Hij wordt toch goed gewaardeerd. Vier sterren met 53 stemmen. Dus ga 'm eerst toch zo even proberen. Kan later altijd nog een keer maken, nietwaar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zit daar weinig wortel inik had voor de mijne 3 middelgrote winterpenen op een mix van 2 koppen bloem en 4 eieren.
En... waarom, als ik vragen mag? Zijn alle goede voornemens down the drain?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet helemaal fris ende fruitig Greys. Zwaar hoofd vol snot. En, geen idee. Ooit. Denk ik.
*duikt weg*
Nouja, het gaat best goed met eten en zeker het sporten de laatste tijd, dus ik vind het gewoon niet meer zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En... waarom, als ik vragen mag? Zijn alle goede voornemens down the drain?![]()
Dan had je net zo goed niet naar de dokter kunnen gaan dus. Zonde. Je was zo goed bezig.
GOOD for you!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gaat vandaag iets stoers doen:
met alleen maar mannen van de studievereniging zwemmen
net mn badpak even gepast en ik voel me een stuk beter in mn badpak dan in TIJDEN!![]()
whoehhaaaaaaaaaaaaaa
Is er niet iets van een gedragstraining voor migraine, ofzo? Ik geloof dat ik laatst zoiets las. Dat als je snel bij de eerste symptomen actie onderneemt, je in een aantal gevallen de aanval als het ware in de kiem kunt smoren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:37 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja, weet je; iedereen heeft wel wat, en ik heb dit. Het zij zo.
Zaterdag is de release-party voor RPM waar ik me voor opgegeven heb. Anderhalf uur lang. Nou hoorde ik dat het free-spinning gaat worden ipv RPM. Dat heb ik 1x gedaan en dat vond mijn lijf níet leuk. Nu twijfel ik een beetje what to do. Wel gaan en rustig aan meedoen of maar niet gaan. Ik neig naar het eerste, lijkt me verder wel leuk om erbij te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast niet. Denk gemiddeld rond 1000 - 1200 per dag.Gezond gaat prima, voldoende m.i. ook wel.quote:kost het je geen moeite om gezond en voldoende te eten?Nope.quote:compenseer je niet alles 3x, zoals een x uiteten gaan, of een alcholisch drankje tussendoor?Het zit gedurende de hele dag wel in m'n hoofd. Het is er nooit níet, als je begrijpt wat ik bedoel. Soms op de voorgrond, soms op de achtergrond.quote:ben je er niet de hele of halve dag mee bezig in je hoofd?Wisselend. Soms wel, soms nietquote:ben je tevreden met hoe je eruit ziet nu, voel je je goed over jezelf?. Na het sporten voel ik me wel heel goed
.
Hoe bedoellu?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
XM: je weet dat je metabolisme inmiddels echt een optater heeft gehad van het spinnen?
Jamaar ik ben wel echt wat te zwaar, met een blubberbuikje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, bij mij staat het afvallen ook even stil. STiekem toch een beetje balen, hëMaar on the bright side: jij hoeft ook echt niet veel af te vallen! Een beetje strakker hier en daar en je hebt een perfect figuur! Lig er dus maar niet van wakker!
Ik voel me heel dapper: ik heb een rokje op de krimp gekocht; dat durf ik eindelijk, tegenwoordigVan de categorie: hij kan wel dicht, maar hij past niet
Maatje M. Streven: aan het eind van de zomer
Hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar ik ben wel echt wat te zwaar, met een blubberbuikje!met 71 komma nogwat kilo gemiddeld bij 1.68 lang ben ik niet bepaald toonbeeld van Slankie
Maar ik vind het wel lief
En het beurt ook wel wat op om dat te lezen
![]()
En ik eet best wel netjes en sport ook best wel netjes (vorige week netjes 3x bijvoorbeeld, en dat tussen de scriptie-afronding in) en dan wil ik gewoon duidelijk resultaat
Bij broeken en bh's denk ik nog: "Ze zitten losser!
Maar misschien zijn ze gewoon uitgelubberd
"
Da's idd dapper!En je weeeet dat je het kan
Dus gaat het goed komen!
En dan kan je heel trots foto's posten van jij-in-rokje!
Heel goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
De albert heyn is gewoon open tot 22:00!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef Chicolate het volgende:
Shit ik ben een ingredient vergeten te kopen en de winkels zijn al dicht ... nouja, dan maar een laag zonder zure room, doe dr wel wat extra griekse yoghurt in.
Niet overal PFje en wat een heerlijke mosterd na de maaltijd die post van jouquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Voor XM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Voor XM:QFT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We wruff you. *reikt telefoon aan op zilveren dienblaadje met mini-vaasje met bloem ernaast, verkleed als butler inclusief handdoek over de arm*"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Lekker wijf dat je d'r bentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
QFT!![]()
We wruff you. *reikt telefoon aan op zilveren dienblaadje met mini-vaasje met bloem ernaast, verkleed als butler inclusief handdoek over de arm*
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
QFT!![]()
We wruff you. *reikt telefoon aan op zilveren dienblaadje met mini-vaasje met bloem ernaast, verkleed als butler inclusief handdoek over de arm*
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik vind alleen maar sites over zielige kindjes in Afrika en artsen zonder grenzen enzo!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker wijf dat je d'r bent
XM, je kunt nu het gevoel hebben dat je genoeg eet, qua porties. Geen hongergevoel enzo. Wil ik nog best geloven. Maar dat zegt niet dat je jezelf niet ondervoedt! Google eens op de lange-termijneffecten van ondervoeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |