Plannen maken en ook daadwerkelijk uitvoeren ftw!! goed bezig!quote:Op maandag 22 juni 2009 08:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens ook weer een nieuw plan. Ik wil uitzoeken of ik een stage kan gaan doen bij een communicatiebureau. Op die manier kan ik uitzoeken of het vak van tekstschrijver / copywriter écht wat voor mij is en bovendien doe ik zo de broodnodige werkervaring op. Want met m'n huidige portfolio van niks kom ik nergens en kan ik solliciteren tot ik een ons weeg. Maar voor ik allemaal bureaus ga aanschrijven ga ik eerst eens vragen bij het UWV Werkbedrijf wat zij vinden van dit plan...
Proactiviteit ftw!
Oh dat is best snel ook alquote:Op maandag 22 juni 2009 08:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik wil het zsm afhebben, liefst nog begin juli, want ik heb nog een andere halve scriptie liggen (deze is literatuurstudie, die ander is 'n onderzoek, daarvan ben ik bij de resultaten)
jeetje, wat ijverig, dat je gewoon nog extra dingen toevoegt omdat je het leuk vindt! ik weet het wel hoor; klaar is klaar, en liever met minder dan met meer werk
Wat ben jij hyper vandaagquote:Op maandag 22 juni 2009 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
envoor de scriptieshizzle van Daph en CC!
en voor de McNameless van Merel!
Whoeeeeequote:Op maandag 22 juni 2009 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
envoor de scriptieshizzle van Daph en CC!
en voor de McNameless van Merel!
ja!quote:
Dus ik heb 'm even de waarheid gezegdquote:Ik heb een half jaar lang halfslachtig werk in dit project gestoken. Nu begin ik er een beetje enthousiast voor te worden, en nu ga ik dit kutvak acen ook.
...
Desalniettemin nodig ik jullie bij deze uit om toch met me mee te doen, aangezien ik wel iemand kan gebruiken die vanavond een stukje discussie en conclusie typt
Volgens mij heb je enkel kudo en geen meervoudt.quote:
Go MoBlo! Whoeeeeequote:Op maandag 22 juni 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja!![]()
de zon schijnt!
het is maandag
vrijdag een weekendje weg met vrienden, met de motor
vandaag allemaal mensen achter hun broek aan zitten via de mail over bestuurs-crap
Gisteren een mail gestuurd naar studiegenoot van RD1 project die mailde naar mij en mn andere studiegenoot:
[..]
Dus ik heb 'm even de waarheid gezegden dat ik, als het nu niet ging ondanks veel werken, ik echt ze niet had laten zitten, maar ik ga geen energie steken zodat een ander het vak kan halen terwijl die een heel semester geen flikker gedaan heeft
puh!
zo!![]()
Niet bang voor zijn, inleveren = akkoordquote:Op maandag 22 juni 2009 08:54 schreef Daph_ het volgende:
XM die heb ik donderdag pas... Ik ben al een paar dagen nerveus, stom he?!Ik ben stiekem nog steeds een beetje bang dat ze zeggen dat het toch niet voldoende is namelijk
![]()
Woeeeeeeee scriptie afffffff
Weet ik wel, maar tochquote:Op maandag 22 juni 2009 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet bang voor zijn, inleveren = akkoord.
Mutsquote:Op maandag 22 juni 2009 08:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar tochDe 'angst' blijft
quote:
Succes en plezier met inleveren vandaag!!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga me aankleden en naar kantoor om te printen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door cyclechick op 22-06-2009 11:29:55 ]Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:30 schreef Muis006 het volgende:
Ego-post:
Mijn pijnstillers verminderen het reactievermogen, staat zelfs met een extra, gele waarschuwingssticker op de verpakking. Dus woensdag mag ik high een tentamen gaan maken waarvoor ik nog moet gaan leren
Hoe lang moet je die pijnstillers gebruiken? is het niet mogelijk om het tentamen op een ander tijdstip te maken?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:30 schreef Muis006 het volgende:
Ego-post:
Mijn pijnstillers verminderen het reactievermogen, staat zelfs met een extra, gele waarschuwingssticker op de verpakking. Dus woensdag mag ik high een tentamen gaan maken waarvoor ik nog moet gaan leren
't Is multiple choice dus dat valt dan wel weer meequote:Op maandag 22 juni 2009 09:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Dat wordt vast heel erg.. apart!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Dat wordt vast heel erg.. apart!
[ afbeelding ]
Dat is ook een manier om het tentamen te maken jaquote:Op maandag 22 juni 2009 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
't Is multiple choice dus dat valt dan wel weer mee
Ik vind het altijd leuk als ik bij MC 4 antwoorden A C D C achter elkaar heb
Zolang ik pijn heb. Het zijn ook ontstekingsremmers omdat de spieren in mijn rug het dus niet naar behoren doen. Ander tijdstip is een hoop gedoe en ik heb volgend jaar nog 2 mogelijkheden dus ik ga niet weer corresponderen met de examencommissiequote:Op maandag 22 juni 2009 09:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoe lang moet je die pijnstillers gebruiken? is het niet mogelijk om het tentamen op een ander tijdstip te maken?
Nou, het is dan of verminderd reactievermogen, of niet kunnen nadenken van de pijnquote:Op maandag 22 juni 2009 09:36 schreef cyclechick het volgende:
hmm, misschien kun je een kleinere dosis, of op een ander tijdstip innemen, zodat je minder last hebt van de bijwerkingen zoals verminderd reactievermogen?
Lastig hoor... succes in ieder geval! Ik ga nu mijn tentamen van donderdag maar eens leren, anders wordt dat niks...
Waar moet dat tentamen over gaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet ook leren eigenlijk maar ik wil niet
Ow, dat is wel interessantquote:Op maandag 22 juni 2009 09:41 schreef Muis006 het volgende:
Psychologie van arbeid en economie.
Ik heb psychologie van 'physical activity', alle voordelen van bewegen en hoe je mensen aan het bewegen kunt krijgen (bijv door rekening te houden met de aanleg van fietspaden, de afstand tussen voorzieningen, maar ook de invloed van groepsdruk, een sportleider(coach, of personal trainer), dat sporten op jonge leeftijd vaak een goede voorbode is om later ook actief te zijn etc.quote:
Ja ik vind het ook een boeiend onderwerp! Alleen is het boek een verschrikkelijke vertaling van een Engels boek (arbeid gedeelte) en is het Economie gedeelte artikelen en sheets waarin alles met voorbeelden wordt uitgelegd. Echt zonde want het is een leuk vakgebied, maar de manier waarop het vak wordt vormgegeven doet gewoon afbreuk aan het onderwerp.quote:
Ikke wel! Tweedejaars in Tilburg.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb psychologie van 'physical activity', alle voordelen van bewegen en hoe je mensen aan het bewegen kunt krijgen (bijv door rekening te houden met de aanleg van fietspaden, de afstand tussen voorzieningen, maar ook de invloed van groepsdruk, een sportleider(coach, of personal trainer), dat sporten op jonge leeftijd vaak een goede voorbode is om later ook actief te zijn etc.
Muis, studeer jij ook psychologie?
Nom!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:46 schreef Muis006 het volgende:
Mijn cupcakes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, niet ziek worden hoor! Miss idd beter als je naar huis gaat als je je echt niet lekker voelt...quote:Op maandag 22 juni 2009 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik zo weer naar huis ga. Zit hier te rillen en volgens mij ben ik ook warm. En aan eten moet ik gewoon niet eens denken.
Ja ik was ook verbaasdquote:Op maandag 22 juni 2009 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zien er goed uit, Muis!. Mooie bolletjes, dat krijg ik nooit goed voor elkaar. Maar dat kan ook komen omdat onze oven het nog maar aan één kant doet.
.
Beterschap, XM.. Lekker naar huis gaan ja!
En scripties... ik kan alleen maar hopen dat de mijne ooit afkomt. Er komt niets uit m'n vingers de laatste tijd.
Waar?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik was ook verbaasdnormaal zijn ze bij mij ook niet zo mooi. Ik denk dat het door het/de bicarbonaat komt!
Trouwens, mijn vriend was gisteren bij de toko in de stad hier, en daar hebben ze ook voedsel kleurstoffenin veel grotere verpakkingen dan die potjes van Wilton! Dus ik ga van de week even kijken.
Ik heb bij de drogist gewoon een doosje zuiveringszout gehaaldquote:Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef SiTu het volgende:
[..]
Waar?![]()
Ze zien er echt heerlijk uitIk wil ook nog steeds bicarbonaat, maar ik vermoed dat ze me heel raar aankijken in de apotheek
Balen dat je je tentamen zo moet maken.
Waarschijnlijk zijn dat vloeibare kleurstoffen, en de Wiltonkleurtjes zijn meer gel/pasta-achtig. Niet op je marsepein gebruiken hoor, die vloeibare! Wordt een puinhoop. Maar als het wel gels zijn, dan is het super!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik was ook verbaasdnormaal zijn ze bij mij ook niet zo mooi. Ik denk dat het door het/de bicarbonaat komt!
Trouwens, mijn vriend was gisteren bij de toko in de stad hier, en daar hebben ze ook voedsel kleurstoffenin veel grotere verpakkingen dan die potjes van Wilton! Dus ik ga van de week even kijken.
Sollicitatiegesprek? Ik heb iets gemist, denk ik? Is dat voor een vaste baan of een zomerbaantje?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:11 schreef Phaidra het volgende:
Mijn moeder bezorgde me net een hartverzakking. Ik word vandaag of morgen gebeld n.a.v. mijn sollicitatiegesprek van afgelopen vrijdag. En net belde mijn moeder dus om door te geven wanneer we naar de tandarts moeten. Pfff wordt zo nog een lange dag
.
Oeh dankje voor de tipquote:Op maandag 22 juni 2009 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dat vloeibare kleurstoffen, en de Wiltonkleurtjes zijn meer gel/pasta-achtig. Niet op je marsepein gebruiken hoor, die vloeibare! Wordt een puinhoop. Maar als het wel gels zijn, dan is het super!
Ohja, zo heette het ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb bij de drogist gewoon een doosje zuiveringszout gehaaldingrediënten: 100% natrium bicarbonaat
. Er zijn heel veel mensen die zuiveringszout gebruiken dus ik denk niet dat ze je raar aankijken hoor.
Yep in Helmondquote:Op maandag 22 juni 2009 10:16 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ohja, zo heette het ook.Ik zal vandaag eens kijken.
Maar ik bedoelde met 'waar' eerder de winkel waar ze voedingskleurstof hadden. Als dat in Helmond is, is het voor mij namelijk ook prima te doen (ik heb een hekel aan GLS).
Ik begin weer een buikje te krijgenVandaag is de dag dat ik weer begin met hardlopen
Laat me dat nou niet verrassen na gisterenavondquote:Op maandag 22 juni 2009 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik zo weer naar huis ga. Zit hier te rillen en volgens mij ben ik ook warm. En aan eten moet ik gewoon niet eens denken.
vertelquote:Op maandag 22 juni 2009 10:46 schreef P.F het volgende:
Ik heb gisternacht een beetje stom gedaan. Ik wou dat ik zo leuk werd als XM van alcohol!
ik nietquote:Op maandag 22 juni 2009 08:06 schreef cyclechick het volgende:
Wat een goede humeurtjes hier allemaal, zijn we allemaal met het goede been uit bed gestapt?
Het moet vandaag (vanochtend) ingeleverd worden, dus ja... ik moet wel. Uitstelgedragquote:Op maandag 22 juni 2009 10:47 schreef Phaidra het volgende:
Bikkel Ewelina!
Elies, ik dacht precies hetzelfde eigenlijk (maar je was wel schattig hoor XM!)
Je nieuwe kleurtje staat je leuk BTW!
De surinamer heeft meestal ook poederkleurstofjesquote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh dankje voor de tip. Ik werk niet met marsepein omdat niemand hier (mezelf incl
) dat lust. Ik denk dat ik gewoon een keer 1 potje haal en kijk of het fijn te verwerken is
ik heb ook nog gel van Wilton dus die kan ik altijd gebruiken, mocht die van de toko niks zijn.
Ik ben gister omdat ik boos was op het dak gaan zitten. Dat deed ik wel vaker. Toen ik 14 was.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het moet vandaag (vanochtend) ingeleverd worden, dus ja... ik moet wel. Uitstelgedrag
Dat dusquote:Op maandag 22 juni 2009 11:01 schreef Phaidra het volgende:
@kwak, volgens mij is ze nu donkerblauw ipv standaard-mod-blauw!
Is dat omdat je nu ook van de Pie Ar bent?quote:
Bij m'n ouders. Ik heb daar een zolderkamer, en vroegerrrr zat ik heel vaak op het dak. En ik weet niet waarom maar voordat ik het wist zat ik er weerquote:Op maandag 22 juni 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
PF, op het dak? Boos op wie? En waarop op het dak dan? En op welk dak?![]()
Hoi allen
Aai voor de mensen die zich niet zo fijn voelen en jubels voor de Zenners!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En dan? Ga/ging je dan roepen dat ze je zagen ofzo? Ik zie het nut er niet helemaal van?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Bij m'n ouders. Ik heb daar een zolderkamer, en vroegerrrr zat ik heel vaak op het dak. En ik weet niet waarom maar voordat ik het wist zat ik er weer!
O nee. M'n vriendje sliep bij mij. En ik had denk ik een beetje een slechte dronk.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan? Ga/ging je dan roepen dat ze je zagen ofzo? Ik zie het nut er niet helemaal van?
Was je boos op je ouders? Of op je vriendje dat je hem had moeten ophalen?
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil ff 't volgende vragen, spoilertje voor de 'zekerheid'.Hm................ Als je er graag wil blijven werken zou ik het zo lang mogelijk uitstellen.. Denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk kun je sowieso een jaar blijven werken als je niets zegt, als ze er niet achter komen.
Als je wel iets zegt is de kans er dat je meteen weg moet, maar er is ook een kans dat je langer dan dat jaar mag blijven..
Dan is er toch weinig aan de hand? Of is het een dak waar je makkelijk vanaf kan lazeren als je gedronken hebt? Dan zou ik dat maar niet meer doen inderdaad. Zo niet, dan moet je het gewoon doen als je het fijn vindtquote:Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef P.F het volgende:
[..]
O nee. M'n vriendje sliep bij mij. En ik had denk ik een beetje een slechte dronk.
Nee, niet om de aandacht, ik vind het altijd wel rustgevend zo 's nachts op het dak.. Beetje zo over de huizen uitkijken. Beetje nadenken. En dan weer naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |