quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het zo vervelend om met Ll te werken, dat deer aan te pas moet komen?
ik probeer het geheim te houdenquote:
Dat lukt natuurlijk niet als je meteen de waarheid vertelt als ik je smiley interpreteer zoals je wilt dat we dat doen hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik probeer het geheim te houden
Foei!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:38 schreef Nijns het volgende:
Lieve KSC-ers, ik heb jullie gespamt: alvast sorry daarvoor!![]()
Hoe durf jequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:38 schreef Nijns het volgende:
Lieve KSC-ers, ik heb jullie gespamt: alvast sorry daarvoor!![]()
Ik heb jullie weer opgevoedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
Dit topic staat ook al in de wiki nu!
Ik dacht dat jij als mede-scriptie-schrijver mij wel kon begrijpenquote:
Je hebt dan ook al lang antwoordquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij als mede-scriptie-schrijver mij wel kon begrijpen
Ja, over een half uur schijnt. Ik heb je survey al gedaan, als je er wat aan hebtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:53 schreef Nijns het volgende:
FOK! gaat zo toch down?
Ik mis jullie nu al
5 kilo, echt gezond kan ik het niet eer noemen, je maag is zo groot als een vuist, en dan dat gevaarte erin proppenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)hamburger-zijn.dhtml
Die 800g zou ik dan nog wel willen proberen. 5kg is me wat teveel zeg maarquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
5 kilo, echt gezond kan ik het niet eer noemen, je maag is zo groot als een vuist, en dan dat gevaarte erin proppen
tvppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:19 schreef Pheno het volgende:
Nou, nog 10 minuten, als je nog iets te zeggen hebt, zeg het nu!
Jawel, al een tijdje hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
fok nog niet down?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 017 goldfinger1963
02. 017 indahnesia.com
03. 016 DaMart
04. 016 Papierversnipperaar
05. 015 Pheno
06. 011 Nijns
07. 008 marcb1974
08. 007 Muck
09. 003 Sjowhan
10. 003 MPG
11. 001 OA
12. 001 Het_hupt
Reeks-statistieken!
postenquote:
gewerkt, geslapen, gegeten, gechat, geF5'tquote:Op zondag 14 juni 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
En hoe hebben wij ons vandaag vermaakt zonder FOK!?
Me and my big mouthquote:
Niet natuurlijkquote:Op zondag 14 juni 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
En hoe hebben wij ons vandaag vermaakt zonder FOK!?
Ik heb al het modelspoormaterieel geïnventariseerd vandaag, handig als ik er een website over ga maken. En wat geschreven, een was gedraaid, op de IRC gekeken, in de schaduw-KSC gepost en mensen lastiggevallen op MSN.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewerkt, geslapen, gegeten, gechat, geF5't
nja dat F5 lieg ik maar af en toe gekeken
Don't tempt me...quote:
En het belangrijkste is nog wel dat ik als het goed is mijn computer stil heb gekregen vandaag. Had een oude afgeschreven werkcomputer meegenomen een tijdje geleden. Die was eigenlijk voor andere doeleinden bestemd, maar ik heb er de kastventilator uitgehaald en in mijn pc gehangen, en hij is nu stil. En ik heb meteen maar mijn pc 512 MB extra geheugen gegeven.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al het modelspoormaterieel geïnventariseerd vandaag, handig als ik er een website over ga maken. En wat geschreven, een was gedraaid, op de IRC gekeken, in de schaduw-KSC gepost en mensen lastiggevallen op MSN.
En heel veel op F5 gedrukt.
Wie zet er nu een ban opquote:Op zondag 14 juni 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie post dan ook een link naar een paardenforum.
Ik heb niet meegrekegen waarom die link verboden was, maar er zal ongetwijfeld door een aantal kneuzen ongein zijn uitgehaald daarquote:
Vast, maar geef dan een tijdelijke ban, ik sta geloof ik in de perm nuquote:Op zondag 14 juni 2009 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb niet meegrekegen waarom die link verboden was, maar er zal ongetwijfeld door een aantal kneuzen ongein zijn uitgehaald daar.
De database moest wat fouten repareren, geloof ik. Er is op de IRC een technische term genoemd, maar die weet ik niet meerquote:Op zondag 14 juni 2009 23:02 schreef Pheno het volgende:
Maar wat was er weer loos? Ipv tot aan de middag moest het tot laat in de avond duren, wat zijn ze nu weer vergeten mee te nemen in de planning?
Consistency?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
De database moest wat foutenr epareren, geloof ik. Er is op de IRC een technische term genoemd, maar die weet ik niet meer.
Wat IK nou zo jammer vind is dat we al meer dan vijf jaar tegen dit soort permanent terugkerend gefaal aan zitten te kijken godverdommequote:
Tja, vrijwilligers hequote:Op zondag 14 juni 2009 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat IK nou zo jammer vind is dat we al meer dan vijf jaar tegen dit soort permanent terugkerend gefaal aan zitten te kijken godverdommeEn voor de driehonderdzoveelmiljardste keer wordt dan beloofd dat dit echt Echt ECHT de allerlaatste update is en dat de problemen daarna echt Echt ECHT voorgoed verholpen zullen zijn. Dat ze nog denken dat IEMAND het gelooft
![]()
![]()
Ik zag het jaquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-06-2009
![]()
01. 023 Pheno
02. 018 goldfinger1963
03. 017 indahnesia.com
04. 016 DaMart
05. 016 Papierversnipperaar
06. 013 marcb1974
07. 011 Nijns
08. 007 Muck
09. 005 Dr_Flash
10. 004 MPG
11. 003 Sjowhan
12. 001 OA
13. 001 Het_hupt
14. 001 Californium
Reeks-statistieken!
quote:
Trustequote:
Trustequote:Op zondag 14 juni 2009 23:55 schreef DaMart het volgende:
Goed plan, ik duik ook mijn bed maar eens in. Ben weer uitgeschreven voor vandaag.
Toch wel lekker, zo'n dag waarop je een hoop dingen kunt wegwerken die je al wat langer in je hoofd had zitten.
Je wilt gewoon zelf ook niet slapen en gebruikt mij als excuusquote:Op zondag 14 juni 2009 23:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
slapen doe je maar als je dood bent ...
wron hoef je niet als excuus te gebruikenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Truste
[..]
Truste
[..]
Je wilt gewoon zelf ook niet slapen en gebruikt mij als excuus
Zoveel had ik er echt nietquote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef DaMart het volgende:
De eerder geposte KSC-cijfers van gisteren klopten niet helemaal, dit zijn de juiste:
[..]
Ik sta al gebukt hoorquote:
te laatquote:
ja hijs al wegquote:
his lossquote:
ik kan je wel helpen bij het postenquote:
blufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door goldfinger1963 op 15-06-2009 02:57:57 ]Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap dit niet.....quote:Op maandag 15 juni 2009 00:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Fobo is al twee weken minder traag. Alleen fobo's met absurd veel verwijderde reacties zijn nog niet zo snel, maar dat is een kwestie van weken voor dat aangepakt is.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-06-2009
![]()
01. 017 DaMart
02. 009 Pheno
03. 007 Ladylike
04. 007 Dr_Flash
05. 006 _F.U.B.A.R_
06. 004 MPG
07. 003 marcb1974
08. 001 dndiek
Reeks-statistieken!
weg is niet echt zeg, maar onzichtbaar voor users. Voor sommige a's en fa's zijn ze nog wel zichtbaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap dit niet.....
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:20 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 12 juni 2009
23. 114 Pheno
26. 109 Sjowhan
67. 064 Ladylike
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 13 juni 2009
10. 112 Pheno
78. 034 Papierversnipperaar
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:33 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 14 juni 2009
28. 18 DaMart
48. 13 Pheno
IE vindt het dus niet verstandig als ik ga werkenquote:Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is niet verleend door een vertrouwde certificeringsinstantie.
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.
Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.
U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.
Klik hier als u deze webpagina wilt sluiten.
Doorgaan naar deze website (niet aanbevolen).
Ik ook niet.. neem maar vrij vandaagquote:Op maandag 15 juni 2009 08:32 schreef DaMart het volgende:
Moet je adviezen van Internet Explorer over websites altijd opvolgen? Als ik naar de VPN van werk ga, krijg ik namelijk deze melding:
[..]
IE vindt het dus niet verstandig als ik ga werken.
doe maar ja, dan mag je een bak thee/glaasje appelsap/whatever komen halen in Didamquote:Op maandag 15 juni 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook niet.. neem maar vrij vandaag
FF geeft hier soortgelijke meldingen hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 08:36 schreef Muck het volgende:
IE
Op mijn werk moet ik het ook gebruiken en dan loopt FOK! altijd te janken dat ik moet updaten
Oe, erg verleidelijk... maar ik heb vanochtend nog even een deadlinequote:Op maandag 15 juni 2009 08:38 schreef Muck het volgende:
[..]
doe maar ja, dan mag je een bak thee/glaasje appelsap/whatever komen halen in Didam
Goede ideeen FTWquote:Op maandag 15 juni 2009 08:38 schreef Muck het volgende:
[..]
doe maar ja, dan mag je een bak thee/glaasje appelsap/whatever komen halen in Didam
ik ook, voor FOK! nog welquote:Op maandag 15 juni 2009 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
FF geeft hier soortgelijke meldingen hoor.
[..]
Oe, erg verleidelijk... maar ik heb vanochtend nog even een deadline.
breng je ook voor mij mee?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goede ideeen FTW
Net zoals deze: koffie halen
Heb je het nog niet gehoord dan? Alle FOK!-deadlines zijn een dag opgeschoven ivm de downtime dit weekendquote:
Tuurlijk!quote:
Flesjuhquote:Op maandag 15 juni 2009 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Hebben we er weer een beetje zin in deze week?
maar deze nietquote:Op maandag 15 juni 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je het nog niet gehoord dan? Alle FOK!-deadlines zijn een dag opgeschoven ivm de downtime dit weekend.
hmm, verleidelijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als ik je nu een dag uitstel verleen?
* LL geeft iedereen wat te drinkenquote:
Ik gebruik het vrijwillig hoor. Heb een tijdje FF geprobeerd, maar ik zie nou niet echt enorme voordelen t.o.v. IEquote:
ik heb mergpijpjesquote:Op maandag 15 juni 2009 08:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL geeft iedereen wat te drinken
Koekje mensen?
Oehhhhquote:
Niet? Ik gebruik voor 90% Firefox; 10% gaat nog via IE.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik het vrijwillig hoor. Heb een tijdje FF geprobeerd, maar ik zie nou niet echt enorme voordelen t.o.v. IE.
Je hebt tentamens, maar gaat toch werken?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:03 schreef Muck het volgende:
Ik heb ook geen verlof. Sterker nog, ik heb deze en volgende week tentamens
Tussendoor wel lekker veel uren draaien op het werk
Nee, in IE heb je ook tabbladen tegenwoordig en FF doet er veel langer over om op te starten. En daarnaast heeft FF nog wat meer problemen met de VPN dan IE.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet? Ik gebruik voor 90% Firefox; 10% gaat nog via IE.
Denken dat FF beter isquote:
Dat het niet weg is snap ik, zie reactie van mij daar. Maar dan nog, hoe brak is de query?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:02 schreef Muck het volgende:
[..]
weg is niet echt zeg, maar onzichtbaar voor users. Voor sommige a's en fa's zijn ze nog wel zichtbaar.
Op een of andere manier maakt dat de boel retetraag.
Althans, dat is wat ik begrepen heb.
FF vind ik inderdaad poeptraag opstarten. En dan heb ik maar 2 kleineplugins er aan hangen. Ik gebruik al tijden safari. Vorige week is nummertje 4 uit en die is takkesnel. Chrome ftl en zo. Maar goed, ik ben dan ook te lui om de nieuwe mac versies van FF en IE meer te proberen, de oude versies bevielen me beide niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, in IE heb je ook tabbladen tegenwoordig en FF doet er veel langer over om op te starten. En daarnaast heeft FF nog wat meer problemen met de VPN dan IE.
Minder bier drinken.quote:
ik heb al veel gestudeerd en ik zal wel moeten werken om het schoolgeld te betalenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt tentamens, maar gaat toch werken?
Gaat dat wel samen dan? Er moet toch ook nog "veel" gestudeerd worden ter voorbereiding op het tentamen?
dat weet ik niet gevogelte, ik weet er heulemaal niks vanafquote:Op maandag 15 juni 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat het niet weg is snap ik, zie reactie van mij daar. Maar dan nog, hoe brak is de query?
Laat ik het anders zeggen: iets anders niet mogen gebruikenquote:
Begrijpelijk, maar normaal gesproken hoor je van dat er dagen zijn gezwoegd en uren nog achter de boeken gezeten om het tentamen maar goed te maken, vandaar eigenlijk mijn vraag..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb al veel gestudeerd en ik zal wel moeten werken om het schoolgeld te betalen
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:33 schreef Sjowhan het volgende:
Dat dagcijfers-topic in FB.
Geniaal.
Zielig voor woorden inderdaad om maar in de dagcijfers te komen wmb
ik heb ook dagen gezwoegd en kan geen boek meer zienquote:Op maandag 15 juni 2009 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar normaal gesproken hoor je van dat er dagen zijn gezwoegd en uren nog achter de boeken gezeten om het tentamen maar goed te maken, vandaar eigenlijk mijn vraag..
Ik kan ook niets in FB vinden?quote:
Wel eentje waar kiko en ik onder andere wat lomp zijn geweest. Er zijn er twee door gebandquote:
Mensen die in de dagstats willenquote:
Bewaart ze haar drollen, ook wel klei genoemd?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
de "kleien" van LL is 3 jaar
Paar uurtjes per dag oid? Beetje afleiding kan altijd lekker zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook dagen gezwoegd en kan geen boek meer zien
om de tentamens heen werk ik, en 's avond leer ik me weer een slag in de rondte voor de volgende tentamens.
Ja, die dus. Ja, "het gevoel". Mijn god, hoe triest is dat tegenwoordig met die dagstats. Ik zal er vast in staan, maar om er uberhaupt naar te kijken of nog erger: trots op te zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mensen die in de dagstats willen
Wel gesloten btw. Heb jij ook nog in gepost.
Moet nog wat inlezen.
hmmm, okee. Das een beetje jong voor wat ik in gedachte hadquote:
Volgens mij niet als CDS, maar wel als CD als ik het goed heb.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:46 schreef Pheno het volgende:
Ik ken deze clip helemaal niet? Is die wle in NL uitgekomen?
Ik heb al extra gewerkt zonder dat ik dat kan schrijven op een uurcode. En maandag is ook al mijn vrije dagquote:Op maandag 15 juni 2009 09:57 schreef afro het volgende:
Iedereen weer lui aan het niks doen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:47 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, okee. Das een beetje jong voor wat ik in gedachte had
quote:
Muck! Flesquote:
Mogguh DIertjequote:
Hey sgatquote:
Hij mag sowieso pas met je trouwen als ie het eerst aan zn mamma gevraagd heeftquote:Op maandag 15 juni 2009 09:47 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, okee. Das een beetje jong voor wat ik in gedachte had
zelfs als ik het ben?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij mag sowieso pas met je trouwen als ie het eerst aan zn mamma gevraagd heeft
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh DIertje
[..]
Hey sgat
[..]
Hij mag sowieso pas met je trouwen als ie het eerst aan zn mamma gevraagd heeft
Mja, het is al een oudje.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:05 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vind de dolfijnen. hij stond op onzin forum maar is gewoon moeilijk te vinden die dingen.
niet alleen in ONZ, ik zie het ding op meerdere plekken opduiken op FOK!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:05 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vind de dolfijnen. hij stond op onzin forum maar is gewoon moeilijk te vinden die dingen.
Dat noemt men ook wel hooikoortsquote:Op maandag 15 juni 2009 10:09 schreef Frutsel het volgende:
ik haat verkoudheid, koppijn, benauwdheid en dat al dagen lang
huisarts op vakantie, medicatie die niet aanslaat
he bahquote:Op maandag 15 juni 2009 10:09 schreef Frutsel het volgende:
ik haat verkoudheid, koppijn, benauwdheid en dat al dagen lang
huisarts op vakantie, medicatie die niet aanslaat
maf is dat he?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
Lol, nu zie ik de coldplay vid op brand new
je verwacht het nietquote:
Druk. Heel druk.quote:
ik had het pas ook.... ik werd wakker met dit in mijn hoofd:quote:
Nja ik moet iig voor hem tekenenquote:
Laten we het niet hopenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je meent het? Dat heb ik al jaren, maar niet zoals nu![]()
Mexicaanse griep misschien
Hoop niet dat dat het isquote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Muck het volgende:
[..]
he bah
mijn oude vadertje zit ook alweer 2 weken thuis met een voorhoofdsholteontsteking (3x woordwaarde) en het gaat eigenlijk alleen maar slechter in plaats van beter
zit wat inquote:
nah, dat hoop ik ook niet voor je!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoop niet dat dat het is![]()
Slapen gaat gewoon ruk, veel wakker...
Happen naar lucht kost ook veel energie![]()
beterschap voor je paps
Het tietenlied van Elize?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had het pas ook.... ik werd wakker met dit in mijn hoofd:
It's been seven hours and fifteen days
Since you took your love away
I go out every night and sleep all day
Since you took your love away
en geen idee waar het ook weer van was...
dus ik stap in de auto, zet de radio aan en je raadt nooit welk nummer er begint
och, bijna hetzelfdequote:
Dan moet ie nog even wat rennen om op tijd te zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
zelf post halen
Mn loopjongen zit in Dusseldorf
is ie de weg kwijt geraaktquote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
zelf post halen
Mn loopjongen zit in Dusseldorf
Ik heb vorig jaar één keer bewust naar de nummer 1 positie toegepost. Maar toen liepen MPG en ik elkaar op te jutten. Was toen best grappig, maar ik zal dat niet snel een tweede keer doen. Een keer is leuk, maar er een gewoonte van maken is gewoon zieligquote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die dus. Ja, "het gevoel". Mijn god, hoe triest is dat tegenwoordig met die dagstats. Ik zal er vast in staan, maar om er uberhaupt naar te kijken of nog erger: trots op te zijn
En om dan zoveel mogelijk te gaan spammen om maar op die #1 te staan
daar moest ik vanmorgen in de trein best om lachenquote:
whehehequote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
De afzender vond dit waarchijnlijk goedkoper dan een postzegel plakken.
Dat had ik na 315 posts op een dag dus ook. Dan heb je het wel even gehad, en wil je weer nuttigere dingen gaan doenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
Oh indah hebben D.Rose eens geholpen om 1600 posts te maken, dus voor gespreksvoer zorgen. maar dat is 1x en dan wil je gewoonweg niet meer. Tenminste, je doet niets anders meer dan posten, en je bent gaar na zo'n dag. Ik had toen toch een rustige werkdag, maar dat kwam omdat het in duitsland een vrije dag was en hier niet. Dan krijg je geen e-mail, telefoontjes etc
na 315 alquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik na 315 posts op een dag dus ook. Dan heb je het wel even gehad, en wil je weer nuttigere dingen gaan doen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk ik dan even bij de post krijgen vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SDSL-dropjes van XS4all
Jeeeejquote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
EN
mijn collega is een Belgske, dus ik vreet ze allemaal lekker zelf opWant zij luist geen drop
Mogguhquote:
bij mij op het werk wordt vrij veel drop gegetenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
EN
mijn collega is een Belgske, dus ik vreet ze allemaal lekker zelf opWant zij luist geen drop
Met curryquote:
Graag gedaan en vraag het eens in de feedbackquote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef Nijns het volgende:
Morning!
Iedereen bedankt voor het invullen![]()
(ik kan mijn pm-box niet meer in)
Ik ben bang van topics openenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Graag gedaan en vraag het eens in de feedback
Je kunt het proberen met een e-mail naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
Lief blauw in deze KSC, hoe kan ik regelen dat ik mijn pm-box weer in kan?
Je hebt een PM-ban gekregen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
Lief blauw in deze KSC, hoe kan ik regelen dat ik mijn pm-box weer in kan?
Iemand heeft dus lopen klagen...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
Ik heb dus een ban omdat ik jullie een mail heb gestuurd over die enquete
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
Graag gedaan. Alleen krijg je niet echt een bedankt oid? Maar een vaag reclame-iets?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef Nijns het volgende:
Morning!
Iedereen bedankt voor het invullen![]()
(ik kan mijn pm-box niet meer in)
Had je alleen de KSCers een PM gestuurd?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
En dan vind ik dat dus echt triestquote:
Ja,dat doet die site automatisch omdat het een gratis site is.. Waar ik (als student en aankomend werkeloze) dus gretig gebruik van heb gemaakt..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Graag gedaan. Alleen krijg je niet echt een bedankt oid? Maar een vaag reclame-iets?
Dankje, heb ik al gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt een PM-ban gekregen.
Ik kan die wel ongedaan maken, maar aangezien ik de ban niet heb gezet en ik de reden niet ken, doe ik dat niet.
Je kunt het beste even mailen naar forum@fok.nl
Ik had het nog wel aangekondigd, daar gaat mijn lieve-user-reputatiequote:Op maandag 15 juni 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]die enquete was nou ook weer niet zo erg
Och, mijn PM´s worden gewoon doorgestuurd enzoquote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
Dankje, heb ik al gedaandan zal degene die geklaagd heeft ook wel boven water komen (niet dat dat wat uitmaakt..)
De klager is triestquote:[..]
Ik had het nog wel aangekondigd, daar gaat mijn lieve-user-reputatie
Ja, ik had echt alleen maar mensen uit de KSC gestuurd, door heel gewoon op de namen te klikken die ik tegenkwam in de KSC en dan vooral de namen die ik heel vaak hier zie (niet iemand die 1 of 2 keer is langsgeweest)quote:Op maandag 15 juni 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had je alleen de KSCers een PM gestuurd?
zo ja,
[..]
En dan vind ik dat dus echt triest
Nou echt.. Ik had van KSC-ers anders verwacht..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik had echt alleen maar mensen uit de KSC gestuurd, door heel gewoon op de namen te klikken die ik tegenkwam in de KSC en dan vooral de namen die ik heel vaak hier zie (niet iemand die 1 of 2 keer is langsgeweest)ik voel me net een misdadiger..
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. Als ik zo'n pm zou krijgen en er geen zin in zou hebben, zou ik hem gewoon deleten. Ik bedoel: ik stuur niet iedere dag zo'n pmquote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou echt.. Ik had van KSC-ers anders verwacht..
zit juist hier omdat hier juist niet van die typische fokkers zitten die meteen klagen als iets niet lukt ofzo
juist, precies mijn insteekquote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. Als ik zo'n pm zou krijgen en er geen zin in zou hebben, zou ik hem gewoon deleten. Ik bedoel: ik stuur niet iedere dag zo'n pm
Ik heb al een mail gestuurd.. Maar goed, beetje sneu is het natuurlijk wel..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:47 schreef OA het volgende:
Leg het gewoon even uit aan de FA's.
Ik vermoed dat je ban niet direct ongedaan wordt gemaakt, maar het zal ook niet eeuwig duren...
Ik ook, vooral omdat mijn lief daar ook op mailtquote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
Ja idd..
Ik zou het echt kut vinden als mn PMbox daarom vast zit
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat mijn lief daar ook op mailt
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik zo'n ketting met bal voor aan het been van gevangenen in je avatar Photoshoppen?.
Ik ben dan wel weer benieuwd wie het wasquote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou echt.. Ik had van KSC-ers anders verwacht..
zit juist hier omdat hier juist niet van die typische fokkers zitten die meteen klagen als iets niet lukt ofzo
Ik zie dit nu pas!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik zo'n ketting met bal voor aan het been van gevangenen in je avatar Photoshoppen?.
Ik ook maar ik kan het al bijna wel radenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer benieuwd wie het was
me 2quote:Op maandag 15 juni 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer benieuwd wie het was
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ook maar ik kan het al bijna wel raden
Nou, je kan toch wel raden naar wie ik dat zo'n beetje heb gestuurd? Ik heb genoeg mensen zien reageren van: ingevuld oid. Dus ja, blijft er niet zo heeeel veel meer over.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat lukt mij dan weer niet
Ben ik dan echt zo dom
Dus nu heb je ook geen aangepaste avatar meer nodig?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, je kan toch wel raden naar wie ik dat zo'n beetje heb gestuurd? Ik heb genoeg mensen zien reageren van: ingevuld oid. Dus ja, blijft er niet zo heeeel veel meer over.
LL, mijn pm-ban is er weer vanaf!ik zie je pm dat je hem 3 keer hebt ingevuld, wat ben je lief
![]()
nou dan wil ik wel als tegenprestatie je vermoeden via PM wetenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, je kan toch wel raden naar wie ik dat zo'n beetje heb gestuurd? Ik heb genoeg mensen zien reageren van: ingevuld oid. Dus ja, blijft er niet zo heeeel veel meer over.
LL, mijn pm-ban is er weer vanaf!ik zie je pm dat je hem 3 keer hebt ingevuld, wat ben je lief
![]()
moet er toch iemand geklaagd hebben of niet? ...quote:Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef remlof het volgende:
Even voor de duidelijkheid: enquetes zijn alleen toegestaan na toestemming van de FA's (mailen naar forum(at)fok.nl) en dan nog alleen op het forum, niet per PM.
Vandaar dat Nijns even die pm-ban te pakken had
Je hebt een pan af!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik het vrijwillig hoor. Heb een tijdje FF geprobeerd, maar ik zie nou niet echt enorme voordelen t.o.v. IE.
Ja, maar het doet er niet toe wie, want want ze deed is gewoon niet toegestaan op FOK!.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet er toch iemand geklaagd hebben of niet? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |