Mijn vader was geloof ik nog nooooooit ziek geweest in 200 jaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja dan kost het je niet je vakantiedagen. Altijd doen dus al je tijdens je vakantie ziek wordt.
Dit soort dingen is mijn vakgebied
Dat klinkt echt heel rot inderdaad, logisch dat je dan naar huis bent gegaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik meld me écht niet snel ziek, maar toen de wereld net begon te draaien, ik 3x achter elkaar naar de wc kon, begon te rillen (incl blauwe nagels van de kou), compleet wit wegtrok van de misselijkheid en daarbij flinke zwabberbenen kreeg, vond ik het mooi geweest.
Dan kun je inderdaad maar beter naar huis gaanquote:Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meld me ook echt nooit ziek Greys, daar houd ik helemaal niet van. Als ik opsta en ik denk mwah... dan ga ik toch gewoon en meestal trekt het dan ook wel weer weg. Vanochtend voelde ik me eigenlijk gewoon prima, m.u.v. de keelpijn, maar dat sloeg ineens om. Komt ook in vlagen, zit nu weer te rillen ook
.
Beterschapquote:Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meld me ook echt nooit ziek Greys, daar houd ik helemaal niet van. Als ik opsta en ik denk mwah... dan ga ik toch gewoon en meestal trekt het dan ook wel weer weg. Vanochtend voelde ik me eigenlijk gewoon prima, m.u.v. de keelpijn, maar dat sloeg ineens om. Komt ook in vlagen, zit nu weer te rillen ook
.
Ik mag geen drankquote:Op maandag 22 juni 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
na teveel drank kan ik ook altijd erg goed toiletteren
Doe de Elisapiemel erin!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:26 schreef Syrena het volgende:
Ik heb al heel lang niet meer teveel drank gehad, dus geen idee![]()
Oh bah, ik moet aan m'n presentatie beginnen, maar ik heb faalangsten ik had het uiteraard al lang en breed af kunnen hebben. En ik heb echt geen idee wat ik in die powerpoint moet zetten aan plaatjes, ik moet een gebruikersinstructie maken van een programma dat helemaal niet bestaat, en waarvan we alleen hele slechte excelplaatjes hebben
en nieuwe plaatjes maken gaat met mijn skillz echt veel te lang duren. Sjugt.
En geen bananas!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:30 schreef P.F het volgende:
Als je diarree hebt moet je júíst veel vezels eten.
Als je last hebt van verstoppingen ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hm..... Ik weet dat niet zeker, maar veel mensen eten onrijpe bananen. Of het was achterhaald of het was wel waar, maar daar zitten dan onoplosbare vezels in die de darmwand beschadigen. Maar volgens mij was dat achterhaaldquote:
Ik heb er ook weinig verstand vanquote:Op maandag 22 juni 2009 12:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm..... Ik weet dat niet zeker, maar veel mensen eten onrijpe bananen. Of het was achterhaald of het was wel waar, maar daar zitten dan onoplosbare vezels in die de darmwand beschadigen. Maar volgens mij was dat achterhaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |