abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:02:50 #1
331 Merel
Be here now.
pi_69887559
Het vorige deel: Slank # 756 - Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 47% gewijzigd door boem-dikkie op 10-06-2009 09:24:17 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:03:17 #2
331 Merel
Be here now.
pi_69887563
En wat ik dus zei:

Hoe gaat het verder nu Syrena?

Leuk dat dat vrijwilligerswerk zo bevalt Vik! Ik heb laatst contact opgenomen met het Rode Kruis om te vragen of ze nog mensen nodig hadden, gisteren gebeld met iemand van hun communicatieafdeling en misschien ga ik daar wel wat dingen voor doen. Lijkt me leuk!

Ik wilde nog vertellen welk gewicht er vanochtend op de weegschaal stond waar ik erg blij van werd, maar ik weet het niet meer
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_69887564
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:03:44 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69887571
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Aalsmeer (andere kantoor is in Alphen)

En dan nadenken over m'n salaris want ik moet een voorstel doen.. Dat kantoor in Alphen bood best veel maar dat ga ik wel meenemen in m'n voorstel..

Ik heb alleen echt geen idee wat normaal is enzo qua startsalaris?
Jaa, het was iets met een A .

Maar goed zeg! Tja, wat betreft het salaris, daar kan ik je echt niet mee helpen. Ben totaal niet thuis in de accountancy-waardering. Vast wel een leuk topic over in WGR ofzo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:03:57 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69887576
@ daph: ik weet t ook niet, maar neem vooral je startsalaris bij dat andere kantoor mee in het gesprek. wat verdienen de fulltimers bij je stagekantoor?

en mijn gewicht vanochtend was 89,2 gaat gestaag omlaag
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:05:47 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69887613
kwak: ziek is ziek he . Die tuin en die vergadering komen ook wel goed zonder dat jij tussen de gladiolen staat te zwabberen. Zou lekker in bed blijven vandaag en dan hopen dat je ermee weg komt en het weekend er weer tegenaan kan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:06:03 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69887622
motivatie-terug-vind-post
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69887661
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jaa, het was iets met een A .

Maar goed zeg! Tja, wat betreft het salaris, daar kan ik je echt niet mee helpen. Ben totaal niet thuis in de accountancy-waardering. Vast wel een leuk topic over in WGR ofzo.
Whehe ja daarom, maakt ook niet uit

Ja ik zag het inderdaad, maar ik kreeg op basis van 4 dagen in de week bij het kantoor in Alphen zo ongeveer net zo veel als iemand bij de grootste vier kantoren in nederland in 4,5 of 5 dagen en ze wilden nog hoger gaan zitten gezien mijn ervaring en nevenactiviteiten tijdens de studie Nooit gedacht dat ik daar nog mijn voordeel uit zou halen toen ik ermee begon!
pi_69887682
Haaaaaaaaai ik ga zo maar eens naar de trein toe en dan kijken of ik bij die bijzondere meid kan uitkomen
pi_69887703
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 3 volkoren matzes met houmous en tuinkers
T: kliekje zuurkool
L: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: 1 3 volkoren knackebrod matzes met houmous en tuinkers, 2 3 augurken
D: stoofpotje van spinazie, tomaat en kekers, turks brood aardappeltjes, eitjes, soldaatjes
Extra T: 25 gram extra pure chocolade

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: 2 volkoren matzes met gebraden vegagehakt
L: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: 3 augurken
D: Weet nog niet

Heeft iemand nog briljante ideeën voor een overheerlijke vega-D?
Mag geen ovengerecht zijn (heb nog geen oven) en liever ook geen pasta.
Ik heb even geen inspiratie.
pi_69887706
Merel, ik had net een zeikpost in een spoiler zitten tikken (en toen was het topic dicht. Fail)
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:57 schreef Daph_ het volgende:
Syrena vind je dat niet leuk dan?

Ik ga vandaag een afspraak maken voor een arbeidsvoorwaardengesprek
Niet echt Ik zit hier met m'n bril op een beetje depri te zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de arbeidsvoorwaarden!! Goed onderhandelen he!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69887724
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:03 schreef kwakveense het volgende:
@ daph: ik weet t ook niet, maar neem vooral je startsalaris bij dat andere kantoor mee in het gesprek. wat verdienen de fulltimers bij je stagekantoor?

en mijn gewicht vanochtend was 89,2 gaat gestaag omlaag
Zal ik zeker doen
Op mijn stagekantoor weet ik niet wat ik zou verdienen als starter, aangezien de mensen om mij heen al een aantal jaar ervaring hebben en/of een functie hoger zitten dan ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak je gewicht gaat de goede kant op! Goed bezig!!
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:12:58 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69887768
TVP! Nu even douchen en dan nuttige dingen doen!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:16:14 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69887834
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Zal ik zeker doen
Op mijn stagekantoor weet ik niet wat ik zou verdienen als starter, aangezien de mensen om mij heen al een aantal jaar ervaring hebben en/of een functie hoger zitten dan ik.
SPOILER
Kwak je gewicht gaat de goede kant op! Goed bezig!!
voor mijn baan loopt het uiteen (en aio's worden gezien als: niet denderend betaald. wel goeie secundaire voorwaarden)
ca.2000 p/m bruto in t eerste jaar
2200 p/m bruto in t tweede jaar
2300 p/m bruto in t derde jaar
2500 p/m bruto in t vierde jaar
komt nog bij: ca. 1 maandsalaris aan eindejaarsuitkering, en 8% vakantiegeld (bruto allebei uiteraard) verder 230 vakantie uren per jaar.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:16:24 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69887841
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Daph_ het volgende:
iets over salaris
Dat is ook heel veel Daph!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:16:58 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69887857
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwak: ziek is ziek he . Die tuin en die vergadering komen ook wel goed zonder dat jij tussen de gladiolen staat te zwabberen. Zou lekker in bed blijven vandaag en dan hopen dat je ermee weg komt en het weekend er weer tegenaan kan.
ik weet het... maar mn moeder en broertje komen speciaal en anders gebeurt het nooit meer. ik laat mn broertje t zware werk wel doen....

nu even naar kantoor fietsen en de bult nakijkwerk halen...
pi_69887880
Ik weet niet wat ik bruto krijg, ik weet alleen netto. Al heb ik bruto laatst wel opgezocht voor de huur- en zorgtoeslag. Maar ik werk wel op MBO-niveau, dus je hebt er weinig aan
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69887884
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Syrena het volgende:
Merel, ik had net een zeikpost in een spoiler zitten tikken (en toen was het topic dicht. Fail)
[..]

Niet echt Ik zit hier met m'n bril op een beetje depri te zijn.
SPOILER
voor de arbeidsvoorwaarden!! Goed onderhandelen he!
Aaaaah
Wat naar! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk dus *knuf*
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:19:24 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69887908
oh ja, ook nnog een dikke kus voor syrena.. je zult zien dat de ups en downs blijven komen, maar met teeds kortere downs en steeds meer ups tot de downs wegblijven..
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:22:01 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69887958
Over mogelijk te ontvangen salarissen hou ik me maar niet bezig, ga maar uit van het minimum en dan kan het altijd meevallen.
Heb zo'n vermoeden dat ik nooit op eigen niveau meer aan het werk zal kunnen gaan en zodoende straks op een veredelde sociale werkplaats terecht kom.
pi_69887959
Er valt ook weinig op te zeggen, en er iets aan doen kan niemand. Het zal inderdaad wel beter gaan (ooit).
(toch?!)
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:22:42 #22
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69887970
HAAAAAAAAAAAALLO!

Ik heb bijna mijn diploma. En me al ingeschreven voor HBO. Ik ben trots op mezelf. GHA. 4 jaar schijt opleiding volhouden zodat ik een toffe HBO kan doen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_69887980
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef kwakveense het volgende:

[..]

voor mijn baan loopt het uiteen (en aio's worden gezien als: niet denderend betaald. wel goeie secundaire voorwaarden)
ca.2000 p/m bruto in t eerste jaar
2200 p/m bruto in t tweede jaar
2300 p/m bruto in t derde jaar
2500 p/m bruto in t vierde jaar
komt nog bij: ca. 1 maandsalaris aan eindejaarsuitkering, en 8% vakantiegeld (bruto allebei uiteraard) verder 230 vakantie uren per jaar.
Oh jij hebt veel vakantiedagen bijna 29! Ik heb er wss. 25 per jaar.

Hmm.. Wat is redelijk om te vragen? Ik wil ook niet teveel vragen want dan verwachten ze straks een heleboel van me

Bij mijn huidige kantoor zou ik dus 2250 - 3795 pm (no way dat ik dat laatste ooit zou krijgen) obv voltijd (40 uur). Studie betaald van ca 2500 euro per jaar (3,5 jaar nominaal)

Kantoor in Alphen bood 2100 obv 32 uur (!!) = 2625 pm obv voltijd en een studie betaald van 6000 euro per jaar (Nyenrode) van 3,5 jaar nominaal. Per halfjaar 600 euro bruto indien geen ziekmelding..

Wat ik op dit moment krijg kan ik er niet mee vergelijken, want ik heb geen vakantiedagen dus daar zit een bepaalde opslag voor in mijn salaris..
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:24:27 #24
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69888002
OP, Voila.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_69888062
ik ga zo onder de zonnebank, voor 4 min betaal je 2 euro, normaal ga ik dan 8 min, maar ik zit te denken om er vandaag 12 te doen, of zou dat te lang zijn, iemand ervaring? het is een snelbruiner.
Daarna ff naar de de kruidvat, iemand nog een tip voor een goede en goedkope dagcreme? en op jacht naar een zonnebrandcreme/aftersun aanbieding, waarom is dat spul zo belachelijk duur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')