Zuurpruimenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo lekkerIk hou sowieso wel van zuur (yoghurt, kwark, zure matten
)
Ik wilde het eerst graag even opetenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat vind ik ook storend ja! Ik ken iemand die als ze komt eten overal de groente uit gaat zitten vissen, terwijl ze op zich geen extreem moeilijke eter is ofzo. Dat vind ik wel een beetje onbeleefd eigenlijk, tenzij je iets echt niet wegkrijgt kun je het toch voor een keertje best gewoon opeten.
Trouwens Vik, waar blijft die foto! Nu ben ik wel benieuwd.
Fijn dat ik dit 1,5 pag. voor het einde tegenkom. Net 2 topics bij zitten lezen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troost je: het is het teruglezen niet waard (allemaal geblaat over vakkenpakketten).
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik dacht even dat ik in OUD zat.![]()
[..]
Ja.
Ik liet een erlenmeyer stukvallen (mijn opa was een half uurtje daarvoor overleden en ik was wat van slag) op de tafel van degene voor me. Ik gooide hem kennelijk met een boogje over het meisje voor me heen.
Ik heb haar van streek gemaakt, want ze titreerde het spul dat ze moest pipeteren.
Mijn beste vriendin slikte kaliumpermanganaat in en was daarna maanden haar stem kwijt. ')
Waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:47 schreef Lastpost het volgende:
Mijn geweldige slank-proof diner bestond uit:
0.967 kilo spareribs.
Drie kwart zak oven patat met mayonaise
Appelmoes
Nouja dat dus, volgens mij voldoende kcal voor 2 dagen.
Het is gewoon lekker, kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
En daarnaast: waar laat je het?
Welke foto in welk topic?quote:
Ik heb een topic geopend in CULquote:
Nou, dat is strikt genomen niet waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker, kan er ook niets aan doen.![]()
Overigens verder best sportief gedaan, vanochtend nog twee uur gezwommen en vanavond nog hardlopen.
is dat wat je met voedsel hoort te doen? Hier in Rotterdam bekogelen we er trams mee.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst graag even opeten![]()
.
Verbaast me niksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
is dat wat je met voedsel hoort te doen? Hier in Rotterdam bekogelen we er trams mee.....
Leuk topic!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb een topic geopend in CULZal even de link hierin editten!
Tadaa dusFok-Foodgawkers! Post hier foto's van je kookkunsten!
Ik zweer jij hebt echt slecht beeld over Rotterdam. Kom een week bij Greys logereren, ga elke dag naar Rotterdam met dr en je weet wel beterquote:
Dat van mij ook niet en toch heb ik een foto gepost.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Leuk topic!
Helaasch is mijn eten al op en het was ook niet echt fotowaardig
Zelfs een week met Greys kan mijn beeld van Rotterdam niet veranderenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zweer jij hebt echt slecht beeld over Rotterdam. Kom een week bij Greys logereren, ga elke dag naar Rotterdam met dr en je weet wel beter
Maar dat van mij was gewoon een tupperwaredoos met rauwe groentequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat van mij ook niet en toch heb ik een foto gepost.
Morgen post ik een foto van viscuisine met pomme duchesse.
Over smaak valt toch niet te twisten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, dat is strikt genomen niet waar natuurlijk.
Maar goed, heb je er tenminste wel van genoten?
Zelfs dat niet? Nou ja zeg......quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs een week met Greys kan mijn beeld van Rotterdam niet veranderen.
Ik bedoelde inderdaad de hoeveelheid, daar kon je wel iets aan doen want hier had ik drie keer van kunnen eten! Spare ribs zijn echt evil, wat een enorm onrecht is want ze zijn zo lekker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Over smaak valt toch niet te twisten?![]()
En ja, de hoeveelheid had natuurlijk minder gekunt, maar uiteindelijk maakt het ook vrij weinig uit voor mijn slank-plannen hoor omdat het er toch zo weer af is, als het er uberhaupt al zichtbaar bij komt.
En ik geniet altijd van spare-ribs.
Zeg, is is dit toeval, of ben jij vandaag niet het zonnetje in huis? ik las net in dat andere topic ook al een reactie die niet erg vroljik overkwam, valt me op omdat je normaal veel ehh vriendelijker/minder fel overkomt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie edit in dat andere topic, Vik...
Argh, ik erger me dood hier. M'n schoonzusje van 18 gaat binnenkort naar Utrecht verhuizen en m'n schoonmoeder heeft al 100 keer gevraagd waar alle studentencomplexen liggen en of er wel een bus naartoe rijdt terwijl ik ook al 100 keer heb verteld dat iedereen hier fietst, en het ergste: of het wel veilig is 's avonds. Ik woon hier verdomme al 6 jaar en in al die tijd heeft ze zich nog nooit zorgen gemaakt of ik wel veilig was. Er is mij ook nog nooit iets overkomen, maar nu haar dochter hier komt wonen is Utrecht ineens een soort Sodom en Gomorra?
Nu komt ze dus hierheen voor een hospiteeravond, en komt er alweer de vraag of er rond de tijd dat zij terugreist veel aso's in de trein zitten. Tuurlijk, daarom ben ik ook al 10 keer verkracht sinds ik hier woon.Flikker toch op...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie edit in dat andere topic, Vik...
Argh, ik erger me dood hier. M'n schoonzusje van 18 gaat binnenkort naar Utrecht verhuizen en m'n schoonmoeder heeft al 100 keer gevraagd waar alle studentencomplexen liggen en of er wel een bus naartoe rijdt terwijl ik ook al 100 keer heb verteld dat iedereen hier fietst, en het ergste: of het wel veilig is 's avonds. Ik woon hier verdomme al 6 jaar en in al die tijd heeft ze zich nog nooit zorgen gemaakt of ik wel veilig was. Er is mij ook nog nooit iets overkomen, maar nu haar dochter hier komt wonen is Utrecht ineens een soort Sodom en Gomorra?
Nu komt ze dus hierheen voor een hospiteeravond, en komt er alweer de vraag of er rond de tijd dat zij terugreist veel aso's in de trein zitten. Tuurlijk, daarom ben ik ook al 10 keer verkracht sinds ik hier woon.Flikker toch op...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad de hoeveelheid, daar kon je wel iets aan doen want hier had ik drie keer van kunnen eten! Spare ribs zijn echt evil, wat een enorm onrecht is want ze zijn zo lekker.
WTF!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Maar ik kan dat echt niet hoor, gewoon een stukje vlees voldoet voor mij bij het eten maar zodra er spare-ribs op het menu staan ..![]()
Zo heb ik hier nog steeds het lokale dorpsrecord van ons restaurant in handen, 7 keer nabesteld bij onbeperkt spare-ribs eten.
Hehe, dat klopt wel ja, ik heb ook een beetje een baaldag. Maar goed, dit komt toch voornamelijk door mijn schoonfamilie, die kunnen me echt het bloed onder de nagels vandaan halen terwijl ik normaal toch best een vredelievend persoon ben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zeg, is is dit toeval, of ben jij vandaag niet het zonnetje in huis? ik las net in dat andere topic ook al een reactie die niet erg vroljik overkwam, valt me op omdat je normaal veel ehh vriendelijker/minder fel overkomt?
Overigens is Utrecht natuurlijk wel ontzettend crimineel en gevaarlijk.![]()
een vriendin van mij die woont aan de A'damsestr.weg en die mag/wil ook nooit met de fiets naar huis, ik fiets ook altijd alles, op elk tijdstip en heb me nog nooit onveilig gevoeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe, dat klopt wel ja, ik heb ook een beetje een baaldag. Maar goed, dit komt toch voornamelijk door mijn schoonfamilie, die kunnen me echt het bloed onder de nagels vandaan halen terwijl ik normaal toch best een vredelievend persoon ben.
Ik fiets altijd 's avonds laat naar de Uithof en mensen doen daar weleens moeilijk over maar zelf heb ik me ook bijna nooit onveilig gevoeld en er is nog nooit iets vervelends gebeurd. Op zich is het best een logische vraag om een keer te stellen, maar nadat ik al zo'n twintig keer verteld had dat het echt niet onveilig is en toch wéér dezelfde vraag kreeg begon het me toch wel te irriteren. Na nog enkele tientallen keren houdt het nu nog steeds niet op.
Whehe, vriendje kent me te goed, hij vraagt of ik iets over zijn zusje aan het posten ben. Betrapt...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:15 schreef kwakveense het volgende:
oh mén ik moet weg, en ik heb ontzettend last van mn buik
spoiler want vies:Oh men... en je kunt het niet ff aan iemand anders overlaten ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal voor je duimen...
Wow Cycle, dan heb je wel echt geluk gehad!
Are you pondering what I'm pondering?
Tja, als je echt niks in huis hebt houdt het snel op. Misschien iets met zuivel en fruit als toetje halen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel iets eten, maar wat? heb niks in huis en vrees dat als ik nu naar de AH ga, ik terugkom met een reep chocola
Ik heb nu een cracker met kaas en een met vegapate en een groot glas melk. ga mezelf niet in de verleiding brengen door naar de AH te gaan. Morgen weer een dag, en ik heb iig voldoende groente en fruit op vandaag!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, als je echt niks in huis hebt houdt het snel op. Misschien iets met zuivel en fruit als toetje halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |