Zuurpruimenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo lekkerIk hou sowieso wel van zuur (yoghurt, kwark, zure matten
)
Ik wilde het eerst graag even opetenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat vind ik ook storend ja! Ik ken iemand die als ze komt eten overal de groente uit gaat zitten vissen, terwijl ze op zich geen extreem moeilijke eter is ofzo. Dat vind ik wel een beetje onbeleefd eigenlijk, tenzij je iets echt niet wegkrijgt kun je het toch voor een keertje best gewoon opeten.
Trouwens Vik, waar blijft die foto! Nu ben ik wel benieuwd.
Fijn dat ik dit 1,5 pag. voor het einde tegenkom. Net 2 topics bij zitten lezen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troost je: het is het teruglezen niet waard (allemaal geblaat over vakkenpakketten).
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik dacht even dat ik in OUD zat.![]()
[..]
Ja.
Ik liet een erlenmeyer stukvallen (mijn opa was een half uurtje daarvoor overleden en ik was wat van slag) op de tafel van degene voor me. Ik gooide hem kennelijk met een boogje over het meisje voor me heen.
Ik heb haar van streek gemaakt, want ze titreerde het spul dat ze moest pipeteren.
Mijn beste vriendin slikte kaliumpermanganaat in en was daarna maanden haar stem kwijt. ')
Waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:47 schreef Lastpost het volgende:
Mijn geweldige slank-proof diner bestond uit:
0.967 kilo spareribs.
Drie kwart zak oven patat met mayonaise
Appelmoes
Nouja dat dus, volgens mij voldoende kcal voor 2 dagen.
Het is gewoon lekker, kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
En daarnaast: waar laat je het?
Welke foto in welk topic?quote:
Ik heb een topic geopend in CULquote:
Nou, dat is strikt genomen niet waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker, kan er ook niets aan doen.![]()
Overigens verder best sportief gedaan, vanochtend nog twee uur gezwommen en vanavond nog hardlopen.
is dat wat je met voedsel hoort te doen? Hier in Rotterdam bekogelen we er trams mee.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst graag even opeten![]()
.
Verbaast me niksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
is dat wat je met voedsel hoort te doen? Hier in Rotterdam bekogelen we er trams mee.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |