Oke, tof! Dat kan wel hoor, goed eten na afloop en jezelf goed soignerenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahhh ja, inderdaad, dus beter kom ik 'm gewoon niet tegen![]()
Ach komende paar weekenden toch nog geen tijd,![]()
ik twijfel trouwens of ik komende zondag een toertocht van 100km zal meefietsen. zou het juist wel of geen goede training zijn, zo 1 dag na 150km van Limburgs mooiste? Ik wil stiekem verderop in de zomer rondje ijsselmeer meefietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he wat naarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Mijn kat is in de baggersloot achter ons huis gevallen
En mijn vriend is niet thuis, dus nu heb ik ettelijke krabsporen op mijn handen en armen om haar proberen schoon te spoelen. Lukte dus echt voor geen meter. Met een droge handoek al iets beter, maar ze werd echt wild!
Nu is ze zichzelf aan het wassen, maar ik vind het zo zieligggg
En ik ben boos op mijn vriend
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oke, tof! Dat kan wel hoor, goed eten na afloop en jezelf goed soignerenIk houd dit weekend rust want ik ga iedere dag op de fiets naar mn werk ivm de nog immer defecte mobile de fromage.
Ik denk dat ik 't maar gewoon moet doen idd, meestal kan je meer dan je van jezelf denkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
naaaaaaaaaawquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
En mijn vriend is niet thuis, dus nu heb ik ettelijke krabsporen op mijn handen en armen om haar proberen schoon te spoelen. Lukte dus echt voor geen meter. Met een droge handoek al iets beter, maar ze werd echt wild!
Ahh, wat sneu voor je katje!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Hoe ist met jouw katje (Lola, het vrouwtje!) eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe is 'ie erin gevallen dan Goodbye? Meestal zijn katten niet zo onhandig toch?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoe ist met jouw katje (Lola, het vrouwtje!) eigenlijk?
Ik vind Rotterdam een mooie stad, ik heb er jaren met plezier gewoond en ik werk er momenteel iedere dag. Iedere stad heeft zn betere en mindere kanten. Het is ook een beetje door welke bril je kijkt vind ik. Rotterdam heeft grandeur en is dynamisch. Er is 's zomers veel te doen en er is veel werk. Ik houd wel van de lange straten, de ruimte, het water en de windquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rotterdam is stom. En ik kan het weten want ik heb er 7 jaar gewoond. Sorry mensen, maar ik schaar mij aan de zijde van Vik in dezen.
RPM was lekker!
Eindtotaal voor vandaag *tromgeroffel*
O: 1 boterham appelstroop
T: plakje ontbijtkoek
L: 1 appel + 2 knackebrod met kipfilet
T: 1 glas optimel + 1 driehoekje toblerone
T2: 2 boterhammen: 1x pindakaas, 1x kipfilet
S: RPM
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 't maar gewoon moet doen idd, meestal kan je meer dan je van jezelf denkt!ja, alleen is rust bij mij altijd een beetje een probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wilde nog die 490 km race gaan doen en die is volgend weekend
![]()
En niet even gezegd had dat hij weg ging, maar de poes wel buiten had gelaten (wij hebben geen kattenluikje, ze gaat naar buiten als wij er ook zijn, met de deur open).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
he wat naarenne hoezo boos? omdat hij er niet is ofwa?
Waar jij hebt gewoond zou ik me ook niet prettig voelen, ik had ´t geen week uitgehouden vrees ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ieder z'n ding. Als ik aan Rotterdam denk, komen eerder de woorden troosteloos / kil / grijs / anoniem / ongezellig in me op. Ik vind het echt helemaal niks
. Was er echt doodongelukkig.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:
XM je lijstjes gaan de goede kant opAlleen.. Waar is je D?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Ik vond eigenlijk dat ik al een beetje teveel had gehad vandaag met die 2 boterhammen... En was om half 9 terug van RPM en dan nog eten leek me ook niet zo'n strak plan. Dus die 2 boterhammen waren m'n D.
En ik voelde me een beetje vadsig toen ik thuiskwam.
Kan 'm niet vinden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, ik zit op de wikipedia-pagina van het getal 128. Geniaal dat zoiets bestaat...
Foei! 2 boterhammen is GEEN avondeten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Ik vond eigenlijk dat ik al een beetje teveel had gehad vandaag met die 2 boterhammen... En was om half 9 terug van RPM en dan nog eten leek me ook niet zo'n strak plan. Dus die 2 boterhammen waren m'n D.
Twee bammetjes is niet echt een goede D, misschien 300 kCal op z'n max?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Eh, is dit je balansdag in de zin van meer eten of juist minder? Sorry, maar ik vind het echt heel erg veelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu eens naar een dietiste?
Voor het evenwicht mijn lijstje maar even posten. Denk eraan, vandaag is mijn balansdag zodat de stofwisseling op orde blijft![]()
o. 3 geroosterd brood met jam en pindakaas
t. weet ik niet meer
l. knolselderij uit de oven, bloemkool, 3 miniworstjes, mayo, ketchup, een klein ijsje, een stukje chocolade
t. -
d. paar stukken varkensfilet, patat, 2 bordjes salade met foute dressing, 250 ml wijn, 2 ouzo, een ijsje met 2 bolletjes, een glaasje palo, een stukje chocolade
Ik ben volgens mij nog iets vergeten, maar weet even niet wat
Dat was een grapje lieve XM. Natuurlijk is dit veel. En ongezond. Maar het helpt wel degelijk om mijn stofwisseling op peil te houden. Als ik ieder dag rond de 1500 - 1800 zit val ik niet meer af. Een dag in de week wat extra's doet bij mij wonderen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, is dit je balansdag in de zin van meer eten of juist minder? Sorry, maar ik vind het echt heel erg veel. Ik ga echt niet meer zoveel eten, dan kan ik over een tijdje weer een nieuwe garderobe aanschaffen...
het is weinig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik dacht al![]()
. Vind toch dat ik vandaag veel heb gegeten. Meer dan normaal in ieder geval
.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Zoooo, ik heb ook maar even gedouched, zat onder de modder![]()
Ik heb helemaal happy met mijn lijstje, behalve dat ik niet gesport heb vandaag (voelde me tussen 2 en 8 echt niet goed)
Jij kunt volgens mij makkelijk anderhalf tot twee keer je menulijstjes eten per dag hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, is dit je balansdag in de zin van meer eten of juist minder? Sorry, maar ik vind het echt heel erg veel. Ik ga echt niet meer zoveel eten, dan kan ik over een tijdje weer een nieuwe garderobe aanschaffen...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn lijstje voor vandaag:
T: Op lab staan en vanalles laten vallen/slopen
zeg dat je niet hoeft te gaan schatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar weet niet meer wat??
Nee...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij kunt volgens mij makkelijk anderhalf tot twee keer je menulijstjes eten per dag hoorZoals al vaker gezegd: waarschijnlijk val je dan meer af dan met wat je nu eet
Merk ik zelf ook!
Heb je nog yoghurt/kwark genomen net?
Oh, ik vind dat vreselijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef Chicolate het volgende:
T: Nog meer op lab staan, langer dan gepland dus geen T bij me
T: Op lab staan en vanalles laten vallen/slopen
Nee, dat was het nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
zeg dat je niet hoeft te gaan schat
dat je aan mij echt genoeg had,
zeg dat je niet hoeft te gaan schat
gaan schat, want je moet
ik weet je moet
Ik weet niet wat ik moet, ik weet niet wat het is! Kom, we vragen het aan de vis. Vis, wat gaan we vandaag doen in de klushoek?!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar weet niet meer wat??
Kwark eten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet, ik weet niet wat het is! Kom, we vragen het aan de vis. Vis, wat gaan we vandaag doen in de klushoek?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |