abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69868330
Zo heb ik eens een konijntje getekend tijdens een tentamen. Er werd serieus gevraagd om het symbool van één of andere Assyrische godin (Tanit geloof ik) te tekenen, maar ik had de aantekeningen overgenomen van een studiegenootje omdat ik een keer ziek was. Zij had zich verveeld en konijnenoren op het hoofd getekend. Ik twijfelde al of dat authentiek was, maar ik heb ze toch maar op het tentamenvel gezet. Docent heeft er niets van gezegd en ik had een 9 geloof ik voor dat tentamen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69868361
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Phaidra het volgende:
Zo heb ik eens een konijntje getekend tijdens een tentamen. Er werd serieus gevraagd om het symbool van één of andere Assyrische godin (Tanit geloof ik) te tekenen, maar ik had de aantekeningen overgenomen van een studiegenootje omdat ik een keer ziek was. Zij had zich verveeld en konijnenoren op het hoofd getekend. Ik twijfelde al of dat authentiek was, maar ik heb ze toch maar op het tentamenvel gezet. Docent heeft er niets van gezegd en ik had een 9 geloof ik voor dat tentamen...
Ja doei.
pi_69868431
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb trouwens al dágen last van mijn buik. Een constante kramp (niet heel erg, maar wel vervelend), en honger afgewisseld met misselijkheid. In die hongermomentjes heb ik zo de neiging om te gaan snaaien.
Balen! Geen aanwijsbare oorzaak?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:09:52 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69868448
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Phaidra het volgende:

Ach ze is van 'fertility' en konijnen staan erom bekend het te doen als konijnen

Een paar oortjes zou hierop idd niet misstaan!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69868590
Ja, dat was 'm idd Maria! Hihiiiii. Het was wel een érg simpel tentamen hoor, het waren 10 korte vraagjes waarvan 1 dus het tekenen van dat symbool was. Kom op zeg...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69868616
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Balen! Geen aanwijsbare oorzaak?
Ik heb echt werkelijk geen idee! De dag dat het begon hadden we de avond daarvoor Chinees gegeten, dus toen dacht ik dat het daar aan lag. Maar ik neem aan dat dat niet vier dagen duurt Ik word er een beetje chagrijnig van ook
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:16:16 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69868694
Haaai!

Net keurig braaf een boterham met kipfilet én een boterham met pindakaas gegeten. Mag ik nu wel naar RPM van de slankie-polizei?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69868710
ja!

goed bezig XM
Ja doei.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:17:55 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69868757
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haaai!

Net keurig braaf een boterham met kipfilet én een boterham met pindakaas gegeten. Mag ik nu wel naar RPM van de slankie-polizei?

*trots is*
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:18:06 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69868765
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
ja!

goed bezig XM
Dank u, aankomend agente! . Veel succes alvast gewenst! Spannend heur . Waar zou je de opleiding gaan doen? Het is dat m'n vader geen les meer geeft, anders had je misschien hem nog wel voor de klas gezien .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69868767
Beterschap Goodbye! Ik heb ook wel eens zoiets en op momenten dat je trek hebt wil je vanalles eten, maar je wéét al dat je daarna weer pijn krijgt... Heel irritant. Het kan zijn dat je hele maag-darmstelsel door het eten van de Chinees van slag is, dat kan best een paar dagen/week duren. Of je bent gestresst en dat slaat op je buik? Anders weet ik het ook niet...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69868779
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb echt werkelijk geen idee! De dag dat het begon hadden we de avond daarvoor Chinees gegeten, dus toen dacht ik dat het daar aan lag. Maar ik neem aan dat dat niet vier dagen duurt Ik word er een beetje chagrijnig van ook
Nou ja... Het kan dat je daardoor je eetpatroon weer iets aanpast, en dat het dan langer duurt?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:20:08 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69868819
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap Goodbye! Ik heb ook wel eens zoiets en op momenten dat je trek hebt wil je vanalles eten, maar je wéét al dat je daarna weer pijn krijgt... Heel irritant. Het kan zijn dat je hele maag-darmstelsel door het eten van de Chinees van slag is, dat kan best een paar dagen/week duren. Of je bent gestresst en dat slaat op je buik? Anders weet ik het ook niet...
Da heb ik ook wel eens!

Heb je het erg druk Goodbye?
Al had ik een tijdje terug ook buikpijn na eten bij een wokrestaurantje! Is bijna net als Sjienees.

Iig: beterschaaaap!
pi_69868852
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Hmm ja, ik heb wel een belangrijk gesprek donderdag. Al ben ik daar in mijn hoofd eigenlijk helemaal niet zoveel mee bezig.

En nu eet ik best voorbeeldig, en dan heb ik het gevoel dat mijn buikpijn alleen maar weg gaat als ik een snelle jelle naar binnenwerk oid
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_69868856
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

beterschaaaap!
Geheel in het kader van de TT
pi_69868929
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja... Het kan dat je daardoor je eetpatroon weer iets aanpast, en dat het dan langer duurt?
Kan dat? Ik eet verder best normaal, volgensmij.

Nouja, ik probeer niet toe te geven aan mijn cravings. Avondeten wordt sowieso lekker vanavond!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:24:12 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69868963

pi_69868980
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:30:55 #69
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69869172
dr staat kip en aardappelpartjes (vers) in de oven, ds over drie kwartier heb ik een heerlijk maal. net even flink gegeten van makreelpeperfilet en augurkjes. mijn buikje is blij.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69869189
En je groentjes dan, kwak?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:34:48 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69869291
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
En je groentjes dan, kwak?
oh die noem ik nooit omdat het altijd hetzelfde is: wat ik lekker vind, dus rauwe groente. vanavond denk ik wortel en radijs. misschien paprika's.
pi_69869329
Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe doe je dat nou als je bij anderen gaat eten? Want je hebt behoorlijk specifieke etensvoorkeuren!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:39:21 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69869426
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe doe je dat nou als je bij anderen gaat eten? Want je hebt behoorlijk specifieke etensvoorkeuren!
ik eet dus ook bijna nooit bij anderen, en de mensen waar ik eet die weten het: dan doen we of samen boodschappen, of ik eet iets niet als ik t niet lust... is heel lastig en genant en sociaal beperkend. vaak spreek ik na het eten af (soms met een smoes als ik mensen neit goed ken) of eten mensen bij mij (ik ben goed in eetafspraken naar "zal ik koken?" te draaien - gelukkig kan ik wel goed koken)
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:39:46 #74
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69869434
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig maar! Dus de EHBO tent is niet nodig?
Niet eens

* afdruipt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:41:01 #75
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69869472
ik ben dus ook altijd heel erg zenuwachtig als ik bij iemand moet gaan eten die mij niet kent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')