abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 08:22:05 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70243182
Het vorige deel: Slank # 777 - Wachten om naar het bos te gaan

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Dit is verplicht ! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 22 juni 2009 @ 08:23:01 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70243188
Is het niet kudos? .
Niet meer actief op Fok!
pi_70243196
/care

o hai!
Ja doei.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:26:38 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70243224
Ik heb trouwens ook weer een nieuw plan. Ik wil uitzoeken of ik een stage kan gaan doen bij een communicatiebureau. Op die manier kan ik uitzoeken of het vak van tekstschrijver / copywriter écht wat voor mij is en bovendien doe ik zo de broodnodige werkervaring op. Want met m'n huidige portfolio van niks kom ik nergens en kan ik solliciteren tot ik een ons weeg. Maar voor ik allemaal bureaus ga aanschrijven ga ik eerst eens vragen bij het UWV Werkbedrijf wat zij vinden van dit plan...

Proactiviteit ftw!
Niet meer actief op Fok!
pi_70243228
Ik doe een tvp en ga nu mijn tandenpoetsen, brood smeren en naar de ub, tot later kindjes!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70243232
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens ook weer een nieuw plan. Ik wil uitzoeken of ik een stage kan gaan doen bij een communicatiebureau. Op die manier kan ik uitzoeken of het vak van tekstschrijver / copywriter écht wat voor mij is en bovendien doe ik zo de broodnodige werkervaring op. Want met m'n huidige portfolio van niks kom ik nergens en kan ik solliciteren tot ik een ons weeg. Maar voor ik allemaal bureaus ga aanschrijven ga ik eerst eens vragen bij het UWV Werkbedrijf wat zij vinden van dit plan...

Proactiviteit ftw!
Plannen maken en ook daadwerkelijk uitvoeren ftw!! goed bezig!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70243234
plannen!

goed zo Vik!
Ja doei.
pi_70243252
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:16 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik wil het zsm afhebben, liefst nog begin juli, want ik heb nog een andere halve scriptie liggen (deze is literatuurstudie, die ander is 'n onderzoek, daarvan ben ik bij de resultaten)

jeetje, wat ijverig, dat je gewoon nog extra dingen toevoegt omdat je het leuk vindt! ik weet het wel hoor; klaar is klaar, en liever met minder dan met meer werk
Oh dat is best snel ook al Moet jij twéé scripties schrijven? Dat is heul veul! Of zijn het twee delen? *confused*

Nou verder doe ik niks extra's meer hoor Daarom verwerk ik die leerdoelen er ook niet in; ze heeft tegen andere mensen gezegd dat dat erin moest, maar tegen mij niet dus dan doe ik het niet
pi_70243263
en voor de scriptieshizzle van Daph en CC!

en voor de McNameless van Merel!
Ja doei.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:31:11 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70243268
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:30 schreef motorbloempje het volgende:

Wat ben jij hyper vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_70243279
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:30 schreef motorbloempje het volgende:

Whoeeeee

Ik ga straks de tent afbreken Volgens mij stuiter ik als een dolle als ik het eenmaal heb ingeleverd Hopelijk kan ik dan nog stil blijven zitten bij de kapper vanmiddag
  maandag 22 juni 2009 @ 08:35:01 #12
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70243305
tvp
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:35:34 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70243307
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:35 schreef Muis006 het volgende:
tvp
Muizel! .
Niet meer actief op Fok!
pi_70243314
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat ben jij hyper vandaag .
ja!

de zon schijnt!
het is maandag
vrijdag een weekendje weg met vrienden, met de motor
vandaag allemaal mensen achter hun broek aan zitten via de mail over bestuurs-crap
Gisteren een mail gestuurd naar studiegenoot van RD1 project die mailde naar mij en mn andere studiegenoot:
quote:
Ik heb een half jaar lang halfslachtig werk in dit project gestoken. Nu begin ik er een beetje enthousiast voor te worden, en nu ga ik dit kutvak acen ook.

...

Desalniettemin nodig ik jullie bij deze uit om toch met me mee te doen, aangezien ik wel iemand kan gebruiken die vanavond een stukje discussie en conclusie typt
Dus ik heb 'm even de waarheid gezegd en dat ik, als het nu niet ging ondanks veel werken, ik echt ze niet had laten zitten, maar ik ga geen energie steken zodat een ander het vak kan halen terwijl die een heel semester geen flikker gedaan heeft puh!

zo!
Ja doei.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:36:08 #15
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70243318
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Muizel! .
Howdy
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:38:56 #16
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70243341
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:23 schreef Viking84 het volgende:
Is het niet kudos? .
Volgens mij heb je enkel kudo en geen meervoudt.
Edit: Je hebt enkel kudos en dit is dus de enkelvoud.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lastpost op 22-06-2009 08:47:39 ]
pi_70243396
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja!

de zon schijnt!
het is maandag
vrijdag een weekendje weg met vrienden, met de motor
vandaag allemaal mensen achter hun broek aan zitten via de mail over bestuurs-crap
Gisteren een mail gestuurd naar studiegenoot van RD1 project die mailde naar mij en mn andere studiegenoot:
[..]

Dus ik heb 'm even de waarheid gezegd en dat ik, als het nu niet ging ondanks veel werken, ik echt ze niet had laten zitten, maar ik ga geen energie steken zodat een ander het vak kan halen terwijl die een heel semester geen flikker gedaan heeft puh!

zo!
Go MoBlo! Whoeeeee
pi_70243429
I feel gooooood, tadadadadadada

en na een weekend vol complimentjes van familie op 't feestje van mn zusje die ik een tijd niet meer gezien heb, ga ik ook niet meer zo panisch doen over een paar 100 gram schommelen op de weegschaal

whihi

zo, wat gaan jullie allemaal voor leuks doen?
Ja doei.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:51:23 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70243471
voor MoBlo & Vik

Goedemorgen allemaal

Al drie nachten keelpijn. Overdag nergens last van, maar 's nachts voelt het alsof ik scheermesjes in m'n keel heb zitten. Nu echter ook nog last. En begin beetje te snotteren. Bweuh!!

Lijstje:

O: 1 dikke plak ontbijtkoek
T: ?
L: 2 boterhammen 1x philadelphia, 1x 30+ kaas
T: appel
S: RPM
D: ???
T: ?

Ga proberen HEEL erg rustig aan te doen qua eten deze week, want donderdag, zaterdag en zondag eten we buiten de deur!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70243473
Je vrolijkheid werkt aanstekelijk MoBlo, zelfs online

Complimentjes Altijd fijn om te horen!

Ik ga vandaag mijn scriptie inleveren Maar ik geloof dat dat al duidelijk was he?

En ik ga vandaag naar de kapper ! Werd weer eens tijd, ik ben al anderhalf jaar niet geweest

Heb jij ook nog leuke plannen?

Smileyoverload!!
  maandag 22 juni 2009 @ 08:53:01 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70243487
Heerlijk gevoel Daph! Ik kan me mijn afstudeerdag ook zó goed herinneren . Inleveren was op zich nog niet zo bijzonder, maar de dag van de verdediging. Mên! 's Ochtends de zenuwen, dan de piek bij de verdediging en het vragenvuur en het ongelooflijke gevoel daarna . Alsof je de hele wereld aan kan .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70243505
XM die heb ik donderdag pas... Ik ben al een paar dagen nerveus, stom he?! Ik ben stiekem nog steeds een beetje bang dat ze zeggen dat het toch niet voldoende is namelijk

Woeeeeeeee scriptie afffffff
pi_70243525
zo heerlijk van je scriptie Daph! echt zó fijn moet dat zijn (kan het me niet voorstellen ) maar yay!

en beterschap XM
Ja doei.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:57:43 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70243551
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:54 schreef Daph_ het volgende:
XM die heb ik donderdag pas... Ik ben al een paar dagen nerveus, stom he?! Ik ben stiekem nog steeds een beetje bang dat ze zeggen dat het toch niet voldoende is namelijk

Woeeeeeeee scriptie afffffff
Niet bang voor zijn, inleveren = akkoord .
pi_70243571
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet bang voor zijn, inleveren = akkoord .
Weet ik wel, maar toch De 'angst' blijft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')