Voor zonnebrand: Action of Lidlquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:27 schreef Ek-Mei het volgende:
ik ga zo onder de zonnebank, voor 4 min betaal je 2 euro, normaal ga ik dan 8 min, maar ik zit te denken om er vandaag 12 te doen, of zou dat te lang zijn, iemand ervaring? het is een snelbruiner.
Daarna ff naar de de kruidvat, iemand nog een tip voor een goede en goedkope dagcreme? en op jacht naar een zonnebrandcreme/aftersun aanbieding, waarom is dat spul zo belachelijk duur
Ook een optiequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je niet beter een burka voor 'm kopen dan?
Momenteel zijn daar de Garnier Ambre Solaire zonnebrand in de aanbieding, 3.99 per stuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:29 schreef Ek-Mei het volgende:
oke, dank! zal eens bij wibra kijken,heeft factor 50 ofzo nodig dus hij maakt het vooral duur
Leuk stel danquote:
Niemand meer inspiratie dan ik?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heeft iemand nog briljante ideeën voor een overheerlijke vega-D?
Mag geen ovengerecht zijn (heb nog geen oven) en liever ook geen pasta.
Ik heb even geen inspiratie.
Heb je daar een receptje van?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
D: risotto met spinazie, erwten en blauwe kaas
Ja, maar dat schijnen overgebleven voorraden van eerdere jaren te zijn en de beschermingsfactor neemt dan af.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kijk eens bij de Wibra Ek-Mei, daar hebben ze ook zonnebrandcrème. Niet okkiewokkie, maar gewoon ook de bekende merken, maar vaak stukken goedkoper. Soms is een etiket dan een beetje scheefgedrukt ofzo, maar who cares about that!
Mannen dragen toch geen burka's?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je niet beter een burka voor 'm kopen dan?
Het ziet er iig zo uitquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh wacht, dit is misschien wel lekker:![]()
[..]
Heb je daar een receptje van?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niemand meer inspiratie dan ik?
haha ik wou net gaan zeggen dat wat ik gisteren gegeten heb heel lekker isquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh wacht, dit is misschien wel lekker:![]()
[..]
Heb je daar een receptje van?
Ja!!! Vanmorgen 7 ons lichterquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:53 schreef Blurred86 het volgende:
Vandaag dankzij de magische cakejesweer lichter dan gisteren, ik vind het bijna jammer dat ze na vandaag op zijn
Waren die van jou ook goed gelukt CF? (en: hebben ze ook speciale weightloss eigenschappen?
)
Recept!! Recept!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja!!! Vanmorgen 7 ons lichterSerieus
Ik bedenk me net dat ook ik na het eten van muffins ineens niet meer tegen de 60 kg aanzat, maar op mijn gewenste gewichtquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja!!! Vanmorgen 7 ons lichterSerieus
Jammie.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een recept voor een lekkere vega-lasagna, maar dat is én pasta én een ovengerecht![]()
Dank je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Blurred86 het volgende:
haha ik wou net gaan zeggen dat wat ik gisteren gegeten heb heel lekker is
Ik heb eigenlijk gewoon maar wat gedaan (gewoon risotto gemaakt en op het eind spinazie en erwten toegevoegd en uiteindelijk wat blauwe kaas in plaats van parmezaanse)
Lijkt een beetje op dit recept, daar kwam het idee in ieder geval van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |