Jaa, het was iets met een Aquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aalsmeer (andere kantoor is in Alphen)
En dan nadenken over m'n salaris want ik moet een voorstel doen.. Dat kantoor in Alphen bood best veelmaar dat ga ik wel meenemen in m'n voorstel..
Ik heb alleen echt geen idee wat normaal is enzo qua startsalaris?![]()
Whehe ja daarom, maakt ook niet uitquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaa, het was iets met een A.
Maar goed zeg!Tja, wat betreft het salaris, daar kan ik je echt niet mee helpen. Ben totaal niet thuis in de accountancy-waardering. Vast wel een leuk topic over in WGR ofzo.
Niet echtquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:57 schreef Daph_ het volgende:
Syrena vind je dat niet leuk dan?
Ik ga vandaag een afspraak maken voor een arbeidsvoorwaardengesprek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
voor de arbeidsvoorwaarden!! Goed onderhandelen he!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Zal ik zeker doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:03 schreef kwakveense het volgende:
@ daph: ik weet t ook niet, maar neem vooral je startsalaris bij dat andere kantoor mee in het gesprek. wat verdienen de fulltimers bij je stagekantoor?
en mijn gewicht vanochtend was 89,2gaat gestaag omlaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak je gewicht gaat de goede kant op! Goed bezig!!![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen
Op mijn stagekantoor weet ik niet wat ik zou verdienen als starter, aangezien de mensen om mij heen al een aantal jaar ervaring hebben en/of een functie hoger zitten dan ik.voor mijn baan loopt het uiteen (en aio's worden gezien als: niet denderend betaald. wel goeie secundaire voorwaarden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak je gewicht gaat de goede kant op! Goed bezig!!
ca.2000 p/m bruto in t eerste jaar
2200 p/m bruto in t tweede jaar
2300 p/m bruto in t derde jaar
2500 p/m bruto in t vierde jaar
komt nog bij: ca. 1 maandsalaris aan eindejaarsuitkering, en 8% vakantiegeld (bruto allebei uiteraard) verder 230 vakantie uren per jaar.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
ik weet het... maar mn moeder en broertje komen speciaal en anders gebeurt het nooit meer. ik laat mn broertje t zware werk wel doen....quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwak: ziek is ziek he. Die tuin en die vergadering komen ook wel goed zonder dat jij tussen de gladiolen staat te zwabberen. Zou lekker in bed blijven vandaag en dan hopen dat je ermee weg komt en het weekend er weer tegenaan kan.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Syrena het volgende:
Merel, ik had net een zeikpost in een spoiler zitten tikken(en toen was het topic dicht. Fail)
[..]
Niet echtIk zit hier met m'n bril op een beetje depri te zijn.
AaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
voor de arbeidsvoorwaarden!! Goed onderhandelen he!
Wat naar! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijkdus *knuf*
Oh jij hebt veel vakantiedagenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
voor mijn baan loopt het uiteen (en aio's worden gezien als: niet denderend betaald. wel goeie secundaire voorwaarden)
ca.2000 p/m bruto in t eerste jaar
2200 p/m bruto in t tweede jaar
2300 p/m bruto in t derde jaar
2500 p/m bruto in t vierde jaar
komt nog bij: ca. 1 maandsalaris aan eindejaarsuitkering, en 8% vakantiegeld (bruto allebei uiteraard) verder 230 vakantie uren per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |