Dat idd.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat ik ook nog ff niks zou zeggen MoBlo. Als je het dan na een paar maanden vertelt en ze doen moeilijk, dan kan je aangeven dat je werk er niet onder heeft geleden in ieder geval. Maar ja, er valt ook wat te zeggen voor open kaart spelen. Lastig!

Hm... Nou je zou het gevaarlijk kunnen noemen. Maar ik kan goed klimmenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is er toch weinig aan de hand? Of is het een dak waar je makkelijk vanaf kan lazeren als je gedronken hebt? Dan zou ik dat maar niet meer doen inderdaad. Zo niet, dan moet je het gewoon doen als je het fijn vindt

True. Ze zouden je kunnen belonen voor je eerlijkheid.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou het wel zeggen, al was het maar omdat ik anders de hele tijd op hete kolen zou zitten uit angst dat ze erachter komen. Eerlijk duurt het langst, toch?

nou ja.. niet helemaal..quote:Op maandag 22 juni 2009 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus eigenlijk weet je al wat je moet doen.

Mijn moeder heeft zo twee weken gelopen en mijn collega een week, pas daarna werd duidelijk dat ze toch echt ziek waren. Het tis een gemeen iets. Lekker op de bank met thee en honing en een dekentjequote:Op maandag 22 juni 2009 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thuis en het gaat nu wel weer eigenlijk.
En Elies, het ligt echt niet aan de drank. Het gevoel na teveel drank herken ik wel en dat is dit niet. Heb ook helemaal geen hoofdpijn ofzo, geen watten in m'n kop, niks. Meer die keel die echt heel vervelend doet en een beetje vaatdoekbeentjes. En op mn werk was ik ineens aan de dunneen misselijk, maar dat is nu alweer over.
Maar gewoon even rustig aan doen.

Dat doen ze toch niet zomaar als ze tevreden met je zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja.. niet helemaal..want straks zeggen ze dat ze het dan jammer vinden en goed voor me dat ik dat gedaan heb, maar dat ze liever een informatiekunde student in dienst nemen?
![]()
ofzo..
De baan is ideaal, dichtbij huis, betaalt goed.. ben te bang om 'm kwijt te raken

Dan misschien maar gewoon open kaart spelen en ook je angst uitspreken? Als ze heel tevreden over je zijn, waarom zouden ze je dan ontslaan? Staat het in je contract? Zo niet, dan kunnen ze je volgens mij niet eens zomaar ontslaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja.. niet helemaal..want straks zeggen ze dat ze het dan jammer vinden en goed voor me dat ik dat gedaan heb, maar dat ze liever een informatiekunde student in dienst nemen?
![]()
ofzo..
De baan is ideaal, dichtbij huis, betaalt goed.. ben te bang om 'm kwijt te raken

ja, neeeeee.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doen ze toch niet zomaar als ze tevreden met je zijn.

Maar - en dit is ECHT geen aanval - moet je daarvoor naar huis dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thuis en het gaat nu wel weer eigenlijk.
En Elies, het ligt echt niet aan de drank. Het gevoel na teveel drank herken ik wel en dat is dit niet. Heb ook helemaal geen hoofdpijn ofzo, geen watten in m'n kop, niks. Meer die keel die echt heel vervelend doet en een beetje vaatdoekbeentjes. En op mn werk was ik ineens aan de dunneen misselijk, maar dat is nu alweer over.
Maar gewoon even rustig aan doen.

Dit dus. Wat staat er in je contract Mo? Arbeidsrechtelijk gezien kunnen ze je weinig maken denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan misschien maar gewoon open kaart spelen en ook je angst uitspreken? Als ze heel tevreden over je zijn, waarom zouden ze je dan ontslaan? Staat het in je contract? Zo niet, dan kunnen ze je volgens mij niet eens zomaar ontslaan.

Als ik eenmaal thuis was zou ik ook niet meer terug gaan. Het ziekmeldingscircus is nu toch al in gang gezet. Maar misschien thuis nog wat doen als die mogelijkheid er is?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef P.F het volgende:
Je kan toch weer terug naar je werk als het nu weer goed gaat?
Ik heb mij ook ziek gemeld zaterdag, maar ik had waarschijnlijk last van gastro-enteritisen dat is dan niet zo fijn als je voedsel uit gaat delen, vooral niet als het drankjes zijn met heel veel pro-biotica
!

Mja.. Ik weet niet hoe dat werkt met een grote mensen baan.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Als ik eenmaal thuis was zou ik ook niet meer terug gaan. Het ziekmeldingscircus is nu toch al ingang gezet. Maar misschien thuis nog wat doen als die mogelijkheid er is?

Ik meld me écht niet snel ziek, maar toen de wereld net begon te draaien, ik 3x achter elkaar naar de wc kon, begon te rillen (incl blauwe nagels van de kou), compleet wit wegtrok van de misselijkheid en daarbij flinke zwabberbenen kreeg, vond ik het mooi geweest.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar - en dit is ECHT geen aanval - moet je daarvoor naar huis dan?Of je nou thuis een theetje drinkt en computert of dat je op je werk zegt dat je je niet lekker voelt en wat rustiger aan doet, maar wel blijft... dat maakt dan toch niet zo heel veel uit? Zolang je geen knallende hoofdpijn hebt of elke vijf minuten je maaginhoud in de wc pot leegt...
Nogmaals, géén (echt!!! daarvoor vind ik je veel te leuk) aanval, maar gewoon nieuwsgierig. Of je je nou thuis niet zo lekker voelt of op je werk, dat maakt toch niet zo heel veel uit?

Ja dan kost het je niet je vakantiedagen. Altijd doen dus al je tijdens je vakantie ziek wordt.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Mja.. Ik weet niet hoe dat werkt met een grote mensen baan.
Wist je dat je je ook ziek kan melden tijdens je vakantiedagen!

Jup...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Diarree kan gewoon een gevolg zijn van teveel alcohol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mijn vader was geloof ik nog nooooooit ziek geweest in 200 jaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja dan kost het je niet je vakantiedagen. Altijd doen dus al je tijdens je vakantie ziek wordt.
Dit soort dingen is mijn vakgebied

Dat klinkt echt heel rot inderdaad, logisch dat je dan naar huis bent gegaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik meld me écht niet snel ziek, maar toen de wereld net begon te draaien, ik 3x achter elkaar naar de wc kon, begon te rillen (incl blauwe nagels van de kou), compleet wit wegtrok van de misselijkheid en daarbij flinke zwabberbenen kreeg, vond ik het mooi geweest.

Dan kun je inderdaad maar beter naar huis gaanquote:Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meld me ook echt nooit ziek Greys, daar houd ik helemaal niet van. Als ik opsta en ik denk mwah... dan ga ik toch gewoon en meestal trekt het dan ook wel weer weg. Vanochtend voelde ik me eigenlijk gewoon prima, m.u.v. de keelpijn, maar dat sloeg ineens om. Komt ook in vlagen, zit nu weer te rillen ook
.

Beterschapquote:Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meld me ook echt nooit ziek Greys, daar houd ik helemaal niet van. Als ik opsta en ik denk mwah... dan ga ik toch gewoon en meestal trekt het dan ook wel weer weg. Vanochtend voelde ik me eigenlijk gewoon prima, m.u.v. de keelpijn, maar dat sloeg ineens om. Komt ook in vlagen, zit nu weer te rillen ook
.

Ik mag geen drankquote:Op maandag 22 juni 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
na teveel drank kan ik ook altijd erg goed toiletteren

Doe de Elisapiemel erin!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:26 schreef Syrena het volgende:
Ik heb al heel lang niet meer teveel drank gehad, dus geen idee![]()
Oh bah, ik moet aan m'n presentatie beginnen, maar ik heb faalangsten ik had het uiteraard al lang en breed af kunnen hebben. En ik heb echt geen idee wat ik in die powerpoint moet zetten aan plaatjes, ik moet een gebruikersinstructie maken van een programma dat helemaal niet bestaat, en waarvan we alleen hele slechte excelplaatjes hebben
en nieuwe plaatjes maken gaat met mijn skillz echt veel te lang duren. Sjugt.

En geen bananas!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:30 schreef P.F het volgende:
Als je diarree hebt moet je júíst veel vezels eten.
Als je last hebt van verstoppingen ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hm..... Ik weet dat niet zeker, maar veel mensen eten onrijpe bananen. Of het was achterhaald of het was wel waar, maar daar zitten dan onoplosbare vezels in die de darmwand beschadigen. Maar volgens mij was dat achterhaaldquote:

Ik heb er ook weinig verstand vanquote:Op maandag 22 juni 2009 12:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm..... Ik weet dat niet zeker, maar veel mensen eten onrijpe bananen. Of het was achterhaald of het was wel waar, maar daar zitten dan onoplosbare vezels in die de darmwand beschadigen. Maar volgens mij was dat achterhaald

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |