Met curryquote:
Graag gedaan en vraag het eens in de feedbackquote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef Nijns het volgende:
Morning!
Iedereen bedankt voor het invullen![]()
(ik kan mijn pm-box niet meer in)
Ik ben bang van topics openenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Graag gedaan en vraag het eens in de feedback
Je kunt het proberen met een e-mail naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
Lief blauw in deze KSC, hoe kan ik regelen dat ik mijn pm-box weer in kan?
Je hebt een PM-ban gekregen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
Lief blauw in deze KSC, hoe kan ik regelen dat ik mijn pm-box weer in kan?
Iemand heeft dus lopen klagen...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
Ik heb dus een ban omdat ik jullie een mail heb gestuurd over die enquete
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
Graag gedaan. Alleen krijg je niet echt een bedankt oid? Maar een vaag reclame-iets?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef Nijns het volgende:
Morning!
Iedereen bedankt voor het invullen![]()
(ik kan mijn pm-box niet meer in)
Had je alleen de KSCers een PM gestuurd?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
En dan vind ik dat dus echt triestquote:
Ja,dat doet die site automatisch omdat het een gratis site is.. Waar ik (als student en aankomend werkeloze) dus gretig gebruik van heb gemaakt..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Graag gedaan. Alleen krijg je niet echt een bedankt oid? Maar een vaag reclame-iets?
Dankje, heb ik al gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt een PM-ban gekregen.
Ik kan die wel ongedaan maken, maar aangezien ik de ban niet heb gezet en ik de reden niet ken, doe ik dat niet.
Je kunt het beste even mailen naar forum@fok.nl
Ik had het nog wel aangekondigd, daar gaat mijn lieve-user-reputatiequote:Op maandag 15 juni 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]die enquete was nou ook weer niet zo erg
Och, mijn PM´s worden gewoon doorgestuurd enzoquote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
Dankje, heb ik al gedaandan zal degene die geklaagd heeft ook wel boven water komen (niet dat dat wat uitmaakt..)
De klager is triestquote:[..]
Ik had het nog wel aangekondigd, daar gaat mijn lieve-user-reputatie
Ja, ik had echt alleen maar mensen uit de KSC gestuurd, door heel gewoon op de namen te klikken die ik tegenkwam in de KSC en dan vooral de namen die ik heel vaak hier zie (niet iemand die 1 of 2 keer is langsgeweest)quote:Op maandag 15 juni 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had je alleen de KSCers een PM gestuurd?
zo ja,
[..]
En dan vind ik dat dus echt triest
Nou echt.. Ik had van KSC-ers anders verwacht..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik had echt alleen maar mensen uit de KSC gestuurd, door heel gewoon op de namen te klikken die ik tegenkwam in de KSC en dan vooral de namen die ik heel vaak hier zie (niet iemand die 1 of 2 keer is langsgeweest)ik voel me net een misdadiger..
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. Als ik zo'n pm zou krijgen en er geen zin in zou hebben, zou ik hem gewoon deleten. Ik bedoel: ik stuur niet iedere dag zo'n pmquote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou echt.. Ik had van KSC-ers anders verwacht..
zit juist hier omdat hier juist niet van die typische fokkers zitten die meteen klagen als iets niet lukt ofzo
juist, precies mijn insteekquote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. Als ik zo'n pm zou krijgen en er geen zin in zou hebben, zou ik hem gewoon deleten. Ik bedoel: ik stuur niet iedere dag zo'n pm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |