quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Phaidra het volgende:
Zo heb ik eens een konijntje getekend tijdens een tentamen. Er werd serieus gevraagd om het symbool van één of andere Assyrische godin (Tanit geloof ik) te tekenen, maar ik had de aantekeningen overgenomen van een studiegenootje omdat ik een keer ziek was. Zij had zich verveeld en konijnenoren op het hoofd getekend. Ik twijfelde al of dat authentiek was, maar ik heb ze toch maar op het tentamenvel gezet.Docent heeft er niets van gezegd en ik had een 9 geloof ik voor dat tentamen...
Balen! Geen aanwijsbare oorzaak?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb trouwens al dágen last van mijn buik. Een constante kramp (niet heel erg, maar wel vervelend), en honger afgewisseld met misselijkheid.In die hongermomentjes heb ik zo de neiging om te gaan snaaien.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Phaidra het volgende:
Zo heb ik eens een konijntje getekend tijdens een tentamen. Er werd serieus gevraagd om het symbool van één of andere Assyrische godin (Tanit geloof ik) te tekenen, maar ik had de aantekeningen overgenomen van een studiegenootje omdat ik een keer ziek was. Zij had zich verveeld en konijnenoren op het hoofd getekend. Ik twijfelde al of dat authentiek was, maar ik heb ze toch maar op het tentamenvel gezet.Docent heeft er niets van gezegd en ik had een 9 geloof ik voor dat tentamen...
Ik heb echt werkelijk geen idee! De dag dat het begon hadden we de avond daarvoor Chinees gegeten, dus toen dacht ik dat het daar aan lag. Maar ik neem aan dat dat niet vier dagen duurtquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haaai!
Net keurig braaf een boterham met kipfilet én een boterham met pindakaas gegeten. Mag ik nu wel naar RPM van de slankie-polizei?
Dank u, aankomend agente!quote:
Nou ja... Het kan dat je daardoor je eetpatroon weer iets aanpast, en dat het dan langer duurt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk geen idee! De dag dat het begon hadden we de avond daarvoor Chinees gegeten, dus toen dacht ik dat het daar aan lag. Maar ik neem aan dat dat niet vier dagen duurtIk word er een beetje chagrijnig van ook
Da heb ik ook wel eens!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap Goodbye! Ik heb ook wel eens zoiets en op momenten dat je trek hebt wil je vanalles eten, maar je wéét al dat je daarna weer pijn krijgt... Heel irritant. Het kan zijn dat je hele maag-darmstelsel door het eten van de Chinees van slag is, dat kan best een paar dagen/week duren. Of je bent gestresst en dat slaat op je buik? Anders weet ik het ook niet...
Hmm ja, ik heb wel een belangrijk gesprek donderdag. Al ben ik daar in mijn hoofd eigenlijk helemaal niet zoveel mee bezig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap Goodbye! Ik heb ook wel eens zoiets en op momenten dat je trek hebt wil je vanalles eten, maar je wéét al dat je daarna weer pijn krijgt... Heel irritant. Het kan zijn dat je hele maag-darmstelsel door het eten van de Chinees van slag is, dat kan best een paar dagen/week duren. Of je bent gestresst en dat slaat op je buik? Anders weet ik het ook niet...
Kan dat? Ik eet verder best normaal, volgensmij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja... Het kan dat je daardoor je eetpatroon weer iets aanpast, en dat het dan langer duurt?
oh die noem ik nooit omdat het altijd hetzelfde is: wat ik lekker vind, dus rauwe groente. vanavond denk ik wortel en radijs. misschien paprika's.quote:
ik eet dus ook bijna nooit bij anderen, en de mensen waar ik eet die weten het: dan doen we of samen boodschappen, of ik eet iets niet als ik t niet lust... is heel lastig en genant en sociaal beperkend. vaak spreek ik na het eten af (soms met een smoes als ik mensen neit goed ken) of eten mensen bij mij (ik ben goed in eetafspraken naar "zal ik koken?" te draaien - gelukkig kan ik wel goed koken)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe doe je dat nou als je bij anderen gaat eten? Want je hebt behoorlijk specifieke etensvoorkeuren!
Niet eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig maar! Dus de EHBO tent is niet nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |