abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70273400
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Fijn dat t goed gaat met je! McWhatever is een sukkel! Dat je t ff weet!

Kaas is in ongeveer 18 uur van Heerlen naar Groningen gereden achter elkaar, hij was als 3e binnen!

En ik ben gestopt met sporten, om de volgende redenen: eerst moest ik 6 weken lang 3 of 4 keer per week naar het paard, tijdens die weken moest ik 4 weken lang 3 of 4 keer per week om 5 uur 's ochtends op, ben ik aan een afstudeer onderzoek begonnen waardoor ik 3 tot 4 uur per dag in de trein zit en ben ik 2 weken geleden bij Kaas van de trap gepleurd waardoor ik nog geen 5 minuten kan lopen zonder veel pijn in mn voet te hebben. Helaas, want ik was best goed bezig met 3 keer per week fitness. Maar ben wel één keer van Den Haag centrum naar Kaas gefietst
3e Wat goed!! feliciteer hem maar even van mij

En dat zijn een hoop redenen om niet te sporten Als het met je voet beter gaat, ga je er dan wel weer tijd voor inplannen? sporten is goed voor je ik heb vandaag weer mogen studeren dat het wetenschappelijk is bewezen dat je stemming er beter van wordt, je er minder angstig van wordt, beter tegen stress kunt wapenen, natuurlijk gezond voor je lichaam en gewichthandhaving, beter voor je zelfbeeld... zal ik nog even doorgaan ?

maar van Den haag naar kaas is goed schouderklopje voor jou!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:00:03 #152
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70273414
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed bezig, SiTu!

Ik moet toch ook weer eens gaan sporten... Laatste keer was vorige week.
En dan zeg je tegen mij 'goed bezig'. Ik had al wéken niet meer hardgelopen. Het was een beetje demotiverend, dan een kapotte teen, m'n knie die steeds opspeelde etc. Maar nu heb ik er weer goede moed in, dan maar een beetje minder snel naar die 10km
Welke sport doe jij eigenlijk? Ook allemaal van die lesjes in de sportschool?

Tjee. Wat een prestatie van Kaas.
pi_70273514
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef SiTu het volgende:

[..]

En dan zeg je tegen mij 'goed bezig'. Ik had al wéken niet meer hardgelopen. Het was een beetje demotiverend, dan een kapotte teen, m'n knie die steeds opspeelde etc. Maar nu heb ik er weer goede moed in, dan maar een beetje minder snel naar die 10km
Welke sport doe jij eigenlijk? Ook allemaal van die lesjes in de sportschool?

Tjee. Wat een prestatie van Kaas.
Dan nog, het oppakken is juist moeilijk!
Ik doe soms lesjes en anders gewoon fitness. Niet leuk maar wel gezond.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70273573
Ik ga begin juli naar rock werchter en ik kijk er gewoon een beetje tegenop dat ik dan 4 dagen niet kan fietsen ik ben raar

En inderdaad het opnieuw oppakken is juist het moeilijkste, dus zeker goed bezig!
  maandag 22 juni 2009 @ 23:05:31 #155
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70273678
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:02 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dan nog, het oppakken is juist moeilijk!
Ik doe soms lesjes en anders gewoon fitness. Niet leuk maar wel gezond.
Mij lijkt dat eigenlijk best leuk, bewust je lichaam shapen. Op een andere manier dan groepssporten dan die ik overigens zelf helemaal niks vind, maar ik kan me voorstellen dat zoiets erg motiverend kan werken. Ik ben alleen niet zo van de verplichtingen. Kan de hobby nog zo leuk zijn, als ik me ingeschreven heb voor een cursus ben ik het vrij snel weer zat Sad.
Maar goed dat je het even goed doet dan, ook al vind je't niet zo leuk
pi_70273737
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef SiTu het volgende:
Hai

Beetje willekeurige reactie op alles wat ik onthouden heb:
Kwak, de cupcakes. Of nou ja, de cake
Gefeliciteerd Miss_S met jullie anderhalf jaar
Hoera voor de 8 van DaD en het goedvoelen van Goodbye en de laatste scriptiedag van Daph
En bleuh voor de migraine van ElisaB. Kunnen ze daar nou werkelijk niets aan doen? Het lijkt me op deze manier echt een handicap.

Ik ga morgen voor het eerst échte muffins bakken, met baking soda dus. Ik ben benieuwd
Oh en ik ben gaan hardlopen Na heel veel weken niets doen. Mijn bovenbeen en knie protesteerden niet eens Mijn conditie daarentegen...
Dankjewel
Succes met je muffins, klinkt nu al goed
Oja en hardlopen.....morgen maar eens tijd maken (alles om maar onder het leren uit te komen)
  maandag 22 juni 2009 @ 23:08:24 #157
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70273796
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga begin juli naar rock werchter en ik kijk er gewoon een beetje tegenop dat ik dan 4 dagen niet kan fietsen ik ben raar

En inderdaad het opnieuw oppakken is juist het moeilijkste, dus zeker goed bezig!
Hoe/waarom ben jij eigenlijk ooit begonnen met fietsen? Het is niet zo'n typische meisjeshobby als dansen of volleybal, zeg maar. Zoiets lijkt me nou ook wel weer leuk. Wel in een groep, maar je fietst toch voor jezelf.

edit: niet beledigend bedoeld voor de volleybalsters, maar dat komt gewoon vaker voor, volgens mij
pi_70273820
Ik ga slapen, truste meiden, en miss S nog gefeliciteerd met jullie anderhalf jaar!
pi_70273843
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef cyclechick het volgende:
3e Wat goed!! feliciteer hem maar even van mij

En dat zijn een hoop redenen om niet te sporten Als het met je voet beter gaat, ga je er dan wel weer tijd voor inplannen? sporten is goed voor je ik heb vandaag weer mogen studeren dat het wetenschappelijk is bewezen dat je stemming er beter van wordt, je er minder angstig van wordt, beter tegen stress kunt wapenen, natuurlijk gezond voor je lichaam en gewichthandhaving, beter voor je zelfbeeld... zal ik nog even doorgaan ?

maar van Den haag naar kaas is goed schouderklopje voor jou!
Ik had me ook al voorgenomen woensdag weer te gaan! Om alle bovenstaande redenen. Behalve... Zelfbeeld? Heb ik niet hoor
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 23:09:39 #160
163650 Greys
pi_70273850
Instant vrolijkheid (of kenden jullie deze al?) Ik word er in elk geval blij van

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70273979
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:08 schreef SiTu het volgende:

[..]

Hoe/waarom ben jij eigenlijk ooit begonnen met fietsen? Het is niet zo'n typische meisjeshobby als dansen of volleybal, zeg maar. Zoiets lijkt me nou ook wel weer leuk. Wel in een groep, maar je fietst toch voor jezelf.
hmm tsja het is er een beetje ingeslopen ofzo denk ik ik heb ook best lang gebasketbald, ook niet echt een meisjes sport

Ik fietste vroeger op mn gewone stadsfietsje altijd al wel veel, als klein meisje ging ik ook altijd in mijn eentje door de wijk en buurt "verdwalen", toen ik naar de middelbare school ging moest ik elke dag 8km heen en 8 terugfietsen, dat heb ik ook nooit vervelend gevonden.
nadat ik begon met studeren fietste ik wel eens als ik een dag veel had gestudeerd om even mijn hoofd leeg te maken, en een paar jaar geleden ben ik met een groep wezen mountainbiken in de ardennen, dat vond ik zo tof! toen heb ik gelijk mijn eigen mtb gekocht, maar daar fietste ik na een tijdje voornamelijk mee op de weg, dus besloot ik vorig jaar een racefiets te kopen zodat ik met andere mensen op de weg kon meefietsen.
thats the story
dus eigenlijk is dit jaar pas mijn eerste volledige seizoen met racefiets en heb ik nog nooit zoveel gefietst als nu (nu 3000 km sinds maart) en hoe meer ik fiets, hoe leuker ik het vind
  maandag 22 juni 2009 @ 23:13:24 #162
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70274014
Hey hoi! Ja sorry hoor maar ik ben nog een beetje herstellende van 't weekend enzo en vandaag waren hier ook klussers om de badkamer te her- betegelen.

De race ging heul goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi 3e dus en ´t was echt heel zwaar, ik kreeg zondagmorgen de laatste uren ook haast niks meer door mn keel behalve bananen en wat chocolade. En ik was misselijk en alles deed pijn. Nu gaat ´t wel weer, nog wel heel moe enzo.

Vandaag beetje uitgerust en even met de babe wat kleding geshopt in de stad en een cadeautje voor mn nichtje gekocht.

Alles goed met jullie?

edit:
pi_70274028
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik had me ook al voorgenomen woensdag weer te gaan! Om alle bovenstaande redenen. Behalve... Zelfbeeld? Heb ik niet hoor
heb je niet dat is nog erger dan een negatief zelfbeeld oh my, arme jij, zoek hulp snel, bel een dokter, vraag raad aan uw moeder, doe IETS
pi_70274054
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef SiTu het volgende:

[..]

Mij lijkt dat eigenlijk best leuk, bewust je lichaam shapen. Op een andere manier dan groepssporten dan die ik overigens zelf helemaal niks vind, maar ik kan me voorstellen dat zoiets erg motiverend kan werken. Ik ben alleen niet zo van de verplichtingen. Kan de hobby nog zo leuk zijn, als ik me ingeschreven heb voor een cursus ben ik het vrij snel weer zat Sad.
Maar goed dat je het even goed doet dan, ook al vind je't niet zo leuk
De oefeningen vind ik ook best leuk om te doen, maar als ik een kwartier op zo'n fiets of crosstrainer moet zitten ben ik toch blij dat ik m'n iPod bij me heb want dat is behoorlijk saai. Ach ja, nu het beter weer is doe ik bijna alleen spieroefeningen, fietsen doe ik wel buiten.
De lesjes gaan bij ons ook in cursussen van 9 weken, bij mij werkt het al betaald hebben voor de lessen op zich wel goed want als je dan niet op een bepaalde tijd gaat heb je voor niks betaald. Bij fitness ben ik toch eerder geneigd om te denken "ach, over een uur kan het ook nog wel" en dat wordt dan morgen. Hoewel je dan ook wel gewoon een tijd kunt plannen waarop je wilt gaan, maar toch.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70274084
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:13 schreef kaasplankje het volgende:
Hey hoi! Ja sorry hoor maar ik ben nog een beetje herstellende van 't weekend enzo en vandaag waren hier ook klussers om de badkamer te her- betegelen.

De race ging heul goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3e dus en ´t was echt heel zwaar, ik kreeg zondagmorgen de laatste uren ook haast niks meer door mn keel behalve bananen en wat chocolade. En ik was misselijk en alles deed pijn. Nu gaat ´t wel weer, nog wel heel moe enzo.

Vandaag beetje uitgerust en even met de babe wat kleding geshopt in de stad en een cadeautje voor mn nichtje gekocht.

Alles goed met jullie?
voor jou, held!! gefeliciteerd, supergoed gedaan!!

Enne als je weer eens hersteld bent, heb je zin om binnenkort nog een keer samen met mij met ledig erf mee te fietsen?
pi_70274124
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Instant vrolijkheid (of kenden jullie deze al?) Ik word er in elk geval blij van

jaaahh die is leuk
  maandag 22 juni 2009 @ 23:17:31 #167
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70274209
Ging net nog even naar de garage en toen stapte ik met blote voeten op een naaktslak...
Okee, dat is dus Gatver
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 22 juni 2009 @ 23:19:31 #168
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70274302
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef cyclechick het volgende:

[..]

voor jou, held!! gefeliciteerd, supergoed gedaan!!

Enne als je weer eens hersteld bent, heb je zin om binnenkort nog een keer samen met mij met ledig erf mee te fietsen?
tuurlijk! ben wel benieuwd hoe je vooruit bent gegaan inmiddels ik zou nu waarschijnlijk je wiel niet eens houden
  maandag 22 juni 2009 @ 23:20:27 #169
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70274354
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ging net nog even naar de garage en toen stapte ik met blote voeten op een naaktslak...
Okee, dat is dus Gatver
ieuw! dat is echt heel vies!
  maandag 22 juni 2009 @ 23:31:11 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70274773
Kaas,ben je nu niet helemaal kapot??
Respect hoor!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70276695

goedenavond!

terug uit de stad! Zijn nog even naar het Filmhuis geweest: Departures! Geweldig mooie en goede film gehuild en gelachen, en nu slapen

truste allen!
Ja doei.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 06:18:29 #172
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70278699
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, dat is dus Gatver

Goedemorgen
pi_70278968
Taart is niet mislukt Maar het snijden van stukken en in bakjes doen ging wel behoorlijk mis .

Goeiemorgen trouwens.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70279084
Goedemorgen!

Uniekhoorn, getver!! Ieeeeh alleen al het idee hoe dat aan zou moeten voelen

Chico de taart kan toch niet heel naar binnen Is er een speciale gelegenheid waar taart bij hoort??

Oh en terugkomend op HP: mijn vriend wordt altijd een beetje moe van me.. Vorige zomervakantie heb ik alle boeken gelezen op vakantie, met als resultaat dat ik compleet afgesloten op mijn stoeltje in de zon zat Ik ben Snape pas echt gaan waarderen in boek 7, wat een afkeer had ik van die man Nu ben ik dus de boeken in het Engels aan het lezen, maar soms snap ik niet waar het over gaat doordat ik de term niet ken Tot ik dan terugdenk "Waar stond dit ook alweer in het verhaal in het Nederlands? OOOOOH JA!" En dan weet ik het dus eigenlijk omdat ik die Nederlandse boeken al euh, best veel te vaak heb gelezen .

[/harry potter post]

dinsdag 23 juni 2009 @ 08:05:39 #175
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70279211
@Kaas: Wat een vette race man en een geweldig resultaat.
Zoiets zou ik echt even moeten noteren en aan de muur hangen, lijkt me geweldig om een keer te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')