abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2009 @ 23:31:37 #276
331 Merel
Be here now.
pi_70239038
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:24 schreef cyclechick het volgende:

je vindt hem dus ook wel echt leuk?
Ja Ik ben er nog niet achter hóé leuk, maar leuk genoeg om te kijken waar het heen gaat En dat vind ik al heel wat, want ik heb mezelf zo aangeleerd om m'n gevoel maar weg te stoppen. Ik merkte dat ik heel oppevlakkig en afstandelijk deed om maar te zorgen dat ik 'm niet heel leuk zou gaan vinden, want iemand heel leuk vinden is eng Ik dacht eigenlijk altijd dat ik prima functioneerde en ik haat die "ik heb een muurtje om me heen"-cliché's, maar blijkbaar hebben de afgelopen twee jaar meer met met me gedaan dan ik dacht. Dus ik vind het al heel wat dat ik nu denk "Oké, ik stel me ervoor open, ik durf het leuk te vinden en dan zien we wel waartoe het leidt"

En nu houden we op over mij hoor. Ik had gewoon even een virtuele hug nodig en die heb ik gekregen, dus ik ben weer blij
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 21 juni 2009 @ 23:32:36 #277
331 Merel
Be here now.
pi_70239069
Welterusten Daph!

En ja Viev, vertel eens, hoe is het met u?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_70239148
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja Ik ben er nog niet achter hóé leuk, maar leuk genoeg om te kijken waar het heen gaat En dat vind ik al heel wat, want ik heb mezelf zo aangeleerd om m'n gevoel maar weg te stoppen. Ik merkte dat ik heel oppevlakkig en afstandelijk deed om maar te zorgen dat ik 'm niet heel leuk zou gaan vinden, want iemand heel leuk vinden is eng Ik dacht eigenlijk altijd dat ik prima functioneerde en ik haat die "ik heb een muurtje om me heen"-cliché's, maar blijkbaar hebben de afgelopen twee jaar meer met met me gedaan dan ik dacht. Dus ik vind het al heel wat dat ik nu denk "Oké, ik stel me ervoor open, ik durf het leuk te vinden en dan zien we wel waartoe het leidt"

En nu houden we op over mij hoor. Ik had gewoon even een virtuele hug nodig en die heb ik gekregen, dus ik ben weer blij
klinkt als een hele positieve ontwikkeling, heel goed dat je nu echt merkt aan jezelf dat het dus een hele goede beslissing is geweest om te stoppen met McSex
Ik hoop dat het leuk blijft tussen jullie!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zondag 21 juni 2009 @ 23:35:21 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70239186
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:28 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ja, inmiddels gaat het weer goed. ik had dus een echt heel leuke jongen ontmoet (bij de nieuwe wielrenvereniging waar ik sinds april bij zit) en hij vond mij ook leuk, dus toen hebben we een stuk of 3 perfecte dates gehad, maar afgelopen vrijdag zei hij dat ie het niet meer zag zitten en er geen roze wolk meer was, dus dat er niet meer in zat dan vriendschap
Dat in combinatie met een nuvaring waar ik niet helemaal goed op reageerde (lees: supersombere buien om niks, en donderdag huilend mijn moeder opgebeld en de halve dag in bed liggen janken ), ik heb hier dus even een paar dagen flink lopen zeuren maar nu gaat het weer goed, en hoewel ik het jammer vind van die jongen, zie ik wel iin dat het zo niet gaat werken, dus dan maar beter niet....

vertel eens hoe het met jou gaat? zware tijd achter de rug natuurlijk, waarschijnlijk nog wel?
Hoe kan dat nou? Je bent zo leuk! Sukkel

En het is niet echt de juiste dag om dat te vragen vandaag, ander keertje oke .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_70239226
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? Je bent zo leuk! Sukkel

En het is niet echt de juiste dag om dat te vragen vandaag, ander keertje oke .
Oke, zal niet aandringen, hopelijk schijnt de zon morgen weer!
  zondag 21 juni 2009 @ 23:36:56 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70239253
En ik ga naar bed ook, thanks for caring and sharing lady's!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 21 juni 2009 @ 23:37:19 #282
331 Merel
Be here now.
pi_70239268
Morgen weer een nieuwe dag ja Ik duik ook m'n bed in. Slaap lekker allemaal!
pi_70239352
Truste dames, ik ga zo ook maar slapen, kijken of ik nu de nacht doorkom zonder gestoord te worden door dronken vrienden van mijn zusje
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 juni 2009 @ 23:40:49 #284
163650 Greys
pi_70239384
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Vivi het volgende:
En ik ga naar bed ook, thanks for caring and sharing lady's!
Zie mijn PM nog even!

Slaap lekker Mereltje, droom maar fijn
Daph en Maria ook terusten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 juni 2009 @ 23:41:24 #285
163650 Greys
pi_70239405
Succes en slaap wel Fietsbeeb! Zal wel hoor, die lui van gister hebben nu vast een enorme kater
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 juni 2009 @ 06:36:16 #286
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70242630
Sow tering last van mn longen na gisteren!

Ergens midden in die Fakkelzee zat ik

Gisteren was ik sinds lange tijd weer trots om Feijenoorder te zijn!

Ik ga werken tot in deel 778 of 779 of 780 ofzo
pi_70242667
Goedemorgen

Daar ben ik alweer Planning:
O: cruesli met melk
T: beker optimel
T: scriptie printen en inleveren
L: 2 bruine boterhammen osseworst
T: stukje sachertorte
T: naar de kapper
D: wat de pot schaft

Whoei! Bijna klaar
  maandag 22 juni 2009 @ 07:09:24 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70242702
Goedemorgen .

Wat fijn voor je, Merel! .
Niet meer actief op Fok!
pi_70242788
Goeiemorgen . De kat kwam even kotsen tijdens mijn ontbijt en toen mocht ik het opruimen .

Planning:
O: brinta
T: boterham sandwichspread
L: 2 boterhammen sandwichspread
T: -
D: wat de pot schaft
T: Zuivelproduct

Ik moet weer normaal gaan eten, op dit moment leef ik op snoep en ongezonde meuk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70242866
goedemorgen!!!

een voor iedereen die het leuk vindt, kan gebruiken en voor iedereen die er gewoon een wil

Ja doei.
  maandag 22 juni 2009 @ 07:48:00 #291
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70242875
ibtl
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70242961
Mogguh Vik, MoBlo en Muis lekker geslaapt allemaal?

Ik heb zojuist mijn terugblik afgeschreven Dat vindt mijn begeleidster vast leuk om te lezen Nu reflecteren op mijn competenties
  maandag 22 juni 2009 @ 08:02:09 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70242987
quote:
Op maandag 22 juni 2009 07:46 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!!!

een voor iedereen die het leuk vindt, kan gebruiken en voor iedereen die er gewoon een wil

.
Niet meer actief op Fok!
pi_70243015
Goedemorgen!
Daph, die competenties is dat het laatste wat je moet doen?

ik heb van het weekend een mail gekregen van mijn begeleider dat ik heel goed op weg ben met mijn scriptie, en dat is goed nieuws, want dat haalt het " oneindige, en komt toch nooit af" idee er een beetje vanaf, ik heb een redelijk duidelijk beeld van wat ik nu nog moet doen1
pi_70243021
Wat een goede humeurtjes hier allemaal, zijn we allemaal met het goede been uit bed gestapt?
  maandag 22 juni 2009 @ 08:09:16 #296
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70243052
quote:
Op maandag 22 juni 2009 07:59 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh Vik, MoBlo en Muis lekker geslaapt allemaal?

Ik heb zojuist mijn terugblik afgeschreven Dat vindt mijn begeleidster vast leuk om te lezen Nu reflecteren op mijn competenties
Ja ik sliep al om 10 uur gisteravond had gewerkt en daarna nog gelopen dus ik was doodop.

En du???
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70243058
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:05 schreef cyclechick het volgende:
Goedemorgen!
Daph, die competenties is dat het laatste wat je moet doen?

ik heb van het weekend een mail gekregen van mijn begeleider dat ik heel goed op weg ben met mijn scriptie, en dat is goed nieuws, want dat haalt het " oneindige, en komt toch nooit af" idee er een beetje vanaf, ik heb een redelijk duidelijk beeld van wat ik nu nog moet doen1
Goedemorgen!
Joehoeee dat is goed nieuws Moet je nog veel doen? En wanneer moet/wil je het afhebben?

Eh, ik geloof inderdaad dat dat het laatste is. Ik moest eigenlijk ook leerdoelen hebben, maar die hoefde ik niet op te stellen had ze in maart tegen me gezegd, dus dan doe ik dat wel niet hoor Die terugblik is eigenlijk niet verplicht, maar ik vind zoiets altijd wel leuk en nuttig om erin te zetten. Uit zo'n reflectie op competenties heb je niet echt het idee hoe iemand het ervaren heeft volgens mij
pi_70243133
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:09 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Goedemorgen!
Joehoeee dat is goed nieuws Moet je nog veel doen? En wanneer moet/wil je het afhebben?

Eh, ik geloof inderdaad dat dat het laatste is. Ik moest eigenlijk ook leerdoelen hebben, maar die hoefde ik niet op te stellen had ze in maart tegen me gezegd, dus dan doe ik dat wel niet hoor Die terugblik is eigenlijk niet verplicht, maar ik vind zoiets altijd wel leuk en nuttig om erin te zetten. Uit zo'n reflectie op competenties heb je niet echt het idee hoe iemand het ervaren heeft volgens mij
Ik wil het zsm afhebben, liefst nog begin juli, want ik heb nog een andere halve scriptie liggen (deze is literatuurstudie, die ander is 'n onderzoek, daarvan ben ik bij de resultaten)

jeetje, wat ijverig, dat je gewoon nog extra dingen toevoegt omdat je het leuk vindt! ik weet het wel hoor; klaar is klaar, en liever met minder dan met meer werk
pi_70243170
goedemorgen nogmaals, nu vanaf 't werk!

Was zo stom om mn fiets nog niet van station af te halen, dus moest met de reservefiets dat ding slaat door in de tweede versnelling, maar blijkbaar niet in de derde (en hoogste!). Dus de combinatia zware versnelling + zo goed als lege banden, was een hele work-out stiekem al

Ben benieuwd wat ik vandaag op 't werk mag gaan doen. Zo maar even zorgen dat de eerste lading koffie op komt en wat mailtjes sturen, daar ben ik goed in: komend bestuursjaar ga ik leven op mailen en dan kan ik vast ook nog studeren

Oh!!!!!!!!!! Wat ben ik zén! en ik heb me niet gewogen, want dat durf ik nie
Ja doei.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:21:26 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70243175
voor cc!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: