Jaa, het was iets met een Aquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aalsmeer (andere kantoor is in Alphen)
En dan nadenken over m'n salaris want ik moet een voorstel doen.. Dat kantoor in Alphen bood best veelmaar dat ga ik wel meenemen in m'n voorstel..
Ik heb alleen echt geen idee wat normaal is enzo qua startsalaris?![]()
Whehe ja daarom, maakt ook niet uitquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaa, het was iets met een A.
Maar goed zeg!Tja, wat betreft het salaris, daar kan ik je echt niet mee helpen. Ben totaal niet thuis in de accountancy-waardering. Vast wel een leuk topic over in WGR ofzo.
Niet echtquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:57 schreef Daph_ het volgende:
Syrena vind je dat niet leuk dan?
Ik ga vandaag een afspraak maken voor een arbeidsvoorwaardengesprek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
voor de arbeidsvoorwaarden!! Goed onderhandelen he!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Zal ik zeker doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:03 schreef kwakveense het volgende:
@ daph: ik weet t ook niet, maar neem vooral je startsalaris bij dat andere kantoor mee in het gesprek. wat verdienen de fulltimers bij je stagekantoor?
en mijn gewicht vanochtend was 89,2gaat gestaag omlaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak je gewicht gaat de goede kant op! Goed bezig!!![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen
Op mijn stagekantoor weet ik niet wat ik zou verdienen als starter, aangezien de mensen om mij heen al een aantal jaar ervaring hebben en/of een functie hoger zitten dan ik.voor mijn baan loopt het uiteen (en aio's worden gezien als: niet denderend betaald. wel goeie secundaire voorwaarden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak je gewicht gaat de goede kant op! Goed bezig!!
ca.2000 p/m bruto in t eerste jaar
2200 p/m bruto in t tweede jaar
2300 p/m bruto in t derde jaar
2500 p/m bruto in t vierde jaar
komt nog bij: ca. 1 maandsalaris aan eindejaarsuitkering, en 8% vakantiegeld (bruto allebei uiteraard) verder 230 vakantie uren per jaar.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
ik weet het... maar mn moeder en broertje komen speciaal en anders gebeurt het nooit meer. ik laat mn broertje t zware werk wel doen....quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwak: ziek is ziek he. Die tuin en die vergadering komen ook wel goed zonder dat jij tussen de gladiolen staat te zwabberen. Zou lekker in bed blijven vandaag en dan hopen dat je ermee weg komt en het weekend er weer tegenaan kan.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Syrena het volgende:
Merel, ik had net een zeikpost in een spoiler zitten tikken(en toen was het topic dicht. Fail)
[..]
Niet echtIk zit hier met m'n bril op een beetje depri te zijn.
AaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
voor de arbeidsvoorwaarden!! Goed onderhandelen he!
Wat naar! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijkdus *knuf*
Oh jij hebt veel vakantiedagenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
voor mijn baan loopt het uiteen (en aio's worden gezien als: niet denderend betaald. wel goeie secundaire voorwaarden)
komt nog bij: ca. 1 maandsalaris aan eindejaarsuitkering, en 8% vakantiegeld (bruto allebei uiteraard) verder 230 vakantie uren per jaar.
Voor zonnebrand: Action of Lidlquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:27 schreef Ek-Mei het volgende:
ik ga zo onder de zonnebank, voor 4 min betaal je 2 euro, normaal ga ik dan 8 min, maar ik zit te denken om er vandaag 12 te doen, of zou dat te lang zijn, iemand ervaring? het is een snelbruiner.
Daarna ff naar de de kruidvat, iemand nog een tip voor een goede en goedkope dagcreme? en op jacht naar een zonnebrandcreme/aftersun aanbieding, waarom is dat spul zo belachelijk duur
Ook een optiequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je niet beter een burka voor 'm kopen dan?
Momenteel zijn daar de Garnier Ambre Solaire zonnebrand in de aanbieding, 3.99 per stuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:29 schreef Ek-Mei het volgende:
oke, dank! zal eens bij wibra kijken,heeft factor 50 ofzo nodig dus hij maakt het vooral duur
Leuk stel danquote:
Niemand meer inspiratie dan ik?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heeft iemand nog briljante ideeën voor een overheerlijke vega-D?
Mag geen ovengerecht zijn (heb nog geen oven) en liever ook geen pasta.
Ik heb even geen inspiratie.
Heb je daar een receptje van?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
D: risotto met spinazie, erwten en blauwe kaas
Ja, maar dat schijnen overgebleven voorraden van eerdere jaren te zijn en de beschermingsfactor neemt dan af.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kijk eens bij de Wibra Ek-Mei, daar hebben ze ook zonnebrandcrème. Niet okkiewokkie, maar gewoon ook de bekende merken, maar vaak stukken goedkoper. Soms is een etiket dan een beetje scheefgedrukt ofzo, maar who cares about that!
Mannen dragen toch geen burka's?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je niet beter een burka voor 'm kopen dan?
Het ziet er iig zo uitquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh wacht, dit is misschien wel lekker:![]()
[..]
Heb je daar een receptje van?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niemand meer inspiratie dan ik?
haha ik wou net gaan zeggen dat wat ik gisteren gegeten heb heel lekker isquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh wacht, dit is misschien wel lekker:![]()
[..]
Heb je daar een receptje van?
Ja!!! Vanmorgen 7 ons lichterquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:53 schreef Blurred86 het volgende:
Vandaag dankzij de magische cakejesweer lichter dan gisteren, ik vind het bijna jammer dat ze na vandaag op zijn
Waren die van jou ook goed gelukt CF? (en: hebben ze ook speciale weightloss eigenschappen?
)
Recept!! Recept!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja!!! Vanmorgen 7 ons lichterSerieus
Ik bedenk me net dat ook ik na het eten van muffins ineens niet meer tegen de 60 kg aanzat, maar op mijn gewenste gewichtquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jammie.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een recept voor een lekkere vega-lasagna, maar dat is én pasta én een ovengerecht![]()
Dank je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Blurred86 het volgende:
haha ik wou net gaan zeggen dat wat ik gisteren gegeten heb heel lekker is
Ik heb eigenlijk gewoon maar wat gedaan (gewoon risotto gemaakt en op het eind spinazie en erwten toegevoegd en uiteindelijk wat blauwe kaas in plaats van parmezaanse)
Lijkt een beetje op dit recept, daar kwam het idee in ieder geval van.
Hup! Posten dan! Je bent het aan de mensheid verplicht!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ooh, die is leuk ja!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze muffintop is veel leuker:
[ afbeelding ]
Aaahquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze muffintop is veel leuker:
[ afbeelding ]
Katten hebben een genetische voorkeur voor slaapplekken waar ze nét níet inpassenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ooh, die is leuk ja!
Mijn kat deed dat vroeger ook, in mandjes gaan liggen waar hij helemaal niet in paste. Toch grappig dat ze dat allemaal doen.
Daar ziet het wel naar uit ja...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Katten hebben een genetische voorkeur voor slaapplekken waar ze nét níet inpassen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
De afbeeldingen die je op google te zien krijgt als je zoekt naar 'muffin top'![]()
!
Oh... my... god...quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh... my... god...
Vergeleken bij haar zijn wij allemaal slanke een stuk beter geklede dennen.
ik ben zo misselijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar ziet het wel naar uit ja...
Kwak, ik vind dat je wel wat weinig eet, zeker als je beter moet worden. Misschien wat extra groente en fruit voor de vitamientjes, of een lekker sapje?
euhm ik ben net zoiets denk ik... alleen ik kleed me beter...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh... my... god...
Vergeleken bij haar zijn wij allemaal slanke dennen.
Volgens mij heb jij net zo'n verstoord zelfbeeld als ik. Jij bent echt niet zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm ik ben net zoiets denk ik... alleen ik kleed me beter...
Zo'n breed achterwerk heb jij echt niet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Oh my, echt waar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo'n breed achterwerk heb jij echt niet...
Daph: bij sommige mensen groeit het buikvet een beetje zo omdat ze altijd strakke broeken dragen. Dan is haar buik ook daadwerkelijk dunner waar de broek begint.
Een beetje hè, de rest doet de broek nog steeds natuurlijk...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh my, echt waar?Dat zal er charmant uitzien in bikini
dat soort mensen (die zich in te kleine kleding vrotten) zouden dan ook een burkini moeten dragenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh my, echt waar?Dat zal er charmant uitzien in bikini
Dan alsnogquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een beetje hè, de rest doet de broek nog steeds natuurlijk...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat soort mensen (die zich in te kleine kleding vrotten) zouden dan ook een burkini moeten dragen
Doe Normaal! Zo ben jij echt niet zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hehe inderdaad, en dan tegen je zelf zeggen dat het komt doordat de maten van dat merk vast kleiner uitvallenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook nietik kocht altijd gewoon (onbewust) weer een maat groter..
no wai dat ik dat nu weer zal doen
\dat moet het wel zijn.. denk ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Als ik in een maat 38 pas hoef ik niet af te vallen" *lig op bed, wring in allerlei bochten om broek dicht te krijgen*
![]()
Zoiets denk ik.
Ik moet toegeven dat ik ook wel een tijdje in de ontkenningsfase heb gezeten wat betreft die maten, maar toen ik maat 42 van de ene broek niet meer paste, droeg ik gewoon maat 42 van de andere broek die ik nog wel paste.. Met als resultaat dat ik uiteindelijk nog 2 broeken aankon ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Dat deed ik dus ook ja... Wel grappig, nu merk ik het meteen als een maat niet meer past terwijl ik toen nog 2 of 3 maten hoger zat en mezelf niet eens zo heel dik vond.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Whehehe ja dat deed die vriendin inderdaad ook.. "Ik heb maat 36 en XS!" terwijl iedereen kon zien dat dat niet de juiste maat was voor haarquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als een broek een béétje strak zit word ik er al gek van en doe ik het niet aanVaak test ik het zelfs nog door even voorover te buigen om te kijken of ik dan niet ineens een giga-rol heb
![]()
Maarja, is ook een vorm van jezelf voor de gek houden he! "Als ik in een maat 38 pas hoef ik niet af te vallen" *lig op bed, wring in allerlei bochten om broek dicht te krijgen*
![]()
Zoiets denk ik.
Ik heb dat nu dus andersom, ik heb een jas in maat 34 (van H&M, valt erg groot) en dan laat ik expres het labeltje niet naar buiten hangen omdat mensen anders denken dat ik zo iemand ben die net te mollig is maar toch nog per se kleine maten wil blijven kopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe ja dat deed die vriendin inderdaad ook.. "Ik heb maat 36 en XS!" terwijl iedereen kon zien dat dat niet de juiste maat was voor haar
Hahahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb dat nu dus andersom, ik heb een jas in maat 34 (van H&M, valt erg groot) en dan laat ik expres het labeltje niet naar buiten hangen omdat mensen anders denken dat ik zo iemand ben die net te mollig is maar toch nog per se kleine maten wil blijven kopen.
als je de hele dag met tranende ogen zit te niezen, hoesten, proesten en je hierdoor niet op je werk kunt concentreren én anderen aansteekt, ben je ziekquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook ja... Wel grappig, nu merk ik het meteen als een maat niet meer past terwijl ik toen nog 2 of 3 maten hoger zat en mezelf niet eens zo heel dik vond.
Even offtopic hè, wat vinden jullie de grens tussen verkouden en ziek? Ik wil niet zo iemand zijn die voor een verkoudheidje thuis blijft maar ik heb het gevoel dat ik mijn kamergenoten nogal tot last ben met mijn constante gehoest en gesnotter.
Yup. Je kan minstens 3x in die vrouw op die motorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef kwakveense het volgende:
hm...dit is een recente: hier "dartel" ik als een klein koetje over het boerenerf
[ afbeelding ]
Ik knip gewoon de labeltjes waar de maat op staat eruitquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe ja dat deed die vriendin inderdaad ook.. "Ik heb maat 36 en XS!" terwijl iedereen kon zien dat dat niet de juiste maat was voor haar
en in NL is dat zoooo goed betaald voor een aio! M'nquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
voor mijn baan loopt het uiteen (en aio's worden gezien als: niet denderend betaald. wel goeie secundaire voorwaarden)
komt nog bij: ca. 1 maandsalaris aan eindejaarsuitkering, en 8% vakantiegeld (bruto allebei uiteraard) verder 230 vakantie uren per jaar.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik knip gewoon laat de labeltjes waar de maat op staat eruitgewoon zitten. Het zijn maar maten
![]()
.
ja ik klaag ook niet hoor!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en in NL is dat zoooo goed betaald voor een aio! M'ngaat dus naar Bremen, en daar krijgt hij voor Dld. veel betaald. een studiebeurs voor 3 jaar, 1250 in de maand. Ongeloofelijk vind ik dat eigenlijk...
Nee, dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja ik klaag ook niet hoor!
al betaalt hij denk ik geen belasting over die beurs? netto verdiende ik de afgelopen jaren tussen de 1300 en 1500 euro.
Wat heeft die flapdrol met jouw scriptie te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
Jeez, stagebegeleider van kantoor heeft zijn feedback gemaild ipv dat we het bespreken vanmiddagDat vind ik niet zo leuk!!
En zoals ik verwacht had wil hij de insteek van de scriptie weer terugveranderen naar de insteek die het was toen het dus niet goed was.. *zucht*
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yup. Je kan minstens 3x in die vrouw op die motor scooter:Y.
zien zien zien!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Kwak, jij bent écht niet even dik als dat mokkel op de scooter; die weegt minstens 150 kg! Je hebt wel gelijk wat betreft je kledingstijl.
Over kleding gesproken, ik heb van het weekend ook wat nieuwe dingetjes gekocht! Zal ik straks even een foto doen?
Waddisser scooterbloempje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Woei! Wat goed!! Ben je wel tevreden over dit cijfer?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef Muis006 het volgende:
Weer een vak binnen. Dat brengt het totaal van dit jaar op 14 studiepunten. Met de mogelijkheid van nog eens 17.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waddisser scooterbloempje?
jij maakt vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hij moet het goedkeuren, hij geeft een cijfer over m'n scriptie. Zonder het cijfer vanuit het bedrijf kan ik niet afstuderenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat heeft die flapdrol met jouw scriptie te maken?
Ik vind mezelf pas ziek >39graden koorts.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Even offtopic hè, wat vinden jullie de grens tussen verkouden en ziek? Ik wil niet zo iemand zijn die voor een verkoudheidje thuis blijft maar ik heb het gevoel dat ik mijn kamergenoten nogal tot last ben met mijn constante gehoest en gesnotter.
Ja hoor, een 6.5 Maar het was een onderzoekstraject dat vanaf september duurde (was incl. onderzoeken, data analyse en wetenschappelijk verslag schrijven) maar het onderwerp boeide me niet zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Woei! Wat goed!! Ben je wel tevreden over dit cijfer?
Ja euh, ik heb in m'n leven nog nooit op een scooter, brommer of motor gezeten, dus ik zie al die verschillen niet hoorquote:
Heujjj! Go muis!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor, een 6.5 Maar het was een onderzoekstraject dat vanaf september duurde (was incl. onderzoeken, data analyse en wetenschappelijk verslag schrijven) maar het onderwerp boeide me niet zo
Het gaat me erom dat ik hem binnen heb
Ikke wel, toen ik een klein Muisje was. Bij mijn oom achterop de Kawasaki die ik overigens een Kawaski noemdequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja euh, ik heb in m'n leven nog nooit op een scooter, brommer of motor gezeten, dus ik zie al die verschillen niet hoor
Hij was toch diegene met "persoonlijke omstandigheden"?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
Jeez, stagebegeleider van kantoor heeft zijn feedback gemaild ipv dat we het bespreken vanmiddagDat vind ik niet zo leuk want ik heb speciaal verschillende afspraken ingepland voor het lezen van de stukken en het geven van feedback
Dat is best een lange tijd voor iets dat niet zo boeiend is!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor, een 6.5 Maar het was een onderzoekstraject dat vanaf september duurde (was incl. onderzoeken, data analyse en wetenschappelijk verslag schrijven) maar het onderwerp boeide me niet zo
Het gaat me erom dat ik hem binnen heb
Het is hier 10 graden en het regent, dus het kan alleen maar beter worden. Jammer dat ik donderdag gelijk door ga naar het strand en het hele weekend ga kamperen en beachvolleyen, dat is dan wel een beetje shit..quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Muis006 het volgende:
Nynke komt naar NL!Ik ga meteen verse regen voor je bestellen!
Lang leve de june gloom
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is best een lange tijd voor iets dat niet zo boeiend is!Dan is het helemaal relaxed dat je het gehaald hebt ja.
Wat een waardeloze regeling zeg. School geeft cijfers. Niet iemand in je stagebedrijf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij moet het goedkeuren, hij geeft een cijfer over m'n scriptie. Zonder het cijfer vanuit het bedrijf kan ik niet afstuderen![]()
Grmbl.Z'n feedback is ook nog eens niet duidelijk "Je zegt dat *****" en zegt vervolgens niet waar het staat, dus mag ik alles gaan opzoeken terwijl ik er paginanummers aan heb toegevoegd
15 graden en regen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is hier 10 graden en het regent, dus het kan alleen maar beter worden. Jammer dat ik donderdag gelijk door ga naar het strand en het hele weekend ga kamperen en beachvolleyen, dat is dan wel een beetje shit..
Jup.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij was toch diegene met "persoonlijke omstandigheden"?
Heeft hij alleen feedback of ook al een cijfer gegeven?
Bij mij was het zo dat mijn stagebegeleider een cijfer gaf over mijn functioneren en de docent over het verslag. Daarvan werd een gemiddelde genomen voor het definitieve cijfer. Dat vind ik wel acceptabel. Moet er wel bij gezegd worden dat mijn afstuderen er niet vanaf hing... Dan wordt het wel een ander verhaal.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een waardeloze regeling zeg. School geeft cijfers. Niet iemand in je stagebedrijf.
Serieus
Vertel mij watquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een waardeloze regeling zeg. School geeft cijfers. Niet iemand in je stagebedrijf.
Serieus
Geef ze elkaars telefoonnummer en laat ze het onderling lekker uitvechtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Nu zit ik met een begeleidster vanuit school die mijn scriptie op de ene manier wil zien, en mijn begeleider vanuit stage die het op de andere manier wil zien. Allebei moeten ze me beoordelen, dus wtf moet ik hier nou weer mee?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf pas ziek >39graden koorts.
Leuke foto Kwak!
De vrolijkheid straalt er vanaf.![]()
Op dat moment voelde je je echt happy, toch?
Goed ideequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geef ze elkaars telefoonnummer en laat ze het onderling lekker uitvechten. Weet jij ook waar je aan toe bent.
dat dus. tegen allebei zeggen dat ze precie shet tegenovergestelde van elkaar willen, en dat je niet aan beide eisen kunt voldoen. en dan ze elkaar laten bellen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geef ze elkaars telefoonnummer en laat ze het onderling lekker uitvechten. Weet jij ook waar je aan toe bent.
Esprit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een leuk spijkerrokje kan scoren? In Gouda al alle winkels afgelopen maar het is óf modelletje broekriem óf modelletje 'kuis mijn kruis'. Ik had een leuk rokje in een lengte ertussenin, maar die zakt van m'n kont af. Misschien moet ik die maar in laten nemen ofzo.
Ook al geweest, zonder succes. Echt, of veel te kort, of fladdermodel, of model hippe omaquote:
Mja voordat dat kan is het dus al maandag helaas, en ik had eigenlijk gepland om maandag al klaar te zijn tot en met deelvraag 4 en ik heb weinig zin om weer van insteek te veranderen als het door mijn begeleidster weer eens niet goed wordt gedaan. Hmmpf. Leuk ditquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat dus. tegen allebei zeggen dat ze precie shet tegenovergestelde van elkaar willen, en dat je niet aan beide eisen kunt voldoen. en dan ze elkaar laten bellen...
mijn eerste en tweede lezer bespraken ook sámen wat ze van mn scriptie vonden.
Per mail of telefoon contact opnemen met je begeleider in het bedrijf en hem de situatie voorleggen? En als jullie er niet uitkomen contact opnemen met je begeleidster vanuit school en haar de situatie voorleggen? Ze eventueel met elkaar in contact brengen? Communicatie kan zoveel problemen oplossen/voorkomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Nu zit ik met een begeleidster vanuit school die mijn scriptie op de ene manier wil zien, en mijn begeleider vanuit stage die het op de andere manier wil zien. Allebei moeten ze me beoordelen, dus wtf moet ik hier nou weer mee?
Da's heel begrijpelijk hoor...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
en ik wil een keer de beste van de klas zijnen en en en
erg hè? ik ga nu maar naar de uni, waar ik de boel moet zien te redden om niet de slechtste van de klas te worden![]()
ik had een leuke bij de H&M gekocht, tot iets langer dan halverwege knie. Erg fijn! Maar, dat was wel in de winter al, dus geen idee of ze ze nog hebben!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een leuk spijkerrokje kan scoren? In Gouda al alle winkels afgelopen maar het is óf modelletje broekriem óf modelletje 'kuis mijn kruis'. Ik had een leuk rokje in een lengte ertussenin, maar die zakt van m'n kont af. Misschien moet ik die maar in laten nemen ofzo.
Ik heb er een van ehhh bien bleu jeans geloof ik! Die is niet zo kort én niet zo lang, vind ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook al geweest, zonder succes. Echt, of veel te kort, of fladdermodel, of model hippe oma.
Het probleem is dus dat mijn begeleider het eerst wél goed vond, en nu weer niet. Mijn begeleidster vond het toen niet goed, en nu weer wel. Zij is vandaag niet bereikbaar omdat ze niet werkzaam is voor de hogeschool, en hij is er morgen en vrijdag niet. Dat is een beetje mijn probleemquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Per mail of telefoon contact opnemen met je begeleider in het bedrijf en hem de situatie voorleggen? En als jullie er niet uitkomen contact opnemen met je begeleidster vanuit school en haar de situatie voorleggen? Ze eventueel met elkaar in contact brengen? Communicatie kan zoveel problemen oplossen/voorkomen
Dat geldt ook voor mij natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef Phaidra het volgende:
Als je in de verpleging werkt ofzo zou ik eerder thuisblijven dan bij een kantoorbaan.
174quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb er een van ehhh bien bleu jeans geloof ik! Die is niet zo kort én niet zo lang, vind ikMaar ik ben 168, weet niet hoe lang jij bent
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, over ziekmelden. Het ligt ook wel een beetje aan je werkzaamheden. Als je in de verpleging werkt ofzo zou ik eerder thuisblijven dan bij een kantoorbaan. Zelf blijf ik pas thuis als ik niet meer op mijn benen kan staan, of er een redelijke kans is dat ik tijdens de reis van een uur een wc nodig heb. Ik ben wel eens een uurtje eerder naar huis gegaan vanwege een fikse verkoudheid en hoofdpijn. Maar 's ochtends was het écht nog niet zo erg.
Dan bel je hem op, spreek je wat in in zijn mobiel en vraag je hem of hij je tussendoor even terug kan bellen vanwege jouw deadlines. Oplossingsgericht denken ftw!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat mijn begeleider het eerst wél goed vond, en nu weer niet. Mijn begeleidster vond het toen niet goed, en nu weer wel. Zij is vandaag niet bereikbaar omdat ze niet werkzaam is voor de hogeschool, en hij is er morgen en vrijdag niet. Dat is een beetje mijn probleem
En nu ik in zijn agenda kijk is hij ook niet meer bereikbaar vandaag door de hoeveelheid afspraken
Zucht. Kan het nou nooit even goed gaan?
Toen ik over een paaltje gestruikeld was en op mijn gezicht was gevallen (jukbeen en oogkas gekneusd, mooi blauw gezicht met div schaafwonden), ben ik ook maar twee dagen thuis gebleven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben zelfs naar m'n werk gegaan toen ik van de trap was geflikkerd en eigenlijk niet meer kon lopen van de pijn.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Helemaal mee eensmijn baas wil bijvoorbeeld niet eens dat ik kom werken als ik loop te niezen of te hoesten, dadelijk besmet ik het eten en dat is niet zo tof
Ik heb morgen een afspraak staan voor ontvangen feedback op mijn eerste en tweede deelvraag dus haar spreek ik sowieso morgenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:28 schreef Tinkepink het volgende:
DAt was dus een spuit-11 reactie van mij, maar Daph, ik denk dat je echt even moet gaan bellen. Je begeleider vanuit het bedrijf is er vandaag wel, dus misschien heb je je begeleidster vanuit school helemaal niet nodig morgen.
QTFquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
Dan bel je hem op, spreek je wat in in zijn mobiel en vraag je hem of hij je tussendoor even terug kan bellen vanwege jouw deadlines. Oplossingsgericht denken ftw!
Nee he vond ik ook al nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Muis niest een paar keer terwijl ze een hamburger en friet in haar hand heeft, en legt dat op het dienblad: 'eet smakelijk!
'
Nee, niet zo'n goed idee.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Toen ik over een paaltje gestruikeld was en op mijn gezicht was gevallen (jukbeen en oogkas gekneusd, mooi blauw gezicht met div schaafwonden), ben ik ook maar twee dagen thuis gebleven.
Daarna ben ik met hoed op en sjaal voor mijn gezicht gewoon naar het werk gegaan en heb maar 1 kindje in de trein aan het huilen gebracht.
als je mag thuiswerken zou ik dat gewoon doen dan...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Voor mezelf zou ik ook niet thuisblijven, want daar voel ik me toch even belabberd. Mijn 'werk' is trouwens achter de computer zitten, dus soort kantoorbaan. Het is alleen dat ik echt continu zit te hoesten en ik zie m'n kamergenoten af en toe al geïrriteerd kijken.
Ik zit nu toch thuis trouwens, want ik ging naar een vergadering in een ander gebouw maar toen ik daar aankwam bleek dat ik er niet bij hoefde te zijn, en mijn huis was dichterbij dan het gebouw waar ik zelf zit.Ga vanmiddag nog wel even terug ofzo. Het is ook een beetje raar omdat ik me niet ziek hoef te melden, kan gewoon zelf bepalen wanneer ik kom of bijvoorbeeld thuis blijven werken, als ik m'n werk maar af heb. Mijn begeleider (de enige met wie ik nog enigszins samenwerk) is de helft van de tijd in een ander gebouw dus daar hoef ik ook niet voor te komen.
Oh, dat is altijd zo vervelend, van die mensen die zo doen van "hier is mijn feedback, los het nou zelf maar op" en daarna ook niet meer bereikbaar zijn als je naar aanleiding van de feedback nog nieuwe vragen zou hebben ofzo. Had ik laatst ook, twee 'meerderen' die twee tegenovergestelde veranderingen voorstelden en allebei na het geven van hun feedback niet meer bereikbaar waren. Handig...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen een afspraak staan voor ontvangen feedback op mijn eerste en tweede deelvraag dus haar spreek ik sowieso morgen.
Mijn begeleider zit opeens helemaal vol met afspraken.. Ik ga straks wel gewoon even naar kantoor, want onze afspraak staat nog steeds. Ik denk alleen dat hij denkt dat de mail voldoende was voor het geven van feedback
O heb je het nu over The Case of the Fluorescent Green Slip?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Toen ik over een paaltje gestruikeld was en op mijn gezicht was gevallen (jukbeen en oogkas gekneusd, mooi blauw gezicht met div schaafwonden), ben ik ook maar twee dagen thuis gebleven.
Daarna ben ik met hoed op en sjaal voor mijn gezicht gewoon naar het werk gegaan en heb maar 1 kindje in de trein aan het huilen gebracht.
Oh, dat zal ook heel mooi geweest zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:34 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben wel weer naar school gegaan de dag nadat alle vier mijn verstandskiezen onder narcose waren verwijderd. Met mooie blauwe hamsterwangen. En over het eten in de pauze hebben we het maar helemaal niet. Maar ik vond 1 dag school missen wel weer genoeg.
Neen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
O heb je het nu over The Case of the Fluorescent Green Slip?.
Oquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Neen.![]()
Toen was alleen mijn zelfvertrouwen en trots stuk, niet mijn gezicht.
Alleen moet ik nu net allemaal dingen doen die niet thuis kunnen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je mag thuiswerken zou ik dat gewoon doen dan...
Ik ben er heel goed in, ja. Al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:41 schreef Viking84 het volgende:
O![]()
.
Je maakt wel een gewoonte van struikelen hè?.
Whehe... zou ik ook gedaan hebben hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef Ek-Mei het volgende:
Oke, nu heb ik 3!! soorten zonnebrandcreme van het huismerk van kruidvat, factor 50 voor, factor 30 voor mezelf en factor 15 voor als ik bruiner ben
![]()
Dat doe ik nou altijd met dingen dan kan ik niet kiezen en koop ik alles maar, zoals laatst met 3 bikini's....beetje overdreven
4 augustus pasquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe... zou ik ook gedaan hebben hoor.Beter te veel dan te weinig!
Nu zijn jullie in elk geval goed beschermd.Wanneer ga je eigenlijk?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat zal ook heel mooi geweest zijn.![]()
En daar blijven wekenlang van die prachtige donkere plekken van zitten als je mazzel hebt.
*Haalt korset uit de kast en rijgt het strak aan*quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Daph: bij sommige mensen groeit het buikvet een beetje zo omdat ze altijd strakke broeken dragen. Dan is haar buik ook daadwerkelijk dunner waar de broek begint.
Oude scriptie inleveren bij stagenbegeleider, afstuderen op de anderequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
Jeez, stagebegeleider van kantoor heeft zijn feedback gemaild ipv dat we het bespreken vanmiddagDat vind ik niet zo leuk want ik heb speciaal verschillende afspraken ingepland voor het lezen van de stukken en het geven van feedback
En zoals ik verwacht had wil hij de insteek van de scriptie weer terugveranderen naar de insteek die het was toen het dus niet goed was.. *zucht*
Lachen is goed!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef kwakveense het volgende:
hm...dit is een recente: hier ben ik vrolijk op een boerenerf
[ afbeelding ]
Maar vanavond zie je je vriendje toch nog wel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:05 schreef AKnynke het volgende:
@ vergeetmeniet: Ik vlieg morgenochtend terug naar Nederland en dan 2 juli naar Zimbabwe, en op 18 oktober weer terug naar NL. Afscheid van het vriendje is ergens volgende week denk ik, dan spreken we of in Dld. of in NL nog af voor een paar dagen..
Nee. In de verste verte niet. Ik vind het helemaal niet leuk om al voor een hele week te weten wat ik ga etenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi lijstje Maria, zowel het daglijstje als het weeklijstje.
Doen jullie eigenlijk ook al aan weekmenu's?
ik zou em lekker opeten, ik heb net 3 boterhammen op en zou er nog wel 3 op kunnen, wil je een beetje eetlust van mij?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. In de verste verte niet. Ik vind het helemaal niet leuk om al voor een hele week te weten wat ik ga eten.
Moet lunchen, maar heb helemaal geen trek. Heb net wel aan een collega gevraagd of ie iets van een waldkornbol ofzo voor me wil meenemen van de bakker, maar best kans dat ie weer in mn tas mee naar huis gaat. De bol dan, niet m'n collega
.
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. In de verste verte niet. Ik vind het helemaal niet leuk om al voor een hele week te weten wat ik ga eten.
Graag! Ik draai al vanaf half 7 op 5 slokken Optimel, 3 koffie en een eierkoek met rozijnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
ik zou em lekker opeten, ik heb net 3 boterhammen op en zou er nog wel 3 op kunnen, wil je een beetje eetlust van mij?
eigenlijk is het niet meer dan dat, maar over het algemeen helpt het ook om:quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef Ek-Mei het volgende:
ja over die weekmenu's ik lees er hier vaker wat over, is dat eigelijk gewoon van te voren bedenken wat je die week gaat eten, of zit er meer achter?
Eigenlijk wel ja, en ook van tevoren boodschappen doen. Ik vind het wel fijn, je kunt het zo plannen dat ingrediënten in meerdere gerechten kunnen zodat je minder hoeft weg te gooien en je kunt zorgen dat je een beetje gevarieerd eet. Doordat je de boodschappen al in huis hebt kom je ook niet zo snel in de verleiding om voor iets snels ongezonds te gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef Ek-Mei het volgende:
ja over die weekmenu's ik lees er hier vaker wat over, is dat eigelijk gewoon van te voren bedenken wat je die week gaat eten, of zit er meer achter?
Omdat ik altijd zin heb in eten wat ik niet in huis hebquote:
dan doe ik dat onbewust, eigelijk al , behalve dan dat ik ook een paar keer in de week op t werk eet, we zijn ook erg aan het besparen op eten, kopen tegenwoordig veel bij de aldi en gooien minder wegquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eigenlijk is het niet meer dan dat, maar over het algemeen helpt het ook om:
a) te besparen (je haalt in 1 keer dat wat je nodig hebt en gooit daardoor minder weg)
b) gezonder te eten: je ziet in een keer je eetpatroon van een week en 3 keer veel vlees/vet valt op
c) scheelt tijd in de supermarkt drentelen, dingen meesnaaien waar je toch al zoekend langskomt, niet alleen besparend, maar ook gewoon heel Slank Verantwoord
d) etc.
Ik plan gewoon heel verschillende dingen, dan is de kans groter dat er iets bij zit waar je zin in hebt, en elke week ook een paar dingen die er altijd wel in gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat ik altijd zin heb in eten wat ik niet in huis heb. En als ik meerdere keren per week boodschappen moet doen, kan ik nog eens een keer daadwerkelijk halen waar ik dan zin in heb en niet verplicht dat op moeten eten wat al een week in de koelkast ligt.
Graziequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi lijstje Maria, zowel het daglijstje als het weeklijstje.
Doen jullie eigenlijk ook al aan weekmenu's?
Een appel is geen vervanging voor een broodje hoor! Neem dan een ander broodje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, collega belt net, ze hebben geen bruine broodjes meer. Appeltje dan maar.
Als ik weet wat we 's avonds gaan eten krijg ik daar vanzelf zin in. Je zet natuurlijk alleen maar dingen op het weekmenu die je lekker vindt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat ik altijd zin heb in eten wat ik niet in huis heb. En als ik meerdere keren per week boodschappen moet doen, kan ik nog eens een keer daadwerkelijk halen waar ik dan zin in heb en niet verplicht dat op moeten eten wat al een week in de koelkast ligt.
Nouja, wij doen 2 of 3 keer per week boodschappen. Meestal op dinsdag voor t/m vrijdag en dan zaterdag voor t/m maandag. En dat vind ik al lastig om in te vullenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik plan gewoon heel verschillende dingen, dan is de kans groter dat er iets bij zit waar je zin in hebt, en elke week ook een paar dingen die er altijd wel in gaan.
Het scheelt ook heel veel tijd, moet er niet aan denken dat ik aan het eind van de middag nog naar de supermarkt zou moeten voordat we eindelijk kunnen eten. Ook omdat er dan een enorme file staat van mensen die de Uithof af willen en je drie kwartier onderweg bent naar de supermarkt, maargoed.
Bel de collega terug! Ander broodje! Ga naar de supermarkt en haal een bruin broodje met een pakje kipfilet! Zoiets!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, collega belt net, ze hebben geen bruine broodjes meer. Appeltje dan maar.
ik heb mijn recept al gepost jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef Daph_ het volgende:
Waren de cupcakesrecepten in het vorige topic al gepost?
*gaat driftig zoeken*quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb mijn recept al gepost ja(meer dan 1 topic geleden wel denk ik inmiddels) CF heeft geloof ik een iets ander recept gebruikt, dus daarvoor moet je bij haar zijn
dat dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een appel is geen vervanging voor een broodje hoor! Neem dan een ander broodje.
Merel! heb ik er overheen gelezen? Of niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef Merel het volgende:
Jullie gaan veel te snel, ik zit nog op pagina 1 toen ik zei dat ik moest werken!
dat, en je valt nog flauw op die 3 slokken optimel en eierkoekquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een appel is geen vervanging voor een broodje hoor! Neem dan een ander broodje.
Heb ik ook altijd. Weekmenu's werken hier ook niet. Ik zou dan zogenaamd goedkoper uit zijn. Nou dacht het niet, want wat ik in huis heb gehaald bederft en dat moet ik dus weggooien en dan komt er nog iets extra's bij waar ik wél zin in heb.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ben je niet zo moe en futloos OMDAT je zo weinig eet steeds?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hadden alleen nog maar witbrood! Daar heb ik al helemaal geen zin in. En supermarkt moet ik 10 minuten voor fietsen en daar heb ik ook geen zin in(en het is geen mooi weer, dat helpt ook niet). Ik ben haske moe en heb nergens puf voor. Ja, naar mn bed toe
.
Ik heb zo'n 'ik heb nergens zin in'-dag. Gaat ook wel weer over.
Vanavond zie ik m'n vriendje, en volgende week ook nog een paar dagen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar vanavond zie je je vriendje toch nog wel?
2 juli is al snel zeg!
Ben je niet zenuwachtig?
Dan eet je maar met tegenzin hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hadden alleen nog maar witbrood! Daar heb ik al helemaal geen zin in. En supermarkt moet ik 10 minuten voor fietsen en daar heb ik ook geen zin in(en het is geen mooi weer, dat helpt ook niet). Ik ben haske moe en heb nergens puf voor. Ja, naar mn bed toe
.
Als je een keer fatsoenlijk eet misschien wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou ook moe zijn als ik de hele dag nog niks had gegeten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Weekmenu's werken hier ook niet. Ik zou dan zogenaamd goedkoper uit zijn. Nou dacht het niet, want wat ik in huis heb gehaald bederft en dat moet ik dus weggooien en dan komt er nog iets extra's bij waar ik wél zin in heb.
Maar ik dacht dat jij gisteren zei dat het je niet uitmaakt wat je eet, want lekker eten doe je wel in een restaurant?.
Ja, dat klopt ook. Maar ik woon niet alleen en daarbij, als ik ergens echt geen zin in heb, eet ik het dus gewoon níet en kan ik het dus wegflikkeren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Weekmenu's werken hier ook niet. Ik zou dan zogenaamd goedkoper uit zijn. Nou dacht het niet, want wat ik in huis heb gehaald bederft en dat moet ik dus weggooien en dan komt er nog iets extra's bij waar ik wél zin in heb.
Maar ik dacht dat jij gisteren zei dat het je niet uitmaakt wat je eet, want lekker eten doe je wel in een restaurant?.
Duidelijk. We moeten Duvel om goed eten laten vragen, misschien krijg jij er dan ook wat van binnen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de duidelijkheid, als ik kook, doe ik dat voornamelijk voor Duvel. Denk dat als ik alleen zou wonen, ik echt alleen maar maaltijdsalades en brood e.d. zou eten.
Precies, bellen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan eet je maar met tegenzin hoor.![]()
Serieus: BEL EEN DIETIST !!!!!!!!!!!!!!!!
NU!
Knap hoor! Ik zou echt peentjes zweten als ik zou weten dat ik met een week of 3 in mn uppie naar een Afrikaans land zou vliegen om daar vervolgens een tijd te gaan wónenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vanavond zie ik m'n vriendje, en volgende week ook nog een paar dagen..
en nee, ik ben nog niet echt zenuwachtig. Ben nu eerst bezig met naar Nederland komen, m'n zusje was op bezoek de afgelopen dagen en daarvoor had ik het vrij druk voor de uni. Ik denk dat dat na volgende week komt, als ik weer wat tijd heb om alles te laten bezinken..
Dat vind ik dus echt onbegrijpelijk, dat je partner jou elke dag meemaakt en niet ingrijpt. Die ziet het toch ook als je futloos bent? Als mijn vriendje zichzelf zo verwaarloosde zou ik er net zo lang naast gaan zitten tot hij iets gezonds gegeten had, of het desnoods zelf naar binnen duwen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook. Maar ik woon niet alleen en daarbij, als ik ergens echt geen zin in heb, eet ik het dus gewoon níet en kan ik het dus wegflikkeren.
Ik ben niet helemaal fit Tink. Staat voor mij los van de rest. Afgelopen weken waren er telkens minstens 4 collega's ziek en daar krijg ik nu een staartje van mee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
XM, merk je zelf ook dat je op een glijdende schaal zit? Af en toe een klein opleving (dan eet je een paar uur goed), maar de tendens is echt neerwaarts. Het feit dat je geen honger meer hebt baart mij echt zorgen om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kunnen we het trouwens weer even ergens anders over hebben?.
Je stort 100 euro op de bank, haalt er 6 keer 25 euro vanaf, maar dat je rood staat komt door de economische crisis. Ok.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal fit Tink. Staat voor mij los van de rest. Afgelopen weken waren er telkens minstens 4 collega's ziek en daar krijg ik nu een staartje van mee.
Nee mn moeder vond het niet goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen want de huispimp is binnen.
Nee, het staat helemaal niet los van de rest. Je at te weinig en je gaat alleen nog maar weiniger eten. Ik maak me echt oprecht zorgen over je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal fit Tink. Staat voor mij los van de rest. Afgelopen weken waren er telkens minstens 4 collega's ziek en daar krijg ik nu een staartje van mee.
Mijn sokken staan buiten mijn pimp individuquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou zegdan ga ik ook je sokken niet strijken hoor
Dat hoeft écht nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, het staat helemaal niet los van de rest. Je at te weinig en je gaat alleen nog maar weiniger eten. Ik maak me echt oprecht zorgen over je.
Dulce de leche is heeeeeeeeeeeel lekker maar dat mag je alleen eten als je voldoende eet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat hoeft écht niet!
Goed. Genoeg over mij.
Ik wil weten wat dulle leches zijn!
Ik heb niet eens sokken aan vandaag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mijn sokken staan buiten mijn pimp individu
Het feit dat jij als enige het probleem niet ziet baart me nog het meeste zorgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat hoeft écht niet!
Goed. Genoeg over mij.
Ik wil weten wat dulle leches zijn!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Houzer het volgende:
Ik heb mij gister nogal lopen verbazen over het stel benen waarmee devilsanddust zich over deze planeet voort beweegt.
Ik wil alleen weten wat het ís. Het klinkt fiesss namelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je dat gaat proberen wil CF het vast uitleggen
Das echt niet normaal hoor, zulks benenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft 'ie ook in jullie fobo's zitten slijmballen, meisjes?.
DaD beweegt niet. DaD schrijdt zich voort.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Houzer het volgende:
Ik heb mij gister nogal lopen verbazen over het stel benen waarmee devilsanddust zich over deze planeet voort beweegt.
Neequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft 'ie ook in jullie fobo's zitten slijmballen, meisjes?.
Van die vlekken enzo? Da's vreselijk ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Blurred86 het volgende:
pff oogmigraine is echt irritant als je probeert te werken
Vertaald: zoetigheid van melk! Soort zoet smeersel voor op brood! Best lekker, af en toe, niet te vaak, vind ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil alleen weten wat het ís. Het klinkt fiesss namelijk.
ja inderdaad, als het nou pijn deed dan zou ik nog wel even gaan liggen ofzo, maar dit is zo dom!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van die vlekken enzo? Da's vreselijk ja.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
DaD beweegt niet. DaD schrijdt zich voort.
Hmz. Ik lust geen melk, dus dit zal ook niet mijn favoriet worden denk ik. Heb het wel eens ergens in het rek zien staan. Ondefineerbaar goedje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vertaald: zoetigheid van melk! Soort zoet smeersel voor op brood! Best lekker, af en toe, niet te vaak, vind ik
Ha Erik!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef Erik het volgende:
Precies, bellen!
Sorry dat ik me ermee bemoei, maar hopelijk helpt het wel![]()
Ikwilook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef conleche het volgende:
Dank voor het recept DaD!!![]()
En ik heb heel lekker. Zon, boeken, DVDserie (Mad Men) lekker eten. Echt fijn. Ga zo naar het strand, ben gisteren ook geweest en toen heb ik zelfs gezwommen. Wat echt erg koud was
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
DaD beweegt niet. DaD schrijdt zich voort.
Ha Co,quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef conleche het volgende:
Hai slanke liefjes!!
quote:
Ammehoela! Doe het lekker zellufquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:03 schreef Blurred86 het volgende:
mooie gelegenheid om te oefenen om met ogen open te niezen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:03 schreef Blurred86 het volgende:
mooie gelegenheid om te oefenen om met ogen open te niezen
Kan ik me bij jou aanmelden?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga een appelsinaasappelaardbeismoothie (dubbele woordwaarde) maken. Wie wil ooook?
Mensen die willen:
- Muis
- XM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |