Jaquote:
klinkt als een hele positieve ontwikkeling, heel goed dat je nu echt merkt aan jezelf dat het dus een hele goede beslissing is geweest om te stoppen met McSexquote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Merel het volgende:
[..]
JaIk ben er nog niet achter hóé leuk, maar leuk genoeg om te kijken waar het heen gaat
En dat vind ik al heel wat, want ik heb mezelf zo aangeleerd om m'n gevoel maar weg te stoppen. Ik merkte dat ik heel oppevlakkig en afstandelijk deed om maar te zorgen dat ik 'm niet heel leuk zou gaan vinden, want iemand heel leuk vinden is eng
Ik dacht eigenlijk altijd dat ik prima functioneerde en ik haat die "ik heb een muurtje om me heen"-cliché's, maar blijkbaar hebben de afgelopen twee jaar meer met met me gedaan dan ik dacht. Dus ik vind het al heel wat dat ik nu denk "Oké, ik stel me ervoor open, ik durf het leuk te vinden en dan zien we wel waartoe het leidt"
En nu houden we op over mij hoor. Ik had gewoon even een virtuele hug nodig en die heb ik gekregen, dus ik ben weer blij
Hoe kan dat nou? Je bent zo leuk! Sukkelquote:Op zondag 21 juni 2009 23:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, inmiddels gaat het weer goed. ik had dus een echt heel leuke jongen ontmoet (bij de nieuwe wielrenvereniging waar ik sinds april bij zit) en hij vond mij ook leuk, dus toen hebben we een stuk of 3 perfectedates gehad, maar afgelopen vrijdag zei hij dat ie het niet meer zag zitten en er geen roze wolk meer was, dus dat er niet meer in zat dan vriendschap
![]()
Dat in combinatie met een nuvaring waar ik niet helemaal goed op reageerde (lees: supersombere buien om niks, en donderdag huilend mijn moeder opgebeld en de halve dag in bed liggen janken), ik heb hier dus even een paar dagen flink lopen zeuren
maar nu gaat het weer goed, en hoewel ik het jammer vind van die jongen, zie ik wel iin dat het zo niet gaat werken, dus dan maar beter niet....
vertel eens hoe het met jou gaat? zware tijd achter de rug natuurlijk, waarschijnlijk nog wel?
Oke, zal niet aandringen, hopelijk schijnt de zon morgen weer!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je bent zo leuk! Sukkel
En het is niet echt de juiste dag om dat te vragen vandaag, ander keertje oke.
Zie mijn PM nog even!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Vivi het volgende:
En ik ga naar bed ook, thanks for caring and sharing lady's!
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:46 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!!!
eenvoor iedereen die het leuk vindt, kan gebruiken en voor iedereen die er gewoon een wil
Ja ik sliep al om 10 uur gisteravondquote:Op maandag 22 juni 2009 07:59 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh Vik, MoBlo en Muislekker geslaapt allemaal?
Ik heb zojuist mijn terugblik afgeschrevenDat vindt mijn begeleidster vast leuk om te lezen
Nu reflecteren op mijn competenties
Goedemorgen!quote:Op maandag 22 juni 2009 08:05 schreef cyclechick het volgende:
Goedemorgen!
Daph, die competenties is dat het laatste wat je moet doen?
ik heb van het weekend een mail gekregen van mijn begeleider dat ik heel goed op weg ben met mijn scriptie, en dat is goed nieuws, want dat haalt het " oneindige, en komt toch nooit af" idee er een beetje vanaf, ik heb een redelijk duidelijk beeld van wat ik nu nog moet doen1
Ik wil het zsm afhebben, liefst nog begin juli, want ik heb nog een andere halve scriptie liggen (deze is literatuurstudie, die ander is 'n onderzoek, daarvan ben ik bij de resultaten)quote:Op maandag 22 juni 2009 08:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Joehoeee dat is goed nieuwsMoet je nog veel doen?
En wanneer moet/wil je het afhebben?
Eh, ik geloof inderdaad dat dat het laatste is. Ik moest eigenlijk ook leerdoelen hebben, maar die hoefde ik niet op te stellen had ze in maart tegen me gezegd, dus dan doe ik dat wel niet hoorDie terugblik is eigenlijk niet verplicht, maar ik vind zoiets altijd wel leuk en nuttig om erin te zetten. Uit zo'n reflectie op competenties heb je niet echt het idee hoe iemand het ervaren heeft volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |