En geen spoilers hier he! Ik had mn broertje beloofd dat ik met hem zou gaan, als kadootje voor zn vejraardag ... en hij is de eerste week dat de film uitkomt op vakantiequote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef Totziens het volgende:
Nieuwe harry potter filmmmm(alhoewel de boeken nog steeds de voorkeur hebben)
Maar ik ga het voorbeeld van Daph volgen, wie weet heb ik dan morgen wel een productieve dag!![]()
Heb vanmiddag ruim 3 uur liggen pitten en het gaat nu eigenlijk wel weer prima. Nog wel last van m'n keel, maar daar trek ik me gewoon niks van aanquote:Op maandag 22 juni 2009 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Snape !
Jah Elisa, wat enorm kut!
XcuZ, hoe gaat het nu met jou?
I knew I could count on youquote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
"Ah, yes. Mr. Potter. Our new...celebrity"
Da's ook sportquote:Op maandag 22 juni 2009 22:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat kut Elisa...
Uniekhoorn: ehh, thanks for sharing.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Chicolate het volgende:
Leuk haar Daph! En mooi cijfer Totziens + DaD.
Ik ga straks taart bakken want ik heb vandaag teveel gesloopt op lab.
[..]
Nietes, dat is kwak want die heeft dr diploma cum laude gehaald. Daar hoef ik nog even niet over te dromen... oh wacht, nu zie ik de cupcakes
. Geweldig
.
[..]
Oh dit moet ik onthouden, ik word namelijk áltijd ziek tijdens de vakantie. Werkt dit ook met weekenden?
[..]
Interessant onderwerp lijkt me dat!Het is inderdaad heel interessant, ik heb mensen gesproken en verhalen gehoord... Vrij heftig en zeer bijzonder.. het lijkt me zo ontzettend', tsja hoe zeg je dat... als je gewoon iemand in je hoofd hoort die allemaal nare beledigende dingen zegt, dreigementen maakt en je verschrikkelijke opdrachten geeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vreselijk ook, van je nicht...
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Wat lief van je!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom ff binnen vallen zonder gelezen te hebben, maar hoe is het met cyclechick?
Truste XM, hopelijk voel je je morgen weer helemaal goed!quote:
Wat goed dat je hebt hardgelopen!!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef SiTu het volgende:
Hai![]()
Beetje willekeurige reactie op alles wat ik onthouden heb:
Kwak, de cupcakes. Of nou ja, de cake![]()
Gefeliciteerd Miss_S met jullie anderhalf jaar
Hoera voor de 8 van DaD en het goedvoelen van Goodbye en de laatste scriptiedag van Daph![]()
En bleuh voor de migraine van ElisaB. Kunnen ze daar nou werkelijk niets aan doen? Het lijkt me op deze manier echt een handicap.
Ik ga morgen voor het eerst échte muffins bakken, met baking soda dus. Ik ben benieuwd
Oh en ik ben gaan hardlopenNa heel veel weken niets doen. Mijn bovenbeen en knie protesteerden niet eens
Mijn conditie daarentegen...
Fijn dat t goed gaat met je! McWhatever is een sukkel! Dat je t ff weet!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
Wat lief van je!
goed hoorNet gefietst, dus de endorfinen stromen weer lekker rond
hoe heeft Kaas 't dit weekend gedaan, hij moest verder dan ooit fietsen toch?
En hoe is het met jou? ben jij ook nog een beetje aan het sporten/netjes eten? dat probeerde je een tijdje terug wel, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |