quote:
indeed!quote:
WTF! Dat ga je niet menenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
indeed!
Haal de fouten uit:
1. Mijn moeder heeft een taart gebaken voor mij verjaardach
2. wij gaan naar een expositie in een muceum
3. Je moet zantwegen vermeiden
Vul aan:
Na het eten kijk ik vaak..
a) telefoon
b) telefax
c) televisie
Als je een nieuwe videorecorder hebt, is het handig als je de gebruiksaanwijzing...
a) doorleest
b) doorgeeft
c) tekent
Ook moet ik een stukje schrijven bij een 'stripje', zinnen afmaken als 'Ik sport graag, omdat..'
en rijtjes afmaken:
2 4 6 8 10 12 14 ?
en
4 5 4 5 *
2 1 2 1 !
waarbij * + ! = het antwoord
...
Nouja, je mag natuurlijk zelf weten wat je post maar het is niet echt de meest logische reactie om van een positieve post over lekkere sapjes over te gaan naar een hekel aan alle grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden (iets negatiefs). Jij reageert dan toch een beetje afkeurend op wat Muis zegt, terwijl je ook gewoon niks kan zeggen als je haar liefde voor blenders niet deelt (quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik roep het niet vanuit het niks, maar in reactie op een post van Muis.
Maar goed, voortaan haal ik alles wat ik wil zeggen eerst wel langs 'is het niet overdreven volgens de rest van de Slankies?'-meetlat.
Mja, zo bezien heb je wel een beetje gelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, je mag natuurlijk zelf weten wat je post maar het is niet echt de meest logische reactie om van een positieve post over lekkere sapjes over te gaan naar een hekel aan alle grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden (iets negatiefs). Jij reageert dan toch een beetje afkeurend op wat Muis zegt, terwijl je ook gewoon niks kan zeggen als je haar liefde voor blenders niet deelt ().
Maar goed, dit is geen waardeoordeel ofzo hoor, ik leg het gewoon even uit zodat je begrijpt waarom het overkomt als mopperpost.
maar wie sterk is hoeft toch niet slim te zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Is dat alles, Mo?Dat geeft toch een heel ander beeld van onze sterke arm der wet.
Nou ja, je moet vooral niet compleet debiel zijn. Moet verder nog persoonlijkheidstest(en) doen, psychologen-gesprek enzo.. dus als je dit erg goed doet, kun je alsnog falen omdat je persoonlijkheid niet in orde is volgens de selectiecommissiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Is dat alles, Mo?Dat geeft toch een heel ander beeld van onze sterke arm der wet.
ik vrees van welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat om de zwakbegaafden eruit te filteren ofzo?
Mooiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, even een snel berichtje: moeders is weer uit narcose. Alles is redelijk wel gegaan, maar ze moet wel een paar dagen blijven, want ze moet een paar dagen aan de antibiotica...
Het komt wel goed met Mamma-ElisaB
Ho eens even. Wat is je lengte, wat is je gewicht, wat is je doel en hoe wil je dat doel gaan bereiken?quote:
Mja, persoonlijkheid is natuurlijk ook erg belangrijk want je moet het allemaal maar aankunnen. Dan maakt intelligentie boven een bepaald niveau misschien niet zoveel verschil meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, je moet vooral niet compleet debiel zijn. Moet verder nog persoonlijkheidstest(en) doen, psychologen-gesprek enzo.. dus als je dit erg goed doet, kun je alsnog falen omdat je persoonlijkheid niet in orde is volgens de selectiecommissie
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mooi
MoBlo als dat alles is heb zelfs ik nog een toekomst
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, je moet vooral niet compleet debiel zijn. Moet verder nog persoonlijkheidstest(en) doen, psychologen-gesprek enzo.. dus als je dit erg goed doet, kun je alsnog falen omdat je persoonlijkheid niet in orde is volgens de selectiecommissie
'Redelijk' klinkt als kon beter? Anyway, mooi dat het goed komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, even een snel berichtje: moeders is weer uit narcose. Alles is redelijk wel gegaan, maar ze moet wel een paar dagen blijven, want ze moet een paar dagen aan de antibiotica...
Oh, wat fijn dat het goed gegaan is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Mooiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Ha, dat is goed nieuws! Jammer dat ze nog moet blijven en aan de AB, maar goed, de operatie doorstaan is een prima beginquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Het was iets meer ontstoken dan ze hadden gehoopt, dus moet ze aan de antibiotica. Maar verder ging het prima en naar wens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:44 schreef loveli het volgende:
'Redelijk' klinkt als kon beter? Anyway, mooi dat het goed komt.
Mijn moeder heeft er helemaal niets mee om niet thuis te slapen. Dus dat wordt ff doorbijten voor haar. Maar het is voor het goede doel en zo ik al zei: het is een bikkel! Ze is overigens recent 70 gewordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, dat is goed nieuws! Jammer dat ze nog moet blijven en aan de AB, maar goed, de operatie doorstaan is een prima begin
Hoe oud is ze?
Troost je: het is het teruglezen niet waard (allemaal geblaat over vakkenpakkettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, anders posten jullie eens even niet zo veel als ik moet werken!![]()
Mijn lijstje, volgensmij issie goed!![]()
O: twee boterhammen gelderse rookworst
T: breaker light
L: lunchsalade kip caesar van de ah2go
T: banaan
T: boterham sandwichspread
D: biefstukje, spinazie, gebakken aardappeltjes
S: Pilates
T: optimel yoghurt oder so
Ik ben niet zo goed in ziekenhuizen, dus als ik kan, druk ik mn snorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Mooi. Ga je nog even langs vanavond ofzo?
mijn eerste gedachte was ook 'weggooien en een dvd-recorder aanschaffen'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef Lastpost het volgende:
Voor zover er nog videorecorders te vinden zijn nieuw
Dan vooral doorgaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn vingers beginnen al slanker te ogen na zoveel posts.
Dat dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, je mag natuurlijk zelf weten wat je post maar het is niet echt de meest logische reactie om van een positieve post over lekkere sapjes over te gaan naar een hekel aan alle grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden (iets negatiefs). Jij reageert dan toch een beetje afkeurend op wat Muis zegt, terwijl je ook gewoon niks kan zeggen als je haar liefde voor blenders niet deelt ().
Maar goed, dit is geen waardeoordeel ofzo hoor, ik leg het gewoon even uit zodat je begrijpt waarom het overkomt als mopperpost.
Oh, oke. Hier mijn toevoeging: Ik deed VWO E&M + Frans 2quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troost je: het is het teruglezen niet waard (allemaal geblaat over vakkenpakketten).
Gelukkig maar! Dus de EHBO tent is niet nodig?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte was ook 'weggooien en een dvd-recorder aanschaffen'![]()
Wat goedhoed!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en evenwaar ik vorige keer bij de zin:
"Ik ben veel te zwaar" Ja in moest vullen, kon ik nu NEE invullen!!!!!!!! Je moest 't omcirkelen en had bijna er eenvan gemaakt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en evenwaar ik vorige keer bij de zin:
"Ik ben veel te zwaar" Ja in moest vullen, kon ik nu NEE invullen!!!!!!!! Je moest 't omcirkelen en had bijna er eenvan gemaakt
Ik kijk al niet eens meer op van neigingen tot smilies op officiële documenten zettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't wel wat 'nerdy' eigenlijk
ik gebruikte het laatst zelfs bijna in een werkstukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kijk al niet eens meer op van neigingen tot smilies op officiële documenten zetten
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Phaidra het volgende:
Zo heb ik eens een konijntje getekend tijdens een tentamen. Er werd serieus gevraagd om het symbool van één of andere Assyrische godin (Tanit geloof ik) te tekenen, maar ik had de aantekeningen overgenomen van een studiegenootje omdat ik een keer ziek was. Zij had zich verveeld en konijnenoren op het hoofd getekend. Ik twijfelde al of dat authentiek was, maar ik heb ze toch maar op het tentamenvel gezet.Docent heeft er niets van gezegd en ik had een 9 geloof ik voor dat tentamen...
Balen! Geen aanwijsbare oorzaak?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb trouwens al dágen last van mijn buik. Een constante kramp (niet heel erg, maar wel vervelend), en honger afgewisseld met misselijkheid.In die hongermomentjes heb ik zo de neiging om te gaan snaaien.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Phaidra het volgende:
Zo heb ik eens een konijntje getekend tijdens een tentamen. Er werd serieus gevraagd om het symbool van één of andere Assyrische godin (Tanit geloof ik) te tekenen, maar ik had de aantekeningen overgenomen van een studiegenootje omdat ik een keer ziek was. Zij had zich verveeld en konijnenoren op het hoofd getekend. Ik twijfelde al of dat authentiek was, maar ik heb ze toch maar op het tentamenvel gezet.Docent heeft er niets van gezegd en ik had een 9 geloof ik voor dat tentamen...
Ik heb echt werkelijk geen idee! De dag dat het begon hadden we de avond daarvoor Chinees gegeten, dus toen dacht ik dat het daar aan lag. Maar ik neem aan dat dat niet vier dagen duurtquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haaai!
Net keurig braaf een boterham met kipfilet én een boterham met pindakaas gegeten. Mag ik nu wel naar RPM van de slankie-polizei?
Dank u, aankomend agente!quote:
Nou ja... Het kan dat je daardoor je eetpatroon weer iets aanpast, en dat het dan langer duurt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk geen idee! De dag dat het begon hadden we de avond daarvoor Chinees gegeten, dus toen dacht ik dat het daar aan lag. Maar ik neem aan dat dat niet vier dagen duurtIk word er een beetje chagrijnig van ook
Da heb ik ook wel eens!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap Goodbye! Ik heb ook wel eens zoiets en op momenten dat je trek hebt wil je vanalles eten, maar je wéét al dat je daarna weer pijn krijgt... Heel irritant. Het kan zijn dat je hele maag-darmstelsel door het eten van de Chinees van slag is, dat kan best een paar dagen/week duren. Of je bent gestresst en dat slaat op je buik? Anders weet ik het ook niet...
Hmm ja, ik heb wel een belangrijk gesprek donderdag. Al ben ik daar in mijn hoofd eigenlijk helemaal niet zoveel mee bezig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap Goodbye! Ik heb ook wel eens zoiets en op momenten dat je trek hebt wil je vanalles eten, maar je wéét al dat je daarna weer pijn krijgt... Heel irritant. Het kan zijn dat je hele maag-darmstelsel door het eten van de Chinees van slag is, dat kan best een paar dagen/week duren. Of je bent gestresst en dat slaat op je buik? Anders weet ik het ook niet...
Kan dat? Ik eet verder best normaal, volgensmij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja... Het kan dat je daardoor je eetpatroon weer iets aanpast, en dat het dan langer duurt?
oh die noem ik nooit omdat het altijd hetzelfde is: wat ik lekker vind, dus rauwe groente. vanavond denk ik wortel en radijs. misschien paprika's.quote:
ik eet dus ook bijna nooit bij anderen, en de mensen waar ik eet die weten het: dan doen we of samen boodschappen, of ik eet iets niet als ik t niet lust... is heel lastig en genant en sociaal beperkend. vaak spreek ik na het eten af (soms met een smoes als ik mensen neit goed ken) of eten mensen bij mij (ik ben goed in eetafspraken naar "zal ik koken?" te draaien - gelukkig kan ik wel goed koken)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe doe je dat nou als je bij anderen gaat eten? Want je hebt behoorlijk specifieke etensvoorkeuren!
Niet eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig maar! Dus de EHBO tent is niet nodig?
Jaa, hartstikke goed!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haaai!
Net keurig braaf een boterham met kipfilet én een boterham met pindakaas gegeten. Mag ik nu wel naar RPM van de slankie-polizei?
Het lijkt mij best lastig om voor je te koken. Want er is geen lijst met dingen die je niet mag, zoals bij gluten- of lactoseintolerantie. Je hebt als kok zo weinig grip op het probleem.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik eet dus ook bijna nooit bij anderen, en de mensen waar ik eet die weten het: dan doen we of samen boodschappen, of ik eet iets niet als ik t niet lust... is heel lastig en genant en sociaal beperkend. vaak spreek ik na het eten af (soms met een smoes als ik mensen neit goed ken) of eten mensen bij mij (ik ben goed in eetafspraken naar "zal ik koken?" te draaien - gelukkig kan ik wel goed koken)
ja, is het ook. en ik leer wel steeds meer dingen eten en drinken hoor, het is echt een soort gedragsstoornis maar wel een hele vervelende, en misshcien dat ik daar ook nog wel eens therapie voor zoek. het is voor mij namelijk ook niet leuk om kokhalzend aan tafel te zitten en bang te zijn voor bepaald voedsel...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het lijkt mij best lastig om voor je te koken. Want er is geen lijst met dingen die je niet mag, zoals bij gluten- of lactoseintolerantie. Je hebt als kok zo weinig grip op het probleem.
Het lijkt me lastig voor jeWel leuk dat je 't nog positief oppakt door voor anderen te koken!
we hebben trouwens nog steeds het plan om een keer met 4 meiden te gaan eten samen:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het lijkt mij best lastig om voor je te koken. Want er is geen lijst met dingen die je niet mag, zoals bij gluten- of lactoseintolerantie. Je hebt als kok zo weinig grip op het probleem.
Het lijkt me lastig voor jeWel leuk dat je 't nog positief oppakt door voor anderen te koken!
Ik ga het eens proberen met zuurkool!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:45 schreef Blurred86 het volgende:
@kwak:
Je kunt dingen ook leren eten hoor!
Ik was vroeger echt heel erg kieskeurig wat betreft eten maar nu eet ik bijna alles (en ja, daar zitten ook dingen bij waar ik letterlijk van moest kokhalzen als ik ze proefde). Gewoon iedere keer een klein hapje proeven, dan wen je aan de smaak en textuur en na een tijdje (als ik het me goed herinner 12 keer, het is onderzocht) vind je het niet meer vies. Veel dingen die ik niet lustte vind ik zelfs echt lekker nu
En dan toch maar een 9? Tssquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef Phaidra het volgende:
Ja, dat was 'm idd Maria! Hihiiiii. Het was wel een érg simpel tentamen hoor, het waren 10 korte vraagjes waarvan 1 dus het tekenen van dat symbool was. Kom op zeg...
Woehoeee!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten en ik heb net een foto voor Maria's topic gemaakt. Ter inspiratie voor alle talentloze (ex)studenten.
ik weet het. de weerstand is alleen wel echt heel erg groot, en ik heb niet echt energie momenteel om ook dát probleem nog eens aan te pakken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:45 schreef Blurred86 het volgende:
@kwak:
Je kunt dingen ook leren eten hoor!
Ik was vroeger echt heel erg kieskeurig wat betreft eten maar nu eet ik bijna alles (en ja, daar zitten ook dingen bij waar ik letterlijk van moest kokhalzen als ik ze proefde). Gewoon iedere keer een klein hapje proeven, dan wen je aan de smaak en textuur en na een tijdje (als ik het me goed herinner 12 keer, het is onderzocht) vind je het niet meer vies. Veel dingen die ik niet lustte vind ik zelfs echt lekker nu
Zuurkoolquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen met zuurkool!
Moet toch best kunnen? Vlees/vis, aardappels, rijst, overgebleven groentes?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
we hebben trouwens nog steeds het plan om een keer met 4 meiden te gaan eten samen:
- 1 met coeliakie (dus geen gluten)
- 1 met heftige lactose en melk allergie, schaaldieren, bepaalde groenten en fruit, hele ernstige pinda en noten allergie
- ik met al mn nukken en lussikniets
- 1 die bijna alles eet.
en dan gaan we iets koken wat we allemaal lekker vinden en mogen eten
Vroeger moest ik er letterlijk van kotsen, tegenwoordig krijg ik het zonder kokhalzen weg. Maar het blijft een beetje mwaa.quote:
Ik vind het echt zo lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vroeger moest ik er letterlijk van kotsen, tegenwoordig krijg ik het zonder kokhalzen weg. Maar het blijft een beetje mwaa.
De wat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
Misschien wil Goodbye wel naar Elies haar EHBO tent!
Wat een geniale ingeving!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
Misschien wil Goodbye wel naar Elies haar EHBO tent!
Het idee was toch dat je minder vet nodig hebt omdat je alleen het eten in hoeft te smeren met olie in plaats van de hele pan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:55 schreef Laureline het volgende:
Hee dames, wat is nou eigenlijk het voordeel van de grillpan boven de gewone koekenpan? (Allebei met teflon-laag) Onze vis voor vanavond ligt nu in zo'n ding, maar ik wil graag nog even bevestiging dat het nu wel extra gezond is. Want anders had ik niet bij de Ikea voor 10 euro gehaktballetjes met bier gegeten om dan gratis de grillpan te bekomen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |