abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:31:23 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69889810
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Daar ziet het wel naar uit ja...

Kwak, ik vind dat je wel wat weinig eet, zeker als je beter moet worden. Misschien wat extra groente en fruit voor de vitamientjes, of een lekker sapje?
ik ben zo misselijk t is al een gevecht om dit naar binnen te krijgen... mischien neem ik vanmiddag nog wel een extra paprikaatje. of ik neem alletwee de trataartjes uit de verpakking...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:32:25 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69889837
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh... my... god...

Vergeleken bij haar zijn wij allemaal slanke dennen.
euhm ik ben net zoiets denk ik... alleen ik kleed me beter...
pi_69889876

Doet dat geen pijn, zo'n strakke broek aan Die broek is duidelijk te klein! Als mijn muffin top de helft is van die van haar doet het al pijn en trek ik de broek niet aan.. Hoe krijg je de knoop in hemelsnaam dicht?
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:34:35 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69889915
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij net zo'n verstoord zelfbeeld als ik. Jij bent echt niet zo .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69889940
quote:

[..]

Zo'n breed achterwerk heb jij echt niet...

Daph: bij sommige mensen groeit het buikvet een beetje zo omdat ze altijd strakke broeken dragen. Dan is haar buik ook daadwerkelijk dunner waar de broek begint.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_69890013
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zo'n breed achterwerk heb jij echt niet...

Daph: bij sommige mensen groeit het buikvet een beetje zo omdat ze altijd strakke broeken dragen. Dan is haar buik ook daadwerkelijk dunner waar de broek begint.
Oh my, echt waar? Dat zal er charmant uitzien in bikini
pi_69890032
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Een beetje hè, de rest doet de broek nog steeds natuurlijk...
pi_69890052
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:

[..]

dat soort mensen (die zich in te kleine kleding vrotten) zouden dan ook een burkini moeten dragen
Ja doei.
pi_69890063
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Een beetje hè, de rest doet de broek nog steeds natuurlijk...
Dan alsnog Ik wist niet eens dat dat kón
pi_69890120
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat soort mensen (die zich in te kleine kleding vrotten) zouden dan ook een burkini moeten dragen

Ik had vroeger een vriendin die 1.60 was en nogal gezet.. En die trok dan altijd van die topjes aan met op de rug van die touwtjes, die dan in haar rugvet sneden En ze had altijd net zulke muffintops als op dat plaatje wat ik daarstraks postte..

Soms vraag ik me af: Zie je dan niet dat je misschien een maatje groter kan gebruiken? Of een ander soort kleding?

Kwak: van wat ik van jou gezien heb op de foto's zie jij er heul niet zo uit als die vrouw achterop die scooter !!!
pi_69890124
ik ook niet ik kocht altijd gewoon (onbewust) weer een maat groter..

no wai dat ik dat nu weer zal doen
Ja doei.
pi_69890162
quote:

[..]

Doe Normaal! Zo ben jij echt niet zeg Jij past hier drie keer in.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:42:57 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69890175
Als een broek een béétje strak zit word ik er al gek van en doe ik het niet aan Vaak test ik het zelfs nog door even voorover te buigen om te kijken of ik dan niet ineens een giga-rol heb

Maarja, is ook een vorm van jezelf voor de gek houden he! "Als ik in een maat 38 pas hoef ik niet af te vallen " *lig op bed, wring in allerlei bochten om broek dicht te krijgen*

Zoiets denk ik.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:43:39 #89
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69890192
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:

hehe inderdaad, en dan tegen je zelf zeggen dat het komt doordat de maten van dat merk vast kleiner uitvallen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69890225
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Als ik in een maat 38 pas hoef ik niet af te vallen " *lig op bed, wring in allerlei bochten om broek dicht te krijgen*

Zoiets denk ik.
\dat moet het wel zijn.. denk ik
Ja doei.
pi_69890233
Ik moest mijn moeder vorige week bruut vertellen dat ze moest stoppen met hemdjes in haar broek proppen en dan de riem aansnoeren, toen ze weigerde om het hemdje over haar broekband te laten hangen zoals ik haar aanraadde. Vroeger deed ze nooit dingen in d'r broek proppen, nu heeft ze daar een flinke rol , gaat ze het ineens wel doen?!

Bij mezelf merk ik dat ik toch nog tamelijk korte rokjes en broeken ga passen (en dan in de paskamer zie dat het ECHT niet meer kan).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69890235
quote:

Ik moet toegeven dat ik ook wel een tijdje in de ontkenningsfase heb gezeten wat betreft die maten, maar toen ik maat 42 van de ene broek niet meer paste, droeg ik gewoon maat 42 van de andere broek die ik nog wel paste.. Met als resultaat dat ik uiteindelijk nog 2 broeken aankon ofzo

Ik heb het zelfs gehad dat ik een blouse nodig had voor een feestje. Ik wilde een grote witte blouse met omslagmouwen (thema was wilde westen) en die kocht ik in maat 46 onder het motto "Die is toch veel te groot, die is prima!" want ik had geen tijd om te passen. Toen ik 'm aantrok op het feest was ik dan ook lichtelijk beledigd/gefrustreerd dat hij precies goed zat en dat ie niks te groot was
pi_69890239
quote:

Dat deed ik dus ook ja... Wel grappig, nu merk ik het meteen als een maat niet meer past terwijl ik toen nog 2 of 3 maten hoger zat en mezelf niet eens zo heel dik vond.

Even offtopic hè, wat vinden jullie de grens tussen verkouden en ziek? Ik wil niet zo iemand zijn die voor een verkoudheidje thuis blijft maar ik heb het gevoel dat ik mijn kamergenoten nogal tot last ben met mijn constante gehoest en gesnotter.
pi_69890276
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als een broek een béétje strak zit word ik er al gek van en doe ik het niet aan Vaak test ik het zelfs nog door even voorover te buigen om te kijken of ik dan niet ineens een giga-rol heb

Maarja, is ook een vorm van jezelf voor de gek houden he! "Als ik in een maat 38 pas hoef ik niet af te vallen " *lig op bed, wring in allerlei bochten om broek dicht te krijgen*

Zoiets denk ik.
Whehehe ja dat deed die vriendin inderdaad ook.. "Ik heb maat 36 en XS!" terwijl iedereen kon zien dat dat niet de juiste maat was voor haar
pi_69890292
Oh en ik haat te strakke broeken . Vooral spijkerbroeken. Ik baal echt dat ik me bij Esprit weer zo'n geval heb laten aankletsen, die zit echt te strak, tenzij ik de hele dag sta. En wanneer doe ik dat nog in hemelsnaam? (nou ja, op de bank liggen zal ook wel gaan, maar da's weer zonde van die broek)
pi_69890297
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Whehehe ja dat deed die vriendin inderdaad ook.. "Ik heb maat 36 en XS!" terwijl iedereen kon zien dat dat niet de juiste maat was voor haar
Ik heb dat nu dus andersom, ik heb een jas in maat 34 (van H&M, valt erg groot) en dan laat ik expres het labeltje niet naar buiten hangen omdat mensen anders denken dat ik zo iemand ben die net te mollig is maar toch nog per se kleine maten wil blijven kopen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:48:10 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69890321
Ik vind dat je thuis moet blijven als je andere mensen kunt aansteken/stoort. Daarnaast presteer je ook minder met een fikse verkoudheid. Beter ga je naar huis, ziek je 3 dagen uit en kom je maandag weer fris en fruitig op het werk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69890363
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik heb dat nu dus andersom, ik heb een jas in maat 34 (van H&M, valt erg groot) en dan laat ik expres het labeltje niet naar buiten hangen omdat mensen anders denken dat ik zo iemand ben die net te mollig is maar toch nog per se kleine maten wil blijven kopen.
Hahaha Je bent de eerste die ik hierover hoor trouwens
pi_69890370
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat deed ik dus ook ja... Wel grappig, nu merk ik het meteen als een maat niet meer past terwijl ik toen nog 2 of 3 maten hoger zat en mezelf niet eens zo heel dik vond.

Even offtopic hè, wat vinden jullie de grens tussen verkouden en ziek? Ik wil niet zo iemand zijn die voor een verkoudheidje thuis blijft maar ik heb het gevoel dat ik mijn kamergenoten nogal tot last ben met mijn constante gehoest en gesnotter.
als je de hele dag met tranende ogen zit te niezen, hoesten, proesten en je hierdoor niet op je werk kunt concentreren én anderen aansteekt, ben je ziek
Ja doei.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:49:48 #100
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69890374
hm...dit is een recente: hier "dartel" ik als een klein koetje over het boerenerf

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')