abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69893729
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee. In de verste verte niet. Ik vind het helemaal niet leuk om al voor een hele week te weten wat ik ga eten .
Waarom niet?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:27:40 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69893733
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

ik zou em lekker opeten, ik heb net 3 boterhammen op en zou er nog wel 3 op kunnen, wil je een beetje eetlust van mij?
Graag! Ik draai al vanaf half 7 op 5 slokken Optimel, 3 koffie en een eierkoek met rozijnen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69893761
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef Ek-Mei het volgende:
ja over die weekmenu's ik lees er hier vaker wat over, is dat eigelijk gewoon van te voren bedenken wat je die week gaat eten, of zit er meer achter?
eigenlijk is het niet meer dan dat, maar over het algemeen helpt het ook om:

a) te besparen (je haalt in 1 keer dat wat je nodig hebt en gooit daardoor minder weg)
b) gezonder te eten: je ziet in een keer je eetpatroon van een week en 3 keer veel vlees/vet valt op
c) scheelt tijd in de supermarkt drentelen, dingen meesnaaien waar je toch al zoekend langskomt, niet alleen besparend, maar ook gewoon heel Slank Verantwoord
d) etc.
Ja doei.
pi_69893769
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef Ek-Mei het volgende:
ja over die weekmenu's ik lees er hier vaker wat over, is dat eigelijk gewoon van te voren bedenken wat je die week gaat eten, of zit er meer achter?
Eigenlijk wel ja, en ook van tevoren boodschappen doen. Ik vind het wel fijn, je kunt het zo plannen dat ingrediënten in meerdere gerechten kunnen zodat je minder hoeft weg te gooien en je kunt zorgen dat je een beetje gevarieerd eet. Doordat je de boodschappen al in huis hebt kom je ook niet zo snel in de verleiding om voor iets snels ongezonds te gaan.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:29:01 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69893776
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ik altijd zin heb in eten wat ik niet in huis heb . En als ik meerdere keren per week boodschappen moet doen, kan ik nog eens een keer daadwerkelijk halen waar ik dan zin in heb en niet verplicht dat op moeten eten wat al een week in de koelkast ligt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69893805
Je kunt best zonder eetlust eten hoor.
Gewoon naar binnen stouwen en doorslikken, eventueel met behulp van een slok thee of water.
pi_69893851
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

eigenlijk is het niet meer dan dat, maar over het algemeen helpt het ook om:

a) te besparen (je haalt in 1 keer dat wat je nodig hebt en gooit daardoor minder weg)
b) gezonder te eten: je ziet in een keer je eetpatroon van een week en 3 keer veel vlees/vet valt op
c) scheelt tijd in de supermarkt drentelen, dingen meesnaaien waar je toch al zoekend langskomt, niet alleen besparend, maar ook gewoon heel Slank Verantwoord
d) etc.
dan doe ik dat onbewust, eigelijk al , behalve dan dat ik ook een paar keer in de week op t werk eet, we zijn ook erg aan het besparen op eten, kopen tegenwoordig veel bij de aldi en gooien minder weg
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:32:24 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69893905
Oh, collega belt net, ze hebben geen bruine broodjes meer. Appeltje dan maar.
pi_69893920
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Omdat ik altijd zin heb in eten wat ik niet in huis heb . En als ik meerdere keren per week boodschappen moet doen, kan ik nog eens een keer daadwerkelijk halen waar ik dan zin in heb en niet verplicht dat op moeten eten wat al een week in de koelkast ligt.
Ik plan gewoon heel verschillende dingen, dan is de kans groter dat er iets bij zit waar je zin in hebt, en elke week ook een paar dingen die er altijd wel in gaan.
Het scheelt ook heel veel tijd, moet er niet aan denken dat ik aan het eind van de middag nog naar de supermarkt zou moeten voordat we eindelijk kunnen eten. Ook omdat er dan een enorme file staat van mensen die de Uithof af willen en je drie kwartier onderweg bent naar de supermarkt, maargoed.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:33:20 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69893927
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi lijstje Maria, zowel het daglijstje als het weeklijstje.

Doen jullie eigenlijk ook al aan weekmenu's?
Grazie

En nee, niet officieel Ik moet nog kijken wat werkt voor mij! Ik doe deze week 2 keer 'grote' boodschappen en 1 keer nog voor zondag, ook omdat ik nog moet werken enzo, vind ik wel makkelijk Plus, ik moet met vriendje overleggen Hij eet gelukkig bijna alles, maar eet bepaalde dingen wel 'minder graag'. En ik ben er dan zo één die wil dat hij het allemaal lekker vindt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69893931
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een appel is geen vervanging voor een broodje hoor! Neem dan een ander broodje.
pi_69893952
quote:

[..]

Als ik weet wat we 's avonds gaan eten krijg ik daar vanzelf zin in. Je zet natuurlijk alleen maar dingen op het weekmenu die je lekker vindt. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:34:20 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69893959
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik plan gewoon heel verschillende dingen, dan is de kans groter dat er iets bij zit waar je zin in hebt, en elke week ook een paar dingen die er altijd wel in gaan.
Het scheelt ook heel veel tijd, moet er niet aan denken dat ik aan het eind van de middag nog naar de supermarkt zou moeten voordat we eindelijk kunnen eten. Ook omdat er dan een enorme file staat van mensen die de Uithof af willen en je drie kwartier onderweg bent naar de supermarkt, maargoed.
Nouja, wij doen 2 of 3 keer per week boodschappen. Meestal op dinsdag voor t/m vrijdag en dan zaterdag voor t/m maandag. En dat vind ik al lastig om in te vullen .
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:34:21 #214
331 Merel
Be here now.
pi_69893960
Jullie gaan veel te snel, ik zit nog op pagina 1 toen ik zei dat ik moest werken!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:34:29 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69893966
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bel de collega terug! Ander broodje! Ga naar de supermarkt en haal een bruin broodje met een pakje kipfilet! Zoiets!

Niet jezelf saboteren! Een appel is geen lunch! En weinig eten is niks om trots op te zijn en het is ook niet grappig

Lief doen voor jezelf
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:34:56 #216
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69893981
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef Daph_ het volgende:
Waren de cupcakesrecepten in het vorige topic al gepost?
ik heb mijn recept al gepost ja (meer dan 1 topic geleden wel denk ik inmiddels) CF heeft geloof ik een iets ander recept gebruikt, dus daarvoor moet je bij haar zijn
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69894001
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik heb mijn recept al gepost ja (meer dan 1 topic geleden wel denk ik inmiddels) CF heeft geloof ik een iets ander recept gebruikt, dus daarvoor moet je bij haar zijn
*gaat driftig zoeken*
pi_69894014
quote:

[..]

dat dus.

FOEI
Ja doei.
pi_69894030
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef Merel het volgende:
Jullie gaan veel te snel, ik zit nog op pagina 1 toen ik zei dat ik moest werken!
Merel! heb ik er overheen gelezen? Of niet?

Hoe ging je date zaterdag?
Ja doei.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:36:34 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69894032
Ze hadden alleen nog maar witbrood! Daar heb ik al helemaal geen zin in. En supermarkt moet ik 10 minuten voor fietsen en daar heb ik ook geen zin in (en het is geen mooi weer, dat helpt ook niet). Ik ben haske moe en heb nergens puf voor. Ja, naar mn bed toe .

Ik heb zo'n 'ik heb nergens zin in'-dag. Gaat ook wel weer over .
pi_69894034
quote:

[..]

dat, en je valt nog flauw op die 3 slokken optimel en eierkoek
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:37:03 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69894046
quote:

[..]

Heb ik ook altijd. Weekmenu's werken hier ook niet. Ik zou dan zogenaamd goedkoper uit zijn. Nou dacht het niet, want wat ik in huis heb gehaald bederft en dat moet ik dus weggooien en dan komt er nog iets extra's bij waar ik wél zin in heb.

Maar ik dacht dat jij gisteren zei dat het je niet uitmaakt wat je eet, want lekker eten doe je wel in een restaurant? .
Niet meer actief op Fok!
pi_69894061
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hadden alleen nog maar witbrood! Daar heb ik al helemaal geen zin in. En supermarkt moet ik 10 minuten voor fietsen en daar heb ik ook geen zin in (en het is geen mooi weer, dat helpt ook niet). Ik ben haske moe en heb nergens puf voor. Ja, naar mn bed toe .

Ik heb zo'n 'ik heb nergens zin in'-dag. Gaat ook wel weer over .
ben je niet zo moe en futloos OMDAT je zo weinig eet steeds?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:37:28 #224
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69894062
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Maar vanavond zie je je vriendje toch nog wel?

2 juli is al snel zeg!
Ben je niet zenuwachtig?
Vanavond zie ik m'n vriendje, en volgende week ook nog een paar dagen..

en nee, ik ben nog niet echt zenuwachtig. Ben nu eerst bezig met naar Nederland komen, m'n zusje was op bezoek de afgelopen dagen en daarvoor had ik het vrij druk voor de uni. Ik denk dat dat na volgende week komt, als ik weer wat tijd heb om alles te laten bezinken..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69894082
ow, moet snel weg nara docent
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')