Ga je een brander kopen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, couscous vind ik ook niet lekker..
De ene dag moet snel klaar zijn omdat ik dan moet werken, en de andere mag heel uitgebreid want zondag ga ik er flink werk van maken. Met crème bruleetjes toe..
Ja, was ik nog wel van plan! Bij de Xenos toch, zei je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je een brander kopen?
Als ik zin heb om heel uitgebreid te koken, pak ik er meestal een kookboek bij. En heel makkelijk: een maaltijdsalade?
Ik was nog vergeten dat er ook 2 (duurdere) pipetten kapot gingen zodra ik ze in mn handen had. Daarvoor deden ze het nogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik niet aan tippen. Ik mik vooral verkeerde dingen bij elkaar, raak dingen aan die ab-so-luut steriel moesten blijven en ren zonder labjas door het lab. Of ik doop bijna een pipet zonder pipetpunt in een of ander giftig goedje.
Uiteindelijk gaat het dus meestal wel goed, maar het kost me bergen energie omdat ik thuis (in mijn normale, veilige habitatwhehe ) rustig alles omstoot en laat rondslingeren.
Maar wat een rotdag zeg
waarschijnlijk niet, waarschijnlijk zoeken we elkaar over 2 weken op, of in NL of in Dld. ofzo! .ja, het spul moet thuis ook nog een keer uitgesorteerd worden, nog te kopen spullen erbij in en beachvolleybalspullen eruit. Maar goed, naar zimbabwe mag ik dan ook 2x 23 kilo mee. Misschien een nieuwe koffer!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
En Nynke, wat een boel spul! Komt je vriendje je uitzwaaien als je naar Zimbabwe gaat?
Dat is tof! Complimentjes krijgen ftw.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:33 schreef P.F het volgende:
Ik had vandaag een presentatie en hij ging goed!
Ik kreeg zelfs een complimentje!
Ik heb vanochtend staan te twijfelen voor de koelkast. Heb ik zin in yoghurt? Nee, want ik neem al kwark als lunch. Knackebrod? Nee, gister al als lunch gehad. Brood? Nee, gister al als ontbijt gehad. Naar ontbijtkoek gekeken, maar dat is evil, dus dat ook maar links laten liggen en toen was ik een beetje door de ontbijtopties heen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
XM: waar zijn je ontbijt en lunch gebleven? Ik zie alleen maar tussendoortjes staan
Lieverd, bij jou is niets evilquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend staan te twijfelen voor de koelkast. Heb ik zin in yoghurt? Nee. Knackebrod? Nee, gister al als lunch gehad. Brood? Nee, gister al als ontbijt gehad. Naar ontbijtkoek gekeken, maar dat is evil, dus dat ook maar links laten liggen en toen was ik een beetje door de ontbijtopties heen.
Wat goed Daph! Welk kantoor is dat? Die in Almere?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:57 schreef Daph_ het volgende:
Syrena vind je dat niet leuk dan?
Ik ga vandaag een afspraak maken voor een arbeidsvoorwaardengesprek![]()
Aalsmeer (andere kantoor is in Alphen)quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat goed Daph! Welk kantoor is dat? Die in Almere?
Hehe inderdaad, al herken ik het wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lieverd, bij jou is niets evilAl eet je poep. Belangrijker is dat je wat méér gaat eten, het liefst gezond, maar als het niet gezond "kan" dan maar niet gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |