Stomquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb je filmpje niet gezien want hij wilde niet laden.
Zo leuk ook om die bende af te wassenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Muis006 het volgende:
I looooooooooooove blenden! Ik heb net mijn appel en sinaasappel in de blender gegooid samen met wat sinaasappelsap. Echt ideaal als je de moeite niet wil doen om het te kauwen enzo
Dat doet mijn vriend. Het is trouwens alleen een kan en een deksel wat schoongemaakt moet worden dus zoveel is het niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo leuk ook om die bende af te wassen.
Daarom gebruik ik mijn blender nooit. Zo'n kort genot, zoveel troep.
Ik heb een hekel aan grote voorwerpen die schoongemaakt moeten wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend. Het is trouwens alleen een kan en een deksel wat schoongemaakt moet worden dus zoveel is het niet.
Ik las laatst de tip: afspoelen, beetje water en wat afwasmiddel in de blender, en even laten draaien. Dan naspoelen. Makkelijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo leuk ook om die bende af te wassen.
Daarom gebruik ik mijn blender nooit. Zo'n kort genot, zoveel troep.
Zoals je wekker?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden.
Uniek! Ik heb het net nog eens geprobeerd en nu heb ik je wel gezien!.
Die hoeft niet schoongemaakt te worden!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoals je wekker?
Ik ga mario karten!
* Muis006 rent kakelend weg
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoals je wekker?
Ik ga mario karten!
* Muis006 rent kakelend weg
O dat is op zich wel een goed ideequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las laatst de tip: afspoelen, beetje water en wat afwasmiddel in de blender, en even laten draaien. Dan naspoelen. Makkelijk!
Wat ben je toch een vreugdeloos exemplaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden.
O, dus jij wast jubelend van vreugde je pannen af?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreugdeloos exemplaar
Tis denk ik meer een kwestie van 'waar wil je je druk om maken'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dus jij wast jubelend van vreugde je pannen af?
En kom nou niet aan met: "Ik heb een vaatwasser"
O, dus jij suggereert dat ik het weer eens niet snap?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tis denk ik meer een kwestie van 'waar wil je je druk om maken'
Het is maar hoeveel aandacht je dat waard vindt. Afwassen is mijn hobby ook niet, maar daarom ga ik nog niet hier (met bijpassende overdreven smiley) verkondigen dat ik een hekel heb aan alle apparaten die je soms moet afwassen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dus jij suggereert dat ik het weer eens niet snap?.
Nee, maar echt, ik vind afwassen best leuk, maar van grote glazen kannen afwassen krijg ik het echt op m'n heupen.
Ik roep het niet vanuit het niks, maar in reactie op een post van Muisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is maar hoeveel aandacht je dat waard vindt. Afwassen is mijn hobby ook niet, maar daarom ga ik nog niet hier (met bijpassende overdreven smiley) verkondigen dat ik een hekel heb aan alle apparaten die je soms moet afwassen.
Ik was zelden afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dus jij wast jubelend van vreugde je pannen af?
En kom nou niet aan met: "Ik heb een vaatwasser"
Dus je kunt op een totaal van 50-53 komen? Of op een totaal van 34-37?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu sowieso 16 punten. Ik kan er nog 34 of 37 halen en ik heb er 40 nodig. Ik zou er eigenlijk iets van 43 of zo nog moeten kunnen halen, maar mij is nooit de datum van een het herkansingsmoment meegedeelt (als hij al geweest is?) en ik heb er een aantal keer om gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |