(En het antwoord daar op: )quote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef Yannick567 het volgende:
Heb jij stiekem een foto gemaakt van het menubord
We krijgen ook zo'n nieuw menubord hier van de voordeelmenu's, daar staat zo op van Voordeelmenu's: Altijd voordelig!
ofzo
Wel duur trouwens, volgens mij wordt 't ook een premium of wordt het de zomeractie
Ah, dat is eigenlijk best logisch.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:58 schreef Battlefan het volgende:
Gewoon alleen de het broodje, niet in een menu ofzo
Die macflurry is ook echt geen hol aanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Yannick567 het volgende:
Ik vond hem altijd wel lekker ja, hij liep ook hard. Denk dat ie ook weer hard gaat lopen
Op dat menubord staat ook de mcflurry bosvruchten, die staat er ast bij omdat ie niet zo goed loopt
De enige die ik nog lekker vind is M&M's, ze moeten wat meer varieren met die ijsjes en niet alleen maar chocola en caramel :pquote:Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die macflurry is ook echt geen hol aan
Als ik de hele tijd in de baklucht heb gestaan, dan hoef ik absoluut geen (mcdonalds) eten meer hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef The_Hives het volgende:
eten jullie zelf ook wel eens bij de Mac als je bv een shift heb dat voor en na zeg 18.00 loopt, of komen die slappe hamburgers en frieten dan jullie strot al uit?
maar die kan je dan zeker naar eigen smaak maken? Dan is het nog wel te doen lijkt me.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als ik de hele tijd in de baklucht heb gestaan, dan hoef ik absoluut geen (mcdonalds) eten meer hoor![]()
Alleen in de pauze af en toe een burger. Meer eet ik echt niet
Het mag niet, maar ach als het rustig is. Dan doe ik het zeker welquote:Op maandag 15 juni 2009 21:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar die kan je dan zeker naar eigen smaak maken? Dan is het nog wel te doen lijkt me.
Verder vind ik alleen het ijs van MacDonalds lekker, maar ben er geloof ik al een jaar ofzo niet meer geweest.
Oh, die had ik nog niet gehoord, eens proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het mag niet, maar ach als het rustig is. Dan doe ik het zeker wel![]()
-een quaterpounderpatie met mc chickensaus en ketchup en wat sla & uitjes![]()
En het ijs is ook zeker wel lekker, mc flurry met veul M&M's![]()
Is eerder geweest ja,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:14 schreef dutchdevil het volgende:
Die ciabatta grande salsa is toch al eerder geweest? Of heb ik het mis
Maar ehh.. hoe zit het nu met die salad shakers? Komen ze wel of niet terug
Damn, die dingen vond ik geniaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:47 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is eerder geweest ja,
en het schijnt dat die saladshakers niet meer terugkomen opeens.
Welke van de 2 klopt niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:50 schreef Yannick567 het volgende:
en hij blijft maar 5 weken
t/m 23 augustus.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:47 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
en het schijnt dat die saladshakers niet meer terugkomen opeens.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:12 schreef Battlefan het volgende:
Woord gaat dat ze het vers fruit weer gaan veranderen!
Geniaal, ze weten ook niet wat ze willenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef Battlefan het volgende:
Andere verpakking (Echt, alweer ja) en ander fruit
Eindelijk. Die dingen verkochten dus echt totaaaaal nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:37 schreef Battlefan het volgende:
Behalve de Fish Nuggets gaan trouwens ook Tropicana Multivruchten, Vittel Aardbei en Roosvicee verdwijnen
Die grande salsa is echt te grootquote:
Jupquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanaf afgelopen dinsdag is die burger er ofniet?
Niet veel bijzonders eigenlijk, niet dat je zegt oh nog een x proberenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:49 schreef Battlefan het volgende:
[..]
JupVond hem tegenvallen eigenlijk
we leven in Nederland hmmmkeee... daar waar alles wat bijzonder is vermalen wordt tot niet bijzonder om zo aan de smaak van het gros te voldoen..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:23 schreef LSDreamer het volgende:
ik vind die ciabatta ook maar weinig bijzonders... ik proef vooral de sla+tomaat, thats it... niet voor herhaling vatbaar
Dat ziet er verdomd lekker uitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef kawotski het volgende:
De Shrimp Lemon, denk dat ik maar even een paar kilometer uber die grenze gehe kucken..
http://www.mcdonalds.de/produkte/produktfinder.html#/shrimp_lemon
![]()
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:59 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Dat ziet er verdomd lekker uit
Ziet er goed uit, lekker simpelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Terug van vakantie in Zuid-Korea en daar een keer geluncht met een Bulgogi Burger (beef soja/ketjap/knoflookmarinade en knoflooksaus erop)
[ afbeelding ]
Wat wij in Nijmegen Broerstraat maakte was de McEu (Naar onze manager Eugene)quote:Op maandag 22 juni 2009 11:19 schreef k0ekj3hh het volgende:
Nog n McManager hiero, zat dit een beetje te volgen en heb me toch maar aangemeld.
Zie dat er n hoop crew is die het leuk vinden hun wijsheden te verspreiden, leuk om te lezen!
Verder, BAAL ik af en toe van McDonaldsNederland, die de tropicana multivruchten (die ik altijd drink als ik werk) uit t assortiment halen, en n nieuwe smaak roosvicee verzinnen ..![]()
Anywayy,
Ciabatta is best goed te doen, maar wat onze McMedewerkers zéker in hun pauze moeten proberen is die saus met n paar kipnuggets!
(oh eh, andersom, een paar kipnuggets met salsasaus..)
Whatever.
Kroketten met kerriesaus van de nuggets is ook echt n aanrader!quote:Wat wij in Nijmegen Broerstraat maakte was de McEu (Naar onze manager Eugene)
Chicken burger 2x grillen onder de QP grill en dan op een QP broodje met kerrie saus (van de Nuggets), sla, plak kaas en QP uien van de grill... was echt een topper!
Kerel ideeën hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:00 schreef k0ekj3hh het volgende:
1. Pak een QP patty en leg die onder de grill voor ongeveer 30 sec.
2. Klap de grill open.
3. Hak de patty in stukjes met een spatel en gooi er QP uien bij.
4. Stop een pannenkoekje van de chicken wrap in de fish stomer. (standje 1)
5. Hou je grill in de gaten dat je gehakt niet aanbrandt.
6. Dress je pannenkoekje met ketchup en sla.
7. Schep je mengseltje van de grill.
8. Vouw je pannenkoekje zoals je de wrap hoort te vouwen.
9. Bon apetit
Ook een mooiequote:Op maandag 22 juni 2009 13:00 schreef k0ekj3hh het volgende:
2. Klap de grill open.
9. Bon apetit
McChicken?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef JapyDooge het volgende:
Die Ciabatta Salsa Grande vond ik echt niks (30 mins geleden opbij McDonalds Vuren (want die hebben een uberairco)).
CBO is m'n favoriet tot nu toe. Vroegah was er (2 jaar geleden ofzo? Misschien zelfs 3 jaar...) zo'n fan-tas-tisch broodje met kip, kan even niet op de naam komen...
oeh in d'land hebben ze flurry met daimsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef kawotski het volgende:
[..]
we leven in Nederland hmmmkeee... daar waar alles wat bijzonder is vermalen wordt tot niet bijzonder om zo aan de smaak van het gros te voldoen..
nee, dan liever dit:![]()
http://www.mcdonalds.de/produkte/sommerfest.html
De Shrimp Lemon, denk dat ik maar even een paar kilometer uber die grenze gehe kucken..
http://www.mcdonalds.de/produkte/produktfinder.html#/shrimp_lemon
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:02 schreef k0ekj3hh het volgende:
[..]
Kroketten met kerriesaus van met de nuggets is ook echt n aanrader!
Vrouwke, maar t zal wel als compliment bedoeld zijn denk ik?quote:
Sorryquote:Op maandag 22 juni 2009 19:06 schreef k0ekj3hh het volgende:
[..]
Vrouwke, maar t zal wel als compliment bedoeld zijn denk ik?
Als je t heel lief vraagt en dr ook 1 voor hun bakt mag t vast wel..quote:Op maandag 22 juni 2009 19:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ja als compliment
En ik ga die burger niet voor elkaar krijgen, denk dat t management boos wordt![]()
En bij welke mac werk jij dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef k0ekj3hh het volgende:
[..]
Als je t heel lief vraagt en dr ook 1 voor hun bakt mag t vast wel..
Ik bak m zelf ook wel eens, als ik t mag (van mezelf haha), mag mijn crew t ook..
Ik ga met je meequote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En bij welke mac werk jij dan?
Kom ik daar een keertje zo'n ding halen hoor
ivm privacy op internet zeg ik dat liever niet..quote:
Okay, nouja jammer, kan ik begrijpenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef k0ekj3hh het volgende:
[..]
ivm privacy op internet zeg ik dat liever niet..
Maar tis in Gelderland, ik denk dat jouw managers wel zo redelijk zijn dat als je dat heel lief vraagt en heel hard je werkt je gerust zo'n ding mag maken
quote:
Wat is FOR???quote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik zag net die reclame van die bosvruchten flurry, best grappig met beelden uit die eerste reclame van die mcflurry :p
We krijgen van de week trouwens FOR
Komen wat lui MC Donalds Nederland kijken, op de hygiëne, werkwijze, etc binnen een mc donaldsquote:
Was dat niet KSK&W ? of is dit de herbenoeming ervanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:20 schreef Battlefan het volgende:
En FOR staat weer voor Full Operations Review, hebben wij binnenkort ook weer dacht ik
Preciesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:21 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Was dat niet KSK&W ? of is dit de herbenoeming ervan
Het enigste wat ik weet, is dat er uien in de saus zit. Maar geloof me, dat kan je niet namaken of kopen. Helaasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef THeeF het volgende:
Kan er hier niet een manager uit de doeken doen, waar de Big Mac saus uit bestaat ?
Is deze na te maken of te koop ?
Zal wel niet, maargoed..
Alles moet nieuwe hippe namen krijgen, is hetzelfde verderquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:21 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Was dat niet KSK&W ? of is dit de herbenoeming ervan
Hoe kom je eropquote:Op maandag 22 juni 2009 13:00 schreef k0ekj3hh het volgende:
2. Klap de grill open.
9. Bon apetit
Die glazen word je zo gek van..quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Yannick567 het volgende:
Chilisausfans!!
We krijgen weer wat 'nieuws' met chilisaus, vanaf 7 juli:
Chili Chicken Wrap(naast de bestaande wrap)
Wrap met chilisaus, komkommer, sla en kip.
Het schijnt dat we ook weer een zomeractie krijgen met coca cola glazen
Oh dat klinkt goed!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Yannick567 het volgende:
Chilisausfans!!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Chilisaus maakt het voor mij wel een beetje goed
Nog meer glazenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Yannick567 het volgende:
Chilisausfans!!
Oeh klinkt goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Yannick567 het volgende:
Chilisausfans!!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:27 schreef JAMsper het volgende:
McDonalds
Vaak al minder warm wat duidt op dat het er al 10 minuten staat, missende dingen in je bestelling, en pauper personeel. Bovendien erg ongezond
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef THeeF het volgende:
Kan er hier niet een manager uit de doeken doen, waar de Big Mac saus uit bestaat ?
Is deze na te maken of te koop ?
Zal wel niet, maargoed..
Er staat er hier nu eentje zo'n 30 cm van me af. Hij dient als pennenbakje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Yannick567 het volgende:
Klinkt goed!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Yannick567 het volgende:
Chilisausfans!!
Beter als niks dan maar!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Yannick567 het volgende:
Chilisausfans!!
dat ziet er vies uitquote:Op maandag 29 juni 2009 00:00 schreef Erasmo het volgende:
Waarom doen ze niet zoiets?
[ afbeelding ]
Dat op de 'kaas', is dat ' vlees'? Het doet mij een beetje aan gyros denken.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:00 schreef Erasmo het volgende:
Waarom doen ze niet zoiets?
[ afbeelding ]
Dat ken ik jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:31 schreef Battlefan het volgende:
Zakken shakemix die een zwakke achterkant hebben zijn niet grappigZeker niet als je bijna naar huis gaat
Hoor ik daar Chili Chickenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat ken ik ja
Chili Chicken Wrap!!
Tja, ligt eraan welke flurryquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was ik laatst bij de mac drive voor een mc flurry, wist een personeelslid mij te melden dat ze die niet meer hebben.
haha idd, dat klopt hehe. wel grappigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:59 schreef Yannick567 het volgende:
Als ik nog hoor hoevaak mensen een mcflurry crunch vragen enje dan zegt dat die is uitverkocht en daarna de rolo vragen en dat die ook is uitverkocht
Dan worden ze nog een soort boos ook
Geen ideequote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, ligt eraan welke flurry?
of was het ijs totaal op?
Ijshoorntjes zijn veel lekkerder dan mc flurry'squote:
Bij een ijshoorntje proef je het ijs gewoon met zn 'normale' smaak, best lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ijshoorntjes zijn veel lekkerder dan mc flurry's
Maar..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:59 schreef Yannick567 het volgende:
Als ik nog hoor hoevaak mensen een mcflurry crunch vragen enje dan zegt dat die is uitverkocht en daarna de rolo vragen en dat die ook is uitverkocht
Dan worden ze nog een soort boos ook
Daarom check ik bij de mc drive of ze het goed hebben gedaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:52 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij een ijshoorntje proef je het ijs gewoon met zn 'normale' smaak, best lekker
Proef je trouwens ook bij een sundae/flurry plain, maargoed
Ik net met mn pa ff door de drive, ik neem zo een ciabatta.
kom ik thuis
bleek het een ciabatta grande. zonder salsasaus![]()
Je collega's hebben je gepwnt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja.. hoezo
ja ik ging er van uit dat het goed was, was immers bij de mac waar ik werk
FAILquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je collega's hebben je gepwnt.
Hier kost zo'n ijshoorntje 1 euro...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef dench28 het volgende:
Veel beter een ijshoorntje dan een McFlurry.
Een liktoeter kost ¤0,75 en een mcFlurry ¤1,85 terwijl er niet veel meer ijs in zit ( 1 slag meer).
De chiliwrap is niet ipv, maar naast de honingmosterd en uien wrap vanaf 7 juli.
In januari 2010quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:05 schreef Zapper het volgende:
Wanneer komen er eens nieuwe Euroknallers?
Hier 50 centquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier kost zo'n ijshoorntje 1 euro...
quote:
Almelo woonboulevard ijshoor 1 euro, flurry 1,95quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pff
Hier een ijshoortje 1 euro en een flurry 2.25
Voor 1.95 vind ik een flurry nog wel te doen, voor 2,25 gaat het me te verquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Almelo woonboulevard ijshoor 1 euro, flurry 1,95
quote:
Hm laat ik dinsdag nou net voorbij een Mac komenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef arj1o1 het volgende:
Komende dinsdag voor de deur liggen voor de chili chicken wrap
4 augustus dacht ik?quote:
Heb nog niets gezien in crewroom, geen poster ofzoquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:20 schreef Battlefan het volgende:
Gaat hetzelfde, alleen gaan ze pas het doosje in als ze klaar zijn, gaan ze met 4 tegelijkertijd en komt het vlees direct van de grill ipv uit zo'n warmhoudkabinet (UHC heet dat dacht ik)
Zo'n longdrinkglas?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef JustinK het volgende:
Van het weekend even een glas gehaald in BelgieDie zijn best strak.... anders dan de vorige 2 soorten die ze al eerder hadden
Thanks, maar die ken ik al, en die gast gebruikt 2 ingredienten die op je Nederlandse markt niet te verkrijgen zijn..quote:
quote:Miracle Whip is a salad dressing and sandwich spread, that is manufactured by Kraft Foods. The base of Miracle Whip is essentially a reduced-fat mayonnaise, enhanced with the addition of sugar and a variety of spices. Despite a significant difference in flavor, it is often used as an alternative to mayonnaise in recipes.
Ja die ik had was ook bijna warerig, erg dun. De saus droop naar de bodem. Ik zou een chili chicken met salsa saus dus echt niet accepteren hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef Karasta het volgende:
lol onze chilisaus was fucking dun ... was bijna waterig dus we moesten de chili chickens met salsa saus doen
Jup.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:38 schreef F04 het volgende:
Lekker fris zonder handschoenen. Doen jullie het net zo als op dit filmpje?
Als het goed is hangen er op meerdere plekken in de keuken desinfecterende zeep om tussendoor de handen "schoon" te maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:38 schreef F04 het volgende:
Wat denk je dat ze in ongeveer bijna elk restaurant in doen?? Rauw vlees en handschoenen oké, maar veel meer moet je echt niet verwachten hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:38 schreef F04 het volgende:
Bij ons ook, zit ook in de verkeerde verpakking, namelijk dezelfde als de salsasaus. Als het goed is komt er woensdag nieuwe saus die minder dun is en die in een gele verpakking zitquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef Karasta het volgende:
lol onze chilisaus was fucking dun ... was bijna waterig dus we moesten de chili chickens met salsa saus doen
Dat lijkt maar zo, het is of een beker of een ijslolly-gevalquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:57 schreef Whiskers het volgende:
Vraagje, zit er bij het Ice Age 3 Happy Meal nou een ijsllolly-ding en een bekertje, of lijkt dat maar zo?
Hebben jullie ook de BOP ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:23 schreef Yannick567 het volgende:
Ik vind die chilisaus echt klotesaus, het loopt echt zo dispenser uit
Fail!quote:Op zondag 12 juli 2009 02:35 schreef Battlefan het volgende:
Ze waren vergeten de wraps te bestellenToen hadden we opeens niks meer
Way to throw your money away... Frituurpan + dat aantal bitterballen is waarschijnlijk nog goedkoperquote:Op zondag 12 juli 2009 02:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Fail!
bij ons waren gisteren de bitterballen uitverkocht, maarja, wat wil je anders als de vorige avond iemand even 40 porties komt bestellen![]()
Ik zit meestal op raam 1 tijdens sluit, dan is het mega druk tot 3 uur (ja werk in het weekend en 24 uur open dus). En daarna heb ik echt geen trek meer in die vette zooiquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:54 schreef Karasta het volgende:
Vreten jullie ook zo veel wanneer je tot sluit moet
Kun je lekker fokken op je mobielquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef Studiotje het volgende:
Uitgestorven is klote, dan is het stil, vanaf 3 uur zeg maar dan, dan zit je nog tot 6 te wachten of er nog auto's komen.. zo irritant
Dat lijkt me wel een groot nadeel van 24 uur open. 's Nachts wachten tot er een auto komt :/quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef Studiotje het volgende:
Uitgestorven is klote, dan is het stil, vanaf 3 uur zeg maar dan, dan zit je nog tot 6 te wachten of er nog auto's komen.. zo irritant
Ik weet het, maar mag het neit zeggenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Erasmo het volgende:
Hoeveel eikels zijn er nou eigenlijk verstopt?
Ja maar dan moet ik tellenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mag het neit zeggen
Nee, gewoon 1 keuken.. Was het maar zo'n feest..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een groot nadeel van 24 uur open. 's Nachts wachten tot er een auto komt :/
Hebben jullie 2 keukens dat je 24 uur open bent int weekend?
Lijkt me zo kansloosquote:
Ah. vraag me af hoe ze dat met schoonmaken doen enzoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, gewoon 1 keuken.. Was het maar zo'n feest..
[..]
Lijkt me zo kansloosOmdat om 3 uur snachts even te doen..
![]()
Schoonmaken gebeurt rond 4 uur snachtsquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ah. vraag me af hoe ze dat met schoonmaken doen enzo
Wij hadden ook van die eikeltjes, maar de helft is al van de muur gevallen
Dat hoor ik steeds vaker de laatste tijdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik tellenEn ik moet nog naar Ice Age 3
![]()
Oldenzaal mag trouwens wel eens wat aan zijn service doen, een Engelse man zat naast mij buiten de rush (4 tafels bezet) een half uur(serieus!) op zijn McChicken te wachten, maar een drankje van het huis ho maar
Half vier ongeveer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hoor ik steeds vaker de laatste tijd
Enig idee wanneer het was?
Uhm, ik sta meestal aan de bin of aan de grillquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat doe je daar? Kan ik ook specials bij jou bestellen?
Wij hebben ze ook onder tafeltjes zittenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:37 schreef Yannick567 het volgende:
Wij hadden ook van die eikeltjes, maar de helft is al van de muur gevallen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:45 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Wij hebben ze ook onder tafeltjes zitten
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:45 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Wij hebben ze ook onder tafeltjes zitten
Helft van je avondomzet naar de klote als die het begeeft. Wat was er?:')quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:52 schreef Studiotje het volgende:
Net weer even gewerkt, geeft de ijsmachine het op, tsja, toen werd het rustig
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Fail!
bij ons waren gisteren de bitterballen uitverkocht, maarja, wat wil je anders als de vorige avond iemand even 40 porties komt bestellen![]()
Antwoord: 13quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Erasmo het volgende:
Hoeveel eikels zijn er nou eigenlijk verstopt?
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:21 schreef JustinK het volgende:
Gisteren even een paar Chili Chicken Wraps gehaald
Wat zijn die dingen lekker
Het ijs werd te zacht en werd niet echt meer goed, we hebben ook 2 machines maar de andere was de hendel afgebroken en kon niet veel mee gedaan wordenquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:36 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Helft van je avondomzet naar de klote als die het begeeft. Wat was er?:')
2 shakemachines ftw
die is nog kleinquote:
Die Mc zat dichtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:32 schreef hans1988 het volgende:
[..]
die is nog klein
Deze is pas groot
enne...ik heb dit topic net pas gevonden.ben ook een medewerker van mcdonalds
ik ben te vinden in de keuken van kerkradequote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:52 schreef Studiotje het volgende:
Mijn god
Lijkt me echt fantastisch om zoiets mee te maken
En bij welke Mc ben jij te vinden?
omdat sommige ingredienten niet 'klaar' zijn. zoals de ui op de hamburger en het brood. ervan uitgaande dat je niet op de hoogte bent van deze actie...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:31 schreef Yannick567 het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen, als je genoeg voorraad hebt kan alles![]()
Ik heb hier vandaag mcflurry op in frankrijk, hier hebben ze kitkat met caramel en met chocola, en die kitkatmix zijn gewoon kitkatballetjes
Die kitkat bolletjes zijn goddelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:31 schreef Yannick567 het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen, als je genoeg voorraad hebt kan alles![]()
Ik heb hier vandaag mcflurry op in frankrijk, hier hebben ze kitkat met caramel en met chocola, en die kitkatmix zijn gewoon kitkatballetjes
Klein, want je hebt geen voorgevel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:12 schreef kensei het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik extra M&M's krijg als ik erom vraag bij mijn mcflurry?
quote:
Record!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:00 schreef Battlefan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Top avond bij ons vandaag, in 2 uur tijd maar liefst 9 gasten geholpen
Ow jewel hoor, preciesquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:43 schreef Riann het volgende:
ik hou het op voorlopig geen mac ik zit nu op de 1200kcal dieet daar past een big tasty niet in.
Nee, 885quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1200kCal in een big tasty??
big mac saus is groene sandwichspread.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:05 schreef Knuffleheinz het volgende:
Toch weer een vraag over die big mac saus..
Eerder in dit topic noemen jullie miracle whip en thousand island dressing, het recept van topsecretrecipes heeft het echter over mayo, sweet pickle relish en french dressing.
Iemand ervaring met waar je dat kan kopen? Ik heb bij de Xenos een potje met een soort pickle relish gevonden, verder bij de AH, c1000 ,makro niets wat er op leek. Zelfde voor die french dressing, nou weet ik dat dat in principe gewoon vinaigrette is, maar de "amerikaanse" french dressing is toch niet helemaal hetzelfde. Iemand een idee waar je deze twee dingen kan krijgen?
quote:Op maandag 27 juli 2009 01:38 schreef Karasta het volgende:
Hoe kan ik een manager waar de halve zaak een hekel aan heeft het zwaar maken zonder ontslagen te worden?
Niet luisteren naar wat die zegt en dan na een tijdje vragen: "Zei je net wat?", dan worden ze pissigquote:Op maandag 27 juli 2009 01:38 schreef Karasta het volgende:
Hoe kan ik een manager waar de halve zaak een hekel aan heeft het zwaar maken zonder ontslagen te worden?
Je kunt pas ontslagen worden bij 3 officiele waarschuwingen die allemaal voor HETZELFDE zijn gegeven..quote:Op maandag 27 juli 2009 01:38 schreef Karasta het volgende:
Goede herinneringen aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:11 schreef k0ekj3hh het volgende:
[..]
Tip: Tartaar saus (van de fish) spuit t verste
Prachtig altijd met die vissaus, altijd wel uitkijken wie je pakt want managers hebben altijd leuke methodes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan![]()
Manager kwam zn telhok uit, flats ik zo een kwak saus in zn mikik mikte echter wel op mijn collega die er 20 cm naast stond
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:40 schreef Yannick567 het volgende:
.
(grillreiniger over je auto enzo...)
1e assistent vertelde toen hij nog in een ander restaurant werkte, had ie 2 van die zakjes pure GR over een auto gegooid van collega die hem ergens mee had teruggepakt ofzo, weet ik veelquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:41 schreef Studiotje het volgende:
Staat me toch een pallet vol met glazen achter hierzoAlleen jammer dat ze voor een deur staan..
Wanneer begint die actie eigenlijk?
En het gezeikquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef SuzukiSwift het volgende:
Dinsdag begint de actie met de glazen
Bestel de volgende keer friet zonder zout, en vraag er zoutzakjes bij! (gratis)quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:40 schreef willempjewever het volgende:
Nu ik een auto heb al 3 keer bij de mac in harlingen geweest, bevalt wel, maar ik mis toch de appelmoes voor mijn zoon (ja, je hebt knijpfruit, maar dat smaakt anders en wil meneer niet) en de patat is er altijd te zout.
Fastfood héquote:Ben er ook achter dat ik een groot big mac menu, een extra quarterpounderburger en 1 ijsje iets teveel is voor mij, gewoon misseiljk gegeten aldaar.
Nee, kan dat? Dat ik daar niet zelf op gekomen benquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bestel de volgende keer friet zonder zout, en vraag er zoutzakjes bij! (gratis)
Jup dat kan, je krijgt dan gegarandeerd ook hete en verse frietquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Nee, kan dat? Dat ik daar niet zelf op gekomen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |