ja hej, dat zijn mn vormpjes die er doorheen komenquote:
Een schepje, wat voor schepje is dat? Een theelepel, eetlepel, taartschepje?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef kwakveense het volgende:ik voelde een naamtopic aankomen...
@CF ze zijn zoutigen een gek gevoel aan je verhemelte als je ze eet. en te vet. echt heel raar. ik heb 225 gram boter/bloem/suiker gebruikt en 3 eieren, en naar aanwijzing 2 schepjes bicarb en 4 schepjes cream of tartar (is verhouding ter vervanging van bakpoeder) maar dat was denk ik teveel.
mn eieren waren wat oud, en de boter was half margarine (zeeuws meisje en half restje roomboter (ik denk per ongeluk gezouten roomboter)
kortom: ik heb lopen rotzooien!
Echt, heel fraaiquote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja hej, dat zijn mn vormpjes die er doorheen komen
O dat had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja hej, dat zijn mn vormpjes die er doorheen komen
ja een theelepel...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een schepje, wat voor schepje is dat? Een theelepel, eetlepel, taartschepje?
Dan snap ik het ook nietquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een schepje, wat voor schepje is dat? Een theelepel, eetlepel, taartschepje?
Hahahaaaaaaaaaaaaaahahaha. Droge.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
ohja, lau, bah, wat balen. ik zou je wel een taartje willen aanbieden, maar... eh... ja...
Ja, zo'n blik met taart, daar knap ik vast van op! Maar ze smaken dus een beetje... hartig?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
ohja, lau, bah, wat balen. ik zou je wel een taartje willen aanbieden, maar... eh... ja...
Mini!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, zo'n blik met taart, daar knap ik vast van op! Maar ze smaken dus een beetje... hartig?
Het gaat alweer hoor (ik ben er tenslotte aan gewend). Ik zit nu fijn met de mini thuis, die heeft aangekondigd "van een gewone dag een hele leuke dag!"
te gaan maken. Dus er worden hier allerlei dino's en wilde zwijnen gekleid, geverfd en straks gevernist.
Een zielig paard?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:40 schreef Totziens het volgende:
Wat een kunstige cupcakes![]()
Ik zag vandaag in de dure yuppenwijk waar mijn uni staat een paard met wagen (fruitverkoop) en ze zag er niet zo gezond uit
Ik had het met zelfgemaakte pepernoten. Veel te veel suiker in gedaan. Toen liepen ze enorm uit en werden het een soort kletskoppen met speculaassmaakquote:Op maandag 22 juni 2009 16:44 schreef Syrena het volgende:
Kwaz0r!
Ik heb ook zoiets eens gehad, met zandkoekjes. Was 1 grote hele vettige plak koek geworden. Niet te etenveel te veel boter gebruikt. Ofzo. Ik heb het uitgebannen wat de reden was
Dat klinkt eigenlijk best lekkerquote:Op maandag 22 juni 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het met zelfgemaakte pepernoten. Veel te veel suiker in gedaan. Toen liepen ze enorm uit en werden het een soort kletskoppen met speculaassmaak
Ik vond het zielig jaquote:
How's Walter?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Zo ziet mijn MSN er nu uit:
[ afbeelding ]
Ik heb niks gedaan. Ik werd gekickt en ineens was het zo (ik bedoel dus wit scherm, geen contactpersonen te zien...). Heb het even helemaal afgesloten en nu is 'ie weer goedquote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook de upgrade gedaan Vik, ben er ook niet echt blij mee
Oh potver, daar zou ik dus echt wakker van liggenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:57 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik vond het zielig jaUitstekkende botten enzo, en het was ook veuls te warm om zo'n eind te lopen (buiten Istanbul --> binnenstad und zuruck)
Oehhhh, jumquote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik wilde een keer spritsen maken en toen was ik de bloem vergetentoen was het toffee geworden! Erg lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diner wordt toch: roergebakken spinazie met knoflook en ui, gehaktbal van tartaar en verse sperzieboontjes met daarbij een gekookte tomaat erdoor (lekker! ) en een schep zelfgemaakte appelmoes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Dat was een recept van progje, kortgeleden.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:08 schreef Phaidra het volgende:
Wie is er goed in topics zoeken? Van het weekend werd er een linkje gepost waarin een lekkere marinade voor lamsvlees stond, met balsamico. Ik kan het zo snel niet vinden!
Het is wel even door mijn hoofd geschoten maar uiteindelijk toch niet gedaan, waardoor ik er nu dus toch weer aan moet denken. Maar het is ook weer zo'n tegenstelling... naast het paard stond een superdeluxe range roverquote:Op maandag 22 juni 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh potver, daar zou ik dus echt wakker van liggen
Had je niet de neiging om een emmer water te gaan regelen? Alhoewel dat dier daar waarschijnlijk niets aan heeft, want morgen moet hij het dan weer zonder water doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Daph_ op 22-06-2009 17:32:09 ]
Eh okee, gelukkig maarquote:Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Staat je leuk Daph!Heel vlot (op een goede manier, niet op een hippe oma-manier).
Dat moet je niet zo klein neerzetten?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry kwak, maar ik heb echt heel hard zitten lachen..
En ik heb een 8 gekregen voor m'n stage, moet alleen nog een paar dingetjes in het stageverslag aanpassen.
Nouja, vlot is zo'n woord dat ook gebruikt wordt voor oma's die een driekwartbroek aandurven, maar ik wist even geen beter woord.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:54 schreef Daph_ het volgende:
Thanks!Het is heel licht op m'n hoofd nu
![]()
[..]
Eh okee, gelukkig maar![]()
Nee, m'n stagedocent, die toevallig ook m'n scriptiebegeleider is. M'n stagebegeleider, dus van het instituut, was steeds wel tevreden.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, vlot is zo'n woord dat ook gebruikt wordt voor oma's die een driekwartbroek aandurven, maar ik wist even geen beter woord.
Gefeliciteerd DaD!
Ik dacht dat je stagebegeleider laatst iets naars had gezegd? Dan is dit toch een stuk positiever! Of ging dat ergens anders over?
Hahahaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, vlot is zo'n woord dat ook gebruikt wordt voor oma's die een driekwartbroek aandurven, maar ik wist even geen beter woord.
Gefeliciteerd DaD!
Ik dacht dat je stagebegeleider laatst iets naars had gezegd? Dan is dit toch een stuk positiever! Of ging dat ergens anders over?
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, m'n stagedocent, die toevallig ook m'n scriptiebegeleider is. M'n stagebegeleider, dus van het instituut, was steeds wel tevreden.
Ik ben er wel blij mee ja.. Met een 7 zou ik niet blij geweest zijn, zeg maar.
Nietes, dat is kwak want die heeft dr diploma cum laude gehaald. Daar hoef ik nog even niet over te dromenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Chico is trouwens onze topicknapperd. Die had ook echt absurd hoge cijfers!
Oh dit moet ik onthouden, ik word namelijk áltijd ziek tijdens de vakantiequote:Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja dan kost het je niet je vakantiedagen. Altijd doen dus al je tijdens je vakantie ziek wordt.
Dit soort dingen is mijn vakgebied
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Succes en plezier met inleveren vandaag!!![]()
Interessant onderwerp lijkt me dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een mooie cake in de OP, met mini-vormpjes erin!![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een mooie cake in de OP, met mini-vormpjes erin!![]()
ozzewozquote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: eh ja![]()
T: pakje el fake-o sultana's in de trein![]()
![]()
L: twee sneetjes brood met fricandeau (het tij keert!)
T: bakje vanille kwark met aardbeispul
T: volkoren piccolini met filet americain en een half gekookt ei
D: Bord linzensoep van Ainsley met daarbij een Italiaanse bol met ozzewoz
S: denk dat ik zo ga steppen!
T: glas dunne limonade met misschien wat hazelnuts
Op het begin na best netjes geloof ik
Thanks Chico!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
ozzewoz. Maar je begint inderdaad steeds netter te eten! Nu nog even ontbijten en de sultana's de deur uit . Steppen, al eerder gedaan?
Ik heb ook mijn best gedaan, en heb minder hard gefaald dan eerdere dagen ... maar mn eten was op na lunch en ik had honger + ben zomaar ongesteld geworden terwijl dat niet de bedoeling was, dus de slagroomcake niet afgeslagen (en het was vies want ik hou helemaal niet van slagroom).
O: Brinta met kaneel
T: Boterham sandwichspread
L: 2 Boterhammen sandwichspread
T: Stuk slagroomcake
T: 3 dropjes
D: Roerbakgroentes, aardappelpartjes met zoetzure saus. Hamburger . Griesmeelpudding met zoete saus
T: Straks snoepen van het beslag enzo van de taart
Grrrrr mn reactie verdween omdat ik op een smiley klikte.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh noez, what the deuce! I have taken zeh topique and killeth it dead!
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef Totziens het volgende:
Ik kwam trouwens een schattig katje tegen op straatZe had alleen wel met dr pootjes aan het stopcontact gezeten ofzo
*woesssj*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welnee joh, morgen neem ik gewoon een lekkerdere vervanger mee voor de slagroomcake: cheesecakequote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks Chico!De Sultanas waren ook meer noodzaak om toch iets als soort van ontbijt te hebben
Vriendje neemt ze mee naar zn werk
Ik heb al eerder gestept ja! Wel geinig, zal mn favoriet niet worden, maar okee
En vanwege een 'moment of urgency' vanuit het 'girls don't poop'-departement heb ik nu het begin van mn les gemist
FAAAAL. Ik ga morgenochtend dus ehh *checkt sportrooster* body balance doen. Ook leuk om eens te proberen
![]()
Jouw lijstje begon idd heel netjes!Nu nog wat meer broodjes meenemen (4 ofzo?) en een extra stuk fruit of bakje yoghurt/kwark en dan sla jij die slagroomcake volgende keer zo hard af dat ie van tafel klettert
![]()
![]()
Dan vraag ik me alleen nog af waarom je beslag snoepen inplantMaar soms heb je van die dingen he
Je begrijpt natuurlijk dat ik nu op stel en sprong naar Istanbul wil om dat beest mee te nemen?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef Totziens het volgende:
Ik kwam trouwens een schattig katje tegen op straatZe had alleen wel met dr pootjes aan het stopcontact gezeten ofzo
*woesssj*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Horen die rode ringen om zijn oogjes zo dik te zijn?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Dat katjeDaar is iets niet helemaal goed met zijn rechter oogje
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Horen die rode ringen om zijn oogjes zo dik te zijn?
Ja een grote stoer zingende hond!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Laat ik mezelf dan maar inprenten dat iemand zich daar heus wel over gaat ontfermen.
Toch?
Toch?
Anders lig ik er wakker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |