Ik ben er heel goed in, ja. Al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:41 schreef Viking84 het volgende:
O![]()
.
Je maakt wel een gewoonte van struikelen hè?.
Whehe... zou ik ook gedaan hebben hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef Ek-Mei het volgende:
Oke, nu heb ik 3!! soorten zonnebrandcreme van het huismerk van kruidvat, factor 50 voor, factor 30 voor mezelf en factor 15 voor als ik bruiner ben
![]()
Dat doe ik nou altijd met dingen dan kan ik niet kiezen en koop ik alles maar, zoals laatst met 3 bikini's....beetje overdreven
4 augustus pasquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe... zou ik ook gedaan hebben hoor.Beter te veel dan te weinig!
Nu zijn jullie in elk geval goed beschermd.Wanneer ga je eigenlijk?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat zal ook heel mooi geweest zijn.![]()
En daar blijven wekenlang van die prachtige donkere plekken van zitten als je mazzel hebt.
*Haalt korset uit de kast en rijgt het strak aan*quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Daph: bij sommige mensen groeit het buikvet een beetje zo omdat ze altijd strakke broeken dragen. Dan is haar buik ook daadwerkelijk dunner waar de broek begint.
Oude scriptie inleveren bij stagenbegeleider, afstuderen op de anderequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
Jeez, stagebegeleider van kantoor heeft zijn feedback gemaild ipv dat we het bespreken vanmiddagDat vind ik niet zo leuk want ik heb speciaal verschillende afspraken ingepland voor het lezen van de stukken en het geven van feedback
En zoals ik verwacht had wil hij de insteek van de scriptie weer terugveranderen naar de insteek die het was toen het dus niet goed was.. *zucht*
Lachen is goed!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef kwakveense het volgende:
hm...dit is een recente: hier ben ik vrolijk op een boerenerf
[ afbeelding ]
Maar vanavond zie je je vriendje toch nog wel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:05 schreef AKnynke het volgende:
@ vergeetmeniet: Ik vlieg morgenochtend terug naar Nederland en dan 2 juli naar Zimbabwe, en op 18 oktober weer terug naar NL. Afscheid van het vriendje is ergens volgende week denk ik, dan spreken we of in Dld. of in NL nog af voor een paar dagen..
Nee. In de verste verte niet. Ik vind het helemaal niet leuk om al voor een hele week te weten wat ik ga etenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi lijstje Maria, zowel het daglijstje als het weeklijstje.
Doen jullie eigenlijk ook al aan weekmenu's?
ik zou em lekker opeten, ik heb net 3 boterhammen op en zou er nog wel 3 op kunnen, wil je een beetje eetlust van mij?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. In de verste verte niet. Ik vind het helemaal niet leuk om al voor een hele week te weten wat ik ga eten.
Moet lunchen, maar heb helemaal geen trek. Heb net wel aan een collega gevraagd of ie iets van een waldkornbol ofzo voor me wil meenemen van de bakker, maar best kans dat ie weer in mn tas mee naar huis gaat. De bol dan, niet m'n collega
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |