abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69881205
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh ja, couscous vind ik ook niet lekker. .

De ene dag moet snel klaar zijn omdat ik dan moet werken, en de andere mag heel uitgebreid want zondag ga ik er flink werk van maken. Met crème bruleetjes toe. .
Ga je een brander kopen?
Als ik zin heb om heel uitgebreid te koken, pak ik er meestal een kookboek bij. En heel makkelijk: een maaltijdsalade?
pi_69881263
En Nynke, wat een boel spul! Komt je vriendje je uitzwaaien als je naar Zimbabwe gaat?
pi_69881384
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ga je een brander kopen?
Als ik zin heb om heel uitgebreid te koken, pak ik er meestal een kookboek bij. En heel makkelijk: een maaltijdsalade?
Ja, was ik nog wel van plan! Bij de Xenos toch, zei je?

Ik heb al m'n kookboeken al twee keer doorgebladerd, maar de inspiratie is er gewoon totáál niet. M'n buik zit nog te vol, denk ik, om dingen lekker te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:16:55 #279
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69881452
ik ga slapen. trustels!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:17:55 #280
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69881483
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef SiTu het volgende:

[..]

Oh, daar kan ik niet aan tippen . Ik mik vooral verkeerde dingen bij elkaar, raak dingen aan die ab-so-luut steriel moesten blijven en ren zonder labjas door het lab. Of ik doop bijna een pipet zonder pipetpunt in een of ander giftig goedje.
Uiteindelijk gaat het dus meestal wel goed, maar het kost me bergen energie omdat ik thuis (in mijn normale, veilige habitat whehe ) rustig alles omstoot en laat rondslingeren.
Maar wat een rotdag zeg
Ik was nog vergeten dat er ook 2 (duurdere) pipetten kapot gingen zodra ik ze in mn handen had. Daarvoor deden ze het nog . Maar volgens de mensen die over het materiaal gaan, komt het doordat de mensen voor mij de chemicalien in het rubber hadden gezogen ofzo. Ze hebben ze wel weer kunnen maken. Maar wel knap stom, ik raak iets aan en het gaat kapot .

Rotdag ach, ik heb mezelf op de been gehouden door iedere keer dat er wat mis ging vreselijk in de lach te schieten. Ergens vond ik het nog wel grappig, hoeveel kan je fout doen op een dag .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:22:42 #281
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69881655
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
En Nynke, wat een boel spul! Komt je vriendje je uitzwaaien als je naar Zimbabwe gaat?
waarschijnlijk niet, waarschijnlijk zoeken we elkaar over 2 weken op, of in NL of in Dld. ofzo! .ja, het spul moet thuis ook nog een keer uitgesorteerd worden, nog te kopen spullen erbij in en beachvolleybalspullen eruit. Maar goed, naar zimbabwe mag ik dan ook 2x 23 kilo mee. Misschien een nieuwe koffer!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69883953
Ik had vandaag een presentatie en hij ging goed!
Ik kreeg zelfs een complimentje !
  woensdag 10 juni 2009 @ 07:14:26 #283
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69886486
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:33 schreef P.F het volgende:
Ik had vandaag een presentatie en hij ging goed!
Ik kreeg zelfs een complimentje !
Dat is tof! Complimentjes krijgen ftw.

Planning voor vandaag: of heel lang op lab staan, of kort dagje, ligt eraan hoe het met mn onhandigheid gesteld is.

O: Magere yoghurt met hand muesli
T: Boterham Hero Delight jam
L: Krentenbol
T: Boterham Hero Delight jam
D: Oh ik had vandaag mogen kiezen ... Onbekend dus
T: Nog onbekend
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69886699
Goedemorgen allemaal

Speedypost

Lijst:
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: water + banaan
L: 2 bruine boterhammen met osseworst
T: water, thee, appeltje
D: geen ideeee nog!

Zit nu op school, ga aan m'n scriptie werken tot half 3 ongeveer. Dan naar kantoor voor feedbackgesprek met begeleider (ik ben benieuwd of hij het gelezen heeft..)

Dada!
pi_69886873
Goeiemorgen!

Vandaag lekker dagje vrij!

Planning:

O: yoghurt met muesli
T: fruit of plakje ontbijtkoek
L: 2 boterhammen met philadelpia/tomaat
T: banaan of boterham
S: hardlopen
D: gekookte aardappels, sperziebonen uit pot, kipschnitzel, appelmoes
T: fruit of yoghurt

hoeveel yoghurt nemen jullie eigelijk, bijv. als ontbijt, ik heb t vandaag eens in de maatbeker gegoten en ik kom bijna aan een halve liter
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:30:43 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69886951
Goedemorgen .

Ik kreeg net een mailtje van één van de stichtingen waar ik vrijwilligerswerk voor doe. Ze zijn heel blij met me en willen me niet kwijt. Awww . Dat doet me toch wel goed .

Nu even bijlezen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:33:16 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69887002
Ik neem max. 250 ml Ek-Mei . En ik zou als T fruit nemen ipv ontbijtkoek, ik heb geleerd dat ontbijtkoek evil is

PF! Tof van je compliment! Altijd leuk als je iets positiefs te horen krijgt .

Zit ook weer achter mn bureau, maar voel me niet helemaal fit. Ik kan/mag niet ziek worden, want heb echt een enorm drukke agenda dit weekend. Zaterdag moet ik werken, 's avonds hebben we een feestje en zondag ga ik met een vast clubje van FOK naar de Efteling . Oja en natuurlijk de crematie a.s. vrijdag...

Lijstje:

O: paar slokken Optimel, had echt nergens zin in
T: appel
L: 250 gr kwark
T: eierkoek
D: bietjes, 125 gr aardappels en ik geloof dat Duvel een pepersteak had gehaald
T: ?
S:
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69887161
Ja, ik weet dat in ontbijtkoek veel suiker zit, maar ik eet het gewoon, ik wil gewoon soms iets koekachtigs

ik vind je lijstje erg karig XM, vooral je lunch, gooi dan iig wat muesli in je kwark
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:52:05 #290
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69887336
Ik voel me ook al zo heerlijk brak dus ik ben bang dat ik binnen enkele dagen ook sniffend en hoestend door het huis loop terwijl ik echt nog veels te veel te doen heb allemaal.
Zo heb ik een website project lopen waar ik slechts 24.000 foto's voor moet sorteren en plaatsen in de juiste mappen op de server, waarbij dat laatste logischerwijs het minste werk is en zin dat ik er in heb ..

Wel heerlijk geslapen, kom net pas m'n nest uitrollen (resultaat voor mij) en de zon schijnt ook nog eens, goed begin om een stukje te gaan hardlopen dacht ik zo.
En daarna maar eens kijken wat ik naar binnen ga werken.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:52:14 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69887339
Goed idee Ek-Mei, maar heb geen muesli hier. Kan er een knackebrodje doorheen brokkelen?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:52:51 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69887353
Mijn dagplanning:
o. 250 ml yoghurt met frambozen
t. optimel
t. banaan en appel of rauwkost (grote bak vol)
(t. mogelijk een stukje taart)
l. rucola met tomaat en komkommer + worteltjessoep + klein toetje
t. rauwkost (grote bak vol) of banaan en appel
d, snijbonensalade + geroosterd brood met tomaat en lightmayo

XM: waar zijn je ontbijt en lunch gebleven? Ik zie alleen maar tussendoortjes staan
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69887358
Vandaag zijn de sollicitaties op mijn baan (of iig een deel ervan). Komt mijn baas net op het briljante idee om met iedere sollicitant even langs te komen "Dan kun je ze ook zien!" . Nou...laat maar anders
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:56:44 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69887435
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef Tinkepink het volgende:

XM: waar zijn je ontbijt en lunch gebleven? Ik zie alleen maar tussendoortjes staan
Ik heb vanochtend staan te twijfelen voor de koelkast. Heb ik zin in yoghurt? Nee, want ik neem al kwark als lunch. Knackebrod? Nee, gister al als lunch gehad. Brood? Nee, gister al als ontbijt gehad. Naar ontbijtkoek gekeken, maar dat is evil, dus dat ook maar links laten liggen en toen was ik een beetje door de ontbijtopties heen.
pi_69887449
Syrena vind je dat niet leuk dan?

Ik ga vandaag een afspraak maken voor een arbeidsvoorwaardengesprek
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:58:39 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69887475
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend staan te twijfelen voor de koelkast. Heb ik zin in yoghurt? Nee. Knackebrod? Nee, gister al als lunch gehad. Brood? Nee, gister al als ontbijt gehad. Naar ontbijtkoek gekeken, maar dat is evil, dus dat ook maar links laten liggen en toen was ik een beetje door de ontbijtopties heen.
Lieverd, bij jou is niets evil Al eet je poep. Belangrijker is dat je wat méér gaat eten, het liefst gezond, maar als het niet gezond "kan" dan maar niet gezond.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:59:12 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69887488
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:57 schreef Daph_ het volgende:
Syrena vind je dat niet leuk dan?

Ik ga vandaag een afspraak maken voor een arbeidsvoorwaardengesprek
Wat goed Daph! Welk kantoor is dat? Die in Almere?
pi_69887512
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat goed Daph! Welk kantoor is dat? Die in Almere?
Aalsmeer (andere kantoor is in Alphen)

En dan nadenken over m'n salaris want ik moet een voorstel doen.. Dat kantoor in Alphen bood best veel maar dat ga ik wel meenemen in m'n voorstel..

Ik heb alleen echt geen idee wat normaal is enzo qua startsalaris?
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:00:26 #299
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69887513
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Lieverd, bij jou is niets evil Al eet je poep. Belangrijker is dat je wat méér gaat eten, het liefst gezond, maar als het niet gezond "kan" dan maar niet gezond.
Hehe inderdaad, al herken ik het wel.
M'n vriendin heeft er meestal lak aan en komt dan weer aanzetten met wentelteefjes of tosties ofzo.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:00:50 #300
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69887520
ola... ja hoor, ik denk dat ik weer ziek ben (loveli ) - koortsdromen gehad, m'n hoofd zit vol en ik sta te zwabberen op mn benen.

net in de douche werd ik ineens kotsmisselijk, en besefte dat ik op t punt stond om flauw te vallen dus ben met mn handen vol conditioner die ik net in mn haar zou smeren de douche uitgestapt (weet niet meer hoe) en op t toilet gaan zitten (toen vond ik alleen wonen ineens best eng)... daarna naar mn bed gewaggeld en even gelegen met mn beentjes op een kussen en nu gaat het wel weer... maar snel even wat eten en een dubbele paracetamol innemen...ik heb namelijk oooook geen tijd om ziek te zijn:

vandaag nakijken en de tuin afmaken met broertje en mama, vanavond misschien vergadering, en het hele weekend loodzware repetities....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')