Ja ik had vandaag mn dag nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat vreselijkIk ben chaotisch, vergeetachtig én onhandig. Altijd.
De afgelopen 2,5 week ben ik compleet vermoeid en gestresst geweest alleen maar omdat ik van 9 tot 5 op het lab moest staan. Sad. Ik heb biochemie maar van mijn lijstje met mogelijke masterrichtingen geschrapt. Doe mij maar een veilige computer
![]()
Jaquote:
die's briljantquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:16 schreef Goodbye het volgende:
Het belangrijkste bij bloemschikken, dames en heren, is DE HELM!!
![]()
![]()
Soms komt het bloemschikken niet goed uit hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
- Goeiemiddag!
- Goeiemiddag!
- Schikt het?
- Nee!
Couscoussalade met tzatziki en gehaktballetjes, en zelfgebakken pizza met groenten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongesteld, Chico?.
Nog twee daagjes en dan hebben we weer voor een week eten verzonnen!
den kumpt 't truske lus en zo heuroeoeeholdndpen haha!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef Muis006 het volgende:
As de blum in de viske stèht, en de vjetter komt dr onder met de pokon..
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongesteld, Chico?.
Nog twee daagjes en dan hebben we weer voor een week eten verzonnen!
Oh ja, couscous vind ik ook niet lekker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Couscoussalade met tzatziki en gehaktballetjes, en zelfgebakken pizza met groenten.
Klaaaaaaar
Ho pas op de plaats: 10,10,12 is les 21.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
S: hardlopen (4 minuten warmlopen, Evy 22 (10,10,12) op een goed tempo)
Oh, daar kan ik niet aan tippenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik had vandaag mn dag niet. Ik moest een smeltpunt bepalen door een glazen (dun) staafje in een soort miscroscoop te steken ... en toen wilde ik hem er weer uit halen maar mepte ik hem dwars door midden. En ik kreeg hem er niet meer uit. Dus moesten ze dat apparaatje ondersteboven keren om de glasscherven eruit te schudden
. En ik moest iets uit een grote pot halen, met een pipet ... laat ik de pipet erin vallen en kreeg ik hem er niet meer uit ... en moest iets roeren met een glazen staaf, in een smalle kolf ... ja hoor, ook erin laten vallen ... en toen moest ik iets opvangen uit een trechter, maar ging de vloeistof niet recht naar beneden maar schuin, waardoor al mn product verloren ging ... lekker dagje
![]()
Biochemie lijkt me verder wel leuk. Maar vooral vanwege de theorie die me wel boeit (mechanismen in het lichaam, hoe receptoren werken en hoe medicijnen daarop in kunnen werken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |