abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:26:53 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69891540
Ik meld me echt alleen ziek als ik inderdaad m'n bed niet meer uit kan komen zonder dat ik flauwval / moet overgeven / urgent naar de wc moet. Anders ga ik gewoon werken. Ik ben zelfs naar m'n werk gegaan toen ik van de trap was geflikkerd en eigenlijk niet meer kon lopen van de pijn .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69891547
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Per mail of telefoon contact opnemen met je begeleider in het bedrijf en hem de situatie voorleggen? En als jullie er niet uitkomen contact opnemen met je begeleidster vanuit school en haar de situatie voorleggen? Ze eventueel met elkaar in contact brengen? Communicatie kan zoveel problemen oplossen/voorkomen
Het probleem is dus dat mijn begeleider het eerst wél goed vond, en nu weer niet. Mijn begeleidster vond het toen niet goed, en nu weer wel. Zij is vandaag niet bereikbaar omdat ze niet werkzaam is voor de hogeschool, en hij is er morgen en vrijdag niet. Dat is een beetje mijn probleem

En nu ik in zijn agenda kijk is hij ook niet meer bereikbaar vandaag door de hoeveelheid afspraken

Zucht. Kan het nou nooit even goed gaan?
pi_69891551
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef Phaidra het volgende:
Als je in de verpleging werkt ofzo zou ik eerder thuisblijven dan bij een kantoorbaan.
Dat geldt ook voor mij natuurlijk.
Niet alleen zit ik op kantoor, maar ook nog eens in mijn eentje.
Ik val dus niemand lastig met gehoest en geproest.
Alleen de mensen in de trein kan ik aansteken, maar dat doen ze ook bij mij dus eigen schuld.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:27:21 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69891559
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb er een van ehhh bien bleu jeans geloof ik! Die is niet zo kort én niet zo lang, vind ik Maar ik ben 168, weet niet hoe lang jij bent
174
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:27:21 #156
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69891560
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, over ziekmelden. Het ligt ook wel een beetje aan je werkzaamheden. Als je in de verpleging werkt ofzo zou ik eerder thuisblijven dan bij een kantoorbaan. Zelf blijf ik pas thuis als ik niet meer op mijn benen kan staan, of er een redelijke kans is dat ik tijdens de reis van een uur een wc nodig heb. Ik ben wel eens een uurtje eerder naar huis gegaan vanwege een fikse verkoudheid en hoofdpijn. Maar 's ochtends was het écht nog niet zo erg.
Helemaal mee eens mijn baas wil bijvoorbeeld niet eens dat ik kom werken als ik loop te niezen of te hoesten, dadelijk besmet ik het eten en dat is niet zo tof
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:28:03 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69891579
DAt was dus een spuit-11 reactie van mij, maar Daph, ik denk dat je echt even moet gaan bellen. Je begeleider vanuit het bedrijf is er vandaag wel, dus misschien heb je je begeleidster vanuit school helemaal niet nodig morgen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:29:22 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69891628
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Het probleem is dus dat mijn begeleider het eerst wél goed vond, en nu weer niet. Mijn begeleidster vond het toen niet goed, en nu weer wel. Zij is vandaag niet bereikbaar omdat ze niet werkzaam is voor de hogeschool, en hij is er morgen en vrijdag niet. Dat is een beetje mijn probleem

En nu ik in zijn agenda kijk is hij ook niet meer bereikbaar vandaag door de hoeveelheid afspraken

Zucht. Kan het nou nooit even goed gaan?
Dan bel je hem op, spreek je wat in in zijn mobiel en vraag je hem of hij je tussendoor even terug kan bellen vanwege jouw deadlines. Oplossingsgericht denken ftw!
pi_69891681
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben zelfs naar m'n werk gegaan toen ik van de trap was geflikkerd en eigenlijk niet meer kon lopen van de pijn .
Toen ik over een paaltje gestruikeld was en op mijn gezicht was gevallen (jukbeen en oogkas gekneusd, mooi blauw gezicht met div schaafwonden), ben ik ook maar twee dagen thuis gebleven.
Daarna ben ik met hoed op en sjaal voor mijn gezicht gewoon naar het werk gegaan en heb maar 1 kindje in de trein aan het huilen gebracht.
pi_69891694
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:27 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens mijn baas wil bijvoorbeeld niet eens dat ik kom werken als ik loop te niezen of te hoesten, dadelijk besmet ik het eten en dat is niet zo tof
Ik zie het al voor me. Muis niest een paar keer terwijl ze een hamburger en friet in haar hand heeft, en legt dat op het dienblad: 'eet smakelijk! '

Nee, niet zo'n goed idee.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69891706
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:28 schreef Tinkepink het volgende:
DAt was dus een spuit-11 reactie van mij, maar Daph, ik denk dat je echt even moet gaan bellen. Je begeleider vanuit het bedrijf is er vandaag wel, dus misschien heb je je begeleidster vanuit school helemaal niet nodig morgen.
Ik heb morgen een afspraak staan voor ontvangen feedback op mijn eerste en tweede deelvraag dus haar spreek ik sowieso morgen .

Mijn begeleider zit opeens helemaal vol met afspraken.. Ik ga straks wel gewoon even naar kantoor, want onze afspraak staat nog steeds. Ik denk alleen dat hij denkt dat de mail voldoende was voor het geven van feedback
pi_69891719
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
Dan bel je hem op, spreek je wat in in zijn mobiel en vraag je hem of hij je tussendoor even terug kan bellen vanwege jouw deadlines. Oplossingsgericht denken ftw!
QTF
Hup, aan de slag, je zit met een deadline.
Niet afwachten, maar aanpakken.
pi_69891767
Voor mezelf zou ik ook niet thuisblijven, want daar voel ik me toch even belabberd. Mijn 'werk' is trouwens achter de computer zitten, dus soort kantoorbaan. Het is alleen dat ik echt continu zit te hoesten en ik zie m'n kamergenoten af en toe al geïrriteerd kijken.
Ik zit nu toch thuis trouwens, want ik ging naar een vergadering in een ander gebouw maar toen ik daar aankwam bleek dat ik er niet bij hoefde te zijn, en mijn huis was dichterbij dan het gebouw waar ik zelf zit. Ga vanmiddag nog wel even terug ofzo. Het is ook een beetje raar omdat ik me niet ziek hoef te melden, kan gewoon zelf bepalen wanneer ik kom of bijvoorbeeld thuis blijven werken, als ik m'n werk maar af heb. Mijn begeleider (de enige met wie ik nog enigszins samenwerk) is de helft van de tijd in een ander gebouw dus daar hoef ik ook niet voor te komen.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:33:46 #164
148689 Muis006
pi_69891791
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me. Muis niest een paar keer terwijl ze een hamburger en friet in haar hand heeft, en legt dat op het dienblad: 'eet smakelijk! '

Nee, niet zo'n goed idee.
Nee he vond ik ook al niet
pi_69891819
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Toen ik over een paaltje gestruikeld was en op mijn gezicht was gevallen (jukbeen en oogkas gekneusd, mooi blauw gezicht met div schaafwonden), ben ik ook maar twee dagen thuis gebleven.
Daarna ben ik met hoed op en sjaal voor mijn gezicht gewoon naar het werk gegaan en heb maar 1 kindje in de trein aan het huilen gebracht.
Geniaal!

Ik ben wel weer naar school gegaan de dag nadat alle vier mijn verstandskiezen onder narcose waren verwijderd. Met mooie blauwe hamsterwangen. En over het eten in de pauze hebben we het maar helemaal niet . Maar ik vond 1 dag school missen wel weer genoeg.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:35:09 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69891838
Daph, niet aanvallend bedoelt, maar het valt me op dat je heel veel invult voor anderen. "Hij zal wel geen tijd hebben om even te bellen" of "zij is er toch niet" en daar pas je ook je handelen op aan . Ik denk dat je veel bereikt als je het gewoon opengooit. Zo van, dit is mijn probleem en hier en daar loop ik tegenaan, hoe gaan we dit oplossen? Geeft jou minder stress en wie weet word je nog eens positief verrast!
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:35:31 #167
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69891850
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Voor mezelf zou ik ook niet thuisblijven, want daar voel ik me toch even belabberd. Mijn 'werk' is trouwens achter de computer zitten, dus soort kantoorbaan. Het is alleen dat ik echt continu zit te hoesten en ik zie m'n kamergenoten af en toe al geïrriteerd kijken.
Ik zit nu toch thuis trouwens, want ik ging naar een vergadering in een ander gebouw maar toen ik daar aankwam bleek dat ik er niet bij hoefde te zijn, en mijn huis was dichterbij dan het gebouw waar ik zelf zit. Ga vanmiddag nog wel even terug ofzo. Het is ook een beetje raar omdat ik me niet ziek hoef te melden, kan gewoon zelf bepalen wanneer ik kom of bijvoorbeeld thuis blijven werken, als ik m'n werk maar af heb. Mijn begeleider (de enige met wie ik nog enigszins samenwerk) is de helft van de tijd in een ander gebouw dus daar hoef ik ook niet voor te komen.
als je mag thuiswerken zou ik dat gewoon doen dan...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69891882
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb morgen een afspraak staan voor ontvangen feedback op mijn eerste en tweede deelvraag dus haar spreek ik sowieso morgen .

Mijn begeleider zit opeens helemaal vol met afspraken.. Ik ga straks wel gewoon even naar kantoor, want onze afspraak staat nog steeds. Ik denk alleen dat hij denkt dat de mail voldoende was voor het geven van feedback
Oh, dat is altijd zo vervelend, van die mensen die zo doen van "hier is mijn feedback, los het nou zelf maar op" en daarna ook niet meer bereikbaar zijn als je naar aanleiding van de feedback nog nieuwe vragen zou hebben ofzo. Had ik laatst ook, twee 'meerderen' die twee tegenovergestelde veranderingen voorstelden en allebei na het geven van hun feedback niet meer bereikbaar waren. Handig...

Ik zou toch gewoon naar hem toe gaan en letterlijk zeggen "mijn andere begeleider wil het tegenovergestelde, wat moet ik nou doen?" of zoiets. Anders is er achteraf ook nog altijd iemand boos omdat je ze niet allebei hun zin kunt geven.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:38:36 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69891941
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

O heb je het nu over The Case of the Fluorescent Green Slip? .
Niet meer actief op Fok!
pi_69891965
Ik wil een nieuwe nick ergens voor, maar ik weet niks Hoe sneu.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69891982
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:34 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben wel weer naar school gegaan de dag nadat alle vier mijn verstandskiezen onder narcose waren verwijderd. Met mooie blauwe hamsterwangen. En over het eten in de pauze hebben we het maar helemaal niet . Maar ik vond 1 dag school missen wel weer genoeg.
Oh, dat zal ook heel mooi geweest zijn.
En daar blijven wekenlang van die prachtige donkere plekken van zitten als je mazzel hebt.
pi_69892034
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
O heb je het nu over The Case of the Fluorescent Green Slip? .
Neen.
Toen was alleen mijn zelfvertrouwen en trots stuk, niet mijn gezicht.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:41:24 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69892056
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Neen.
Toen was alleen mijn zelfvertrouwen en trots stuk, niet mijn gezicht.
O .
Je maakt wel een gewoonte van struikelen hè? .

.
Niet meer actief op Fok!
pi_69892097
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef kwakveense het volgende:

[..]

als je mag thuiswerken zou ik dat gewoon doen dan...
Alleen moet ik nu net allemaal dingen doen die niet thuis kunnen.
Het komt ook zo slecht uit allemaal, de komende tijd ben ik ook al heel veel weg en als je (misschien) iets besmettelijks hebt mag je sowieso al geen experimenten doen dus die moest m'n begeleider deze week ook al elke dag overnemen en binnenkort weer twee weken. Blegh, schuldgevoel all over the place.
pi_69892211
Oke, nu heb ik 3!! soorten zonnebrandcreme van het huismerk van kruidvat, factor 50 voor , factor 30 voor mezelf en factor 15 voor als ik bruiner ben
Dat doe ik nou altijd met dingen dan kan ik niet kiezen en koop ik alles maar, zoals laatst met 3 bikini's....beetje overdreven
pi_69892245
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:41 schreef Viking84 het volgende:
O .
Je maakt wel een gewoonte van struikelen hè? .
Ik ben er heel goed in, ja. Al zeg ik het zelf.
pi_69892247
ohja en after sun en lippebalsem factor nogwatus
pi_69892253
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef Ek-Mei het volgende:
Oke, nu heb ik 3!! soorten zonnebrandcreme van het huismerk van kruidvat, factor 50 voor , factor 30 voor mezelf en factor 15 voor als ik bruiner ben
Dat doe ik nou altijd met dingen dan kan ik niet kiezen en koop ik alles maar, zoals laatst met 3 bikini's....beetje overdreven
Whehe... zou ik ook gedaan hebben hoor. Beter te veel dan te weinig!
Nu zijn jullie in elk geval goed beschermd. Wanneer ga je eigenlijk?
pi_69892303
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Whehe... zou ik ook gedaan hebben hoor. Beter te veel dan te weinig!
Nu zijn jullie in elk geval goed beschermd. Wanneer ga je eigenlijk?
4 augustus pas maar ik had ook niks dus het is ook gewoon voor nu
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:50:05 #180
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69892359
Mijn god, die ambassade in Harare is niet te bereiken. Het is daar nu dezelfde tijd als hier, ze zijn nog 3 kwartier open tot lunch en ze nemen de telefoon nooooit op...

Ongeloofelijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69892433
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh, dat zal ook heel mooi geweest zijn.
En daar blijven wekenlang van die prachtige donkere plekken van zitten als je mazzel hebt.
Echt wel. Onder narcose doen ze niet echt voorzichtig met je...
Er dacht ook iemand lollig te zijn door er even een tik op te geven.

En nu schop ik mezelf en ga ik eens wat nuttigs met deze dag doen. Even iig.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:52:58 #182
148689 Muis006
pi_69892443
Nynke, heb je ze al eens gesproken of niet?
pi_69892445
Aknynke, wanneer vlieg je eigenlijk terug?
En wanneer is het afscheid van je vriendje?
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2009 @ 11:55:09 #184
70532 loveli
N
pi_69892517
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Daph: bij sommige mensen groeit het buikvet een beetje zo omdat ze altijd strakke broeken dragen. Dan is haar buik ook daadwerkelijk dunner waar de broek begint.
*Haalt korset uit de kast en rijgt het strak aan*
Taille, here I come!
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2009 @ 12:00:20 #185
70532 loveli
N
pi_69892700
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
Jeez, stagebegeleider van kantoor heeft zijn feedback gemaild ipv dat we het bespreken vanmiddag Dat vind ik niet zo leuk want ik heb speciaal verschillende afspraken ingepland voor het lezen van de stukken en het geven van feedback

En zoals ik verwacht had wil hij de insteek van de scriptie weer terugveranderen naar de insteek die het was toen het dus niet goed was.. *zucht*
Oude scriptie inleveren bij stagenbegeleider, afstuderen op de andere
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2009 @ 12:01:09 #186
70532 loveli
N
pi_69892734
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef kwakveense het volgende:
hm...dit is een recente: hier ben ik vrolijk op een boerenerf

[ afbeelding ]
Lachen is goed!
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2009 @ 12:01:49 #187
70532 loveli
N
pi_69892755
Voor het geval het opvalt, ik had de afgelopen dag geen internet!
crap in = crap out
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:05:23 #188
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69892884
@ Muis: Nee, ik heb ze nog nooit gesproken, en heb ondertussen toch wel een keer of 5-6 geprobeerd te bellen op verschillende tijdstippen...erg vreemd

@ vergeetmeniet: Ik vlieg morgenochtend terug naar Nederland en dan 2 juli naar Zimbabwe, en op 18 oktober weer terug naar NL. Afscheid van het vriendje is ergens volgende week denk ik, dan spreken we of in Dld. of in NL nog af voor een paar dagen..
pi_69892917
jammer, we hadden voor juli goedkope (gratis!) vliegticktes naar Zweden gevonden nou ja die zullen er in november ook wel zijn, hopelijk
Ja doei.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:18:01 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69893396
Lijst:
O: appel, peer en een nectarine
fysio
L: 2 kommen zelfgemaakte kippensoep , 2 boterhammen met osseworst
T: 2 boterhammen met 20+ komijnkaas
D: Roergebakken groentes met beetje kip, sperzieboontjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:19:30 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69893450
Zal er ook maar eens een lijstje ingooien!

O: Special K met melk
T: knackebrotje met chocovlokken
L: twee sneetjes brood met gekookt ei of rosbief (moet nog kiezen )
T: 200 ml vanille kwark
T: misschien nog een snee brood? Met pindakaas of rosbief.
D: ovenpasta (volkoren penne) met rode pastasaus, heel veel veggies, mozzarella en wat jonge kaas
S: Body jam
T: ?

Dat maakt mijn eet-week qua D's als volgt:
Maandag: provençaalse aardappelpartjes met kipfilet en sperziebonen
Dinsdag: ovenschotel met kerrie, gehakt en prei
Woensdag: bovenstaande
Donderdag: in de stad iets, als ik terug kom nog een broodje avocado ofzo
Vrijdag: Zalmpakketje met o.a. prei, uit de oven
Zaterdag: iets buitenshuis, ivm verjaardag
Zondag: ?? Nog verzinnen

Koken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69893509
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:05 schreef AKnynke het volgende:
@ vergeetmeniet: Ik vlieg morgenochtend terug naar Nederland en dan 2 juli naar Zimbabwe, en op 18 oktober weer terug naar NL. Afscheid van het vriendje is ergens volgende week denk ik, dan spreken we of in Dld. of in NL nog af voor een paar dagen..
Maar vanavond zie je je vriendje toch nog wel?

2 juli is al snel zeg!
Ben je niet zenuwachtig?
pi_69893557
Lijstje:

O: allbran met halfvolle melk
T: niks ontbeet pas om half 10
L: 2 broodjes met filet american
T: niks denk ik, zit bij een klant
D: kapucijners met magere spekblokjes en ui
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_69893574

Vriendlief mailde dat morgen ons nieuwe gasfornuis wordt afgeleverd.
Eindelijk weer een oven .
pi_69893586
Mooi lijstje Maria, zowel het daglijstje als het weeklijstje.

Doen jullie eigenlijk ook al aan weekmenu's?
pi_69893619
ik doe nog steeds aan weekmenu's ik vind 't echt zó heerlijk
Ja doei.
pi_69893640
Waren de cupcakesrecepten in het vorige topic al gepost?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:25:06 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69893645
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:

Nee. In de verste verte niet. Ik vind het helemaal niet leuk om al voor een hele week te weten wat ik ga eten .

Moet lunchen, maar heb helemaal geen trek . Heb net wel aan een collega gevraagd of ie iets van een waldkornbol ofzo voor me wil meenemen van de bakker, maar best kans dat ie weer in mn tas mee naar huis gaat. De bol dan, niet m'n collega .
pi_69893647
ja over die weekmenu's ik lees er hier vaker wat over, is dat eigelijk gewoon van te voren bedenken wat je die week gaat eten, of zit er meer achter?
pi_69893695
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee. In de verste verte niet. Ik vind het helemaal niet leuk om al voor een hele week te weten wat ik ga eten .

Moet lunchen, maar heb helemaal geen trek . Heb net wel aan een collega gevraagd of ie iets van een waldkornbol ofzo voor me wil meenemen van de bakker, maar best kans dat ie weer in mn tas mee naar huis gaat. De bol dan, niet m'n collega .
ik zou em lekker opeten, ik heb net 3 boterhammen op en zou er nog wel 3 op kunnen, wil je een beetje eetlust van mij?
pi_69893729
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Waarom niet?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:27:40 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69893733
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

ik zou em lekker opeten, ik heb net 3 boterhammen op en zou er nog wel 3 op kunnen, wil je een beetje eetlust van mij?
Graag! Ik draai al vanaf half 7 op 5 slokken Optimel, 3 koffie en een eierkoek met rozijnen .
pi_69893761
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef Ek-Mei het volgende:
ja over die weekmenu's ik lees er hier vaker wat over, is dat eigelijk gewoon van te voren bedenken wat je die week gaat eten, of zit er meer achter?
eigenlijk is het niet meer dan dat, maar over het algemeen helpt het ook om:

a) te besparen (je haalt in 1 keer dat wat je nodig hebt en gooit daardoor minder weg)
b) gezonder te eten: je ziet in een keer je eetpatroon van een week en 3 keer veel vlees/vet valt op
c) scheelt tijd in de supermarkt drentelen, dingen meesnaaien waar je toch al zoekend langskomt, niet alleen besparend, maar ook gewoon heel Slank Verantwoord
d) etc.
Ja doei.
pi_69893769
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef Ek-Mei het volgende:
Eigenlijk wel ja, en ook van tevoren boodschappen doen. Ik vind het wel fijn, je kunt het zo plannen dat ingrediënten in meerdere gerechten kunnen zodat je minder hoeft weg te gooien en je kunt zorgen dat je een beetje gevarieerd eet. Doordat je de boodschappen al in huis hebt kom je ook niet zo snel in de verleiding om voor iets snels ongezonds te gaan.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:29:01 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69893776
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ik altijd zin heb in eten wat ik niet in huis heb . En als ik meerdere keren per week boodschappen moet doen, kan ik nog eens een keer daadwerkelijk halen waar ik dan zin in heb en niet verplicht dat op moeten eten wat al een week in de koelkast ligt.
pi_69893805
Je kunt best zonder eetlust eten hoor.
Gewoon naar binnen stouwen en doorslikken, eventueel met behulp van een slok thee of water.
pi_69893851
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

eigenlijk is het niet meer dan dat, maar over het algemeen helpt het ook om:

a) te besparen (je haalt in 1 keer dat wat je nodig hebt en gooit daardoor minder weg)
b) gezonder te eten: je ziet in een keer je eetpatroon van een week en 3 keer veel vlees/vet valt op
c) scheelt tijd in de supermarkt drentelen, dingen meesnaaien waar je toch al zoekend langskomt, niet alleen besparend, maar ook gewoon heel Slank Verantwoord
d) etc.
dan doe ik dat onbewust, eigelijk al , behalve dan dat ik ook een paar keer in de week op t werk eet, we zijn ook erg aan het besparen op eten, kopen tegenwoordig veel bij de aldi en gooien minder weg
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:32:24 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69893905
Oh, collega belt net, ze hebben geen bruine broodjes meer. Appeltje dan maar.
pi_69893920
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Omdat ik altijd zin heb in eten wat ik niet in huis heb . En als ik meerdere keren per week boodschappen moet doen, kan ik nog eens een keer daadwerkelijk halen waar ik dan zin in heb en niet verplicht dat op moeten eten wat al een week in de koelkast ligt.
Ik plan gewoon heel verschillende dingen, dan is de kans groter dat er iets bij zit waar je zin in hebt, en elke week ook een paar dingen die er altijd wel in gaan.
Het scheelt ook heel veel tijd, moet er niet aan denken dat ik aan het eind van de middag nog naar de supermarkt zou moeten voordat we eindelijk kunnen eten. Ook omdat er dan een enorme file staat van mensen die de Uithof af willen en je drie kwartier onderweg bent naar de supermarkt, maargoed.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:33:20 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69893927
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:

Grazie

En nee, niet officieel Ik moet nog kijken wat werkt voor mij! Ik doe deze week 2 keer 'grote' boodschappen en 1 keer nog voor zondag, ook omdat ik nog moet werken enzo, vind ik wel makkelijk Plus, ik moet met vriendje overleggen Hij eet gelukkig bijna alles, maar eet bepaalde dingen wel 'minder graag'. En ik ben er dan zo één die wil dat hij het allemaal lekker vindt
pi_69893931
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een appel is geen vervanging voor een broodje hoor! Neem dan een ander broodje.
pi_69893952
quote:

[..]

Als ik weet wat we 's avonds gaan eten krijg ik daar vanzelf zin in. Je zet natuurlijk alleen maar dingen op het weekmenu die je lekker vindt. .
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:34:20 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69893959
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik plan gewoon heel verschillende dingen, dan is de kans groter dat er iets bij zit waar je zin in hebt, en elke week ook een paar dingen die er altijd wel in gaan.
Het scheelt ook heel veel tijd, moet er niet aan denken dat ik aan het eind van de middag nog naar de supermarkt zou moeten voordat we eindelijk kunnen eten. Ook omdat er dan een enorme file staat van mensen die de Uithof af willen en je drie kwartier onderweg bent naar de supermarkt, maargoed.
Nouja, wij doen 2 of 3 keer per week boodschappen. Meestal op dinsdag voor t/m vrijdag en dan zaterdag voor t/m maandag. En dat vind ik al lastig om in te vullen .
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:34:21 #214
331 Merel
Be here now.
pi_69893960
Jullie gaan veel te snel, ik zit nog op pagina 1 toen ik zei dat ik moest werken!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:34:29 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69893966
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bel de collega terug! Ander broodje! Ga naar de supermarkt en haal een bruin broodje met een pakje kipfilet! Zoiets!

Niet jezelf saboteren! Een appel is geen lunch! En weinig eten is niks om trots op te zijn en het is ook niet grappig

Lief doen voor jezelf
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:34:56 #216
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69893981
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef Daph_ het volgende:
Waren de cupcakesrecepten in het vorige topic al gepost?
ik heb mijn recept al gepost ja (meer dan 1 topic geleden wel denk ik inmiddels) CF heeft geloof ik een iets ander recept gebruikt, dus daarvoor moet je bij haar zijn
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69894001
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik heb mijn recept al gepost ja (meer dan 1 topic geleden wel denk ik inmiddels) CF heeft geloof ik een iets ander recept gebruikt, dus daarvoor moet je bij haar zijn
*gaat driftig zoeken*
pi_69894014
quote:

[..]

dat dus.

FOEI
Ja doei.
pi_69894030
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef Merel het volgende:
Jullie gaan veel te snel, ik zit nog op pagina 1 toen ik zei dat ik moest werken!
Merel! heb ik er overheen gelezen? Of niet?

Hoe ging je date zaterdag?
Ja doei.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:36:34 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69894032
Ze hadden alleen nog maar witbrood! Daar heb ik al helemaal geen zin in. En supermarkt moet ik 10 minuten voor fietsen en daar heb ik ook geen zin in (en het is geen mooi weer, dat helpt ook niet). Ik ben haske moe en heb nergens puf voor. Ja, naar mn bed toe .

Ik heb zo'n 'ik heb nergens zin in'-dag. Gaat ook wel weer over .
pi_69894034
quote:

[..]

dat, en je valt nog flauw op die 3 slokken optimel en eierkoek
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:37:03 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69894046
quote:

[..]

Heb ik ook altijd. Weekmenu's werken hier ook niet. Ik zou dan zogenaamd goedkoper uit zijn. Nou dacht het niet, want wat ik in huis heb gehaald bederft en dat moet ik dus weggooien en dan komt er nog iets extra's bij waar ik wél zin in heb.

Maar ik dacht dat jij gisteren zei dat het je niet uitmaakt wat je eet, want lekker eten doe je wel in een restaurant? .
Niet meer actief op Fok!
pi_69894061
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hadden alleen nog maar witbrood! Daar heb ik al helemaal geen zin in. En supermarkt moet ik 10 minuten voor fietsen en daar heb ik ook geen zin in (en het is geen mooi weer, dat helpt ook niet). Ik ben haske moe en heb nergens puf voor. Ja, naar mn bed toe .

ben je niet zo moe en futloos OMDAT je zo weinig eet steeds?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:37:28 #224
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69894062
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Maar vanavond zie je je vriendje toch nog wel?

2 juli is al snel zeg!
Ben je niet zenuwachtig?
Vanavond zie ik m'n vriendje, en volgende week ook nog een paar dagen..

en nee, ik ben nog niet echt zenuwachtig. Ben nu eerst bezig met naar Nederland komen, m'n zusje was op bezoek de afgelopen dagen en daarvoor had ik het vrij druk voor de uni. Ik denk dat dat na volgende week komt, als ik weer wat tijd heb om alles te laten bezinken..
pi_69894082
ow, moet snel weg nara docent
Ja doei.
pi_69894085
quote:

Dan eet je maar met tegenzin hoor.

Serieus: BEL EEN DIETIST !!!!!!!!!!!!!!!!
NU!
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2009 @ 12:38:21 #227
70532 loveli
N
pi_69894091
quote:
Als je een keer fatsoenlijk eet misschien wel.
crap in = crap out
pi_69894092
quote:

Ik zou ook moe zijn als ik de hele dag nog niks had gegeten!
Ga eens eten mens, misschien voel je je dan beter.
pi_69894094
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb ik ook altijd. Weekmenu's werken hier ook niet. Ik zou dan zogenaamd goedkoper uit zijn. Nou dacht het niet, want wat ik in huis heb gehaald bederft en dat moet ik dus weggooien en dan komt er nog iets extra's bij waar ik wél zin in heb.

Maar ik dacht dat jij gisteren zei dat het je niet uitmaakt wat je eet, want lekker eten doe je wel in een restaurant? .
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:38:36 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69894099
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat klopt ook. Maar ik woon niet alleen en daarbij, als ik ergens echt geen zin in heb, eet ik het dus gewoon níet en kan ik het dus wegflikkeren.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:39:40 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69894129
XM, merk je zelf ook dat je op een glijdende schaal zit? Af en toe een klein opleving (dan eet je een paar uur goed), maar de tendens is echt neerwaarts. Het feit dat je geen honger meer hebt baart mij echt zorgen om eerlijk te zijn.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:40:09 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69894147
Voor de duidelijkheid, als ik kook, doe ik dat voornamelijk voor Duvel. Denk dat als ik alleen zou wonen, ik echt alleen maar maaltijdsalades en brood e.d. zou eten .
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2009 @ 12:41:45 #233
70532 loveli
N
pi_69894198
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de duidelijkheid, als ik kook, doe ik dat voornamelijk voor Duvel. Denk dat als ik alleen zou wonen, ik echt alleen maar maaltijdsalades en brood e.d. zou eten .
Duidelijk. We moeten Duvel om goed eten laten vragen, misschien krijg jij er dan ook wat van binnen.
crap in = crap out
pi_69894210
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dan eet je maar met tegenzin hoor.

Serieus: BEL EEN DIETIST !!!!!!!!!!!!!!!!
NU!
Precies, bellen!

Sorry dat ik me ermee bemoei, maar hopelijk helpt het wel
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:42:39 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69894229
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Vanavond zie ik m'n vriendje, en volgende week ook nog een paar dagen..

en nee, ik ben nog niet echt zenuwachtig. Ben nu eerst bezig met naar Nederland komen, m'n zusje was op bezoek de afgelopen dagen en daarvoor had ik het vrij druk voor de uni. Ik denk dat dat na volgende week komt, als ik weer wat tijd heb om alles te laten bezinken..
Knap hoor! Ik zou echt peentjes zweten als ik zou weten dat ik met een week of 3 in mn uppie naar een Afrikaans land zou vliegen om daar vervolgens een tijd te gaan wónen .
pi_69894246
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat klopt ook. Maar ik woon niet alleen en daarbij, als ik ergens echt geen zin in heb, eet ik het dus gewoon níet en kan ik het dus wegflikkeren.
Dat vind ik dus echt onbegrijpelijk, dat je partner jou elke dag meemaakt en niet ingrijpt. Die ziet het toch ook als je futloos bent? Als mijn vriendje zichzelf zo verwaarloosde zou ik er net zo lang naast gaan zitten tot hij iets gezonds gegeten had, of het desnoods zelf naar binnen duwen!
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:43:53 #237
148689 Muis006
pi_69894280
Als ik de hele ochtend op 5 slokken optimel, 3 koffie en een eierkoek met rozijnen zou leven, zou ik ook alleen maar zin hebben om in bed te gaan liggen ja.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:44:44 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69894312
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
XM, merk je zelf ook dat je op een glijdende schaal zit? Af en toe een klein opleving (dan eet je een paar uur goed), maar de tendens is echt neerwaarts. Het feit dat je geen honger meer hebt baart mij echt zorgen om eerlijk te zijn.
Ik ben niet helemaal fit Tink. Staat voor mij los van de rest. Afgelopen weken waren er telkens minstens 4 collega's ziek en daar krijg ik nu een staartje van mee.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:46:06 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69894361
Kunnen we het trouwens weer even ergens anders over hebben? .
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:46:37 #240
148689 Muis006
pi_69894381
XM, sorry maar niet fit zijn staat niet los van de rest. Dat is echt je reinste bullshit! En ik kan het weten. Als je niet fatsoenlijk eet heeft je lichaam geen energie om je organen draaiende te houden, laat staan je weerstand op peil te houden. Bovendien heb je voedingsstoffen nodig om die weerstand te verbeteren. Dus als je kut eet, voel je je ook kut en ja, dan word je sneller zieker.
pi_69894382
Hai slanke liefjes!!

Vanuit La douce France! Heb het heerlijk! Mijn eetlijstjes zijn aan de overvloedige kant, maar ter compensatie loop ik wel om de dag 5 km. hard in de hitte. CF, even een vraagje: hoe maak je precies Dulce de leche? Gooi je gewoon dat blikje in kokend water en zo ja, hoe lang??

Alles goed met jullie? Is er iets wat ik moet weten? Heb niet kunnen bijlezen!
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:46:54 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69894389
XM poepje.

Ik had het idee dat je écht verbetering wilde in je eetpatroon! Het is niet makkelijk, dat snap ik ook wel, maar je komt nu een beetje over alsof het je niks boeit dat je zo weinig/slecht eet, terwijl je kort geleden overtuigd leek dat wat je doet slecht is voor je.
Het kost wat moeite, maar het is nódig! Je moet dat voor JEZELF doen. Niemand anders kan dat voor je doen. Ook een diëtiste niet, al kan die het ook op psychisch niveau wat aanpakken. JIJ moet het willen, en het doen.

Kom op, kom op! Je kan het echt wel, maar je moet jezelf even een schop onder je bevallige achterste geven!
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:47:18 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69894402
Co!! Hoe is het daar? Heb je het goed?
pi_69894403
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kunnen we het trouwens weer even ergens anders over hebben? .
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2009 @ 12:47:23 #245
70532 loveli
N
pi_69894406
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben niet helemaal fit Tink. Staat voor mij los van de rest. Afgelopen weken waren er telkens minstens 4 collega's ziek en daar krijg ik nu een staartje van mee.
Je stort 100 euro op de bank, haalt er 6 keer 25 euro vanaf, maar dat je rood staat komt door de economische crisis. Ok.
crap in = crap out
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:47:41 #246
148689 Muis006
pi_69894421
Hej Cootje! Labjoe!
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:48:12 #247
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_69894444
Dames
ik ben de jager met de pet.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:48:19 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69894449
Oh en da's het laatste wat ik erover zeg vandaag Sorry XM; had je andere post niet gelezen want het koste me even om het te tikken

COOOOO! Hoe is het in de Franse douche?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:48:36 #249
148689 Muis006
pi_69894459
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:48 schreef Houzer het volgende:
Dames
Het feest kan beginnen want de huispimp is binnen.
pi_69894460
Co, ik ben CF niet, maar zeker anderhalf uur geloof ik, zorgen dat het onder water blijft, en volledig af laten koelen voor het het blikje opent.

Heb je het fijn in Frankrijk? .
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2009 @ 12:48:51 #251
70532 loveli
N
pi_69894468
Co! Lekker aan het genieten?
crap in = crap out
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:49:13 #252
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_69894484
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Het feest kan beginnen want de huispimp is binnen.
Nee mn moeder vond het niet goed
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:49:27 #253
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69894493
Oh..ik moet m'n uitknop weer even vinden. Gisteravond (na een donor tallrik en bier) stond ik op de weegschaal om m'n koffer te wegen, en ik woog zonder koffer 84 kilo. Met koffer 105 kilo..

Heb de laatste weken alles gegeten wat los en vast zat, vandaar ook geen lijstjes meer. Maar, dit weekend wordt nog slecht (ik denk 4 dagen BBQ) maar daarna bij m'n ouders wordt het makkelijker om de riem weer eens flink aan te trekken, totdat ik naar Zim ga..
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:49:34 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69894495
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef Houzer het volgende:

[..]

woensdag 10 juni 2009 @ 12:50:09 #255
148689 Muis006
pi_69894524
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef Houzer het volgende:

[..]

Nou zeg dan ga ik ook je sokken niet strijken hoor
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:50:46 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69894550
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, het staat helemaal niet los van de rest. Je at te weinig en je gaat alleen nog maar weiniger eten. Ik maak me echt oprecht zorgen over je.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:51:31 #257
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_69894585
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou zeg dan ga ik ook je sokken niet strijken hoor
Mijn sokken staan buiten mijn pimp individu
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:51:51 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69894598
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, het staat helemaal niet los van de rest. Je at te weinig en je gaat alleen nog maar weiniger eten. Ik maak me echt oprecht zorgen over je.
Dat hoeft écht niet !

Goed. Genoeg over mij .

Ik wil weten wat dulle leches zijn!
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:52:44 #259
148689 Muis006
pi_69894629
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat hoeft écht niet !

Goed. Genoeg over mij .

Dulce de leche is heeeeeeeeeeeel lekker maar dat mag je alleen eten als je voldoende eet.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:52:47 #260
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_69894631
Ik heb mij gister nogal lopen verbazen over het stel benen waarmee devilsanddust zich over deze planeet voort beweegt.
pi_69894634
Heeft 'ie ook in jullie fobo's zitten slijmballen, meisjes? .
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:53:10 #262
148689 Muis006
pi_69894646
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef Houzer het volgende:

[..]

Mijn sokken staan buiten mijn pimp individu
Ik heb niet eens sokken aan vandaag.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:53:14 #263
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69894650
ik vind dulce de leche vies
pi_69894658
quote:

[..]

Dat hoeft écht niet !

Goed. Genoeg over mij .

Het feit dat jij als enige het probleem niet ziet baart me nog het meeste zorgen.
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2009 @ 12:53:26 #265
70532 loveli
N
pi_69894661
quote:
Als je dat gaat proberen wil CF het vast uitleggen
crap in = crap out
pi_69894684
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Houzer het volgende:
Ik heb mij gister nogal lopen verbazen over het stel benen waarmee devilsanddust zich over deze planeet voort beweegt.
.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:54:10 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69894693
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je dat gaat proberen wil CF het vast uitleggen
Ik wil alleen weten wat het ís. Het klinkt fiesss namelijk .
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:54:16 #268
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_69894698
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Das echt niet normaal hoor, zulks benen
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:54:24 #269
148689 Muis006
pi_69894702
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind dulce de leche vies
Shhhhhhhhh
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:55:03 #270
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69894723
pff oogmigraine is echt irritant als je probeert te werken
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:55:11 #271
148689 Muis006
pi_69894731
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Houzer het volgende:
DaD beweegt niet. DaD schrijdt zich voort.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muis006 op 10-06-2009 12:55:59 (wel wederkerig? Vik help eens!!) ]
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2009 @ 12:55:19 #272
70532 loveli
N
pi_69894735
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee
crap in = crap out
pi_69894757
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Blurred86 het volgende:
pff oogmigraine is echt irritant als je probeert te werken
Van die vlekken enzo? Da's vreselijk ja.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:56:28 #274
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_69894776
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee
Heb jij ook benen?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:56:50 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69894788
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik wil alleen weten wat het ís. Het klinkt fiesss namelijk .
Vertaald: zoetigheid van melk! Soort zoet smeersel voor op brood! Best lekker, af en toe, niet te vaak, vind ik
pi_69894800
Dank voor het recept DaD!!

En ik heb heel lekker. Zon, boeken, DVDserie (Mad Men ) lekker eten. Echt fijn. Ga zo naar het strand, ben gisteren ook geweest en toen heb ik zelfs gezwommen. Wat echt erg koud was
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:57:23 #277
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69894806
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Van die vlekken enzo? Da's vreselijk ja.
ja inderdaad, als het nou pijn deed dan zou ik nog wel even gaan liggen ofzo, maar dit is zo dom!
gelukkig is het al weer bijna weggetrokken
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2009 @ 12:57:48 #278
70532 loveli
N
pi_69894821
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef Houzer het volgende:

[..]

Heb jij ook benen?
Geen FoBo
crap in = crap out
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:58:07 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69894830
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

QFT, vast en zeker
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:58:30 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69894843
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vertaald: zoetigheid van melk! Soort zoet smeersel voor op brood! Best lekker, af en toe, niet te vaak, vind ik
Hmz. Ik lust geen melk, dus dit zal ook niet mijn favoriet worden denk ik. Heb het wel eens ergens in het rek zien staan. Ondefineerbaar goedje.
pi_69894862
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef Erik het volgende:
Precies, bellen!

Sorry dat ik me ermee bemoei, maar hopelijk helpt het wel
Ha Erik!
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:59:17 #282
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_69894867
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen FoBo
pi_69894869
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef conleche het volgende:
Dank voor het recept DaD!!

En ik heb heel lekker. Zon, boeken, DVDserie (Mad Men ) lekker eten. Echt fijn. Ga zo naar het strand, ben gisteren ook geweest en toen heb ik zelfs gezwommen. Wat echt erg koud was
Ikwilook!
pi_69894887
Dulce leche moet je niet te veel eten, dan word je misselijk! Mijn schoonzusje had het meegenomen uit Argentinië in de vorm/bij/op/in een soort koek, maar ik had pas de helft van die koek op en ik was al misselijk
pi_69894927
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

.

Dulce de leche is heerlijk! Ik had laatst een kommetje bij een flensje, met slagroom, aardbeien en ijs. .
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:01:23 #286
148689 Muis006
pi_69894942
Ik moet steeds niesen.

Hatsjoe
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:01:50 #287
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_69894959
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet steeds niesen.

Hatsjoe
Gezondheid
pi_69894969
Ooh, aardbeien... die ga ik kopen! Moet zo toch even naar AH.
pi_69894979
Gezondheid Muis...
*meeniest*
pi_69894989
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef conleche het volgende:
Hai slanke liefjes!!
Ha Co,

Hoe is het mooie leven?
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:03:11 #291
331 Merel
Be here now.
pi_69895004
Hou eens op met posten, ik mis alles
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:03:14 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69895008
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet steeds niesen.

Hatsjoe
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:03:34 #293
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69895021
mooie gelegenheid om te oefenen om met ogen open te niezen
pi_69895031
Co, dat klinkt echt heerlijk. Ik denk dat iedereen hier nu jaloers op je is! Ik in elk geval wel...
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:04:12 #295
148689 Muis006
pi_69895041
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:03 schreef Blurred86 het volgende:
Ammehoela! Doe het lekker zelluf
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:05:13 #296
148689 Muis006
pi_69895066
Ik ga een appelsinaasappelaardbeismoothie (dubbele woordwaarde) maken. Wie wil ooook?

Mensen die willen:
- Muis
- XM
pi_69895071
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:03 schreef Blurred86 het volgende:
Ik kan het niet Duh
pi_69895099
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga een appelsinaasappelaardbeismoothie (dubbele woordwaarde) maken. Wie wil ooook?

Mensen die willen:
- Muis
- XM
Kan ik me bij jou aanmelden?
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:07:53 #299
148689 Muis006
pi_69895153
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:05 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Kan ik me bij jou aanmelden?
Uiteraard
pi_69895184
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ha Erik!
pi_69895187
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Uiteraard

Bij deze! Nomnom..

Ik heb trek, maar m'n eten is al op. Ik ben pas om 3 uur op kantoor (appeltjes eten) en als ik in de kantine hier wat wil halen moet ik al m'n spullen meenemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')