Hup! Posten dan! Je bent het aan de mensheid verplicht!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja!!! Vanmorgen 7 ons lichterSerieus
Ooh, die is leuk ja!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze muffintop is veel leuker:
[ afbeelding ]
Aaahquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze muffintop is veel leuker:
[ afbeelding ]
Katten hebben een genetische voorkeur voor slaapplekken waar ze nét níet inpassenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ooh, die is leuk ja!
Mijn kat deed dat vroeger ook, in mandjes gaan liggen waar hij helemaal niet in paste. Toch grappig dat ze dat allemaal doen.
Daar ziet het wel naar uit ja...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Katten hebben een genetische voorkeur voor slaapplekken waar ze nét níet inpassen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
De afbeeldingen die je op google te zien krijgt als je zoekt naar 'muffin top'![]()
!
Oh... my... god...quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh... my... god...
Vergeleken bij haar zijn wij allemaal slanke een stuk beter geklede dennen.
ik ben zo misselijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar ziet het wel naar uit ja...
Kwak, ik vind dat je wel wat weinig eet, zeker als je beter moet worden. Misschien wat extra groente en fruit voor de vitamientjes, of een lekker sapje?
euhm ik ben net zoiets denk ik... alleen ik kleed me beter...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh... my... god...
Vergeleken bij haar zijn wij allemaal slanke dennen.
Volgens mij heb jij net zo'n verstoord zelfbeeld als ik. Jij bent echt niet zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm ik ben net zoiets denk ik... alleen ik kleed me beter...
Zo'n breed achterwerk heb jij echt niet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Oh my, echt waar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo'n breed achterwerk heb jij echt niet...
Daph: bij sommige mensen groeit het buikvet een beetje zo omdat ze altijd strakke broeken dragen. Dan is haar buik ook daadwerkelijk dunner waar de broek begint.
Een beetje hè, de rest doet de broek nog steeds natuurlijk...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh my, echt waar?Dat zal er charmant uitzien in bikini
dat soort mensen (die zich in te kleine kleding vrotten) zouden dan ook een burkini moeten dragenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh my, echt waar?Dat zal er charmant uitzien in bikini
Dan alsnogquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een beetje hè, de rest doet de broek nog steeds natuurlijk...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat soort mensen (die zich in te kleine kleding vrotten) zouden dan ook een burkini moeten dragen
Doe Normaal! Zo ben jij echt niet zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hehe inderdaad, en dan tegen je zelf zeggen dat het komt doordat de maten van dat merk vast kleiner uitvallenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook nietik kocht altijd gewoon (onbewust) weer een maat groter..
no wai dat ik dat nu weer zal doen
\dat moet het wel zijn.. denk ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Als ik in een maat 38 pas hoef ik niet af te vallen" *lig op bed, wring in allerlei bochten om broek dicht te krijgen*
![]()
Zoiets denk ik.
Ik moet toegeven dat ik ook wel een tijdje in de ontkenningsfase heb gezeten wat betreft die maten, maar toen ik maat 42 van de ene broek niet meer paste, droeg ik gewoon maat 42 van de andere broek die ik nog wel paste.. Met als resultaat dat ik uiteindelijk nog 2 broeken aankon ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Dat deed ik dus ook ja... Wel grappig, nu merk ik het meteen als een maat niet meer past terwijl ik toen nog 2 of 3 maten hoger zat en mezelf niet eens zo heel dik vond.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Whehehe ja dat deed die vriendin inderdaad ook.. "Ik heb maat 36 en XS!" terwijl iedereen kon zien dat dat niet de juiste maat was voor haarquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als een broek een béétje strak zit word ik er al gek van en doe ik het niet aanVaak test ik het zelfs nog door even voorover te buigen om te kijken of ik dan niet ineens een giga-rol heb
![]()
Maarja, is ook een vorm van jezelf voor de gek houden he! "Als ik in een maat 38 pas hoef ik niet af te vallen" *lig op bed, wring in allerlei bochten om broek dicht te krijgen*
![]()
Zoiets denk ik.
Ik heb dat nu dus andersom, ik heb een jas in maat 34 (van H&M, valt erg groot) en dan laat ik expres het labeltje niet naar buiten hangen omdat mensen anders denken dat ik zo iemand ben die net te mollig is maar toch nog per se kleine maten wil blijven kopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe ja dat deed die vriendin inderdaad ook.. "Ik heb maat 36 en XS!" terwijl iedereen kon zien dat dat niet de juiste maat was voor haar
Hahahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb dat nu dus andersom, ik heb een jas in maat 34 (van H&M, valt erg groot) en dan laat ik expres het labeltje niet naar buiten hangen omdat mensen anders denken dat ik zo iemand ben die net te mollig is maar toch nog per se kleine maten wil blijven kopen.
als je de hele dag met tranende ogen zit te niezen, hoesten, proesten en je hierdoor niet op je werk kunt concentreren én anderen aansteekt, ben je ziekquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook ja... Wel grappig, nu merk ik het meteen als een maat niet meer past terwijl ik toen nog 2 of 3 maten hoger zat en mezelf niet eens zo heel dik vond.
Even offtopic hè, wat vinden jullie de grens tussen verkouden en ziek? Ik wil niet zo iemand zijn die voor een verkoudheidje thuis blijft maar ik heb het gevoel dat ik mijn kamergenoten nogal tot last ben met mijn constante gehoest en gesnotter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |