Spijtig, als er éen stad uitblinkt in diversiteit, schoonheid, karakter, cultuur en een gevoel voor smaak is het Rotterdam wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs een week met Greys kan mijn beeld van Rotterdam niet veranderen.
Yay!quote:
Hoe Sesamstraat!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, ik zit op de wikipedia-pagina van het getal 128. Geniaal dat zoiets bestaat...
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik ergens ben en ik krijg iets dat ik niet lust, eet ik het meestal toch maar op. Wil degene die moeite heeft gedaan om te koken, niet voor het hoofd stoten.
*proest*.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Spijtig, als er éen stad uitblinkt in diversiteit, schoonheid, karakter, cultuur en een gevoel voor smaak is het Rotterdam wel.
Vik goes kort-door-de-bocht again? Rotterdam is ook niet mijn #1-stad, maar kom zeg, zo vreselijk is het er ook niet! De stad heeft heel veel moois te biedenquote:
Oef, het lijkt me maar eng, zoietsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vrijdag eerst nog een uitgebreid onderzoek voor mijn eventuele lensimplantaten
Ik weet het, gangmaker op de feestjes enzo.quote:
Het onderzoek valt mee, het implanteren zelf lijkt me ook eng. Dus ik hou me aanbevolen voor updates van Uniekhoornquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef, het lijkt me maar eng, zoiets
Van schrik ga ik nu even cupcakes bakken
Ik vind Rotterdam te nieuw. Ik houd van historische binnensteden en tja, dankzij de Duitsers heeft Rotterdam dat niet meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik weet het, gangmaker op de feestjes enzo.![]()
Maar als buitenstaander is het natuurlijk een redelijke stad om te shoppen als je van de standaard merken houdt, beroerd uitgaansgebied, veel politie op straat en totaal geen identiteit na het bombardement en kille mensen die enkel werken om te leven.
En de verpauperde wijken niet te vergeten.
Nu even serieus, waarom vind jij Rotterdam dan niets?
Rotterdam heeft inderdaad niet bepaald meer het gezicht dat het voor de oorlog had met allerlei grachten en bijbehorende grachtenpanden, al is er nog voldoende vooroorlogs te vinden in de stad dat de moeite waard is trouwens en heeft Rotterdam de plannen op tafel liggen om een deel van de stad zijn oude gezicht terug te geven (waaronder die grachten) in het centrum van de stad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam te nieuw. Ik houd van historische binnensteden en tja, dankzij de Duitsers heeft Rotterdam dat niet meer.
Als je goed zoekt hebben we dat nog hoor! Niet veel meer maar nog wel wat!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam te nieuw. Ik houd van historische binnensteden en tja, dankzij de Duitsers heeft Rotterdam dat niet meer.
Waarschijnlijk 37quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dus je kunt op een totaal van 50-53 komen? Of op een totaal van 34-37?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |