Groenteomelet, gevuld met verse spinazie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? Simpel graag, en gezond en lekker. En met simpel bedoel ik ook echt simpel.
Blikje gewoon dichtlaten, in een pan water, 2-3 uur laten koken. Let op: zorg dat het blikje steeds onder water blijft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef conleche het volgende:
Hai slanke liefjes!!
Vanuit La douce France! Heb het heerlijk! Mijn eetlijstjes zijn aan de overvloedige kant, maar ter compensatie loop ik wel om de dag 5 km. hard in de hitte. CF, even een vraagje: hoe maak je precies Dulce de leche? Gooi je gewoon dat blikje in kokend water en zo ja, hoe lang??
Geloof me, in Zimbabwe kom je echt niet aanquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef AKnynke het volgende:
Oh..ik moet m'n uitknop weer even vinden. Gisteravond (na een donor tallrik en bier) stond ik op de weegschaal om m'n koffer te wegen, en ik woog zonder koffer 84 kilo. Met koffer 105 kilo..![]()
Heb de laatste weken alles gegeten wat los en vast zat, vandaar ook geen lijstjes meer. Maar, dit weekend wordt nog slecht (ik denk 4 dagen BBQ) maar daarna bij m'n ouders wordt het makkelijker om de riem weer eens flink aan te trekken, totdat ik naar Zim ga..
Zo, nog even eenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? Simpel graag, en gezond en lekker. En met simpel bedoel ik ook echt simpel.
Joa. Moet alleen nog een toets halen. En op die proeftoets had ik een 7,1. Terwijl ik ging voor een 5,6.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zo, nog even een![]()
![]()
voor je aanstaande diploma en
![]()
![]()
voor de nieuwe studie!
Dat klinkt als een calorieënbomquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, goeie reis dan!
En XM, dulce de leche smaakt helemaal niet naar melk; de suiker carameliseert helemaal en het smaakt dus verreweg het meeste naar (heel romige) caramel. Heel lekker, op z'n tijd! Banoffee Pie FTW
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Joa. Moet alleen nog een toets halen. En op die proeftoets had ik een 7,1. Terwijl ik ging voor een 5,6.
Slankmeet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Geloof me, in Zimbabwe kom je echt niet aan
groentensoepquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet ook nog wat verzinnen voor zondagavond! Iemand ideetjes? Mag enigszins moeilijk / lang duren want het is zondagRestricties: vriendje heeft liever geen grote hoeveelheden kaas en lust geen euhh lof of spinazie. Oh en heeft een lichte soya-allergie.En liever geen heel dure ingrediënten, en een beeeetje gezond
Nou hoop ik niet dat ik allerlei restricties vergeet, maar okee
Ik dacht het, jij zei hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja goed he? Je zou het eens moeten proberen
Weedquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Boehoeoeh, er zijn nog geen subs voor de nieuwste aflevering van Weeds.
Je hebt geen ideequote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt geen idee
Zoet korstdeeg, laag dulce de leche, laag banaan, flinke klodders slagroom...
Misschien moet je eens bij me komen eten!
Dat lijkt me geen goed ideequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt geen idee
Zoet korstdeeg, laag dulce de leche, laag banaan, flinke klodders slagroom...
Heel goed moblo!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan weer ademhalen
net gesprek met docent gehad over dat ramp-groeps-vak..
de schat heeft me/ons opweg geholpen én gezegd dat ik een neven-onderzoekje mag doen en dat (ook) in mag leveren zodat ik iig de kans heb om 't vak te halen, ook zonder mn groepsgenoten...
enige nadeel is dat ik nu ook op college verwacht word... en dus niet kan sporten
Oh en ik moet nog toevoegen dat loveli ondertussen helemaal niet genoeg haar best doet om meneer uit te horen wat híj er nou van vondquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Merel het volgende:
MoBlo, je wou nog weten over de date hè? Ik heb er alleen heel kort iets over gezegd, want ik vind het niet echt netjes om iemand uitgebreid op internet te evaluerenMaar het was gezellig, nog niet heel spectaculair, maar leuk genoeg om eventueel nog een keer af te spreken om te zien of er meer in zit. En zo niet dan is het ook prima
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Boehoeoeh, er zijn nog geen subs voor de nieuwste aflevering van Weeds.
Gisteren pas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik was vergeten dat weeds weer begonnen was!
Alsof je meer dan 2000 kcal naar binnen krijgtquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed idee. Dan eet ik een week daarna helemaal niks denk ik
.
Volgens mij is 1 hapje van dat receptje met deeg, banaan en dat leche-spul al 1000 calorieën. Denk niet dat ik daarna al vol ben hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alsof je meer dan 2000 kcal naar binnen krijgtNa 1000 zit jij al vol, hoor
Wie dat afslaat, is gek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh en ik moet nog toevoegen dat loveli ondertussen helemaal niet genoeg haar best doet om meneer uit te horen wat híj er nou van vond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |