Ik dacht het, jij zei hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja goed he? Je zou het eens moeten proberen
Weedquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Boehoeoeh, er zijn nog geen subs voor de nieuwste aflevering van Weeds.
Je hebt geen ideequote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt geen idee
Zoet korstdeeg, laag dulce de leche, laag banaan, flinke klodders slagroom...
Misschien moet je eens bij me komen eten!
Dat lijkt me geen goed ideequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt geen idee
Zoet korstdeeg, laag dulce de leche, laag banaan, flinke klodders slagroom...
Heel goed moblo!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan weer ademhalen
net gesprek met docent gehad over dat ramp-groeps-vak..
de schat heeft me/ons opweg geholpen én gezegd dat ik een neven-onderzoekje mag doen en dat (ook) in mag leveren zodat ik iig de kans heb om 't vak te halen, ook zonder mn groepsgenoten...
enige nadeel is dat ik nu ook op college verwacht word... en dus niet kan sporten
Oh en ik moet nog toevoegen dat loveli ondertussen helemaal niet genoeg haar best doet om meneer uit te horen wat híj er nou van vondquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Merel het volgende:
MoBlo, je wou nog weten over de date hè? Ik heb er alleen heel kort iets over gezegd, want ik vind het niet echt netjes om iemand uitgebreid op internet te evaluerenMaar het was gezellig, nog niet heel spectaculair, maar leuk genoeg om eventueel nog een keer af te spreken om te zien of er meer in zit. En zo niet dan is het ook prima
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Boehoeoeh, er zijn nog geen subs voor de nieuwste aflevering van Weeds.
Gisteren pas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik was vergeten dat weeds weer begonnen was!
Alsof je meer dan 2000 kcal naar binnen krijgtquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed idee. Dan eet ik een week daarna helemaal niks denk ik
.
Volgens mij is 1 hapje van dat receptje met deeg, banaan en dat leche-spul al 1000 calorieën. Denk niet dat ik daarna al vol ben hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alsof je meer dan 2000 kcal naar binnen krijgtNa 1000 zit jij al vol, hoor
Wie dat afslaat, is gek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh en ik moet nog toevoegen dat loveli ondertussen helemaal niet genoeg haar best doet om meneer uit te horen wat híj er nou van vond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |