Je collega's hebben je gepwnt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja.. hoezo
ja ik ging er van uit dat het goed was, was immers bij de mac waar ik werk
FAILquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je collega's hebben je gepwnt.
Hier kost zo'n ijshoorntje 1 euro...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef dench28 het volgende:
Veel beter een ijshoorntje dan een McFlurry.
Een liktoeter kost ¤0,75 en een mcFlurry ¤1,85 terwijl er niet veel meer ijs in zit ( 1 slag meer).
De chiliwrap is niet ipv, maar naast de honingmosterd en uien wrap vanaf 7 juli.
In januari 2010quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:05 schreef Zapper het volgende:
Wanneer komen er eens nieuwe Euroknallers?
Hier 50 centquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier kost zo'n ijshoorntje 1 euro...
quote:
Almelo woonboulevard ijshoor 1 euro, flurry 1,95quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pff
Hier een ijshoortje 1 euro en een flurry 2.25
Voor 1.95 vind ik een flurry nog wel te doen, voor 2,25 gaat het me te verquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Almelo woonboulevard ijshoor 1 euro, flurry 1,95
quote:
Hm laat ik dinsdag nou net voorbij een Mac komenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef arj1o1 het volgende:
Komende dinsdag voor de deur liggen voor de chili chicken wrap
4 augustus dacht ik?quote:
Heb nog niets gezien in crewroom, geen poster ofzoquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:20 schreef Battlefan het volgende:
Gaat hetzelfde, alleen gaan ze pas het doosje in als ze klaar zijn, gaan ze met 4 tegelijkertijd en komt het vlees direct van de grill ipv uit zo'n warmhoudkabinet (UHC heet dat dacht ik)
Zo'n longdrinkglas?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef JustinK het volgende:
Van het weekend even een glas gehaald in BelgieDie zijn best strak.... anders dan de vorige 2 soorten die ze al eerder hadden
Thanks, maar die ken ik al, en die gast gebruikt 2 ingredienten die op je Nederlandse markt niet te verkrijgen zijn..quote:
quote:Miracle Whip is a salad dressing and sandwich spread, that is manufactured by Kraft Foods. The base of Miracle Whip is essentially a reduced-fat mayonnaise, enhanced with the addition of sugar and a variety of spices. Despite a significant difference in flavor, it is often used as an alternative to mayonnaise in recipes.
Ja die ik had was ook bijna warerig, erg dun. De saus droop naar de bodem. Ik zou een chili chicken met salsa saus dus echt niet accepteren hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef Karasta het volgende:
lol onze chilisaus was fucking dun ... was bijna waterig dus we moesten de chili chickens met salsa saus doen
Jup.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:38 schreef F04 het volgende:
Lekker fris zonder handschoenen. Doen jullie het net zo als op dit filmpje?
Als het goed is hangen er op meerdere plekken in de keuken desinfecterende zeep om tussendoor de handen "schoon" te maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:38 schreef F04 het volgende:
Lekker fris zonder handschoenen. Doen jullie het net zo als op dit filmpje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |