen...
mijn eerste en tweede lezer bespraken ook sámen wat ze van mn scriptie vonden.
Per mail of telefoon contact opnemen met je begeleider in het bedrijf en hem de situatie voorleggen? En als jullie er niet uitkomen contact opnemen met je begeleidster vanuit school en haar de situatie voorleggen? Ze eventueel met elkaar in contact brengen? Communicatie kan zoveel problemen oplossen/voorkomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Nu zit ik met een begeleidster vanuit school die mijn scriptie op de ene manier wil zien, en mijn begeleider vanuit stage die het op de andere manier wil zien. Allebei moeten ze me beoordelen, dus wtf moet ik hier nou weer mee?
Da's heel begrijpelijk hoor...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
en ik wil een keer de beste van de klas zijnen en en en
erg hè? ik ga nu maar naar de uni, waar ik de boel moet zien te redden om niet de slechtste van de klas te worden![]()
ik had een leuke bij de H&M gekocht, tot iets langer dan halverwege knie. Erg fijn! Maar, dat was wel in de winter al, dus geen idee of ze ze nog hebben!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een leuk spijkerrokje kan scoren? In Gouda al alle winkels afgelopen maar het is óf modelletje broekriem óf modelletje 'kuis mijn kruis'. Ik had een leuk rokje in een lengte ertussenin, maar die zakt van m'n kont af. Misschien moet ik die maar in laten nemen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |