quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mooi
MoBlo als dat alles is heb zelfs ik nog een toekomst
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, je moet vooral niet compleet debiel zijn. Moet verder nog persoonlijkheidstest(en) doen, psychologen-gesprek enzo.. dus als je dit erg goed doet, kun je alsnog falen omdat je persoonlijkheid niet in orde is volgens de selectiecommissie
'Redelijk' klinkt als kon beter? Anyway, mooi dat het goed komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, even een snel berichtje: moeders is weer uit narcose. Alles is redelijk wel gegaan, maar ze moet wel een paar dagen blijven, want ze moet een paar dagen aan de antibiotica...
Het komt wel goed met Mamma-ElisaB
Oh, wat fijn dat het goed gegaan is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, even een snel berichtje: moeders is weer uit narcose. Alles is redelijk wel gegaan, maar ze moet wel een paar dagen blijven, want ze moet een paar dagen aan de antibiotica...
Mooiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Ha, dat is goed nieuws! Jammer dat ze nog moet blijven en aan de AB, maar goed, de operatie doorstaan is een prima beginquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Het was iets meer ontstoken dan ze hadden gehoopt, dus moet ze aan de antibiotica. Maar verder ging het prima en naar wens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:44 schreef loveli het volgende:
'Redelijk' klinkt als kon beter? Anyway, mooi dat het goed komt.
Mijn moeder heeft er helemaal niets mee om niet thuis te slapen. Dus dat wordt ff doorbijten voor haar. Maar het is voor het goede doel en zo ik al zei: het is een bikkel! Ze is overigens recent 70 gewordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, dat is goed nieuws! Jammer dat ze nog moet blijven en aan de AB, maar goed, de operatie doorstaan is een prima begin
Hoe oud is ze?
Troost je: het is het teruglezen niet waard (allemaal geblaat over vakkenpakkettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, anders posten jullie eens even niet zo veel als ik moet werken!![]()
Mijn lijstje, volgensmij issie goed!![]()
O: twee boterhammen gelderse rookworst
T: breaker light
L: lunchsalade kip caesar van de ah2go
T: banaan
T: boterham sandwichspread
D: biefstukje, spinazie, gebakken aardappeltjes
S: Pilates
T: optimel yoghurt oder so
Ik ben niet zo goed in ziekenhuizen, dus als ik kan, druk ik mn snorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Mooi. Ga je nog even langs vanavond ofzo?
mijn eerste gedachte was ook 'weggooien en een dvd-recorder aanschaffen'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef Lastpost het volgende:
Voor zover er nog videorecorders te vinden zijn nieuw
Dan vooral doorgaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn vingers beginnen al slanker te ogen na zoveel posts.
Dat dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, je mag natuurlijk zelf weten wat je post maar het is niet echt de meest logische reactie om van een positieve post over lekkere sapjes over te gaan naar een hekel aan alle grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden (iets negatiefs). Jij reageert dan toch een beetje afkeurend op wat Muis zegt, terwijl je ook gewoon niks kan zeggen als je haar liefde voor blenders niet deelt ().
Maar goed, dit is geen waardeoordeel ofzo hoor, ik leg het gewoon even uit zodat je begrijpt waarom het overkomt als mopperpost.
Oh, oke. Hier mijn toevoeging: Ik deed VWO E&M + Frans 2quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troost je: het is het teruglezen niet waard (allemaal geblaat over vakkenpakketten).
Gelukkig maar! Dus de EHBO tent is niet nodig?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte was ook 'weggooien en een dvd-recorder aanschaffen'![]()
Wat goedhoed!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en evenwaar ik vorige keer bij de zin:
"Ik ben veel te zwaar" Ja in moest vullen, kon ik nu NEE invullen!!!!!!!! Je moest 't omcirkelen en had bijna er eenvan gemaakt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en evenwaar ik vorige keer bij de zin:
"Ik ben veel te zwaar" Ja in moest vullen, kon ik nu NEE invullen!!!!!!!! Je moest 't omcirkelen en had bijna er eenvan gemaakt
Ik kijk al niet eens meer op van neigingen tot smilies op officiële documenten zettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't wel wat 'nerdy' eigenlijk
ik gebruikte het laatst zelfs bijna in een werkstukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kijk al niet eens meer op van neigingen tot smilies op officiële documenten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |