ja hej, dat zijn mn vormpjes die er doorheen komenquote:
Een schepje, wat voor schepje is dat? Een theelepel, eetlepel, taartschepje?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef kwakveense het volgende:ik voelde een naamtopic aankomen...
@CF ze zijn zoutigen een gek gevoel aan je verhemelte als je ze eet. en te vet. echt heel raar. ik heb 225 gram boter/bloem/suiker gebruikt en 3 eieren, en naar aanwijzing 2 schepjes bicarb en 4 schepjes cream of tartar (is verhouding ter vervanging van bakpoeder) maar dat was denk ik teveel.
mn eieren waren wat oud, en de boter was half margarine (zeeuws meisje en half restje roomboter (ik denk per ongeluk gezouten roomboter)
kortom: ik heb lopen rotzooien!
Echt, heel fraaiquote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja hej, dat zijn mn vormpjes die er doorheen komen
O dat had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja hej, dat zijn mn vormpjes die er doorheen komen
ja een theelepel...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een schepje, wat voor schepje is dat? Een theelepel, eetlepel, taartschepje?
Dan snap ik het ook nietquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een schepje, wat voor schepje is dat? Een theelepel, eetlepel, taartschepje?
Hahahaaaaaaaaaaaaaahahaha. Droge.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
ohja, lau, bah, wat balen. ik zou je wel een taartje willen aanbieden, maar... eh... ja...
Ja, zo'n blik met taart, daar knap ik vast van op! Maar ze smaken dus een beetje... hartig?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
ohja, lau, bah, wat balen. ik zou je wel een taartje willen aanbieden, maar... eh... ja...
Mini!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, zo'n blik met taart, daar knap ik vast van op! Maar ze smaken dus een beetje... hartig?
Het gaat alweer hoor (ik ben er tenslotte aan gewend). Ik zit nu fijn met de mini thuis, die heeft aangekondigd "van een gewone dag een hele leuke dag!"
te gaan maken. Dus er worden hier allerlei dino's en wilde zwijnen gekleid, geverfd en straks gevernist.
Een zielig paard?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:40 schreef Totziens het volgende:
Wat een kunstige cupcakes![]()
Ik zag vandaag in de dure yuppenwijk waar mijn uni staat een paard met wagen (fruitverkoop) en ze zag er niet zo gezond uit
Ik had het met zelfgemaakte pepernoten. Veel te veel suiker in gedaan. Toen liepen ze enorm uit en werden het een soort kletskoppen met speculaassmaakquote:Op maandag 22 juni 2009 16:44 schreef Syrena het volgende:
Kwaz0r!
Ik heb ook zoiets eens gehad, met zandkoekjes. Was 1 grote hele vettige plak koek geworden. Niet te etenveel te veel boter gebruikt. Ofzo. Ik heb het uitgebannen wat de reden was
Dat klinkt eigenlijk best lekkerquote:Op maandag 22 juni 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het met zelfgemaakte pepernoten. Veel te veel suiker in gedaan. Toen liepen ze enorm uit en werden het een soort kletskoppen met speculaassmaak
Ik vond het zielig jaquote:
How's Walter?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Zo ziet mijn MSN er nu uit:
[ afbeelding ]
Ik heb niks gedaan. Ik werd gekickt en ineens was het zo (ik bedoel dus wit scherm, geen contactpersonen te zien...). Heb het even helemaal afgesloten en nu is 'ie weer goedquote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook de upgrade gedaan Vik, ben er ook niet echt blij mee
Oh potver, daar zou ik dus echt wakker van liggenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:57 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik vond het zielig jaUitstekkende botten enzo, en het was ook veuls te warm om zo'n eind te lopen (buiten Istanbul --> binnenstad und zuruck)
Oehhhh, jumquote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik wilde een keer spritsen maken en toen was ik de bloem vergetentoen was het toffee geworden! Erg lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diner wordt toch: roergebakken spinazie met knoflook en ui, gehaktbal van tartaar en verse sperzieboontjes met daarbij een gekookte tomaat erdoor (lekker! ) en een schep zelfgemaakte appelmoes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Dat was een recept van progje, kortgeleden.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:08 schreef Phaidra het volgende:
Wie is er goed in topics zoeken? Van het weekend werd er een linkje gepost waarin een lekkere marinade voor lamsvlees stond, met balsamico. Ik kan het zo snel niet vinden!
Het is wel even door mijn hoofd geschoten maar uiteindelijk toch niet gedaan, waardoor ik er nu dus toch weer aan moet denken. Maar het is ook weer zo'n tegenstelling... naast het paard stond een superdeluxe range roverquote:Op maandag 22 juni 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh potver, daar zou ik dus echt wakker van liggen
Had je niet de neiging om een emmer water te gaan regelen? Alhoewel dat dier daar waarschijnlijk niets aan heeft, want morgen moet hij het dan weer zonder water doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Daph_ op 22-06-2009 17:32:09 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |