Ik heb er een van ehhh bien bleu jeans geloof ik! Die is niet zo kort én niet zo lang, vind ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook al geweest, zonder succes. Echt, of veel te kort, of fladdermodel, of model hippe oma.
Het probleem is dus dat mijn begeleider het eerst wél goed vond, en nu weer niet. Mijn begeleidster vond het toen niet goed, en nu weer wel. Zij is vandaag niet bereikbaar omdat ze niet werkzaam is voor de hogeschool, en hij is er morgen en vrijdag niet. Dat is een beetje mijn probleemquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Per mail of telefoon contact opnemen met je begeleider in het bedrijf en hem de situatie voorleggen? En als jullie er niet uitkomen contact opnemen met je begeleidster vanuit school en haar de situatie voorleggen? Ze eventueel met elkaar in contact brengen? Communicatie kan zoveel problemen oplossen/voorkomen
Dat geldt ook voor mij natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef Phaidra het volgende:
Als je in de verpleging werkt ofzo zou ik eerder thuisblijven dan bij een kantoorbaan.
174quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb er een van ehhh bien bleu jeans geloof ik! Die is niet zo kort én niet zo lang, vind ikMaar ik ben 168, weet niet hoe lang jij bent
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, over ziekmelden. Het ligt ook wel een beetje aan je werkzaamheden. Als je in de verpleging werkt ofzo zou ik eerder thuisblijven dan bij een kantoorbaan. Zelf blijf ik pas thuis als ik niet meer op mijn benen kan staan, of er een redelijke kans is dat ik tijdens de reis van een uur een wc nodig heb. Ik ben wel eens een uurtje eerder naar huis gegaan vanwege een fikse verkoudheid en hoofdpijn. Maar 's ochtends was het écht nog niet zo erg.
Dan bel je hem op, spreek je wat in in zijn mobiel en vraag je hem of hij je tussendoor even terug kan bellen vanwege jouw deadlines. Oplossingsgericht denken ftw!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat mijn begeleider het eerst wél goed vond, en nu weer niet. Mijn begeleidster vond het toen niet goed, en nu weer wel. Zij is vandaag niet bereikbaar omdat ze niet werkzaam is voor de hogeschool, en hij is er morgen en vrijdag niet. Dat is een beetje mijn probleem
En nu ik in zijn agenda kijk is hij ook niet meer bereikbaar vandaag door de hoeveelheid afspraken
Zucht. Kan het nou nooit even goed gaan?
Toen ik over een paaltje gestruikeld was en op mijn gezicht was gevallen (jukbeen en oogkas gekneusd, mooi blauw gezicht met div schaafwonden), ben ik ook maar twee dagen thuis gebleven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben zelfs naar m'n werk gegaan toen ik van de trap was geflikkerd en eigenlijk niet meer kon lopen van de pijn.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Helemaal mee eensmijn baas wil bijvoorbeeld niet eens dat ik kom werken als ik loop te niezen of te hoesten, dadelijk besmet ik het eten en dat is niet zo tof
Ik heb morgen een afspraak staan voor ontvangen feedback op mijn eerste en tweede deelvraag dus haar spreek ik sowieso morgenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:28 schreef Tinkepink het volgende:
DAt was dus een spuit-11 reactie van mij, maar Daph, ik denk dat je echt even moet gaan bellen. Je begeleider vanuit het bedrijf is er vandaag wel, dus misschien heb je je begeleidster vanuit school helemaal niet nodig morgen.
QTFquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
Dan bel je hem op, spreek je wat in in zijn mobiel en vraag je hem of hij je tussendoor even terug kan bellen vanwege jouw deadlines. Oplossingsgericht denken ftw!
Nee he vond ik ook al nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Muis niest een paar keer terwijl ze een hamburger en friet in haar hand heeft, en legt dat op het dienblad: 'eet smakelijk!
'
Nee, niet zo'n goed idee.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Toen ik over een paaltje gestruikeld was en op mijn gezicht was gevallen (jukbeen en oogkas gekneusd, mooi blauw gezicht met div schaafwonden), ben ik ook maar twee dagen thuis gebleven.
Daarna ben ik met hoed op en sjaal voor mijn gezicht gewoon naar het werk gegaan en heb maar 1 kindje in de trein aan het huilen gebracht.
als je mag thuiswerken zou ik dat gewoon doen dan...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Voor mezelf zou ik ook niet thuisblijven, want daar voel ik me toch even belabberd. Mijn 'werk' is trouwens achter de computer zitten, dus soort kantoorbaan. Het is alleen dat ik echt continu zit te hoesten en ik zie m'n kamergenoten af en toe al geïrriteerd kijken.
Ik zit nu toch thuis trouwens, want ik ging naar een vergadering in een ander gebouw maar toen ik daar aankwam bleek dat ik er niet bij hoefde te zijn, en mijn huis was dichterbij dan het gebouw waar ik zelf zit.Ga vanmiddag nog wel even terug ofzo. Het is ook een beetje raar omdat ik me niet ziek hoef te melden, kan gewoon zelf bepalen wanneer ik kom of bijvoorbeeld thuis blijven werken, als ik m'n werk maar af heb. Mijn begeleider (de enige met wie ik nog enigszins samenwerk) is de helft van de tijd in een ander gebouw dus daar hoef ik ook niet voor te komen.
Oh, dat is altijd zo vervelend, van die mensen die zo doen van "hier is mijn feedback, los het nou zelf maar op" en daarna ook niet meer bereikbaar zijn als je naar aanleiding van de feedback nog nieuwe vragen zou hebben ofzo. Had ik laatst ook, twee 'meerderen' die twee tegenovergestelde veranderingen voorstelden en allebei na het geven van hun feedback niet meer bereikbaar waren. Handig...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen een afspraak staan voor ontvangen feedback op mijn eerste en tweede deelvraag dus haar spreek ik sowieso morgen.
Mijn begeleider zit opeens helemaal vol met afspraken.. Ik ga straks wel gewoon even naar kantoor, want onze afspraak staat nog steeds. Ik denk alleen dat hij denkt dat de mail voldoende was voor het geven van feedback
O heb je het nu over The Case of the Fluorescent Green Slip?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Toen ik over een paaltje gestruikeld was en op mijn gezicht was gevallen (jukbeen en oogkas gekneusd, mooi blauw gezicht met div schaafwonden), ben ik ook maar twee dagen thuis gebleven.
Daarna ben ik met hoed op en sjaal voor mijn gezicht gewoon naar het werk gegaan en heb maar 1 kindje in de trein aan het huilen gebracht.
Oh, dat zal ook heel mooi geweest zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:34 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben wel weer naar school gegaan de dag nadat alle vier mijn verstandskiezen onder narcose waren verwijderd. Met mooie blauwe hamsterwangen. En over het eten in de pauze hebben we het maar helemaal niet. Maar ik vond 1 dag school missen wel weer genoeg.
Neen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
O heb je het nu over The Case of the Fluorescent Green Slip?.
Oquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Neen.![]()
Toen was alleen mijn zelfvertrouwen en trots stuk, niet mijn gezicht.
Alleen moet ik nu net allemaal dingen doen die niet thuis kunnen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je mag thuiswerken zou ik dat gewoon doen dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |