quote:
indeed!quote:
WTF! Dat ga je niet menenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
indeed!
Haal de fouten uit:
1. Mijn moeder heeft een taart gebaken voor mij verjaardach
2. wij gaan naar een expositie in een muceum
3. Je moet zantwegen vermeiden
Vul aan:
Na het eten kijk ik vaak..
a) telefoon
b) telefax
c) televisie
Als je een nieuwe videorecorder hebt, is het handig als je de gebruiksaanwijzing...
a) doorleest
b) doorgeeft
c) tekent
Ook moet ik een stukje schrijven bij een 'stripje', zinnen afmaken als 'Ik sport graag, omdat..'
en rijtjes afmaken:
2 4 6 8 10 12 14 ?
en
4 5 4 5 *
2 1 2 1 !
waarbij * + ! = het antwoord
...
Nouja, je mag natuurlijk zelf weten wat je post maar het is niet echt de meest logische reactie om van een positieve post over lekkere sapjes over te gaan naar een hekel aan alle grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden (iets negatiefs). Jij reageert dan toch een beetje afkeurend op wat Muis zegt, terwijl je ook gewoon niks kan zeggen als je haar liefde voor blenders niet deelt (quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik roep het niet vanuit het niks, maar in reactie op een post van Muis.
Maar goed, voortaan haal ik alles wat ik wil zeggen eerst wel langs 'is het niet overdreven volgens de rest van de Slankies?'-meetlat.
Mja, zo bezien heb je wel een beetje gelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, je mag natuurlijk zelf weten wat je post maar het is niet echt de meest logische reactie om van een positieve post over lekkere sapjes over te gaan naar een hekel aan alle grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden (iets negatiefs). Jij reageert dan toch een beetje afkeurend op wat Muis zegt, terwijl je ook gewoon niks kan zeggen als je haar liefde voor blenders niet deelt ().
Maar goed, dit is geen waardeoordeel ofzo hoor, ik leg het gewoon even uit zodat je begrijpt waarom het overkomt als mopperpost.
maar wie sterk is hoeft toch niet slim te zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Is dat alles, Mo?Dat geeft toch een heel ander beeld van onze sterke arm der wet.
Nou ja, je moet vooral niet compleet debiel zijn. Moet verder nog persoonlijkheidstest(en) doen, psychologen-gesprek enzo.. dus als je dit erg goed doet, kun je alsnog falen omdat je persoonlijkheid niet in orde is volgens de selectiecommissiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Is dat alles, Mo?Dat geeft toch een heel ander beeld van onze sterke arm der wet.
ik vrees van welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat om de zwakbegaafden eruit te filteren ofzo?
Mooiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, even een snel berichtje: moeders is weer uit narcose. Alles is redelijk wel gegaan, maar ze moet wel een paar dagen blijven, want ze moet een paar dagen aan de antibiotica...
Het komt wel goed met Mamma-ElisaB
Ho eens even. Wat is je lengte, wat is je gewicht, wat is je doel en hoe wil je dat doel gaan bereiken?quote:
Mja, persoonlijkheid is natuurlijk ook erg belangrijk want je moet het allemaal maar aankunnen. Dan maakt intelligentie boven een bepaald niveau misschien niet zoveel verschil meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, je moet vooral niet compleet debiel zijn. Moet verder nog persoonlijkheidstest(en) doen, psychologen-gesprek enzo.. dus als je dit erg goed doet, kun je alsnog falen omdat je persoonlijkheid niet in orde is volgens de selectiecommissie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |