Nee mn moeder vond het niet goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen want de huispimp is binnen.
Nee, het staat helemaal niet los van de rest. Je at te weinig en je gaat alleen nog maar weiniger eten. Ik maak me echt oprecht zorgen over je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal fit Tink. Staat voor mij los van de rest. Afgelopen weken waren er telkens minstens 4 collega's ziek en daar krijg ik nu een staartje van mee.
Mijn sokken staan buiten mijn pimp individuquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou zegdan ga ik ook je sokken niet strijken hoor
Dat hoeft écht nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, het staat helemaal niet los van de rest. Je at te weinig en je gaat alleen nog maar weiniger eten. Ik maak me echt oprecht zorgen over je.
Dulce de leche is heeeeeeeeeeeel lekker maar dat mag je alleen eten als je voldoende eet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat hoeft écht niet!
Goed. Genoeg over mij.
Ik wil weten wat dulle leches zijn!
Ik heb niet eens sokken aan vandaag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mijn sokken staan buiten mijn pimp individu
Het feit dat jij als enige het probleem niet ziet baart me nog het meeste zorgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat hoeft écht niet!
Goed. Genoeg over mij.
Ik wil weten wat dulle leches zijn!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Houzer het volgende:
Ik heb mij gister nogal lopen verbazen over het stel benen waarmee devilsanddust zich over deze planeet voort beweegt.
Ik wil alleen weten wat het ís. Het klinkt fiesss namelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je dat gaat proberen wil CF het vast uitleggen
Das echt niet normaal hoor, zulks benenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft 'ie ook in jullie fobo's zitten slijmballen, meisjes?.
DaD beweegt niet. DaD schrijdt zich voort.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Houzer het volgende:
Ik heb mij gister nogal lopen verbazen over het stel benen waarmee devilsanddust zich over deze planeet voort beweegt.
Neequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft 'ie ook in jullie fobo's zitten slijmballen, meisjes?.
Van die vlekken enzo? Da's vreselijk ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Blurred86 het volgende:
pff oogmigraine is echt irritant als je probeert te werken
Vertaald: zoetigheid van melk! Soort zoet smeersel voor op brood! Best lekker, af en toe, niet te vaak, vind ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil alleen weten wat het ís. Het klinkt fiesss namelijk.
ja inderdaad, als het nou pijn deed dan zou ik nog wel even gaan liggen ofzo, maar dit is zo dom!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van die vlekken enzo? Da's vreselijk ja.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
DaD beweegt niet. DaD schrijdt zich voort.
Hmz. Ik lust geen melk, dus dit zal ook niet mijn favoriet worden denk ik. Heb het wel eens ergens in het rek zien staan. Ondefineerbaar goedje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vertaald: zoetigheid van melk! Soort zoet smeersel voor op brood! Best lekker, af en toe, niet te vaak, vind ik
Ha Erik!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef Erik het volgende:
Precies, bellen!
Sorry dat ik me ermee bemoei, maar hopelijk helpt het wel![]()
Ikwilook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef conleche het volgende:
Dank voor het recept DaD!!![]()
En ik heb heel lekker. Zon, boeken, DVDserie (Mad Men) lekker eten. Echt fijn. Ga zo naar het strand, ben gisteren ook geweest en toen heb ik zelfs gezwommen. Wat echt erg koud was
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
DaD beweegt niet. DaD schrijdt zich voort.
Ha Co,quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef conleche het volgende:
Hai slanke liefjes!!
quote:
Ammehoela! Doe het lekker zellufquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:03 schreef Blurred86 het volgende:
mooie gelegenheid om te oefenen om met ogen open te niezen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:03 schreef Blurred86 het volgende:
mooie gelegenheid om te oefenen om met ogen open te niezen
Kan ik me bij jou aanmelden?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga een appelsinaasappelaardbeismoothie (dubbele woordwaarde) maken. Wie wil ooook?
Mensen die willen:
- Muis
- XM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |