quote:
indeed!quote:
WTF! Dat ga je niet menenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
indeed!
Haal de fouten uit:
1. Mijn moeder heeft een taart gebaken voor mij verjaardach
2. wij gaan naar een expositie in een muceum
3. Je moet zantwegen vermeiden
Vul aan:
Na het eten kijk ik vaak..
a) telefoon
b) telefax
c) televisie
Als je een nieuwe videorecorder hebt, is het handig als je de gebruiksaanwijzing...
a) doorleest
b) doorgeeft
c) tekent
Ook moet ik een stukje schrijven bij een 'stripje', zinnen afmaken als 'Ik sport graag, omdat..'
en rijtjes afmaken:
2 4 6 8 10 12 14 ?
en
4 5 4 5 *
2 1 2 1 !
waarbij * + ! = het antwoord
...
Nouja, je mag natuurlijk zelf weten wat je post maar het is niet echt de meest logische reactie om van een positieve post over lekkere sapjes over te gaan naar een hekel aan alle grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden (iets negatiefs). Jij reageert dan toch een beetje afkeurend op wat Muis zegt, terwijl je ook gewoon niks kan zeggen als je haar liefde voor blenders niet deelt (quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik roep het niet vanuit het niks, maar in reactie op een post van Muis.
Maar goed, voortaan haal ik alles wat ik wil zeggen eerst wel langs 'is het niet overdreven volgens de rest van de Slankies?'-meetlat.
Mja, zo bezien heb je wel een beetje gelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, je mag natuurlijk zelf weten wat je post maar het is niet echt de meest logische reactie om van een positieve post over lekkere sapjes over te gaan naar een hekel aan alle grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden (iets negatiefs). Jij reageert dan toch een beetje afkeurend op wat Muis zegt, terwijl je ook gewoon niks kan zeggen als je haar liefde voor blenders niet deelt ().
Maar goed, dit is geen waardeoordeel ofzo hoor, ik leg het gewoon even uit zodat je begrijpt waarom het overkomt als mopperpost.
maar wie sterk is hoeft toch niet slim te zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Is dat alles, Mo?Dat geeft toch een heel ander beeld van onze sterke arm der wet.
Nou ja, je moet vooral niet compleet debiel zijn. Moet verder nog persoonlijkheidstest(en) doen, psychologen-gesprek enzo.. dus als je dit erg goed doet, kun je alsnog falen omdat je persoonlijkheid niet in orde is volgens de selectiecommissiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Is dat alles, Mo?Dat geeft toch een heel ander beeld van onze sterke arm der wet.
ik vrees van welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat om de zwakbegaafden eruit te filteren ofzo?
Mooiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, even een snel berichtje: moeders is weer uit narcose. Alles is redelijk wel gegaan, maar ze moet wel een paar dagen blijven, want ze moet een paar dagen aan de antibiotica...
Het komt wel goed met Mamma-ElisaB
Ho eens even. Wat is je lengte, wat is je gewicht, wat is je doel en hoe wil je dat doel gaan bereiken?quote:
Mja, persoonlijkheid is natuurlijk ook erg belangrijk want je moet het allemaal maar aankunnen. Dan maakt intelligentie boven een bepaald niveau misschien niet zoveel verschil meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, je moet vooral niet compleet debiel zijn. Moet verder nog persoonlijkheidstest(en) doen, psychologen-gesprek enzo.. dus als je dit erg goed doet, kun je alsnog falen omdat je persoonlijkheid niet in orde is volgens de selectiecommissie
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mooi
MoBlo als dat alles is heb zelfs ik nog een toekomst
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, je moet vooral niet compleet debiel zijn. Moet verder nog persoonlijkheidstest(en) doen, psychologen-gesprek enzo.. dus als je dit erg goed doet, kun je alsnog falen omdat je persoonlijkheid niet in orde is volgens de selectiecommissie
'Redelijk' klinkt als kon beter? Anyway, mooi dat het goed komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, even een snel berichtje: moeders is weer uit narcose. Alles is redelijk wel gegaan, maar ze moet wel een paar dagen blijven, want ze moet een paar dagen aan de antibiotica...
Oh, wat fijn dat het goed gegaan is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Mooiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Ha, dat is goed nieuws! Jammer dat ze nog moet blijven en aan de AB, maar goed, de operatie doorstaan is een prima beginquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Het was iets meer ontstoken dan ze hadden gehoopt, dus moet ze aan de antibiotica. Maar verder ging het prima en naar wens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:44 schreef loveli het volgende:
'Redelijk' klinkt als kon beter? Anyway, mooi dat het goed komt.
Mijn moeder heeft er helemaal niets mee om niet thuis te slapen. Dus dat wordt ff doorbijten voor haar. Maar het is voor het goede doel en zo ik al zei: het is een bikkel! Ze is overigens recent 70 gewordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, dat is goed nieuws! Jammer dat ze nog moet blijven en aan de AB, maar goed, de operatie doorstaan is een prima begin
Hoe oud is ze?
Troost je: het is het teruglezen niet waard (allemaal geblaat over vakkenpakkettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, anders posten jullie eens even niet zo veel als ik moet werken!![]()
Mijn lijstje, volgensmij issie goed!![]()
O: twee boterhammen gelderse rookworst
T: breaker light
L: lunchsalade kip caesar van de ah2go
T: banaan
T: boterham sandwichspread
D: biefstukje, spinazie, gebakken aardappeltjes
S: Pilates
T: optimel yoghurt oder so
Ik ben niet zo goed in ziekenhuizen, dus als ik kan, druk ik mn snorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Mooi. Ga je nog even langs vanavond ofzo?
mijn eerste gedachte was ook 'weggooien en een dvd-recorder aanschaffen'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef Lastpost het volgende:
Voor zover er nog videorecorders te vinden zijn nieuw
Dan vooral doorgaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn vingers beginnen al slanker te ogen na zoveel posts.
Dat dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, je mag natuurlijk zelf weten wat je post maar het is niet echt de meest logische reactie om van een positieve post over lekkere sapjes over te gaan naar een hekel aan alle grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden (iets negatiefs). Jij reageert dan toch een beetje afkeurend op wat Muis zegt, terwijl je ook gewoon niks kan zeggen als je haar liefde voor blenders niet deelt ().
Maar goed, dit is geen waardeoordeel ofzo hoor, ik leg het gewoon even uit zodat je begrijpt waarom het overkomt als mopperpost.
Oh, oke. Hier mijn toevoeging: Ik deed VWO E&M + Frans 2quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troost je: het is het teruglezen niet waard (allemaal geblaat over vakkenpakketten).
Gelukkig maar! Dus de EHBO tent is niet nodig?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte was ook 'weggooien en een dvd-recorder aanschaffen'![]()
Wat goedhoed!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en evenwaar ik vorige keer bij de zin:
"Ik ben veel te zwaar" Ja in moest vullen, kon ik nu NEE invullen!!!!!!!! Je moest 't omcirkelen en had bijna er eenvan gemaakt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en evenwaar ik vorige keer bij de zin:
"Ik ben veel te zwaar" Ja in moest vullen, kon ik nu NEE invullen!!!!!!!! Je moest 't omcirkelen en had bijna er eenvan gemaakt
Ik kijk al niet eens meer op van neigingen tot smilies op officiële documenten zettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't wel wat 'nerdy' eigenlijk
ik gebruikte het laatst zelfs bijna in een werkstukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kijk al niet eens meer op van neigingen tot smilies op officiële documenten zetten
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Phaidra het volgende:
Zo heb ik eens een konijntje getekend tijdens een tentamen. Er werd serieus gevraagd om het symbool van één of andere Assyrische godin (Tanit geloof ik) te tekenen, maar ik had de aantekeningen overgenomen van een studiegenootje omdat ik een keer ziek was. Zij had zich verveeld en konijnenoren op het hoofd getekend. Ik twijfelde al of dat authentiek was, maar ik heb ze toch maar op het tentamenvel gezet.Docent heeft er niets van gezegd en ik had een 9 geloof ik voor dat tentamen...
Balen! Geen aanwijsbare oorzaak?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb trouwens al dágen last van mijn buik. Een constante kramp (niet heel erg, maar wel vervelend), en honger afgewisseld met misselijkheid.In die hongermomentjes heb ik zo de neiging om te gaan snaaien.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Phaidra het volgende:
Zo heb ik eens een konijntje getekend tijdens een tentamen. Er werd serieus gevraagd om het symbool van één of andere Assyrische godin (Tanit geloof ik) te tekenen, maar ik had de aantekeningen overgenomen van een studiegenootje omdat ik een keer ziek was. Zij had zich verveeld en konijnenoren op het hoofd getekend. Ik twijfelde al of dat authentiek was, maar ik heb ze toch maar op het tentamenvel gezet.Docent heeft er niets van gezegd en ik had een 9 geloof ik voor dat tentamen...
Ik heb echt werkelijk geen idee! De dag dat het begon hadden we de avond daarvoor Chinees gegeten, dus toen dacht ik dat het daar aan lag. Maar ik neem aan dat dat niet vier dagen duurtquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haaai!
Net keurig braaf een boterham met kipfilet én een boterham met pindakaas gegeten. Mag ik nu wel naar RPM van de slankie-polizei?
Dank u, aankomend agente!quote:
Nou ja... Het kan dat je daardoor je eetpatroon weer iets aanpast, en dat het dan langer duurt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk geen idee! De dag dat het begon hadden we de avond daarvoor Chinees gegeten, dus toen dacht ik dat het daar aan lag. Maar ik neem aan dat dat niet vier dagen duurtIk word er een beetje chagrijnig van ook
Da heb ik ook wel eens!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap Goodbye! Ik heb ook wel eens zoiets en op momenten dat je trek hebt wil je vanalles eten, maar je wéét al dat je daarna weer pijn krijgt... Heel irritant. Het kan zijn dat je hele maag-darmstelsel door het eten van de Chinees van slag is, dat kan best een paar dagen/week duren. Of je bent gestresst en dat slaat op je buik? Anders weet ik het ook niet...
Hmm ja, ik heb wel een belangrijk gesprek donderdag. Al ben ik daar in mijn hoofd eigenlijk helemaal niet zoveel mee bezig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap Goodbye! Ik heb ook wel eens zoiets en op momenten dat je trek hebt wil je vanalles eten, maar je wéét al dat je daarna weer pijn krijgt... Heel irritant. Het kan zijn dat je hele maag-darmstelsel door het eten van de Chinees van slag is, dat kan best een paar dagen/week duren. Of je bent gestresst en dat slaat op je buik? Anders weet ik het ook niet...
Kan dat? Ik eet verder best normaal, volgensmij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja... Het kan dat je daardoor je eetpatroon weer iets aanpast, en dat het dan langer duurt?
oh die noem ik nooit omdat het altijd hetzelfde is: wat ik lekker vind, dus rauwe groente. vanavond denk ik wortel en radijs. misschien paprika's.quote:
ik eet dus ook bijna nooit bij anderen, en de mensen waar ik eet die weten het: dan doen we of samen boodschappen, of ik eet iets niet als ik t niet lust... is heel lastig en genant en sociaal beperkend. vaak spreek ik na het eten af (soms met een smoes als ik mensen neit goed ken) of eten mensen bij mij (ik ben goed in eetafspraken naar "zal ik koken?" te draaien - gelukkig kan ik wel goed koken)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe doe je dat nou als je bij anderen gaat eten? Want je hebt behoorlijk specifieke etensvoorkeuren!
Niet eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig maar! Dus de EHBO tent is niet nodig?
Jaa, hartstikke goed!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haaai!
Net keurig braaf een boterham met kipfilet én een boterham met pindakaas gegeten. Mag ik nu wel naar RPM van de slankie-polizei?
Het lijkt mij best lastig om voor je te koken. Want er is geen lijst met dingen die je niet mag, zoals bij gluten- of lactoseintolerantie. Je hebt als kok zo weinig grip op het probleem.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik eet dus ook bijna nooit bij anderen, en de mensen waar ik eet die weten het: dan doen we of samen boodschappen, of ik eet iets niet als ik t niet lust... is heel lastig en genant en sociaal beperkend. vaak spreek ik na het eten af (soms met een smoes als ik mensen neit goed ken) of eten mensen bij mij (ik ben goed in eetafspraken naar "zal ik koken?" te draaien - gelukkig kan ik wel goed koken)
ja, is het ook. en ik leer wel steeds meer dingen eten en drinken hoor, het is echt een soort gedragsstoornis maar wel een hele vervelende, en misshcien dat ik daar ook nog wel eens therapie voor zoek. het is voor mij namelijk ook niet leuk om kokhalzend aan tafel te zitten en bang te zijn voor bepaald voedsel...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het lijkt mij best lastig om voor je te koken. Want er is geen lijst met dingen die je niet mag, zoals bij gluten- of lactoseintolerantie. Je hebt als kok zo weinig grip op het probleem.
Het lijkt me lastig voor jeWel leuk dat je 't nog positief oppakt door voor anderen te koken!
we hebben trouwens nog steeds het plan om een keer met 4 meiden te gaan eten samen:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het lijkt mij best lastig om voor je te koken. Want er is geen lijst met dingen die je niet mag, zoals bij gluten- of lactoseintolerantie. Je hebt als kok zo weinig grip op het probleem.
Het lijkt me lastig voor jeWel leuk dat je 't nog positief oppakt door voor anderen te koken!
Ik ga het eens proberen met zuurkool!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:45 schreef Blurred86 het volgende:
@kwak:
Je kunt dingen ook leren eten hoor!
Ik was vroeger echt heel erg kieskeurig wat betreft eten maar nu eet ik bijna alles (en ja, daar zitten ook dingen bij waar ik letterlijk van moest kokhalzen als ik ze proefde). Gewoon iedere keer een klein hapje proeven, dan wen je aan de smaak en textuur en na een tijdje (als ik het me goed herinner 12 keer, het is onderzocht) vind je het niet meer vies. Veel dingen die ik niet lustte vind ik zelfs echt lekker nu
En dan toch maar een 9? Tssquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef Phaidra het volgende:
Ja, dat was 'm idd Maria! Hihiiiii. Het was wel een érg simpel tentamen hoor, het waren 10 korte vraagjes waarvan 1 dus het tekenen van dat symbool was. Kom op zeg...
Woehoeee!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten en ik heb net een foto voor Maria's topic gemaakt. Ter inspiratie voor alle talentloze (ex)studenten.
ik weet het. de weerstand is alleen wel echt heel erg groot, en ik heb niet echt energie momenteel om ook dát probleem nog eens aan te pakken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:45 schreef Blurred86 het volgende:
@kwak:
Je kunt dingen ook leren eten hoor!
Ik was vroeger echt heel erg kieskeurig wat betreft eten maar nu eet ik bijna alles (en ja, daar zitten ook dingen bij waar ik letterlijk van moest kokhalzen als ik ze proefde). Gewoon iedere keer een klein hapje proeven, dan wen je aan de smaak en textuur en na een tijdje (als ik het me goed herinner 12 keer, het is onderzocht) vind je het niet meer vies. Veel dingen die ik niet lustte vind ik zelfs echt lekker nu
Zuurkoolquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen met zuurkool!
Moet toch best kunnen? Vlees/vis, aardappels, rijst, overgebleven groentes?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
we hebben trouwens nog steeds het plan om een keer met 4 meiden te gaan eten samen:
- 1 met coeliakie (dus geen gluten)
- 1 met heftige lactose en melk allergie, schaaldieren, bepaalde groenten en fruit, hele ernstige pinda en noten allergie
- ik met al mn nukken en lussikniets
- 1 die bijna alles eet.
en dan gaan we iets koken wat we allemaal lekker vinden en mogen eten
Vroeger moest ik er letterlijk van kotsen, tegenwoordig krijg ik het zonder kokhalzen weg. Maar het blijft een beetje mwaa.quote:
Ik vind het echt zo lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vroeger moest ik er letterlijk van kotsen, tegenwoordig krijg ik het zonder kokhalzen weg. Maar het blijft een beetje mwaa.
De wat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
Misschien wil Goodbye wel naar Elies haar EHBO tent!
Wat een geniale ingeving!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
Misschien wil Goodbye wel naar Elies haar EHBO tent!
Het idee was toch dat je minder vet nodig hebt omdat je alleen het eten in hoeft te smeren met olie in plaats van de hele pan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:55 schreef Laureline het volgende:
Hee dames, wat is nou eigenlijk het voordeel van de grillpan boven de gewone koekenpan? (Allebei met teflon-laag) Onze vis voor vanavond ligt nu in zo'n ding, maar ik wil graag nog even bevestiging dat het nu wel extra gezond is. Want anders had ik niet bij de Ikea voor 10 euro gehaktballetjes met bier gegeten om dan gratis de grillpan te bekomen natuurlijk
Zuurpruimenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo lekkerIk hou sowieso wel van zuur (yoghurt, kwark, zure matten
)
Ik wilde het eerst graag even opetenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat vind ik ook storend ja! Ik ken iemand die als ze komt eten overal de groente uit gaat zitten vissen, terwijl ze op zich geen extreem moeilijke eter is ofzo. Dat vind ik wel een beetje onbeleefd eigenlijk, tenzij je iets echt niet wegkrijgt kun je het toch voor een keertje best gewoon opeten.
Trouwens Vik, waar blijft die foto! Nu ben ik wel benieuwd.
Fijn dat ik dit 1,5 pag. voor het einde tegenkom. Net 2 topics bij zitten lezen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troost je: het is het teruglezen niet waard (allemaal geblaat over vakkenpakketten).
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik dacht even dat ik in OUD zat.![]()
[..]
Ja.
Ik liet een erlenmeyer stukvallen (mijn opa was een half uurtje daarvoor overleden en ik was wat van slag) op de tafel van degene voor me. Ik gooide hem kennelijk met een boogje over het meisje voor me heen.
Ik heb haar van streek gemaakt, want ze titreerde het spul dat ze moest pipeteren.
Mijn beste vriendin slikte kaliumpermanganaat in en was daarna maanden haar stem kwijt. ')
Waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:47 schreef Lastpost het volgende:
Mijn geweldige slank-proof diner bestond uit:
0.967 kilo spareribs.
Drie kwart zak oven patat met mayonaise
Appelmoes
Nouja dat dus, volgens mij voldoende kcal voor 2 dagen.
Het is gewoon lekker, kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
En daarnaast: waar laat je het?
Welke foto in welk topic?quote:
Ik heb een topic geopend in CULquote:
Nou, dat is strikt genomen niet waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker, kan er ook niets aan doen.![]()
Overigens verder best sportief gedaan, vanochtend nog twee uur gezwommen en vanavond nog hardlopen.
is dat wat je met voedsel hoort te doen? Hier in Rotterdam bekogelen we er trams mee.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst graag even opeten![]()
.
Verbaast me niksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
is dat wat je met voedsel hoort te doen? Hier in Rotterdam bekogelen we er trams mee.....
Leuk topic!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb een topic geopend in CULZal even de link hierin editten!
Tadaa dusFok-Foodgawkers! Post hier foto's van je kookkunsten!
Ik zweer jij hebt echt slecht beeld over Rotterdam. Kom een week bij Greys logereren, ga elke dag naar Rotterdam met dr en je weet wel beterquote:
Dat van mij ook niet en toch heb ik een foto gepost.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Leuk topic!
Helaasch is mijn eten al op en het was ook niet echt fotowaardig
Zelfs een week met Greys kan mijn beeld van Rotterdam niet veranderenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zweer jij hebt echt slecht beeld over Rotterdam. Kom een week bij Greys logereren, ga elke dag naar Rotterdam met dr en je weet wel beter
Maar dat van mij was gewoon een tupperwaredoos met rauwe groentequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat van mij ook niet en toch heb ik een foto gepost.
Morgen post ik een foto van viscuisine met pomme duchesse.
Over smaak valt toch niet te twisten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, dat is strikt genomen niet waar natuurlijk.
Maar goed, heb je er tenminste wel van genoten?
Zelfs dat niet? Nou ja zeg......quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs een week met Greys kan mijn beeld van Rotterdam niet veranderen.
Ik bedoelde inderdaad de hoeveelheid, daar kon je wel iets aan doen want hier had ik drie keer van kunnen eten! Spare ribs zijn echt evil, wat een enorm onrecht is want ze zijn zo lekker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Over smaak valt toch niet te twisten?![]()
En ja, de hoeveelheid had natuurlijk minder gekunt, maar uiteindelijk maakt het ook vrij weinig uit voor mijn slank-plannen hoor omdat het er toch zo weer af is, als het er uberhaupt al zichtbaar bij komt.
En ik geniet altijd van spare-ribs.
Zeg, is is dit toeval, of ben jij vandaag niet het zonnetje in huis? ik las net in dat andere topic ook al een reactie die niet erg vroljik overkwam, valt me op omdat je normaal veel ehh vriendelijker/minder fel overkomt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie edit in dat andere topic, Vik...
Argh, ik erger me dood hier. M'n schoonzusje van 18 gaat binnenkort naar Utrecht verhuizen en m'n schoonmoeder heeft al 100 keer gevraagd waar alle studentencomplexen liggen en of er wel een bus naartoe rijdt terwijl ik ook al 100 keer heb verteld dat iedereen hier fietst, en het ergste: of het wel veilig is 's avonds. Ik woon hier verdomme al 6 jaar en in al die tijd heeft ze zich nog nooit zorgen gemaakt of ik wel veilig was. Er is mij ook nog nooit iets overkomen, maar nu haar dochter hier komt wonen is Utrecht ineens een soort Sodom en Gomorra?
Nu komt ze dus hierheen voor een hospiteeravond, en komt er alweer de vraag of er rond de tijd dat zij terugreist veel aso's in de trein zitten. Tuurlijk, daarom ben ik ook al 10 keer verkracht sinds ik hier woon.Flikker toch op...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie edit in dat andere topic, Vik...
Argh, ik erger me dood hier. M'n schoonzusje van 18 gaat binnenkort naar Utrecht verhuizen en m'n schoonmoeder heeft al 100 keer gevraagd waar alle studentencomplexen liggen en of er wel een bus naartoe rijdt terwijl ik ook al 100 keer heb verteld dat iedereen hier fietst, en het ergste: of het wel veilig is 's avonds. Ik woon hier verdomme al 6 jaar en in al die tijd heeft ze zich nog nooit zorgen gemaakt of ik wel veilig was. Er is mij ook nog nooit iets overkomen, maar nu haar dochter hier komt wonen is Utrecht ineens een soort Sodom en Gomorra?
Nu komt ze dus hierheen voor een hospiteeravond, en komt er alweer de vraag of er rond de tijd dat zij terugreist veel aso's in de trein zitten. Tuurlijk, daarom ben ik ook al 10 keer verkracht sinds ik hier woon.Flikker toch op...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad de hoeveelheid, daar kon je wel iets aan doen want hier had ik drie keer van kunnen eten! Spare ribs zijn echt evil, wat een enorm onrecht is want ze zijn zo lekker.
WTF!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Maar ik kan dat echt niet hoor, gewoon een stukje vlees voldoet voor mij bij het eten maar zodra er spare-ribs op het menu staan ..![]()
Zo heb ik hier nog steeds het lokale dorpsrecord van ons restaurant in handen, 7 keer nabesteld bij onbeperkt spare-ribs eten.
Hehe, dat klopt wel ja, ik heb ook een beetje een baaldag. Maar goed, dit komt toch voornamelijk door mijn schoonfamilie, die kunnen me echt het bloed onder de nagels vandaan halen terwijl ik normaal toch best een vredelievend persoon ben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zeg, is is dit toeval, of ben jij vandaag niet het zonnetje in huis? ik las net in dat andere topic ook al een reactie die niet erg vroljik overkwam, valt me op omdat je normaal veel ehh vriendelijker/minder fel overkomt?
Overigens is Utrecht natuurlijk wel ontzettend crimineel en gevaarlijk.![]()
een vriendin van mij die woont aan de A'damsestr.weg en die mag/wil ook nooit met de fiets naar huis, ik fiets ook altijd alles, op elk tijdstip en heb me nog nooit onveilig gevoeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe, dat klopt wel ja, ik heb ook een beetje een baaldag. Maar goed, dit komt toch voornamelijk door mijn schoonfamilie, die kunnen me echt het bloed onder de nagels vandaan halen terwijl ik normaal toch best een vredelievend persoon ben.
Ik fiets altijd 's avonds laat naar de Uithof en mensen doen daar weleens moeilijk over maar zelf heb ik me ook bijna nooit onveilig gevoeld en er is nog nooit iets vervelends gebeurd. Op zich is het best een logische vraag om een keer te stellen, maar nadat ik al zo'n twintig keer verteld had dat het echt niet onveilig is en toch wéér dezelfde vraag kreeg begon het me toch wel te irriteren. Na nog enkele tientallen keren houdt het nu nog steeds niet op.
Whehe, vriendje kent me te goed, hij vraagt of ik iets over zijn zusje aan het posten ben. Betrapt...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:15 schreef kwakveense het volgende:
oh mén ik moet weg, en ik heb ontzettend last van mn buik
spoiler want vies:Oh men... en je kunt het niet ff aan iemand anders overlaten ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal voor je duimen...
Wow Cycle, dan heb je wel echt geluk gehad!
Are you pondering what I'm pondering?
Tja, als je echt niks in huis hebt houdt het snel op. Misschien iets met zuivel en fruit als toetje halen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel iets eten, maar wat? heb niks in huis en vrees dat als ik nu naar de AH ga, ik terugkom met een reep chocola
Ik heb nu een cracker met kaas en een met vegapate en een groot glas melk. ga mezelf niet in de verleiding brengen door naar de AH te gaan. Morgen weer een dag, en ik heb iig voldoende groente en fruit op vandaag!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, als je echt niks in huis hebt houdt het snel op. Misschien iets met zuivel en fruit als toetje halen?
Spijtig, als er éen stad uitblinkt in diversiteit, schoonheid, karakter, cultuur en een gevoel voor smaak is het Rotterdam wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs een week met Greys kan mijn beeld van Rotterdam niet veranderen.
Yay!quote:
Hoe Sesamstraat!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, ik zit op de wikipedia-pagina van het getal 128. Geniaal dat zoiets bestaat...
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik ergens ben en ik krijg iets dat ik niet lust, eet ik het meestal toch maar op. Wil degene die moeite heeft gedaan om te koken, niet voor het hoofd stoten.
*proest*.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Spijtig, als er éen stad uitblinkt in diversiteit, schoonheid, karakter, cultuur en een gevoel voor smaak is het Rotterdam wel.
Vik goes kort-door-de-bocht again? Rotterdam is ook niet mijn #1-stad, maar kom zeg, zo vreselijk is het er ook niet! De stad heeft heel veel moois te biedenquote:
Oef, het lijkt me maar eng, zoietsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vrijdag eerst nog een uitgebreid onderzoek voor mijn eventuele lensimplantaten
Ik weet het, gangmaker op de feestjes enzo.quote:
Het onderzoek valt mee, het implanteren zelf lijkt me ook eng. Dus ik hou me aanbevolen voor updates van Uniekhoornquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef, het lijkt me maar eng, zoiets
Van schrik ga ik nu even cupcakes bakken
Ik vind Rotterdam te nieuw. Ik houd van historische binnensteden en tja, dankzij de Duitsers heeft Rotterdam dat niet meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik weet het, gangmaker op de feestjes enzo.![]()
Maar als buitenstaander is het natuurlijk een redelijke stad om te shoppen als je van de standaard merken houdt, beroerd uitgaansgebied, veel politie op straat en totaal geen identiteit na het bombardement en kille mensen die enkel werken om te leven.
En de verpauperde wijken niet te vergeten.
Nu even serieus, waarom vind jij Rotterdam dan niets?
Rotterdam heeft inderdaad niet bepaald meer het gezicht dat het voor de oorlog had met allerlei grachten en bijbehorende grachtenpanden, al is er nog voldoende vooroorlogs te vinden in de stad dat de moeite waard is trouwens en heeft Rotterdam de plannen op tafel liggen om een deel van de stad zijn oude gezicht terug te geven (waaronder die grachten) in het centrum van de stad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam te nieuw. Ik houd van historische binnensteden en tja, dankzij de Duitsers heeft Rotterdam dat niet meer.
Als je goed zoekt hebben we dat nog hoor! Niet veel meer maar nog wel wat!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam te nieuw. Ik houd van historische binnensteden en tja, dankzij de Duitsers heeft Rotterdam dat niet meer.
Waarschijnlijk 37quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dus je kunt op een totaal van 50-53 komen? Of op een totaal van 34-37?
Beter eet je eenquote:
Ik wil eigenlijk nog een x met ledig erf meefietsen, maar nu durf ik niet zo goed meer, omdat ik bang ben de fietsmeneer tegen te komenquote:
Het is nog niet klaar, ik ben net begonnen. Ik maak een bolognese-pasta ook meteen genoeg voor morgenquote:
Waarschijnlijk denkt hij wel hetzelfde, ach mss over een tijdje is het wat gezakt enzo. De 1e keer dat je m ziet is 't toch raar; hij kijkt, jij ook, je weet niks te zeggen, hij ook niet, enzquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:00 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog een x met ledig erf meefietsen, maar nu durf ik niet zo goed meer, omdat ik bang ben de fietsmeneer tegen te komen![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt hij wel hetzelfde, ach mss over een tijdje is het wat gezakt enzo. De 1e keer dat je m ziet is 't toch raar; hij kijkt, jij ook, je weet niks te zeggen, hij ook niet, enz Cycle heeft een perfect hair day en een decolleté waar je u tegen zegt en slentert toevallig op zeer sexy wijze over de zonnige boulevard. Op het moment dat de fietsmeneer haar aan wil spreken ziet Cycle haar nieuwe vlam en dartelt hem weemoedig tegemoet. Terwijl ze met haar nieuwe vlam zoent openen de hemelen zich en dalen de Engeltjes neer om een loflied voor Cycle te zingen. De fietsmeneer loopt door en stapt met zijn slipper in een verse hondendrol.
Zo gaat dat![]()
Ahhh ja, inderdaad, dus beter kom ik 'm gewoon niet tegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt hij wel hetzelfde, ach mss over een tijdje is het wat gezakt enzo. De 1e keer dat je m ziet is 't toch raar; hij kijkt, jij ook, je weet niks te zeggen, hij ook niet, enz
hate that
Nog steeds?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww nee! Ik vind het zielig voor de fietsmeneer.
Gij zult geen frietekes eten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:26 schreef Muis006 het volgende:
Gadverdepielekes, ik heb opeens zin in friet
Oke, tof! Dat kan wel hoor, goed eten na afloop en jezelf goed soignerenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahhh ja, inderdaad, dus beter kom ik 'm gewoon niet tegen![]()
Ach komende paar weekenden toch nog geen tijd,![]()
ik twijfel trouwens of ik komende zondag een toertocht van 100km zal meefietsen. zou het juist wel of geen goede training zijn, zo 1 dag na 150km van Limburgs mooiste? Ik wil stiekem verderop in de zomer rondje ijsselmeer meefietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he wat naarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Mijn kat is in de baggersloot achter ons huis gevallen
En mijn vriend is niet thuis, dus nu heb ik ettelijke krabsporen op mijn handen en armen om haar proberen schoon te spoelen. Lukte dus echt voor geen meter. Met een droge handoek al iets beter, maar ze werd echt wild!
Nu is ze zichzelf aan het wassen, maar ik vind het zo zieligggg
En ik ben boos op mijn vriend
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oke, tof! Dat kan wel hoor, goed eten na afloop en jezelf goed soignerenIk houd dit weekend rust want ik ga iedere dag op de fiets naar mn werk ivm de nog immer defecte mobile de fromage.
Ik denk dat ik 't maar gewoon moet doen idd, meestal kan je meer dan je van jezelf denkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
naaaaaaaaaawquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
En mijn vriend is niet thuis, dus nu heb ik ettelijke krabsporen op mijn handen en armen om haar proberen schoon te spoelen. Lukte dus echt voor geen meter. Met een droge handoek al iets beter, maar ze werd echt wild!
Ahh, wat sneu voor je katje!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Hoe ist met jouw katje (Lola, het vrouwtje!) eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe is 'ie erin gevallen dan Goodbye? Meestal zijn katten niet zo onhandig toch?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoe ist met jouw katje (Lola, het vrouwtje!) eigenlijk?
Ik vind Rotterdam een mooie stad, ik heb er jaren met plezier gewoond en ik werk er momenteel iedere dag. Iedere stad heeft zn betere en mindere kanten. Het is ook een beetje door welke bril je kijkt vind ik. Rotterdam heeft grandeur en is dynamisch. Er is 's zomers veel te doen en er is veel werk. Ik houd wel van de lange straten, de ruimte, het water en de windquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rotterdam is stom. En ik kan het weten want ik heb er 7 jaar gewoond. Sorry mensen, maar ik schaar mij aan de zijde van Vik in dezen.
RPM was lekker!
Eindtotaal voor vandaag *tromgeroffel*
O: 1 boterham appelstroop
T: plakje ontbijtkoek
L: 1 appel + 2 knackebrod met kipfilet
T: 1 glas optimel + 1 driehoekje toblerone
T2: 2 boterhammen: 1x pindakaas, 1x kipfilet
S: RPM
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 't maar gewoon moet doen idd, meestal kan je meer dan je van jezelf denkt!ja, alleen is rust bij mij altijd een beetje een probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wilde nog die 490 km race gaan doen en die is volgend weekend
![]()
En niet even gezegd had dat hij weg ging, maar de poes wel buiten had gelaten (wij hebben geen kattenluikje, ze gaat naar buiten als wij er ook zijn, met de deur open).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
he wat naarenne hoezo boos? omdat hij er niet is ofwa?
Waar jij hebt gewoond zou ik me ook niet prettig voelen, ik had ´t geen week uitgehouden vrees ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ieder z'n ding. Als ik aan Rotterdam denk, komen eerder de woorden troosteloos / kil / grijs / anoniem / ongezellig in me op. Ik vind het echt helemaal niks
. Was er echt doodongelukkig.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:
XM je lijstjes gaan de goede kant opAlleen.. Waar is je D?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Ik vond eigenlijk dat ik al een beetje teveel had gehad vandaag met die 2 boterhammen... En was om half 9 terug van RPM en dan nog eten leek me ook niet zo'n strak plan. Dus die 2 boterhammen waren m'n D.
En ik voelde me een beetje vadsig toen ik thuiskwam.
Kan 'm niet vinden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, ik zit op de wikipedia-pagina van het getal 128. Geniaal dat zoiets bestaat...
Foei! 2 boterhammen is GEEN avondeten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Ik vond eigenlijk dat ik al een beetje teveel had gehad vandaag met die 2 boterhammen... En was om half 9 terug van RPM en dan nog eten leek me ook niet zo'n strak plan. Dus die 2 boterhammen waren m'n D.
Twee bammetjes is niet echt een goede D, misschien 300 kCal op z'n max?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Eh, is dit je balansdag in de zin van meer eten of juist minder? Sorry, maar ik vind het echt heel erg veelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu eens naar een dietiste?
Voor het evenwicht mijn lijstje maar even posten. Denk eraan, vandaag is mijn balansdag zodat de stofwisseling op orde blijft![]()
o. 3 geroosterd brood met jam en pindakaas
t. weet ik niet meer
l. knolselderij uit de oven, bloemkool, 3 miniworstjes, mayo, ketchup, een klein ijsje, een stukje chocolade
t. -
d. paar stukken varkensfilet, patat, 2 bordjes salade met foute dressing, 250 ml wijn, 2 ouzo, een ijsje met 2 bolletjes, een glaasje palo, een stukje chocolade
Ik ben volgens mij nog iets vergeten, maar weet even niet wat
Dat was een grapje lieve XM. Natuurlijk is dit veel. En ongezond. Maar het helpt wel degelijk om mijn stofwisseling op peil te houden. Als ik ieder dag rond de 1500 - 1800 zit val ik niet meer af. Een dag in de week wat extra's doet bij mij wonderen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, is dit je balansdag in de zin van meer eten of juist minder? Sorry, maar ik vind het echt heel erg veel. Ik ga echt niet meer zoveel eten, dan kan ik over een tijdje weer een nieuwe garderobe aanschaffen...
het is weinig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik dacht al![]()
. Vind toch dat ik vandaag veel heb gegeten. Meer dan normaal in ieder geval
.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Zoooo, ik heb ook maar even gedouched, zat onder de modder![]()
Ik heb helemaal happy met mijn lijstje, behalve dat ik niet gesport heb vandaag (voelde me tussen 2 en 8 echt niet goed)
Jij kunt volgens mij makkelijk anderhalf tot twee keer je menulijstjes eten per dag hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, is dit je balansdag in de zin van meer eten of juist minder? Sorry, maar ik vind het echt heel erg veel. Ik ga echt niet meer zoveel eten, dan kan ik over een tijdje weer een nieuwe garderobe aanschaffen...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn lijstje voor vandaag:
T: Op lab staan en vanalles laten vallen/slopen
zeg dat je niet hoeft te gaan schatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar weet niet meer wat??
Nee...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij kunt volgens mij makkelijk anderhalf tot twee keer je menulijstjes eten per dag hoorZoals al vaker gezegd: waarschijnlijk val je dan meer af dan met wat je nu eet
Merk ik zelf ook!
Heb je nog yoghurt/kwark genomen net?
Oh, ik vind dat vreselijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef Chicolate het volgende:
T: Nog meer op lab staan, langer dan gepland dus geen T bij me
T: Op lab staan en vanalles laten vallen/slopen
Nee, dat was het nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
zeg dat je niet hoeft te gaan schat
dat je aan mij echt genoeg had,
zeg dat je niet hoeft te gaan schat
gaan schat, want je moet
ik weet je moet
Ik weet niet wat ik moet, ik weet niet wat het is! Kom, we vragen het aan de vis. Vis, wat gaan we vandaag doen in de klushoek?!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar weet niet meer wat??
Kwark eten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet, ik weet niet wat het is! Kom, we vragen het aan de vis. Vis, wat gaan we vandaag doen in de klushoek?!
Ja ik had vandaag mn dag nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat vreselijkIk ben chaotisch, vergeetachtig én onhandig. Altijd.
De afgelopen 2,5 week ben ik compleet vermoeid en gestresst geweest alleen maar omdat ik van 9 tot 5 op het lab moest staan. Sad. Ik heb biochemie maar van mijn lijstje met mogelijke masterrichtingen geschrapt. Doe mij maar een veilige computer
![]()
Jaquote:
die's briljantquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:16 schreef Goodbye het volgende:
Het belangrijkste bij bloemschikken, dames en heren, is DE HELM!!
![]()
![]()
Soms komt het bloemschikken niet goed uit hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
- Goeiemiddag!
- Goeiemiddag!
- Schikt het?
- Nee!
Couscoussalade met tzatziki en gehaktballetjes, en zelfgebakken pizza met groenten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongesteld, Chico?.
Nog twee daagjes en dan hebben we weer voor een week eten verzonnen!
den kumpt 't truske lus en zo heuroeoeeholdndpen haha!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef Muis006 het volgende:
As de blum in de viske stèht, en de vjetter komt dr onder met de pokon..
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongesteld, Chico?.
Nog twee daagjes en dan hebben we weer voor een week eten verzonnen!
Oh ja, couscous vind ik ook niet lekker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Couscoussalade met tzatziki en gehaktballetjes, en zelfgebakken pizza met groenten.
Klaaaaaaar
Ho pas op de plaats: 10,10,12 is les 21.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
S: hardlopen (4 minuten warmlopen, Evy 22 (10,10,12) op een goed tempo)
Oh, daar kan ik niet aan tippenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik had vandaag mn dag niet. Ik moest een smeltpunt bepalen door een glazen (dun) staafje in een soort miscroscoop te steken ... en toen wilde ik hem er weer uit halen maar mepte ik hem dwars door midden. En ik kreeg hem er niet meer uit. Dus moesten ze dat apparaatje ondersteboven keren om de glasscherven eruit te schudden
. En ik moest iets uit een grote pot halen, met een pipet ... laat ik de pipet erin vallen en kreeg ik hem er niet meer uit ... en moest iets roeren met een glazen staaf, in een smalle kolf ... ja hoor, ook erin laten vallen ... en toen moest ik iets opvangen uit een trechter, maar ging de vloeistof niet recht naar beneden maar schuin, waardoor al mn product verloren ging ... lekker dagje
![]()
Biochemie lijkt me verder wel leuk. Maar vooral vanwege de theorie die me wel boeit (mechanismen in het lichaam, hoe receptoren werken en hoe medicijnen daarop in kunnen werken).
Ga je een brander kopen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, couscous vind ik ook niet lekker..
De ene dag moet snel klaar zijn omdat ik dan moet werken, en de andere mag heel uitgebreid want zondag ga ik er flink werk van maken. Met crème bruleetjes toe..
Ja, was ik nog wel van plan! Bij de Xenos toch, zei je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je een brander kopen?
Als ik zin heb om heel uitgebreid te koken, pak ik er meestal een kookboek bij. En heel makkelijk: een maaltijdsalade?
Ik was nog vergeten dat er ook 2 (duurdere) pipetten kapot gingen zodra ik ze in mn handen had. Daarvoor deden ze het nogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik niet aan tippen. Ik mik vooral verkeerde dingen bij elkaar, raak dingen aan die ab-so-luut steriel moesten blijven en ren zonder labjas door het lab. Of ik doop bijna een pipet zonder pipetpunt in een of ander giftig goedje.
Uiteindelijk gaat het dus meestal wel goed, maar het kost me bergen energie omdat ik thuis (in mijn normale, veilige habitatwhehe ) rustig alles omstoot en laat rondslingeren.
Maar wat een rotdag zeg
waarschijnlijk niet, waarschijnlijk zoeken we elkaar over 2 weken op, of in NL of in Dld. ofzo! .ja, het spul moet thuis ook nog een keer uitgesorteerd worden, nog te kopen spullen erbij in en beachvolleybalspullen eruit. Maar goed, naar zimbabwe mag ik dan ook 2x 23 kilo mee. Misschien een nieuwe koffer!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
En Nynke, wat een boel spul! Komt je vriendje je uitzwaaien als je naar Zimbabwe gaat?
Dat is tof! Complimentjes krijgen ftw.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:33 schreef P.F het volgende:
Ik had vandaag een presentatie en hij ging goed!
Ik kreeg zelfs een complimentje!
Ik heb vanochtend staan te twijfelen voor de koelkast. Heb ik zin in yoghurt? Nee, want ik neem al kwark als lunch. Knackebrod? Nee, gister al als lunch gehad. Brood? Nee, gister al als ontbijt gehad. Naar ontbijtkoek gekeken, maar dat is evil, dus dat ook maar links laten liggen en toen was ik een beetje door de ontbijtopties heen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
XM: waar zijn je ontbijt en lunch gebleven? Ik zie alleen maar tussendoortjes staan
Lieverd, bij jou is niets evilquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend staan te twijfelen voor de koelkast. Heb ik zin in yoghurt? Nee. Knackebrod? Nee, gister al als lunch gehad. Brood? Nee, gister al als ontbijt gehad. Naar ontbijtkoek gekeken, maar dat is evil, dus dat ook maar links laten liggen en toen was ik een beetje door de ontbijtopties heen.
Wat goed Daph! Welk kantoor is dat? Die in Almere?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:57 schreef Daph_ het volgende:
Syrena vind je dat niet leuk dan?
Ik ga vandaag een afspraak maken voor een arbeidsvoorwaardengesprek![]()
Aalsmeer (andere kantoor is in Alphen)quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat goed Daph! Welk kantoor is dat? Die in Almere?
Hehe inderdaad, al herken ik het wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lieverd, bij jou is niets evilAl eet je poep. Belangrijker is dat je wat méér gaat eten, het liefst gezond, maar als het niet gezond "kan" dan maar niet gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |